<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Jannica, ihan tutkimuksiin missä on vikaa kun ei tärppää ja varmaan sitten alkaa hedelmöityshoidot. En tiedä vielä mitä meinaavat, kun eka aika naistenpolille ois ens viikon torstaina. :)

Sati, jaa sielläkin pyörii jaloissa näitä iloisia pikkuvilpereitä. :D Meillä täällä omassa kainalossa kolme chihua, kaksi poikaa ja yksi tyttö.

Viida, paljon onnea plussautumisesta! mitäs me sanottiin, että älä toivoa heitä menemään. :heart:
 
viida Jättionnittelut! Pienelle paljon tarrasukkia! :heart:

:heart:Chiba-muru:heart: Ihanaa nähdä sut täällä kuumeilemassa... :heart: Kaikki vanhat päivittäjät kaivettu tänne keikkumaan... :LOL:

Nyt on testi ostettu, huomenna olis sit lääkärin määräämä testipäivä. Jännittää ihan hirveesti... Oireita on ollu, nyt vaan toivotaan että ne olis raskaussellaisia...
 
  • Tykkää
Reactions: Jomi ja viida
Omaa napaa...
Keskenmenon jälkeinen kuukautisvuoto, todellla runsasta minun vuodoksi, sillä koskaan mulla ei ole ollut mitenkään runsaat menkat. Mahtava huomata, että nyt varmasti tulee kaikki loppu roska kohdusta ulos ja pääsemme jo viikon päästä uuteen yritykseen. Tänään otan ensimmäisen Clomifen-lääkkeen =)

Viida Paljonko on aikaa sinun kohdun ulkopuolisesta raskaudesta? Kiinnostaa aina kohtalotoverien kokemukset, ne antaa joka kerta lisää toivoa omallekin kohdalle :heart:

Lähden jatkamaan vaatehuoneen siivousta! Ihanata lauantaita teille ihanaiset :kiss:
 
Kiitos rakkaat onnitteluista :heart:

tada Hyvät sessiot on aina mahtava juttu mutta jos siitä vielä poikis jotain muutakin niin aina parempi ;) Pidetään peukkuja että tärppi kävi!!

Emby Mä oon taas miettiny josko sitä opiskelis uuden ammatin ja just lähäriks vanhusten puolelle oli suunnitelmis.. : / Mut kauhutarinoita on kyllä kuultu aika paljon, ja oma äiti on ollu 25 vuotta ko alalla. Häntä oli joku pappa mm. lyöny mahaan nyrkillä kun oli mua odottanu viimesillään :O Ihmekkös musta tuli tällanen :D Pahoittelut että ovis jäi hyödyntämättä! Ootko tikuttanu vai fiilispohjalta?

Sati Teidän palju kuulostaa ihan mahtavalle! =) Voi kun itelläkin olis, lilluisin siellä päivät pitkät!! Varsinkin kun illat alkaa viilenee ja pimenee niin ois ihana kattoo tähtitaivasta ja köllötellä lämpösessä poreessa :)!

Tuosta kohdunulkoisesta, niin se tuli ekassa yk:ssa puoli vuotta sitten. Huomattiin vkolla 6 ja vkolla 7 sain piikit persuuksiin (en halunnu leikkausta ja munajohdin ei ollu vielä kovin pahoin vaurioitunu), verta oli vatsaonteloon vuotanu runsaasti josta kivut johtui. Seuraavat menkat alkoi olikohan toukokuun lopussa ja tämä siis kolmas yk tuon ku:n jälkeen :) Lisäks mulla ton prosessin yhteydessä todettiin monirakkulaiset munasarjat. Eli ihmeen nopeesti oon uudestaan raskautunu! Tsemppiä ihan hirveesti jatkoon! Kyllä se pian käy tärppi sullekin uudestaan!

jannicalle peukaloita loppukierron jännäykseen!! Onko oireita tai oloja? =)

Gabrielle Hirmuiset plussatuulet puhkun tulemaan! ++++++:whistle: Mä jännään täälä sun puolesta! =) Tuu sit kertoon tulos!
 
Gabrielle, aaaaaa onnea ihan hirmuisesti. :heart: Nyt sitte paljon paljon liimaa ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista mukaan että tarraa pieni niin kovasti kiinni, että vasta 9kk päästä tulee ulos. <3 voi mie oon niin onnellinen ja iloinen teidän puolesta. Ihan tippa melkein tulee silmään. :) :flower:
 
Tää alkaa tuntuu, että ovis tulee.. en testaa ovista, annan nyt kaiken mennä omalla painollaan. Ei oo kauheesti voimia keskittyä koko vauva juttuun. Sen takia oon tääläki kirjotellu vähemmän. Oon kyllä teidän juttuja käyny lukemas, mutta.. ei oo ollu energiaa/motivaatioo kirjotella. Pahottelut siitä.. :ashamed: Oon kyllä henges mukana vaikka mua ei tää hirveesti näy..

Tiuhtille hirmu paljon voimia! Toivottavasti muru paranet pian! :heart:

EmBy: Koita sinäki muruseni jaksella niitten muorien kans.. Oot ajatuksis! :heart:

Missäs Hey ja Kuumeilija mitäs sinne kuuluu, onko vatta kovaa kasvanu?? :D
 
Gabrielle Oli pakko tulla vierailemaan tälle puolelle teidän plussan kunniaksi!! Olen käynyt kurkkimassa sun kuulumisia ja toivonut kovasti juuri tätä uutista sulta! :heart: Valtavasti onnea plussasta ja pikkuiselle ekstra vahvat tarrasukat!

jonna+pikkunen 34+0
 
Gabi Onnea onnea!!!! :flower: Ihan piti äänen hihkaista täällä kotona onnesta :D Sit vaan Chiba ja Tiuhti perässä!! Ja Tiuhti-Murulle pikaista paranemista!

Meillä tunnettiin tällä viikolla ensimmäisiä liikkeitä. Todella omituista mutta ihanaa :heart:
-namppis ja tirppa 18+2
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 27.8.2011



Hey........................22................kp 66/28.......................yk 5
eskapismi................25.................kp 33/30........................yk 2
-pansku-................23...................kp 24/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 22/?...........................yk 1



tiuhti_....................21..................kp 18/26.........................yk 12
lemonade................26..................kp 16/30-35....................yk 13
atl.........................26..................kp 16/25-26....................yk 2
tada.......................27.................kp 14/26-27...................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 14/31.......................yk 5



inieh.......................23................kp 8/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 5/30........................yk 4
Sanja.....................32.................kp 3/27-30.....................yk 3

Emby^...................25................. - .................................TJOT
Sati..............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011


 
Gabi ihan uskomatonta! Tosi tosi isot onnittelut muru, mä tiesin että sun vuoro on seuraavaksi! Ihan oikeesti, mulla oli vaan tosi hyvä fiilis kun avasin sivun, että ihan varmasti on hyviä uutisia!
Eikö sulla ole meille testikuvaa ollenkaan? ;) Voi että mä oon niin onnellinen sun puolesta :heart:

Ja viida mä tiesin että sullakin olis hyviä uutisia! Ihan hirmuiset onnittelut sullekin! :heart:

Te ootte nyt tytöt plussanneissa ja nyt pysytte siellä, takasin ei ole tulemista! :p ihan oikeesti nyt toivotaan että kaikki on hyvin, pieni on oikeassa paikassa ja pysyy matkassa mukana loppuun asti, ja ihan varmasti niin tekeekin! :heart:

Mä menin nyt jotenkin sekasin kun oikeen kaks hyvää uutista kerrallaan :)
Ja tosta sain nyt itsekin kimmokkeen, varasin ensimmäisen gyne ajan, lähdetään nyt sit selvittämään mikä meissä mättää kun ei onnistu :)
 
Gabi ja viida Paljon paljon onnea teille molemmille!!!! :heart: Ihana saada plussia välillä tännekin :)

ON Täällä kehissä greippimehu, foolihappo ja kaikki mahdolliset vitamiinit! Nyt se tärppää, perkele! Eilen oli kummallisia nipistelyjä vasemman muniksen paikkeilla, kai se kroppa alkaa toimia. Toivon et tää kierto nyt jo olis ihan normaalipitunen eikä se 39 päivää.. Mut mä nyt ajattelin vähän pitää taukoa tästä palstailusta, kun tuntuu et täällä roikkuminen lietsoo mut ihan hulluks :D oon siis käyny lukee teidän kuulumisia joka päivä, mut nyt pitää vähä hellittää..
 
Oi! Hurjasti onnea kaikille plussanneille!!! :heart:

Täällä taas ollaan hiukan ristiriitaisissa fiiliksissä. Tein eilen aamusta clearbluen plussalla jonkun vammasen viivanpaikan ja sitten Prismasta ostetussa liuskatestillä negan. Siinäkin olin näkevinäni vaan viivanpaikan Emmie taida olla raskautunut tästä kierrosta. Nyt vaan menkkoja odotellaan. Sitten kun ne vihdoin tulevat, niin taidan siirtyä taustailemaan. Ei oikein viitsi olla omissa häissään viimesillään
 
Eska eikös sulla ole täti jo monta päivää myöhässä?? Onko sulla mitään hajua oviksesta? Toihan kuulostaa ihan hurjan hyvältä :) Nyt on hyvä plussa aalto meneillään... ;)

Ainiin, mä oon tytöt vähän ihmetelly mitä ovistestejä ne jenkeissä käyttää... Ainaki frendeissä kun monica ja chandler lasta yritti niin usein monica heitti että "hei mä ovuloin sit tänään viideltä!" ja nyt pyörii joku leffa jossa kans joku heitti miehelleen että "tuu sit ajoissa kotiin, ovuloin kuudelta!". Mistä tollasia testejä saa jotka kertoo ihan kellonajankin? :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa lauantaita kaikille muruille, ikävä on ollut kova :heart: Tulin taas pitkästä aikaa kertoilemaan kuulumisia myös tänne :D

Ihan ensimmäiseksi suuren suuret onnittelut ja halaukset viida (näin selvän haamun!!) ja Gabrielle plussista!!!! Ihana lukea hyviä uutisia murut!

tiuhti Voi ei, taasko se massu vaivaa? Ei oo reilua :kieh: Jo ois aika tapahtua niitä hyviä asioita sulle muru! Pikaista paranemista ja suuren suuret :hug: Kun voisin ihan oikeasti rutistaa sua, rutistaisin kunnolla!

Emby^ Ihana, kun kyselit muru :heart: Todella ikävästi on lääkäri kommentoinut ja laittanut sinut kotiin tutkimatta :mad: Mä en ymmärrä yhtään just tuota, että lähetetään vaan kotiin, tutkimatta! Tutkimisen jälkeen voisi sitten sanoa, että "liian kipuherkkä kohdun kasvukivuille", mutta tutkimatta ei mun mielestä voi jättää - vastuutonta sanon minä! Olen niin ylpeä sinusta, että jaksoit taistella ja et jättänyt asiaa siihen. Nyt se on kuitenkin tullut päätökseen ja minusta on hienoa, miten tällä hetkellä asiaan suhtaudut. Eikun vaan keskustelemaan ammatti-ihmisen kanssa, tekee varmasti hyvää ja pääsr käsittelemään asiaa henkisellä tasolla ja saat itsesikin asian suhteen kuntoon :heart: Paljon tsemppiä ja ennen kaikkea voimia kaiken läpikäymiseen!

OIKEIN SUURET PLUSSAPUHURIT JA TAIKAPÖLYT PUHALLAN LIIKKEELLE KAIKKINE TYKÖTARPEINEEN LIIMOINEEN JA TAIKASAUVOINEEN +++++++++++++++++ :whistle: NYT ON IHAN PAKKO ALKAA NIITÄ PLUSSIA SADELLA KUIN SIENIÄ SATEELLA!

Kuulumisia Kylläpäs aika menee nopsaan eteenpäin, uskomatonta mutta totta. Todella vähän olen nykyisin palstaillut. Ihan tarkoituksella olen pitänyt vähän etäisyyttä tähän hommaan, etten liikaa stressaisi ja tiedän hyvin, että jumitun helposti sitten useiksi tunneiksi koneelle ;) Ja nyt lomalla ollessani olen kirjaimellisesti rentoutunut!!! Kotihommia olen pakon edessä tehnyt sen verran, mitä on ollut ihan pakko tehdä. Puhti on jotenkin pois ja ei vaan yksinkertaisesti jaksa. Vähän suruakin on ollut, yksissä hautajaisissa kävimme ja sieltä kotiintullessa kuulin lisää ikäviä uutisia. Minulle tietyllä tavalla suht läheinen ihminen ehti menehtyä ennen kuin itse ehdin häntä tapaamaan... oli tarkoitus, että kotimatkalla pistäydyn katsomassa häntä, viemisetkin oli jo valmiiksi hommattu ja vielä aamulla poimin marjoja puskasta viedäkseni ne hänelle. Käyntireissusta tulikin suruvalittelukukkien vientireissu hänen avopuolisolleen :( Harmittaa eniten se, etten sittenkään ehtinyt ajoissa, vaikka tarkoitus nimen omaan oli se, että kun kerran ohi ajetaan, niin nyt pysähdytään pistäytymään. Hautajaiset ovat parin viikon päästä. Surullista tässä on se, että edesmenneen ihmisen iäkäs äiti on elossa ja hälle tyttären poismeno on tietysti kova paikka.

Olen voinut erityisen hyvin ja päässyt todella vähällä alkuraskauden (oireiden) suhteen. Väsymys kyllä vaivaa lähes päivittäin ja olen tarvinnut parin tunnin päikkärit. Maanantaina aloitan sen uuden työn ja toivottavasti jaksan, uusi työkin meinaan väsyttää.

Tämän viikon maanantaina käytiin nt-ultrassa ja kaikki hyvin :heart: Raskaus onkin luultua pidemmällä (viikon), mikä onkin hyvä asia! Tänään lauantaina poksutaan eli tänään tuli täyteen tasan 14 viikkoa :heart: Laskettu aika siirtyi siis viikolla taaksepäin, tällä hetkellä arvioitu eräpäivä on 25.2.2012 eli päivää aiemmin kuin Memelisalla. Hyvin saatiin ultrattua, pieni nukkui aluksi, mutta sitten oikoi itseään (nauroin miehelle, että taitaa tulla iskään, että ollaan aamu-unisia silleen, että heräämiseen tarvitaan pari tuntia :D), vilkutteli käsillään, käänsi kylkeä, pyöritteli päätään, heilutteli jalkojaan ja toi kuvaruutuun jalkaphjansa :heart: Pituutta tirppanalla oli kuvauspäivänä 7cm eli taitaa tulla aika lyhyt kaveri ihan niinkuin vanhempansa. Niskaturvotus oli normaali 1,8mm. Ainoa huono puoli tässä raskauden kestossa on se, ettei veriseulat onnistuneetkaan, koska verikokeet tietysti tehtiin luultujen viikkojen mukaan ja viikkoja veriseulaan ei saa olla niin paljon kuin mulla oli verikoepäivänä. Sain lähetteen 2.seulaan, joka on suuntaa antava, muttei kuitenkaan yhtä luotettava kuin tuo 1.seula olisi ollut.

Tällä hetkellä minua stressaa ihan älyttömästi uuden työn aloittaminen ja se, että miten siellä suhtaudutaan uutiseen. Tähän kaipaisinkin vinkkejä, tsemppausta ja neuvoja kipeästi teiltä rakkaat murut, jotka olette kulkeneet osan pitkää ja kivistä matkaani tukien ja ymmärtäen! Olen ihan hukassa ja ihan liian stressaantunut, ja tämä olotila ei tee yhtään hyvää sikiölle. Mun esimies on aivan ihana ihminen, helposti lähestyttävä ja tullaan hyvin juttuun. Minua pelottaa vietävästi se, että entäs jos suhtautuminen minuun muuttuukin uutisen kuultuaan ja mitäs sitten. En haluaisi mitään riitoja/erimielisyyksiä heti uudessa työssä enkä kyllä muutenkaan, eikä todellakaan mulla olisi hyvä mennä joka aamu töihin sellaiseen työympäristöön, jossa minut olisi "leimattu". Sehän se vasta stressaisikin. Tiedän, ihan turhaa miettiä tällaisia, mutta en voi sille mitään. Pelottaa niin pelottaa! Mikään pakkohan mun ei olisi vielä kertoa, mutta haluan kuitenkin olla rehellinen ja ekan päivän vietänkin esimiehen kanssa, myöhemmin olen eri pisteessä kuin esimieheni. Tiedän, että suojana on TES ja liitto apuineen, mutta en halua mitään katastrofia... ja kun tiedän, miten kävi viimeksi sen mun selkäjutun takia (kun menetin juurikin uuden työpaikan sen takia) eikä minulla silloin ollut voimia taistella (vaikka liiton asianajaja suosittelikin) ja arvatkaapas miten täällä pienillä mailla tällaiset asiat leviää ja tietysti väärennettynä... nytkin oli niin vaikeaa saada työpaikkaa, niin jos tämäkin menee pieleen (mulle pieleen meneminen tarkoittaa jo sitä, ettei mun uutista oteta hyvällä), niin mitkä huhut minusta sen jälkeen liikkuu... voi elämä että on mullakin ongelmat. Mut auttakaa!
 
Kuumeilija, ihanaa kuulla ultrakuulumisia! :)

tada, torstaina olisi pitänyt alkaa. En tiedä ovulaation tarkkaa ajankohtaa, mutta hiukan toivon sen olleen oletettua myöhemmin! Oireita on kyllä ollut: turvotusta, alavatsan nippailua, kusi on ihan järkyttävän keltaista ja vessassa saa juosta koko ajan, janottaa, väsyttää, posket helottaa ja tulee kuumia aaltoja, toisaalta taas välillä tulee kylmiä väreitä, nälkä tulee nopsasti, on levoton olo, tissit on pikkusen kipeet, valkovuotoa on väriltään hiukan kellertävää, nenä on tukossa ja flunssainen olo...

En tiijjä. Ei silti ole yhtään sellainen olo, että olisi salamatkustaja kyydissä :(

VALTAVASTI PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE! :heart:
 
IHANAAA :heart: ONNEA Gabi ja viida, ihan kamalasti tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :heart: te pelastitte minun olon! :heart: voih! mie oon niin onnellinen että kyyneleet valuu silmistä! siis onnea ihan kamalasti teille :heart:


lauantaina kotiuduttu aamusta ja olo alkaa pikkuhiljaa olemaan parempi :) eli maha päätti sitte pettää TAAS pahemman kerran.. maanantai-iltana jouduin sairaalaan sisään!

juu, meidän vauvakuumeilut loppuu tähän jokiskin aikaa, vaihtoehtona oli, että leikataan tai aloitan uuden lääkkeen, joka taas aiheuttaa lapselle tosi paljon vaivoja jos raskaudun sen aikana, jos jotakuta kiinnostaa niin voi lukea sellaisesta kuin REMICADE. eli annetaan n. 2vko:n välein aluksi suonensisäisesti ja sitten väliä pidennetään 8 viikkoon. puoli vuotta vielä lääkkeen lopetuksen jälkeen tulee käyttää ehkäisyä. eli riskinä on, että lapsi saa pahan infektion, esim. syövän :'( ensimmäinen tiputus oli perjantaina, ja mulla tänään siis dpo7, eli en tiiä mitä ajatella, OON IHAN PASKANA :| lääke oli pakko tiputtaa, lääkäri oli sitä mieltä, että jos olen meinannut tai meinaan raskautua, se kyllä keskeytyy itsekseen sitte.. en tiiä.. nyt oon sitte tarkassa syynissä, koska lääkkeessä on paljon kaikkia haittavaikutuksia, mutta se oli mun viiminen toivoni ennen leikkausta, toivon että tää oli oikea ratkaisu nyt ja säästyisin leikkaukselta! meinaan pahempi se on kuin tämä lääke.. mut vittu mulla on paha mieli! varsinki jos olen nyt raskaana, niin kuinka pienen käy?

saanhan olla kuitenkin vielä palstalla? mä en halua jättää teitä tytöt :ashamed:
 
Tiuhti, valtavan paljon voimia ja halauksia sinulle :hug: Tärkeintä kuitenkin on, että sinä tulet kuntoon, jotta voisit olla terve äiti lapsellesi. Puhuitko lääkärin kanssa raskauden mahdollisuudesta? Voithan soittaa terveydenhuollon neuvontaan (jos siellä on sellainen), ja kysyä, mitä pitäisi tehdä?

Oma napa: tänään tuli markettitestiin haamu! Se oli niin selkeä haamu, että jopa mies näki sen! Uskomatonta. Toivottavasti se ei ole ollut mikään huijarihaamu :( Teen ensi viikon lopulla uuden testin, täytyy mennä kaupunkiin ostamaan vaikka apteekin oma tai sitten clearbluen viikkonäyttö. IIIIIIK!
 
viida, ihan fiilis pohjalta oon aatellu et on ovius, ja vähän laskeskellu, et puolessa välissä mennään.. :) Ja ei tää ala nyt niin paha ole, kauhutarinoita ny riittää joka lähtöön :) Riippuu kans onko porukka kuinka väsynyttä ja sillai, ni miten pahoja ne tarinat on :D ;)

PikkuMyy, :) :heart: :hug:

"kuumeilija", :) Ihana kuulla susta!! :heart: Hienoa, et kaikki on hyvin!! :) :hug:
Ja toi on varmasti stressaava tilanne, toi uus työpaikka, mut niinko sä itte sanoit, sulla on takana liitto. Ja kyl mun mielestä rehellisyys maan perii.. Ja siis ethän sä nyt vielä vähään aikaan äitiyslomallekkaan jää :) Toivottavasti on uusi pomo edes jotenkin ymmärtäväinen ja sydämellinen!! ..ei mun mielestä voi siitä rangaista, et on yrittänyt pitkän aikaa lasta ja sitten se siunaantuu.. <3

tiuhti_, :( voij että sun tilannettas! :hug: Mut kyl se sun oma terveys on aikalailla kaiken a ja o. Koita jaksaa ja tottakai saat täällä olla meiän ilona :) :heart:

..tänne ei mitn edelleenkään.. Hiukan viihteellä ollut koko viikonlopun ko mies otti ja lähti sinne miittinkeihin, nini.. Khihihi :)
Oli Tall Ships Regatta täällä Turussa ja muinaistulet :) Hienoa ol!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea viida ja Gabrielle!! :flower: :heart:

kuumeilija pahoitteluni läheisesi poismenosta! :hug:

tiuhti suuren suuri halaus sulle! Miksi noiden kaikkien vaivojen on pitänyt tulla juuri sulle? :( Toisaalta, oot kyllä erittäin vahva ihminen. Sen mitä sua tämän netin kautta tiedän ja tunnen. :) Niinhän se sanonta menee, että kellekään ei anneta enempää kuin mitä jaksaa kantaa. Tämän sanoi ystäväni joka sai täysin yllätyksenä down syndrooma tytön. Voimia ja jaksuja! Meillä myös menee yrittäminen tauolle elämän tilanteen takia. Oon suunnitella lähtöä kouluun jne. Kyllä tekin sen nyyttinne vielä saatte! :hug: Äläkä suutu. Haluan vain lohduttaa, mut en tiedä sainko järjestettyä sanani oikein. :ashamed:

GALLUP tämä on nyt aika henkilökohtaista joten ei oo todellakaan pakko vastata: miten usein saatte orgasmin seksiä harrastaessanne? Lelujen kanssa vai ilman? Mä oon nimittäin ollu kuin puulla päähän lyötynä! Mä saan nykyään kolme kertaa viidestä yhdyntäkerrasta ja ihan perinteisellä lähetyssaarnaajalla ilman leluja! Minä raukka joka menetin neitsyytenikin vasta täysi-ikäisenä! :D

ON eli voi olla, että meillä yritys menee tauolle. Sillä meiningillä, että tulee jos tulee, mut en aio tikutella, eikä koiteta osuttaa pupuiluja kierron puolivälille. Oon suunnitellu lähteväni kouluun ja ties minne tie sitten vie. :) Voin pysyä taustalla, tulen kertomaan kuulumisia silloin tällöin. :)
 
Tuhannet kiitokset teille kaikille onnitteluista, palattiin just viikonloppureissusta ja oon aidosti otettu niiden määrästä... :kiss: Liikuttavaa, että odottajienkin puolelta jaksatte jännätä meidän puolesta... Tässä pinossa on mahtava henki ja täältä saa tukea. Vuoden olen nyt täällä pyörinyt, kerran jo lähdin ja palasin, toivottavasti tämä aikakausi on mun osalta nyt tässä. Jään seurailemaan teitä ja toivomaan lisää plussia.

tada Sä voisit mieluusti olla niissä seuraavissa plussaavissa... :heart: Kiitos muru kauniista sanoista ja meidän ajattelemisesta, uskomatonta miten hyviä ystäviä tätä kautta voikin saada.. Meidän pitää toteuttaa joskus se treffaaminen! Tsemppiä ja vahvaa plussapölyä teidän suuntaan! :heart:

Tässä tada sulle kuva... Aijaa.com - Gaby - 8570828.jpg

tiuhti Mä oon ihan sanaton... Kamalaa. Tottakai sun terveys on pääasia, mutta hirveätä joutua hautaamaan haaveensa edes toistaiseksi voidakseen olla terve. Ja vielä kamalampaa jos siellä nyt vihdoin olisi pieni kyydissä... Voit olla varma, että oot mun ajatuksissa... Mä en keksi mitään mitä voisin sanoa piristääkseni sua, kirjoittelen sulle yksäriä... Oon muru niin pahoillani... :hug: Voisinpa halata sua oikeasti...

Vahvaa plussapuhuria kaikille, tehkäähän joukkoryntäys tuonne toiselle puolelle!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_

Yhteistyössä