<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Nuttykitty Tuosta juomisesta... Siis et todellakaan ole kakka :) Me ollaan täällä Lapissa lomalla mieheni kanssa. Maanantaina sain ovulaatioplussan. Olemme sekstailleet säännöllisesti, jotta tärppi kävis... mutta yhtä säännöllisesti olemme nauttineet tässä loman aikana alkoholiakin :p Se ei todellakaan ole esteenä raskautumiselle, höpö höpö! Teksti on vain siksi, että Suomalaisten liialliseen alkoholinkäyttöön päästäisiin puuttumaan kaikin mahdollisin tavoin, mikä on oikein! Mutta kohtuu käytettynä tässä vaiheessa alkoholilla ei ole siis mitään merkitystä!
 
Hey
NuttyKitty Huh, miten maltat olla testaamatta?:D Ymmärrän kyllä että vältät pettymyksiä ja hyvä niin. Ite oon vaan jo sun puolesta täällä testi kourassa. :D
Ja tosta alkoholista, oon samalla linjalla kun muutkin. Riittää kun jättää alkoholit ym pois kun testi näyttää plussaa. :)

tiuhti Niin mä ajattelin että kyselen nyt sitten miten edetään kun ovulaatio hukassa, mutta luulenpa ettei ne määrää sieltä ainakaan clomeja kun yksityisillä on niin pitkälle ajat varattuna että ei saa sitten aikaa niihin seuranta-ultrauksiin.
Mutta katsotaan. Pelottaa ja jännittää. Varsinkin kun tietää mistä kiikastaa niin on niiiiiiiiiiin malttamaton. :D
 
Sati No hyvä, että en ole ihan kakka :) Ja siis juu, toki mäkin lopetan juomisen heti jos plussa tulee, olen itse asiassa lopettanut jo; en ole juonut tiparaakaan enää loman jälkeen ja se siis onkin ihan normi tila mulle: alkoholi ei kuulu mulla "arkeen" eli en yleensä juo "saunakaljaa" tai ruuan kanssa. Sitten kun lähdetään viihteelle niin sitten otetaan enemmän ja aamuun asti :)

Mutta siis se kun olen jotain pelotteluja lukenu, että jo varhainen alkoholikäyttö voisi vaarantaa hedelmöittyneen munasolun vaikka ei mitään yhteyttä vielä äitiin olekaan? :O Ehkä urbaani legenda? :)

Hey :LOL:
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 7.9.2011



-pansku-................24...................kp 35/31.........................yk 3
NuttyKitty..............27....................kp31/30-36......................yk1
atl.........................26...................kp 27/25-26.....................yk 2
tada.......................27..................kp 25/26-27.....................yk ?



Pikkumyy87.............24.................kp 25/31.........................yk 5
Hey.......................22..................kp 23/?..........................yk 6
inieh.......................23.................kp 19/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 16/30.........................yk 4
Sanja.....................32..................kp 14/27-30....................yk 3



-jannica-................24...................kp 8/?...........................yk 2
lemonade...............26...................kp 4/29.........................yk 14
Emby^...................25................. - ..................................TJOT
Sati........................33.................. kp ?/24-26....................yk 1+1




HAAMUJENGI/RKTT

atl
tada?

TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2


 
Viimeksi muokattu:
NuttyKitty Olen samaa mieltä, ettei sillä alkoholilla ole niin merkitystä vielä ennen plussaa, toki jos pysytään kohtuuden rajoissa... Eli ihan normaalia vähän rentoutua vaikka yritys onkin päällä ;) Tuli tuota itsekin juotua vielä siinä kiinnittymisajankohdan tienoilla...

).( Tosiaan en ole vieläkään päässyt testaamaan uusiksi, kun ei niitä testejä kuulunutkaan vielä eilen!:mad: No, tänään on pakko tulla, mutta posti tulee kolmen aikaan, joten sinne asti on vielä jännättävä. Aion pidätellä sen kolme tuntia ainakin, juomatta syömättä välissä, ja testaan heti kun saan testit käteeni!

Muuten sama homma jatkuu. Oireita on, eilenkin melekein koko päivän vatsaa kipuili, varsinkin sen jälkeen kun anopin kanssa pestiin mattoja saaveissa ja piti siinä sitten kumarrella ja nostella raskaita taakkoja. Tissit on nyt kyllä niin kipeät, ettei ikinä ennen! Ja ihan turvoksissa! Niin pinkeät, että ihan pahhaa tekkee :/
 
Hey Toivon todella! :) Pian se selviää ja tulen heti kertomaan teille ja laitan mahdollisesti kuvankin (toivottavasti) ihailtavaksi! :heart:

Piti vielä lisätä NuttyKitty, että en kyllä tiedä tuosta teenjuonnista, paljonko sitä sitten saisi juoda. Itsekin kun olen niitä naisia, eli kiinnostaisi minuakin tietää! On mulla kyllä semmonen pieni kutina, että oisin kuullu sen olevan ihan sallittua eli saisi jouda useammankin kupin päivässä... Jännää kyllä, että mikä siinä niin eroaa, kun tosiaan onhan teessäkin kofeiinia.
Luulen että sitä on teessä vain niin paljon vähemmän kuin kahvissa, koska kahvi ei juuri siksi sovi mulle yhtään, mutta teetä voin juoda monta kuppia peräkkäin ilman oireita! Muoks. Jännäillään yhessä! HUi! Meinaatko tosiaan testata vasta maanantaina?? Onnea siihen! :)

Vielä kysyisin niistä repäisykivuista! Lähinnä odottajilta jotka ehkä tietää paremmin, eli mitä ne on? Miltä ne tuntuu? Kuulostaisi, että ne ois niin kuin repäisis jonkun teipin tai laastarin ja siis tuntuis samanlaiselta? Semmonen vähän kirpaiseva tunne? Kestääkö ne kauan, vai juuri niin kuin vetäis laastarin äkkiä iholta? Tajuaakohan kukaan, mitä tässä yritän kysyä :D
Mulla tosiaan eilen nukkumaan mennessä oli semmoinen polttava/kirvelevä tunne alavatsassa, pitkäkestoisesti ja tuli mieleen että se kyllä tuntui kuin vetäisi laastaria hitaasti ihosta...
 
Viimeksi muokattu:
-Pansku- Kyllä mä aattelin maanantaille kituutella :)

Googlettelin jo hiaman tuota tee-asiaa ja selvisi että ilmeisesti 300mg saisi kofeiinia nauttia päivässä ja yhdestä isosta kahvikupista tulee jo helposti 100mg ja esim. vihreässä teessä pitäisi olla kofeiinia noin 40-50mg per kuppi. Mutta Rooibos-teetä kuulemma saa juoda koska siinä ei pitäisi olla kofeiinia ja tykkäänkin siitä tosi paljon. Valkoisessa teessä pitäis olla vielä vähemmän kofeiinia kuin vihreässä. Mutta kauhea pelottelunkin taas löysin, että jo 200mg kofeiinia tuplaa keskenmenoriskin...:O
 
Hey
pansku mulla on joskus ollut noita repäisykipuja menkkoja ennen, ainakin voisin kuvitella että siltä ne tuntuvat mutta voihan olla että raskaana ollessa, jos niitä tulee, ne tuntuvat erilaisilta. Mutta siis mulla se kipu on semmonen nopea, ihan ku venähdys ja joskus niin kova että vetää ihan kippuralle. Ihan ku tosiaan joku repeäisi, esim laastari mutta nopea ja kova. Onpa vaikea selittää ja kun kaikki tuntee erilailla. :D
Hiih tuu äkkiä kertomaan ja näyttämään sitä komeaa plussaa joka sulle testiin pärähtää!!!:heart:
 
^^ No ohhoh! :O Minä aion kuitenkin jatkaa samaan malliin tuon teenjuonnin kanssa. Itse kun ei tule juotua kuin korekeintaan kolmisen kuppia päivässä, yleensä harvemminkin. Mutta kannattaa kyllä juua sitä rooibosta, jos huolettaa :)
 
Hey Okei. No mulla ei ole semmoisia oireita nyt ollut, tuommoista polttelua vain. Mutta tulen tottakai heti! :p Ihanaa, että saa täällä jakaa jännityksen ja tuloksen tuoman tunteen! Isäntä sanoi jo eilen, että haluaa tietää vasta illalla, kun tulee töistä kotiin. Eilen oli ihan, että "noh, teitkö? missä testi?" ja minä vaan, että "eipä niitä vielä tullutkaan!" Aina parempi! Luulis pärähtävän kunnolla silmille jo tässä vaiheessa.
 
Ei mulla ollu mitään repivää kipua mutta sellaista viiltävää kylläkin. Ihan kuin olisi puukolla vedetty alavatsalla ja nivusissa. Tulee vieläkin jos esim. aivastaa jalat koukussa. Kestää muutaman sekunnin ja katoaa.
 
NuttyKitty Toivotaan, ettei vuoto ylly!

atl Mahtavaa! Nyt vain viivoja vahvistelemaan! :) Siirrän sut haamuilijoihin!

).( Joo, eli testin tein ja ei sitten niin mitään! Ei edes haamujen haamua! :( Se sunnuntainen taisi olla joku ihan viivanpaikka vaan tai jotain muuta, koska luulis että näkyis jo vaikka laimeammastakin pissasta tekis... No jos nyt vielä aamupissasta teen toisen ja sitten, JOS siinä jotenkin ihmeen kaupalla näkyis jotakin, niin tehä vielä clearblue viikkonäytöllinen digi, jonka myös olin tilannu. Mutta tais olla susi koko homma!
 
Heimoi!!

Mä yritin pitää taukoa täältä mut enhän mä voi olla kurkkimatta teidän kuulumisia.. :)
Mua kyl niin liikuttaa vieläkin toi plussa-aalto! :) Ihana juttu.

atl Haamuhan se siellä :) Saa varmaan varovasti jo toivotella onnea? :)

ON Tulin samalla hakee kans vähä myötätuntoa ja lohdutusta teiltä muruset.. Meillä menee tää kierto ilmeisesti ihan harakoille. Mies on yövuorossa ja nään sitä tällä viikolla ehkä 4h yhteensä.. Ku on mullaki niitä asennuspäivä, ja silloin en näe sitä koko päivänä, esim huomenna.. :( Ja kaikenlisäks, vaikka voiskin sekstailla, ni mulla on ihan HUGE finni tuolla alhaalla you know :ashamed: Ja on niin kipee etten voi edes kuvitella mitään peiton heilutusta.. Tekis mieli vaan kulkea joka paikkaan ilman housuja ettei hankais :D Että kierron loppua tässä sit odotellaan ja sitä tätiä. Kyl mua vituttaa, ihan perkeleesti :'( Onhan tässä vielä... about 3 viikkoa jäljellä.
 
Voeevoee.. Isot plussapuhkut kaikille sitä tarvitseville ja isot :hug: sitä haluaville :)

..täällä menkat myöhässä 4 pv, huomenna siis jo VIIS päivää :O Oh noes..
Koska mahtais testiin tulla plussa jos testais? Ei tullu nimittäin tiistaina.. :(
Voiko kierto mennä yks kaks reisilleen? Taijotai.. Entiä.. Ärrrrrsyttäväääääää!!
 
Heipsan taas!

Ajattelin tulla päivittämään kuulumisia, vaikka ei tässä mitää ihmeellistä ole tapahtunut. Kp on suunnilleen 26-27/28 ja miä olen koko ajan nälkäinen. Nytkin oli pakko nousta syömään, hitto soikoon! Toissailtana tuli joku ihme häikkä, kun nousin seisoman, tuntu kuin oikean nivusen viereen alamahaan olis isketty puukolla. Kaveri vähän säikähti kun putosin polvilleen lattialle sen kivun takia. outoutta. Eikä kyllä tunnu yhtään siltä että vuoto pitäis alkaa. Saahan nyt nähdä.
 
atl
Pikapäivitys, tein digin vaikka liuskan oli edelleen haalee, no, sieltähän tuli "Raskaana 1-2" :)

Tässä ensin tekemäni Sofi One Step -liuska, johon tuo haalea viiva tuli TODELLA hitaasti:
Aijaa.com - 8647104.jpg

Ja sitten CB, vaikkei siinä nyt nähtävää sinällään olekaan:
Aijaa.com - 8647105.jpg


inieh Tsemppiä sinne, älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

pansku Suosittelen kyllä tota digiä, mullakin meni tossa sofin liuskassa yli 10min ennen ku viiva oli oikeasti selkeä, mutta digiin tuli hyvin nopsaan "Raskaana" ja hetken mietittyään se heitti vielä viikot päälle.

emby Se taitaa se HCG-hormonin määrä olla kauheen yksilöllinen. Mäkin tein vielä maanantaina (kp 25/25-26) ihan selkeen negan. Ja eilenkin haamu oli ihan olematon ja "yliajalla" ilmestynyt. Eli voi siellä jotain ollakin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea atl! Ja onpa monella nyt jännät paikat taas :)

Loma se lähenee loppua, pitäis pikkuhiljaa taas mietiskellä töihin lähtöä : / voishan tätä lomailua vielä jatkaa, varsinkin kun on tuo muutto vielä kesken, tai toisen talon tyhjääminen... Tuntuu että joku kantaa salaa sinne lisää tavaraa sitä mukaa kun itte kantaa niitä pois :kieh: noh jos se joskus ois tyhjä. Kyllä mie vihaan muuttamista :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Hey
Huomenia!

atl isot onnittelut, edelleenkin ihan uskomaton määrä plussia tullut :heart:

Mut voi tosiaan tuolta haamujengistä poistaa, viivoja ei enää seuraavana päivänä näkynyt ja testit loppu joten enää en jaksa edes testailla :( Tätiä odotellessa.

Vähän masentaa niin en jaksa sen kummemin komentoida, anteeksi :(
 
inieh annan vinkin :) käy hakee apteekista basibact nimistä rasvaa, näppy hävii muutamassa päivässä ;) sellasessa oranssissa, tai "ihon"värisessä paketissa! on tehokas.. nimimerkki kokemusta on!

tada ja pansku isot halit :hug:

tadalle haluan sanoa, että musta tuntuu niin kovin epäreilulta kun sulla kävi noin, olis ollut sinun vuorosi jo :hug: onneksi sulla on se gyne ja toivotaan josko hän osaa teitä edes vähä auttaa eteenpäin! olet mun mielessä :heart:

ja siis ketään vähättelemättä, mutta tada on mun henkireikä ollu pitkään :heart:

atl, minäpä pääsen varmaan sut kohta lisään toukokuisten listaan ;) ONNEA :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-

Yhteistyössä