Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Gabi Kiitos murunen :kiss: Mulla kans huonovointisuuteen auttoi parhaiten kyljellään makoilu.

Memelisan ehdotus PikkuHötölle olikin jokseenkin hohdokkaampi kuin mun :ashamed: Meillä ollaan ehkä aika koruttomia yleensäkin, joten kukkien lähettäminen olisi omalla kohdallani tuntunut vähän hassulta, mutta siis todella ihana idea :heart:

Memelisa Pikaista paranemista! Täällä on myös flunssa kiusannut jo pari viikkoa. Ei onneksi kovin pahana ole just nyt, lähinnä vaan nuha enää vaivaa. Ja hei, älä huolehdi niistä hiljaisemmista päivistä liikaa, vauvahan voi potkutella tuonne selän puolelle, jolloin ne liikkeet ei tunnu. :hug:

Namppis Lentopelko on kyllä varmaan kurja kaveri. Hyvin se menee varmasti, lentäminen on yleensäkin paaaaaljon turvallisempaa kuin autolla matkustaminen! Rentouttavaa ja romanttista lomaa teille! :heart:

tiuhti se vaan heräilee ihan hulluihin aikoihin :LOL: Mulle ennen kello kuutta on vielä aivan keskiyö… Mullakin on muuten neuvola 20.9. eli meitähän on iso porukka menossa! Mulla se on tosiaan se Kela-neuvola eli sitten saadaan laittaa äitiysavustushakemus ynnä muut matkaan, joten odotan tosi innolla :) Tuuhan kertoilemaan sitten, mitä se lääkäri sanoi. Toivottavasti laittoi lähetteen ar-ultraan, kyllä mun mielestä sulla on aihetta ihan tarpeeksi siihen! :)

atl Tervetuloa ja paljon onnea plussaamisen johdosta! :) Lisäilen sut listalle.

(.) Tänään on aikamoinen jumituspäivä. Eilen siivosin illalla oikein apinanraivolla tätä mörskää siedettävämpään kuntoon ja sen kyllä huomaa. Selkä tuntuu tosi jäykältä ja kipeältä. Yöllä ja aamulla oli sängystä ylöspääseminen ihan oma projektinsa ja mahaakin vähän juilii. Mutta kyllä se tästä :) Muuten on kyllä todella kiva päivä, sain nimittäin mieheltä aamulla synttärilahjaksi bola-korun ja masutuubin :heart: Äiti ja isä olivat muistaneet myös mukavalla tilisiirrolla, jonka turvin tilasin itselleni hihallisen ponchon loppusyksyä ja talvea varten. Se on oikeastaan kantoliinailua varten tarkoitettu, mutta mainio myös odottaville äideille. Mulla on nimittäin jo nyt vähän takkiongelmia. Tuulitakki menee kiinni aamulla, mutta ei enää illalla :whistle: Toppatakki varmaan menisi kiinni nyt, mutta tuskin enää marras- ja joulukuussa. Joten tarpeeseen tulee! :) Jos innostun kantoliinan käytöstä, niin sittenhän poncho on aivan omiaan keväälläkin. Ja mikä parasta, sain tuon tuntuvalla alennuksella, kun siinä kankaassa on joku pikkuriikkinen kosmeettinen virhe!

Jomi & SS 20+5

Muoks. Tuo poncho on siis polar fleeceä eli kerrospukeutumista saa harrastaa, mutta on se kuitenkin kivempi vaihtoehto kuin takki auki ulkoilu :) Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin tilasin sen täältä: https://www.mamidea.com/webshop/pages.php?page=aiska
 
Viimeksi muokattu:
heissunvei :)

lääkärissä käyty ja halusivat väkisten ottaa multa ITE hcg arvon, en edes pyytäny kun yhtäkkiä multa tultiin siis jo toistamiseen ottaa verikokeita, "lääkäri haluaa vielä katsoo hcg, onko ok?", olin vähä että "ettekö usko mua" :D ja juu, se oli 1664, onkohan ihan okei? kai se on ku lääkäri mitään soittanut :) itte kattelin taulukkoja ja jos oikein ymmärsin niin se olis just keskiverto arvo :D eli nyt mä ehkä osaan nauttii tästä! mut ultraan ei osannu se lääkäri sanoo mitään ku ei ollu mun oma lääkäri edes :( olivat söhlineet, omalääkäri on tämän päivän koulutuksessa ja tää toinen lekuri sanoi et soita neuvolaan ja kysy sieltä kun taas neuvola sanoi et kysy lääkäriltäs :D noh, meen yksityiselle, on se hinta sen arvonen :heart:

atl tervetuloa ja ONNEA :kiss: mulla oli oireita kyllä jo viikko oviksne jälkeen :whistle: eli kyllä ne varmasti on, ainakin jos mahaoireita on! mulla nipisteli ainakin..

syysmyrksy mä vähä luulen että meillä on sama homma eessä :D mä tuskin saan heti koskee siihen laitteeseen, ku mies "osaa meillä paremmin nämä hommat" :D ja mie uskon että pikkasen syke se siellä jumputti ruudulla :heart: kaikki siis okei :kiss: ja mulla niitä tilanteita on aika usein!!!! tiedän sun fiiliksen :)* ei oo mukavaa yhtään :(

Larelle tsemppiä lahjan metsästykseen :)

Hötö en siis oo ihan dementoitunu :) eli niinhän se olikin että meillä oli ihan samat päivätkin!

kohta pitäs joutaa puuhommiin pihalle, haettii autollinen puita niin saa sitten talvella takkaa lämmitettyä ettei kuoliaiks palelluta :D

tiuhti ja Pikku T :heart: 4+5
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Jomi ei sunkaan ehdotuksessa ollu mitään vikaa.. Täytyy sanoa, että meilläkin ollaan yleensä aika maltillisia kaikessa kun meitä sisaruksia nyt sattuu olemaan niin paljon ettei ole ollut rahaa laittaa ihan kaikkea.. mutta tuo Memelisan ehdotus rikkoo hienosti meidän normaali käytäntöjä.. ja jotenkin mukava yllättää vanhemmat kukkasin, kun ovat varmasti jo niin tottuneita kuulemaan vauvauutisia.. olen varmaan joskus sanonutkin, että mun vanhemmilla on 18 lastenlasta tällä hetkellä :heart:

Bola-koruJa sait muuten Jomi juuri sellaisen lahjan minkä minäkin haluan jossain vaiheessa.. nyt kun raskaus on vielä salassa kaikilta niin en voi tuollaista korua kaulaani laittaa, mutta ajattelin hankkia heti tuollaisen kun uutiset on kerrottu..

vaatteista juurikin kävin ostamassa uuden ulkoilupuvun ja ostin heti kokoa isomman, jotta tämä kasvava maha mahtuis takin sisälle vielä ainakin hetken:D Tuota talvitakkia kanssa mietin, että varmasti täytynee hankkia sekin uusi, koska nykyinen on aika tyköistuva ja tuskin sinne saa mahtumaan isoa mahaa.. Tässähän saa laittaa kohta koko vaatekaapin uusiksi..:LOL:

Nyt lähden viikonlopun viettoon ja sehän alkaa mukavasti siivoilemalla.. :$ Täytyy koiran tassunjäljet pyyhkiä lattialta, jotta se nyt edes tämän illan olis sitten puhtaampi :D on ne sellaisia sotkupekkoja noi koirat..

Viikonloppuja naiset!! :popcorn:
 
Tervetuloa Atl! Ja onnea plussauksen johdosta! :)

Hötölle oikein ihania doplerointihetkiä kun laitteesi saapuu :heart:

Ihanaa syysmyrsky et saitte edes ne pienen lukemat näytölle, sekin huojentaa mieltä ihan älyttömästi. Pienen sydän on niin pieni vielä tuossa vaiheessa et sen pitää sattua lähes suoraan doplerin alle. Kyllä se sieltä piakoin kuuluu kun pieni saa hetken vielä kasvaa :) Sanoit et me ollaan laren ja kuumeilijan kanssa jo pitkällä... jotenki tuntuu et ihan alussahan tässä vielä ollaan :LOL: Ja mä oon muute ihan varma et sä tuut sieltä perässä ja saatte pienen nyytin kainaloonne! :)

Lare, löysitkö lahjaa miehellesi?

Tuosta kertomisideasta vielä... mä oon kova kyllä suunnittelemaan kaikkee kivaa, mut toteutuspuoli on kyllä sit ontuva, yleensä en jaksa. Kiva jos voi avuksi olla, tykkään yllätellä ihmisiä positiivisella tavalla, vielä ku saisin itteni kohdalla vielä teoiksikin asti joskus...

Jomi kiitos tuesta :) En mä oo ajatellu ollenkaa et se pieni voi potkia myös selän puolella, stupid me :headwall: Noh, jokapäivä oppii jotain uutta :)

Mulla on alkanu särkeä masukkaa :( Todennäkösesti johtuu siitä et kohtu alkaa olla aika iso ja suht lähellä tuossa vatsan pinnassa. Kaikki pienet kolhut yms tuntuu ikäviltä, mut uskon kyllä et kuuluu asiaan ku tuo kohtu kasvaa niin vauhdilla.

Flunssa on täällä lähes selätetty. Virtaa alkaa olla jo liikkumiseen, ainoo mikä täällä muistuttaa flunssasta on vaan tää vuotava nokka :'(, mut tän kanssa kyllä pärjää :)

Oijoi ku oli tänään hyvä kirpparipäivä. Kävin kattelee kaikkee kivaa vauvalle ja itelleni ja löytyhän niitä vaikka millä mitalla. Ikinä en oo kerralla löytäny noin paljoa uuden veroisia tuotteita halvalla!
Päivän saalis
Lindexin pallokuosinen retrohuppari 3e
Ruskea hihainen ja kauluksinen huppari, jonka etuosa valkoinen, jossa ruskeita valaita 3,5e
Imetystoppi 0,50e
Hirvipotkarit + pitkähihanen hirvibody 1,50e
Vihreä body, jossa valkoisia pilviä 3e (aivan uusi)
Valkoinen villakangastakki, lähes käyttämätön 1,5e
Uusi vihreä kevyttoppapuku 1e
Pussilakanasetti vauvalle, eläinkuosinen 3e
+ jotain lisäksi mitä en enää muista ku tuonne varaston aarrelaatikkoon jo vein :)

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 15+5
 
Laretzki
Tuli tänään sitten pestyä maalattavat seinät ja paklattua reiät umpeen. Vaikka tehdessä ei tuntunut pahalta, niin nyt on tosi väsy, mahaa kiristää ja selkä on ihan sairaan kipeä. Menee jo oikealta puolelta pakaraan asti issias tyyppiseksi kivuksi. :/ Laitan huomenna heti sen tukivyön tilaukseen että ens viikolla saisi sen sitten jo käyttöön. Huomenna vähän sutimaan väriä seinille :)
 
Huomenta :wave:

Hötölle ja muillekin tuosta kertomisesta vielä. Tästä jo kerroinkin tuolla kuumeilu puolella mutta tulkoon kertauksena :) Meillä suunnitelmissa siis lähettää molemmille vanhemmille kortti postissa jossa siis jollain (pitsi)härpäkkeillä koristeltu runo ja ultrakuva. Mä oon sellanen vollottaja normaalistikin saati näitten hormoonien kanssa etten vaan kykene kertomaan sitä ääneen. Ja saavatpahan sulatella hetken ennenkun soittavat ja ilmoittavat että tieto on tullu perille =) Ja runona siis tällainen

Salaisuuden suuren
kuiskaan mukaan tuulen.
On masussa pienet sormet ja varpaat.
Nyt jo varmaan arvaat.
On ilomme, onnemme rajaton;
meille vauva tulossa on


atl Paljon ONNEA plussauksesta ja tervetuloa joukkoon =) :heart:

tiuhti Tuo sun hcg on todella hyvä!! Mullahan oli täsmälleen samoilla päivillä vaan 136. Mutta onneks niissä on aika iso tuo vaihteluväli ja minäkin kuitenkin mahduin hyvin viitearvojen sisään :) Puuhommat on kyllä ihan rentouttavaa puuhaa, vaikka niitä aina teininä inhosin yli kaiken :D Viime vkonloppuna kans kannettiin puita puuvarastoon ja seuraavia laitettiin taas kuivumaan ens kesää varten. Oli ihana ilma, viileää, aurinko paistoi ja se puun tuoksu =) Tykkäisin ihan älyttömästi syksystä jos se ei aina tarkottas sitä että tulee talvi :D

syysmyrsky Ihana tuo kuuntelu tarina :heart: :D Ja huojenti varmasti mieltä että sykkeet näkyi!

memelisalla ollu kivoja kirpparilöytöjä! Olikin hyvä muistutus, pitää itekin käydä läpi nuo lähiseudun kirpparit jos sieltä löytyis talvivaatteita kun ei raaskis kalliilla ostaa :) Harmi juttu nuo masukivut, voin vaan kuvitella miten ikäviltä tuntuu! Vaikka tarviihan vaavin raivata siellä lisää tilaa itselleen :heart:

miehen reagoinnista Ei se taida vieläkään oikeen uskoo todeksi. Ehkä sitten kun on käyty ultrassa niin on konkreettisesti nähny että siellä jotain on. Viimeks pettyi niin kauheesti että nyt ollu aika varovainen ettei innostu liikaa. Mä taas oon innostunu jo senkin eestä, että sitten tullaan kyllä korkeelta alas jos joku meniskin pieleen.

sukupuoli Aluks oltiin molemmat sitä mieltä ettei haluta tietää, mutta mä ehkä sitten kuitenkin haluaisin. :heart: Kiinalainen kalenteri lupaa meille poikaa, mutta oon ihan varma että se on tyttö kun miehen kaikille sisaruksilla on esikoinen ollu tyttö.

dobbler Tuota angel-sound dobbleria on tääläkin käyty vilkuilee, jos ar-ultrassa kaikki ok, niin tuo menee kyllä hankintaan!

bola-koru Täällä yksi tietämätön :ashamed: Mikä tuo koru on? Oon nähny esim raskauskeijun sivuilla myynnissä mutta onko siinä siis joku muukin idea kun vaan kiva koru?

ON Eipä tänne mitään uutta, oksentanu en oo mutta olot jatkuu :) Työ asiat stressaa niin pahasti että tänäänkin heränny jo hieman ennen viittä. Pakko löytää uus työpaikka ja äkkiä! Kovasti oottelen ens tiistaita ja siis ekaa neuvolaa! Enää neljä päivää =) Vieläkään ei kukaan miehen lisäks tiedä mun raskaudesta ja kovasti tekis jo mieli kertoo... Mut pakko malttaa vielä hetki!

Ihanaa vkonloppua!

viida ja alivuokralainen 6+6
 
Laretzki
viida PItää heti tulla pätemään, mutta mä en voi sille mitään :D. Muistathan, että miehen sisaruksista voi katsoa vain veljiä, koska mies määrittää sen että tuleeko vauvasta tyttö vai poika. Ja miehen sisarten miehet ei oo sukua, niin niistä ei voi päätellä mitään. Anteeksi tosiaan päteminen :LOL:
Ja tuo Bola-korun idea on se, että se helisee ja sitä olisi tarkoitus pitää pitkässä narussa masun päällä, niin että vauva kuulee sen ja synnyttyään sen voi laittaa vaikka vaunuihin, koska vauva tunnistaa kohtuaikana kuulemiaan ääniä...Esim. jos odotusaikana äiti kuuntelee paljon musiikkia josta pitää ja laulaa sitä, niin on hyvin todennäköistä, että syntymän jälkeen vauva rauhoittuu siihen samaan musiikkiin.

Joskus musta tuntuu, että mulla on aivan liikaa aikaa poimia kaikki nippelitietoja :D. Kun mä pystyin vastaamaan kavereille johonkin niiden kysymykseen vaikka ne molemmat on jo saanet muksun ja toisella on jopa kaksi, ja minä sentää odotan vasta esikoista :D

Tässä tankataan oikein kunnolla ruokaa suuhun ja sitten lähdetään miehen kanssa heiluttamaan maalitelaa!

Lare ja Spyro 16+0 (ei muuten varmaan mee kauaa kun on jo puoliväli :O )
 
Huomenia :)

nyt täällä nukuttiin sentään puoli 10 asti :D ei ihan 5-6 välillä tullu herättyä, huh huh!

viida, mä just meinasin kysyy sulta tuota runoa kun sen joskus jo kerroit :) se on aivan ihana ja meinaan sitä töissä sitten käyttää! :) ja enää ei oo montaa päivää neuvolaan, se menee hujauksella!!!! :kiss: voi hyvin!

Memelisalla on ollu aivan ihania löytöjä :heart: voi kun itsekkin jo pääsisi osteleen, odotan innolla! :) ihana kuulla että flunssa alkaa olemaan takana päin, mullakin enää nokka vuotaa, saa niistää vähän väliä.

Lare, minkäslaista värimaailmaa teille tulee jos saan udella?=)

olihan se pakko tehdä vielä:


nyt loppu mun hötkyilyt :ashamed: hyvin tää menee :heart:

tiuhti ja Pikku T :heart: 4+6
 
Lare En kyllä tekstiä kirjotellessa muistanut ja enemmän tuo tyttö-veikkaus perustuu sellaseen mutu-arvaukseen kun faktaan tai tieteelliseen näyttöön :D Mutta kiitti muistutuksesta! =)

tiuhti IHANA digin tulos! :heart: Onnea ja nyt kyllä saat olla aika huojentunein mielin varmasti!! Mulla on niitä runoja muuten enemmänkin, oon aina tallettanu kun jonkun kivan oon jossain nähny. Jos haluat vaihtoehtoja niin vinkkaa :) Ja hyvä kun oot nyt nukkunu vähän paremmin, ei oo hääppöstä tuo aikasin herääminen, mä kun nukahdin sit kesken nalle puhin :O Nyt mä en nähny mitä sille möhköfantille kävi :D
 
atl
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Täällä on menny aika sen sisäistämisessä, että oon todellakin raskaana. Sit välillä innostunut ja katselen netistä tarvikkeita ym, ja välillä muistan että kaikki on vielä tosi epävarmaa.

Sit joku vois antaa valistuneita ohjeita tosta viikkojen laskennasta. Kun laskin laskettua aikaa laskurilla, laitoin edellestin menkkojen alkupäivän (12.8.) Ja kierto on ollu pääsääntöisesti 25pv, se sano että oon 4 viikkoa ja 4 päivää raskaana. Meneekö se nyt sitten niin että viikot poksuu aina tiistaisin? Että sillä, että menkat alkoi viimeks perjantaipäivänä, ei ole tässä kohtaa merkitystä?

Anteeksi nyt tyhmät kysymykset :/ tarttis ehkä soitella ensviikolla sinne neuvolaan, vois sit kysellä tyhmiä siellä.

atl + v
 
tiuhti Minusta tuo sun hCG-arvo on tosi hyvä! Tämä taulukko oli linkattu joskus tuonne kuumeilupuolelle (sori, näköjään tuo muotoilu meni ihan sekaisin, kun kopsasin):

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Ja onnea vielä tuosta digitestin odotetusta tuloksesta! Mua on jäänyt vähän harmittamaan, kun ei tullut tehtyä digiä ollenkaan, mutta ehkä se oli ihan hyväkin. Kyllä mä sitä viivan vahvistumista kuitenkin seurailin silmä kovana melkein viikon verran :D

Memelisa Mahtavia kirppislöytöjä oot tehnyt! Mä oon aika kehno kirppistelijä ja jotenkin en osannut viimeksikään katsella niitä vaatteita sillä silmällä... Löysin kyllä toppapuvun ja pitkähihaisen bodyn, mutta muuten kyllä tuntui, että melkoisen ylihinnoiteltua kamaa siellä oli kuntoon nähden. Bodyt tuppasi olemaan jotenkin nyppyyntyneitä ja kulahtaneita. Täytyy kokeilla jotakin muuta kirpputoria seuraavaksi.

viida Ihana idea teillä tohon raskaudesta kertomiseen :heart: Mua nauratti tuo Nalle Puh -juttu, koska mulla on gradun aineistona juurikin tuo animaatio :D Mulla on siis tietysti se dvd:llä ja voin paljastaa, että loppu on onnellinen - tuli varmaan yllätyksenä :LOL: Möhköfantin äiti tulee apuun.

atl Neuvolassa lasketaan LA joka tapauksessa 28 päivän kierron mukaan. Laskettua aikaa muutetaan sitten nt-ultrassa, jos on tarpeen. Sekin vaihtelee paikkakunnittain, siis että kuinka iso sen heiton täytyy olla, jotta laskettua aikaa lähdetään muuttamaan. Esimerkiksi Tampereella eron täytyy olla vähintään 7 päivää.

Leppoisaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Jomi 20+6
 
Laretzki
Mä oon niin uupunut tästä päviästä, kun totta kai mun piti itse maalata kaikki ne pinnat jotka tänään olis tarkoitus maalata. Ja varmaan ihan hyvä niin, että maalasin, koska miehellä olisi mennyt hermot siihen kun mä nalkutan vieressä, että sä et tee tätä oikein tee se noin (tein nimittäin sitä jo siinä vaiheessa kun teipattiin kaikkia reunoja:LOL:)

Jos jota kuta kiinnostaa (tiuhtia nyt vissiin ainakin) meidän väri valinnat yms. niin käykää kurkkimassa mun arki blogistani Täydellisen vajavaista: Remonttituloksia I Ja saa kertoa mielipiteitään :). Ja jos teitä kiinnostaa meidän asunto tarkemmin, voin jatkossakin linkitellä tänne mitä saadaan miehen kanssa remonttialottelijoina oikein aikaiseksi.
 
Voihan Viida sun kanssas! Tuo runo on nyt niin kaunis et täällä vollotetaan sille ihan toen teolla! Nyt vaan kuumeisesti mietin et kenelle voisin kertoa asiasta kortin muodossa :) Mekun ollaan viimesten tärkeiden läheisten luokse menossa ihan kyläilemään :) Muut saa kuulla ku kuulee/näkee, mut enköhän mä jonku vielä keksi ;)

Tiuhti! Kyllä nyt näyttää jo niin lupaavalta et turhaan enää testailet, nyt rupeet vaan nautisekelemaan :) Ja jos jotain sit sattuu ni sillehän ei sit voi mitään :) Sä oot nyt vahvasti raskaan :heart: Hyvä meikäläisen täällä huuella ohjeita ku itekki oon välillä ihan paniikissa vieläki :LOL:

Me käytiin eilen hautuumaalla, pienen muistopaikalla jättämässä kukkasia. Eilen ois ollu pienen laskettuaika. Jännä et vaikka asiaa ei sinäänsä enää murehdiin niin siellä tunteet nousee aina pintaan. Koko päivän toivoin et Pikku-Apina kertois hautuumaalla et on vielä paikalla kun on koko päivän vissiin potkiskellu johonki ihan muualle ku masun suuntaan. Niin siellä hiljaisuudessa tunsin muutamat kerrat kun pieni potkiskeli olemassa olonsa merkiksi, äitistä tuli hyvin onnellinen. Kauheen ristiriitainen tilanne olla hautuumaalla suremassa toista ja olla onnellinen toisesta. Onneksi elämä jatkuu :heart:

Jomi, kyllähän noi kirpparit tahtoo etupäässä olla just tuota. Oon aika tarkka hinta-laatutasosta ennenku ostan. Tykkään värikkäistä ja kuviollisista vaatteista (bodyt yms) ja niitä löytyy tosi harvoin, joten niissä oon saattanu ostaa jonku vähän nyppyyntyneemmänkin kappaleen. Mut pääsääntöisesti koitan pitää et bodyt yms saa maksaa 2-3e ja ne pitää olla vielä uusia/uudenveroisia. 5e alkaa olemaan ihan maksimi mitä pienen vauvan vaatteista oon valmis maksamaan... sillonki saa olla joku kunnon takki/paita tms. Mulla on lisäksi aika tiukka maku noitten suhteen, joten yleensä tuunki tyhjin käsin tai yhden tai kahden vaatteen kanssa. Joten nyt oli kyllä hyvä päivä :heart: Harmittaa etten ottanu sitä Emman uutta vastaavaa sitteriä ku se makso vaan kympin... hinta vissiin vähän rajotti, mut halpahan se ois silti ollu, kerkes sit mennä :( Tuo kirppari missä käyn on niin iso, et ku viimeks siellä oikeesti kävi kunnolla niitä hyllyjä läpi niin mulla meni siellä 2 tuntia :O Mut on se yhen isohkon kaupan kokonen, oisko pinta-alaa joku 400m2

Lare, miehes on kyllä aika hauskasti asian sanonu, mut komppaan kyllä! Jos täälläki ois paikat tyhjillään ja joku tois tarvikkeet ni lähtis tuo toinen makkari tuolta heti remonttiin! Mä niin ootan et pääsen laittaa sen kuosiin et saan vauvalle sinne puolet huoneesta :heart:

Namppikselle
oikein rentouttavaa ja ihanaa matkaa, Nauti :heart:


Aurinkoisin syysterveisin
Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 16+0 jee!!!! :)
 
Lare Linkitä ihmeessä jatkossakin juttuja teidän rempasta! Mua ainakin kiinnostaa kaikki sisustus- ja remonttiratkaisut, vaikka ne aiheuttaakin samalla aina kateutta, kun ei tässä opiskelija-asunnossa voi remonteerata :LOL:

Toivottavasti Namppiksella & miehellä on ihana lomareissu!

Memelisa Mä maksoin tuosta koon 62 toppapuvusta viisi euroa ja se alkaa kyllä tosissaan olla ihan maksimi. Se oli kyllä tosi siistissä kunnossa ja miellytti silmää muutenkin. Tuo kirppari missä me käytiin on kans tosi iso, mutta siellä on myös huonekaluja ja polkupyöriä yms., jotka vie paljon tilaa. Varmasti tuo teidän hautuumaareissu on ollut raskas ja ristiriitainen :hug:

(.) Mulla alkaa jonkinlainen pesänrakennusvietti vissiin nostaa päätään. Eilen piti hypistellä jemmaan kertyneitä pikkuvaatteita ja viikata ne kaappiin odottamaan pesua (sitä ennen olivat vaan muovipussissa säilössä). Illalla sitten imuroin, pyyhin pölyt ja moppasin lattiat taas, vaikka just torstaina tein kunnon viikkosiivouksen :LOL: Mutta parempi näin. Kolme pitkäkarvaista koiraa takaa sen, että siistiä ei ole, jos ei imuroi vähintään joka toinen päivä. Mä tahdon vaan olla liian laiska siivoaja, niin sitten niitä perhanan villakoiria on joka paikka täynnä. Jospa tämä siivousinto pysyisi nyt päällä, koska koirankarvat ja pöly ärsyttää mua ihan tuhottomasti.

Jomi & Samu-Sirkka 21+0 *poks!*
 
Laretzki
Mitä käy kun laitetaan raskaana olevan, äärimmäisen nälkäinen nainen, jolla on ollut kaksi tuntia aikaa haaveilla automatkalla ruuasta ja kehitellä kaikenlaisia mielihaluja, yksin kauppaan?? No, aivan niinkuin arvata voikin. Eli ei oikeastaan mitään kunnon ruokaa jääkaapissa, vaan siellä on Aurajuusto, Mustaleimaa, kanttarellituorejuustoa ja pakastepitsaa. Olisin ostanut vielä piparitaikinaakin, mutta ei täältä pikku kaupoista löytynytkään edes yhden yhtä pientä pakettia. Ja joo, raakana mä olisin sitä piparitaikinaa vetänyt :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sokruli
Hey
Hei taas ihanat!:wave:
Täällä yksi hätähousu kuumeilija kaipailisi teiltä odottajilta vähän apua,
eli: Kävikö kenellekään niin että normaalissa kierrossa rinnat kipeyty esim. pari päivää oviksen jälkeen mutta tärppikierrossa vasta myöhemmin? Tai että kierrosta riippuen ovis oireet olleet erilaiset esim toisessa kierrossa tullut rinnat kipeeksi ja toisessa ei?!
Mulla kahdessa kierrossa jossa varmasti olen ovuloinut, on nännit/rinnat tulleet lähes samantien kipeeksi ja nyt gynen ultran mukaan oisin mahdollisesti ovuloinut? ja jos niin todella on niin nyt menossa n. dpo5. mutta ei mitään rintojen/nännien kipuilua havaittavissa ja olen jo hanskat lyönyt tiskiin....:headwall:

Kiitos ja anteeksi!:rolleyes::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hey mulla ei tässä kierrossa oo rinnat ollu oikeestaan yhtään kipeenä, välillä vaan vähän vihlonu. Edellisessä oli sit niinkin kippeet ettei voinu öisin nukkua ilman et sattu ku asentoo vaihto. Eli ekassa kipeyty muistaakseni rv4/5? Tällä kerralla vielä sitä odotellessa...

Aah mikä päivä töissä... ei tästä kohta tuu enää mitää... selkä huutaa hoosiannaa, enkä oikein tiiä mikä sitä vaivaa... huomenna soittelen kyllä neuvolaan... Mitään painavaa ei oikein kärsi nostella, tuntuu tosi ikävältä. Kyllähän tuo vähän vetreyty ku tänään oli vaan pakko nostella, mut voin vaan odottaa mitä tuo selkä sanoo sit huomenna :(

Nyt pää kohti petiä kuuntelemaan josko Pikku-Apina vähän liikehtis illan päälle. Tänään se ilmas hyvin selvästi ettei tykkää jos doplerilla kuunnellaan... monotti suoraan anturiin :LOL: Et eiköhän se tuolla masussa aika varmasti hyvin voi, vaikka en oo taaskaan niin aktiivisesti noita liikkeitä tuntenu, kääntäny kurja sit vissiin selän masua kohti : /

Hyvät yöt vielä hereillä oleville ja oikein ihanaa maanantai aamua heräileville :heart:

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 16+0 :heart:
 
heippa,

pikasee kuulumisia vaan :)

taas lauantaina jouduin sairaalaan, eilen illalla pääsin kotio ja kohta jo menossa takasin, yön sain kumminki olla kotona nukkumassa :)

nyt mulla on nivelissä jotain, kipeytyi lauantaina yhtäkkiä ensin leuka, sitten jalat jotta en päässy enää liikkuun, kädet ja niska.. kipu oli ihan yhtä helvettiä ja kun nyt ei saa muuta kuin paracetamolia, mut hyvin kestin kumminkii :) nyt jo onneksi PALJON parempi eikä kipuja juur ollenkaa ku sain antibioottia suonensisään! onneks vauvalla kaikki okei :heart:

eilen kumminki POKSUTTIIN 5+0 :D


tiuhti ja Pikku T :heart: 5+1
 
  • Tykkää
Reactions: Memelisa
HUOMENTA! :)

Tiuhti Onneksi teillä kummallakin kaikki hyvin :heart:

Lare Hyvältä näyttää! Itse kannatan hillittyä pintamateriaaleissa koska itse tykkään sisustaa tektiileillä :)

Memelisa Meillä olis ollu LA kaksosista reilu viikko sit lauantaina mut itse ihan tietoisesti suljin koko asian mielestäni. :/ Ihana että pieni muistutti siellä itsestään:heart: Ja todellakin elämä jatkuu!


Tää tuli nyt kertoon vaan omat kuulumiset nopiasti! Koko viikonloppu tehty pihahommia hullun lailla ja nyt olo on ku jyrän alle jääny :/ Eka vauva juttu saatu eli ikeasta äiti oli ostanut meille kylpypaljun,missä on jarrut pohjassa ja sit vauvan pepulle ettei luiskahtele uinti reissuillaan ;) aika söpö!

JA poks poks Syysmyrsky & pikku-Hirviö 10+0 :heart:
 
atl
tiuhti Jopas sinnuu nyt potkitaan päähän, onneksi ootte molemmat kunnossa!

Kiitokset Jomi laskentaopastuksesta, josko nyt laskisin sitten tuon 28 päivän mukaan. Sen perusteella on sitten menossa 4+3. Näillä mennään! Soitin myös neuvolaan, mutten vielä saanut aikaa, vaan mun oma neuvolantäti soittelee mulle myöhemmin tänään ja sovitaan aika. Jännää!

Olis pitänyt arvata, että kun on koko ikänsä kärsinyt ihan järkyttävistä menkkakivuista, ei tää raskaanaolokaan tuu mitään juhlaa olemaan :D Kokoajan särkee johonkin, jalat kramppaa tai särkee, selkään sattuu ja kaikki ruoka nousee kurkkuun :D No, ainakin tietää että jotain tapahtuu.
 
tiuhti Eikä!! Mä oon niin huolissani susta! Nyt riittääis jo nää vastoinkäymiset :hug: Onneks Pikku-T on kunnossa mut toivottavasti säkin muru saisit olla terveenä loppuraskauden! :heart:

Jomi Hyvä tietää että Möhköfantin äiti tulee pelastaa =) Onneks en nähny, oisin varmaan taas pillittäny silmät päästäni, niinkun aina näissä piirretyissä ja koko perheen elokuvissa. Ne on pahimpia!! :D Leijonakuningas on the ultimet itkettäjä!! paitsi tulee tänään töllöstä yks aika paha leffa vastustajakin: Intohimon tuulet! Ladies, varatkaa vähintään kaksi pakettia nenäliinoja ;)

Memelisa Suurensuuri hali :hug: enkelivauvan lasketusta ajasta! Ihana kuitenkin että Pikku-Apina ilmoitteli siellä itsestään.

Namppis on kyllä jo reissussa mutta toivon että siellä on ihana ja rentouttava matka! =) toivoo: matkakuumeinen ja kateudesta vihreä :)

Voi Lare ja piparitaikina! Täällä nauretaan vedet silmissä sun ruokahimoille :D :D

Omaa napaa... Huominen neuvola lähestyy ja jännittää. Huono-olo ei oo nyt vaivannu kovin paljon pariin päivään mikä tietty huolestuttaa. Eipä tänne oikeestaan muuta. Hyvää maanantaita! :wave:

viida ja alivuokralainen 7+1
 
Onnea syysmyrsky poksumisesta =) Ja siitä nyt sitten tuli pikku-hirviö :D Ja myös sulle voima hali :hug: kaksosten LA:sta!

atl Täälläkin ollaan aina ihan innoissaan mitä enemmän oireita tulee. Tekee tästä raskaudesta konkreettisemman kun vielä sitä ei oo muuten todistettu kuin kahden viivan (tai siis moooneeen kahden viivan ;) ) voimin :) Tsemppiä ja onnea oloista :)
 

Yhteistyössä