<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Huomenta tytyt :heart:

mie se oon hereillä jo kukonlaulun aikaan :D ei vaan uni enää tullut.. onhan sitä viikon tullu jo nukuttuakki melkein putkeen :D

"kuumeilija", minusta paras vaihtoehto on, että puhut suoraan uudelle esimiehellesi peloistasi ja tunteistasi :) en halua uskoa, että kukaan nainen voi olla niin tunteeton, jos itse kertoo mitä pelkää ja mikä mieltä painaa! hän on kuitenkin esimiesasemassa, ja oletettavaa on, että hän käyttäytyy sen arvon mukaisesti, eli kuuntelee alaisiaan ja tukee työympäristössä :) eikö? ja mitäs jos unohtaisit kokonaan "ne muut kyläläiset"? tuo on sinun elämäsi, sinun raskausaikasi ja sinun uusi työsi :) ei muiden! toivottavasti ymmärrät mitä ajan tällä takaa ;) älä murehdi asioita etukäteen, älä kuluta voimiasi sellaiseen mille et voi tällä hetkellä yhtään mitään! HUOM! JOS jotain tapahtuu, niin mietitään vasta sitten mitä tehdään :) eikö juu? mä tsemppaan sua täällä ihan kamalsti, hyvin kaikki menee :) tänään sulla onkin ensimmäinen työpäivä, toivotan kovasti onnea ja menestystä sinne saralle sinulle :heart: hyvin se menee, mä pidän sulle peukkuja!!!

Chiba se ois torsdaaki kohta ;) jännittääkö? mun pitää tänään perua oma aikani joka olis keskiviikkona sitte ollunna! :)

tada kuinkas siellä sujuu? :)

eskapismi, mie näkisin mielellään kuvasen :heart: nyt viivanvahvenemistsemppejä! :)

Dremming kuka nyt tuollaisista sanoista voi suuttua? :) kiitos :heart: kyllä tämä tästä, päivä kerrallaan mennään! ja minäkin oon sitä mieltä, että kelleen ei anneta enempää ku jaksaa kantaa, mutta aika tapissa alan kyllä kieltämättä olemaan jo : / joskohan se kumminki nyt tästä helpottais! oikein hyvää matkaa sinne minne päädytkin, oli se sitten koulun penkki tai jokin muu :)

Gabi, on se vaan komia tuo plussa :heart: vieläki mä herkistyn ku edes ajattelen asiaa! TE PLUSSASITTE! :) halaus otettu vastaan ;) kyllä tää tästä.. menee vaan hetkenaikaa ennenku oppii taas olemaan ajattelematta sitä omaa lasta! ja tää oli sun taipalees esikoishaaveiden puolella, seuraavaksi me haaveillaan toivon mukaan yhdessä pikkukakkosta vasta ;) eiks jee?



tuosta kun mietin että olenkohan raskaana, siitä puhuttiin kahden lääkärin kanssa ja yksi oli jyrkästi sitä mieltä että se menee kyllä kesken jos olen ollut raskaana, toinen taas sanoi että onhan niitä ollut raskauksia vaikka kuinka monia jo se on päättynyt onnellisesti terveeseen lapseen, mutta helkkarin isot riskit siinä on! mut riskit on riskit, eli mun lapsi voisi olla kovin kipeä, enkä sitä haluaisi lapselleni tehdä! mutta lääkäri kyllä puolustautui vielä sillä, että olen saanut vasta 1 annoksen ko. lääkettä ja sen vaikutus ei ole vielä niin suuri kuin mitä se jo 3 tiputuksen jälkeen, eli toivoa olis..


Mulla olis kysymyksiä:
mitä mieltä olette, jos kaikki olis hyvin np-ultrassa, eli niskaturvotus ja muu olisi hyvin, niin pitäisittekö lapsen, vai keskeyttäisittekö minun tilanteessani? vai keskeyttäisittekö ihan alkutekijöissä? onko itsekästä edes ajatella tällaista asiaa että haluaisi pitää lapsen jos näin olis nyt päässy käymään? :ashamed: voi luoja mikä tunneskaala mulla on! meinaan täällä oireillaan :ashamed: mulla on jopa nännit kipeät, mitä ei oo koskaan ennen ollu tässä vaiheessa kiertoa, kipeyty eilen..
 
Viimeksi muokattu:
Voi herrajumala tiuhti! :hug:
Ihan uskomatonta miten kaikki paska voi yhden ihmisen niskaan kaatua, mä oon niin kovin pahoillani! :( Mä en tiedä mitä sanoa, ei tollasta kuuluis kenenkään käydä läpi. Siis mua rupee jo ihan oikeesti suututtaa sun puolesta!
Mutta muru toi on vaan tauko, vaikkakin tuntuu varmaan aivan kamalalta. Sä oot kuitenkin tärkein, sut on saatava kuntoon, sen jälkeen se vauvakin saa tulla.
Mä lähetän täältä ihan törkeen kokosen rutistuksen, toivottavasti pysyt ehjänä! :heart:

Mä en nyt vaan saa mitään järkevää sanottua... :(
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 29.8.2011



Hey........................22.................kp 68/28.......................yk 5
eskapismi................25..................kp 35/30........................yk 2
-pansku-................23...................kp 26/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 24/?...........................yk 1
tiuhti_....................21..................kp 20/26.........................yk 12



lemonade................26..................kp 18/30-35....................yk 13
atl.........................26..................kp 18/25-26....................yk 2
tada.......................27.................kp 16/26-27...................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 16/31.......................yk 5
inieh.......................23.................kp 10/39.........................yk 5



Lilly-......................24..................kp 7/30........................yk 4
Sanja.....................32..................kp 5/27-30.....................yk 3

Emby^...................25................. - .................................TJOT
Sati..............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011


 
Voi tiuhti! Mä oon niin pahoillani! :hug: Oon ihan sanaton! :'( En voi ymmärtää miksi tällaista tapahtuu... Ja sä jaksat silti olla niin positiivinen ja kannustaa muita. Sä oot kyllä sydämellisin ihminen ketä tiedän vaikka tunnenkin vain virtuaalisesti. Suuret halaukset!
Ja mä en kyllä tuomitsis jos miettisit raskauden loppuunviemistä jos ultrissa kaikki ok. Eikös niissä seulonnoissa ja verikokeissa ja ultrissa pystytä aika hyvin selvittämään kaikki etukäteen? Jos olisit nyt raskaana niin pystyisitkö olla ilman niitä seuraavia tiputuksia vai miten siinä tapauksessa tehtäis? Mä kyllä toivoisin että olisit raskaana ja kaikki menisi hyvin ja sieltä tulisi terve tuhisija :heart:

eskapismille viivan vahvistumis tsempitykset!! Ja saisko kuvaa =)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
tiuhti :heart: ei me sinusta luovuta vaikka teidän lapsiprojekti siirtyyki. Tärkeintä on muru, että saat itses kuntoon. Vaikka meikäläiselle tulikin ajatus, että joskos se sinun maha on sen takia juuri pyörähtänytkin ja pahasti, kun olet raskaana? kun yleensä raskaana ollessa se vastustuskyky on heikompi ja silleen. :) Ja jos teille on lapsi nyt tulossa, niin minun mielestä se on oikeasti sitten tarkoituskin että tulee. Kuten Viidakin sanoi, että jos ultrissa on kaikki ok niin kyllä sitä kannattaa mennä loppuun asti. Oot muru ajatuksissa! :kiss:
Ja kyllähän tuo pikkuhiljaa jännittää jo. Käytiin eilen Tayssin pihalla pööpöilemässä, että mihin saadaan auto parkkiin ja mihin pitää mennä. Siellä on niin paljon remontti/tietyöhommia meneillään että hyvä kun käytiin.

Voisinkin Dremmingin galluppiin vastata, että melkeinpä joka kerta tulen kun yhdytään miehen kanssa. :D tämä tosinkin silleen, että joudun sormin avustamaan orgasmin saadakseni. Välillä kyllä tuntuu niin hyvältä että voisikin tulla ilman avustusta, mutta meikäläisellä on noiden limakalvojen kanssa välillä ongelmia niin ei kestä mitään kauheaa jyystömaratoonia joten tyydymme sormiavustukseen. :D

Jännättää... torstai lähestyy hirmuista vauhtia. Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa... :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
chiba no onneksi pääsette tutkimuksiin! kohta teillä onki sitte se maailman rakkain nyytti sylissä :)

onnea paljon gabrielle! :)

viida kiitos tsempeistä! niitä tarvitaan! no arvaa kuule onko, löytyy vaikka mitä, rinnat on kipeet ja verisuonet on iiiiihan pinnassa, väsyttää, pissillä juoksuttaa (ehkä siks että juon litratolkulla vettä) myös itkuherkkyys pinaa mutta kaikkihan voi viitata myös menkkoihin :ashamed: no toivotaan parasta :) kuinkas sielä muuten on voitu?

nappis88 onnea kovasti ihanista liikkeistä. :)
eskapismi sinne myös suuret onnen toivotukset :flower:
ihanaa kun meille tulee niin paljon plussa uutisia!!

tiuhti voi ei, mä oon niin pahoillani sun puolesta oon ihan tippalinssissä täällä, kuinka välillä tää elämä on oikeesti NIIIIIIIN epäreilua! :( mä toivon teille kaikkea hyvää ja jaksamista! saanko vielä kysyä tarkemmin mikä sun vatsaa vaivaa, en ole ihan perillä, kun oon niin uusi täällä? haleja!
niin ja kysymyksestäsi, mä pitäisin ehdottomasti lapsen! se on oma rakas lapsi ei siitä niin vaan luovuta... ps. et saakkaan meitä tänne keskenään jättää ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Eskapismi: Isot isot onnittelut haamulaisesta.! :heart:

Tiuhti: Voi ei! Miten aina sulle käy noin.. : / Eikö se nyt riittäis jo!! Lueskelin tossa tota sun kirjotusta ja ajattelin ihan niinku Chiba.. Josko tämä mahan oireilu johtuiski siitä raskaudesta? Ja mikäli niin olis, ja ultrissa olis kaikki ok, nii kyllä mä pitäisin lapsen. Tuumasin myös sitä, että mikäli oot raskaana nii, lääkitys lopetaan heti, vai? Voi apua, munki pää sekoo ku ajattelen tota, saati sitte sun.. Oliko teillä lääkärin kans puhetta, että käyt verikokeis heti ku mahdollista vai.. testaaks kotona, koska olis testauspäivä? Jos nyt yrittäis pitää ajatukset kasas sinne testauspäivään asti ja sitte kattois taas uusiks tilannetta.? Äääh, tää on niin väärin!! Ja kaikki sanat tuntuu turhilta.. Mutta Tiuhti muru, oot ajatuksis! :heart: Lähetän hirmusesti voimia, ja *rutistaa lujasti*.. Kerätään yhdessä voimia, ja muistetaan ajatella kaikkea hyvää mitä syksyssä on.. ;) Oot rakas..
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
tiuhti tosiaan, jos olisikin tärpännyt jo... Nyt kun tytöt tosta puhui niin sehän voisikin olla!
Mä en näe mitään syytä miksei lasta voisi pitää jos ultrissa ei mitään poikkeavaa näy, eihän sitä "normaalissakaan" raskaudessa kaikkea voi ennustaa, ja jos lapsi on toivottu ja haluttu ja kovasti yritetty niin hulluahan sitä olis "varmuuden vuoksi" keskeyttää jos kaikki näyttää hyvältä.
Mikäs sulla on olo noin muuten...?
Ja joo tosiaan menin varaamaan gyneajan ja mä oon jopa ihan hirmu innoissani :D Varasin sen ensi kiertoon (mitä ei toivottavasti tule :D), laskin suunnilleen mikä päivä olis hyvä ennen ovista ja tädin jälkeen ;)

eska mitäs sun testeissä näkyi tänään?? :)

chiba ainiin sulla on se käynti torstaina! Jännittää varmaan ihan hirveesti! Toivotaan että teillä nopeesti lähtee mahdolliset hoidot rullaamaan, tai siis oikeestaanhan toivotaan ettei teidän tartte niihin lähteä ollenkaan... ;)
 
tada, emmä testannu tänään, kun ei ollu testiä :D

Hei enhän mie tajunnut mitään kuvaa siitä haamutikusta ottaa! Oonpas huono vauvvakuumeilija! Saatte seuraavasta tikusta kuvaa! Taidan testata huomisaamuna, vaikka toisaalta kannattaisi varmaan odottaa keskiviikkoon... Tänään hulahti jotain pikkareihin töissä, ja ihan kauhulla menin vessaan tsekkaamaaan. Onneksi se oli vaan valkkaria. Tuntui ihan samalta kuin menkkojen alussa! Phew.

Dremmingin galluppiin: en ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, paitsi kun olen avustanut pienellä klitoriskiihottimella :( Tilasin just kaverin polttareissa välinekutsuilla kiihoittavaa liukkaria sekä geishakuulat, katotaan onko vaikutusta orgasmin saantiin ;)
 
hei tytöt kuulkaas :) jos olisin raskaana, todennäköisesti mun vointi olis mitä parhain, meinaa mun sairaus on sellanen, että raskauksissa olo on yleensä kaikkein parhaimmillaan ;) siksi lääkärit aikanaan mulle ihan sanoi että pitää raskaaksi hankkiutua nopsaan, mut ei se nyt ihan niin menny.. toki on poikkeuksia, mutta kyllä tää maha jo varotteli mua 3 viikkoa ennen totaalia räjähtämistä taas, mutta lekurit mokasi tämän eikä ottanu mua tarpeeksi ajoissa hoitoon niin siksi tilanne taas räjähti käsiin :(

lääke lopetetaan samantien jos olen raskaana! siitä ei edes keskustella enää siinä vaiheessa, mutta kyllä olis pelko persiissä, ja olisin tarkassa syynissä koko ajan! pääsisinpä ainaki varhaisultraan ja muualle sitte sairaalan puolella :D huomenna olis dpo9 ja ajattelin josko sitä alkais testailemaan sitten :)

-jannica-, sairastan Crohnin tautia eli krooninen suolitulehdus, ei se kumminkaa koko aikaa ole tulehtunut, mutta näitä vaikeita aikoja on aika usein, ainakin mulla! kiitos sanoistasi :heart:

Myy mä uskon että tämä syksy tuo tullessaan molemmille jotain hyvää :heart: oot rakas kans! :heart:

voi te olette ihania tytöt :) jaksatte kannustaa myös minua ja oloani! ihanaa kuulla, että olette samaa mieltä asiasta kanssani, raskaudesta ja keskeytyksestä! ajattelin että olisin itsekäs jos pitäisi lapsen, mutta onhan siinä pakko olla sitten joku tarkoitus jos se nyt meille suotaisiin :)

tada olo ihan jees :) vatsakin alkaa pikkuhiljaa "toimimaan" normaalisti :D eli paskakerrat päivässä alkaa olemaan alle 20 :D massu kipiä välillä.. mut kyllä tää tästä! ja oireitaki on :ashamed: joko lääkkeestä tai sitte jostain muusta.. ja yleensähän siinä käy niin, että kun lekuri on varattu niin sitä seuraavaa kiertoa ei tuu, you know ;)

Chibuli, siis mie niin jännään torstaita :D eihän viellä vielä välttämättä mitään tapahdu mut se on jo iso askel eteenpäin teille, ja toki myös meille täällä :D joskohan sais piakkoin sinutki heivaa odottajiin! ja jos olis tärpännykkii nyt ihan luomuna niin ehdit vielä Gabin kanssa samaan kelkkaan ;)lähetän nyt jo ihan kamalasti tsemppiä torstaihin teille :heart:

kiitos viida :kiss: pidä sinä nyt itsestäsi huoli siellä! ja pikkuselle matkaajalle laitan vielä tulemaan iiissoooon työkalupakin! :heart:

eskapismille tsemppiä huomiseen :)

mä voisin tämän loppukierron olla vielä listoilla, sitten kun alkaa KP1 niin mut voi siirtää taustailijoiden joukkoon, koska silloin menee suuhun ensimmäinen femoden :( v*ttu et tuntuu pahalta tunkee sellasta nappia taas suuhunsa, kun ei millään haluais, muttakun ei oo vaihtoehtojakaan :/
 
tiuhti okei, onko teillä suvussa sitten jotaki suolisto sairauksia, kun sulla on sellainen todettu? eikö ne yleensä ole periytyviä vai oonko ihan väärillä jälillä?

Galluppiin mä olen kyllä niin onnekas, että saan joka kerta ja monesti useaan otteeseen, ilman mitään leluja tai näpräilyä, riittää vaan tuo oma mies, se osaa mua niin hyvin käsitellä ja tietää missä mun g-piste sijaitsee, sanotaan että noin yksi kerta kymmenestä on sellainen etten saa, yleensä silloin oon kipeenä tai jotain muuta, Mutta oon enemmän, kun tyytyväinen meidän seksielämään!!! :heart::ashamed:
 
Suuret onnittelut plussanneille :heart: ihana lukea tuollaisia uutisia :)

Tiuhtille :hug: paljon saat kyllä kestää...

Pientä nettitaukoilua oli viikonloppu, koirakarkeloita taasen :) paljon onkin tekstiä tullut, jännääjille paljon tsemppiä ja vauvaliimaa!!
 
heippa muruset :wave:

Ihan hirveesti tulee tekstiä ja huomaan kyllä, että olen aika uusi täällä ku joudun monta kertaa lukemaan, että mitä kenelläkin on meneillään. Suurin osa näytätte "tuntevan" toisenne aika hyvin :)

Tiuhti Jos tosiaan ultrassa kaikki olisi hyvin, niin en myös minäkään keskeyttäisi raskautta. Josko meillä nyt ihan ryminällä alkaisi tärppäillä ku kerran on saatu tämä plussatuuli useimmille jo puhallettua tässä lyhyen ajan sisällä.
Voimia ja jaksamisia sinulle!

Chiba Tsemppiä tutkimuksiin! Tiedän sinun tunteesi itse saman kokeneena =) Tutkimuksiin ja hoitoihin meno oli aina niin toivoa täynnä olevia hetkiä....

Gallup minä saan ja en :D Riippuu niin tilanteesta! Silloin saan oikein järisyttävän orkun kun on käytetty aikaa esileikkeihin. Emme juurikaan harrasta leluja, vaikka niitä kaapista löytyykin.

ON*Mieheni huusi minulle suihkussa ollessani, että "kultsi, enää neljä työpäivää ja sitten alkaa kahden viikon loma!" Minä siihen, et "eihän se nyt vielä ala, mitä sä höpsit, vasta kahden viikon päästä". No mieheni oli oikeassa, meillä alkaa kahden viikon loma neljän päivän päästä :LOL: Huomenna saan sitten perua suunnitteluaikoja asiakkailta omaa huolimattomuuttani:O
Me lähdemme ensi viikoksi Lapin käsivarteen erämaamökkeilemään keskelle ei mitään järven rannalle! Mökkiin ei tule vesiä, eikä sähköjä!! Se hiljaisuus, se rauhallisuus ja ääretön kiireettömyys! Sitä me yrittäjäpariskuntana todellakin KAIPAAMME!
Ja arvatkaapa vielä mitä.... minun ovulaationi sattuu juuri tuolle ajankohdalle :whistle: Olisiko kohtalo puuttunut peliin?? :heart:
 
Viimeksi muokattu:
voi murut :heart: ette tiedä miltä musta tuntuu, oon niin onnellinen, samalla pelottaa ihan helvetisti! kuinka mun käykään nyt : / viimeks sain dpo9 haamun, mutta ei se ollu noin selkee kyllä! mutta se saatanan lääke :'(
 

Yhteistyössä