<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Oho, huomasin että ootte puhunu mun lempiaiheesta eli pillereistä :D Mulla on kuulkaas kokemusta niistä :D Mulla on siis niin kamalat kivut päivä 1 & 2 että mulla menee melkeen paketti buranaa päivässä, mikään muu ei oikeesti auta. Ja meillä siis löytyy miehen leikkauksen jäljiltä yhtä sun toista droppia, mutta buranaa naamariin parin tunnin välein niin selviää hengissä.
Mä oon joskus miettiny et hitto synnytys on varmaan lastenleikkiä kun mua on niin hyvin näillä kivuilla niihin valmennettu :D

soleigh kuulostaa kyllä oikeesti niin lupaavalta, toivotaan parasta! :)

sati siis tää on vasta ihan ensikäynti, tarkotus olis lähteä selvittämään missä vika :( Eli kai ne ainakin kurkkaa paikat, voisin kuvitella? Niin se tuntuu jotenkin vähän ällöttävälle jos siinä samalla sit vuotaa... :ashamed:
 
pansku mulla oli kans kynnys soitella sinne gynelle tosi korkee, siis oon oikeesti varmaan vuoden sitä pähkäilly ja vatvonu, ja tosiaan perunu jo parikin aikaa... Nyt otin sitten itteäni niskasta kiinni ja sen varasin! Eniten mua nyt pelottaa se että joku onneton pieni vika löytyy joka on korjattavissa, että sen olis voinu jo pari vuotta sitten tehdä ja sylissä vois olla nyytti tällä hetkellä :(
Koska oon meinaan tän asian kanssa käyny aika pohjalla pariinkin otteeseen, että en epäile yhtään että kaikki stressi tästä asiasta vaan vähentää mahdollisuutta onnistua... Kun nyt vaan sais vastauksen, oli se mikä vaan, niin aikamoinen paino tippuu harteilta :)
Tsemppiä sullekin tossa asiassa!

pikkumyy sullakin on jännät päivät! :heart: Odottelitko postista jotain testejä vai millon meinasit testata? ,
Mun puolesta vois tulla uus plussa aalto tänne ja vähintään saman verran hyviä uutisia kun viimeks! :)
 
Tada Voithan sä soittaa sinne ja kysyy, onko haittaa jos vuotoa viä hieman on.. Mulle itte olis kyllä kynnys mennä jos vuotoo on, mutta onhan ne kuule kaikenmoista nähny. Eli uskon, ettei siinä oo mitää estettä.. Paitsi jos papa otetaan, niii saakohan sitä ottaa jos on viä vuotoo.?

Mä ajattelin testata siinä torstain joukkotestit ja siihen mennes on testitki jo tullu.. Tilasin ne tänään, ku en ollu hoksannu, että käytin viimeks viimisen..
Koko ajan vaan pelkään, että täti tulee..:ashamed:

Soleigh Sulla on kyllä tosi lupaavat oireet!! Pidän peukkuja sulle!:heart:
 
Tada Usko tässä asiassa kokeneempaa ;) Ja nyt kun vielä luin tuosta, että on ollut kynnys mennä pitkään, niin et missään tapauksessa saa peruuttaa tuota aikaa. Se pikku vuoto on kuule varmasti vähintä, mitä lääkärit ova nähneet! Ja milloin me naiset emme vuotais, aina jotain tuhruaa tuolta alapäästä :) Tada toivottavasti menet gynelle, sillä jos se vuoto papa-näytönottoa haittaa, niin sen voi käydä myöhemminkin antamassa. Ekalla käynnillä riittää asioita, joita läpi käydään! Nyt lippu korkealle ja menoksi... itsellä nimittäin kannatti käydä! Saisimme paukuttaa tosiaan aivan turhaan ja oli kyse vain 15minuutin toimenpiteestä...
 
Kiitti tytöt tsempeistä!:heart: Kattoo nyt, jos huomenna uskaltais ottaa puhelimen kauniseen käteen ja soittais sinne gynelle! Jos sais sen sitten ens viikolle, ni ois aika sopivasti varmaan, kun on ainakin vuoto ohi ja kierto olis jo lähempänä mahollista ovista.

Parempi vain, että sais kaikki menot suunniteltua ajoissa, ni vois sitten kieltäytyä töistä :D Ens maanantaina on koiralla viralliset terveyskuvaukset ja sitte vois olla esim. keskiviikkona se gyne, ni tuskin tarttee mennä siinä välipäivillä töihin, kun sitten ois taas lauantaina seuraava sovittu työputki. Jotenki nyt kesän jälkeen ei tuo työssäkäyntikään oikein maita, vaikka onki ihan kiva työ...

tada Juu, sitä minun siskokin mietti kun esikoistansa ootti, että tulee varmaan olemaan aika helppoa kestää se synnytys kun on ikänsä saanu potea niitä jumalattomia menkkakipuja! Oppinu rentoutumaan, niin että helpottanu huomattavasti, vaikka mitkään lääkkeet ei auttaiskaan. Ei vain päässy testaamaan sietokykyään, kun perätilan vuoksi joutui pojan synnyttään suunnitellulla sektiolla...
Samoin sulle, tsemppiä gynekäynnille! :)

Soleigh haluatko palata listoille? Voin päivittää huomenna, ni lisään sinutkin halutessasi mukaan jännäilijöihin! :)

:attn:Äiti on kans aikoinaan saanu potea menkkakipuja ja on sanonu, että kivut hävis ekan synnytyksen jälkeen, joten sitä odotellessa!
 
myy joo ovis varmaan on aikas lähellä... mulla ei oo niitä testi tikkuja, mutta ajattelin ens kiertoon tilata ;) ovis tuntemuksia mulla ei oikeestaan oo ikinä tai voi olla mutta en tajua ainakaan milloin mulla se tapahtuu... ja täällä pidellään peukkuja torstain testaukseen, PLUSSAHAN sieltä on pakko tulla :heart:

nuttykitty mullakin oli viime menkat toooosi kivuliaat otin kan 3 panadolia eikä sekään vieny kun sen "päälimmäisen" kivun pois, mä kun en edes saa astman takia syödä muuta särkylääkettä, joskus otin panacodia menkkakipuihin ku taju meinas lähtee autto kyllä! mulla ei onneks tuu edes siitä millään tavalla sekanen tai väsynyt olo, joten kannattaa kokeilla jos joskus vielä törmäät hillittömään menkka kipuiluun ;)

on: täällä alotettu vaavin teko hommat taas urakalla :) vähän vaan tuppaa olemaan kipeenä tää naikkonen ja voimat on ihan lopussa, onneks saan levättyä taas torstaihin asti ja sitte onki 3 päivää omassa kaupungissa työt, ettei tarvii reissata ympäri ja ämpäri, täällä kun on viikonloppuna kalamarkkinat sinne siis töihin, että tervetuloa kaikki samalla paikka kunnalla asuvat morjestamaan :)
Sitten pieni GALLUPPI monentena kiertopäivänä te alotatte sen varsinaisen "siementämisen" :D ja kuinka kauan jatkatte? vai onko koko kierto yrittämistä? me ollaan nyt alotettu kp8 ja "lopetettu" noin kp17. sitten antakaahan taas niitä kuulusia raskautumis vinkkejä tälle alokkaalle :)
 
Jannica Me olimme yhdynnässä viikon verran ennen ja jälkeen oviksen. Minä voin säännöllisen kiertoni vuoksi laskea oviksen melkein päivälleen oikein ja siksi ei "tarvitse" koko kiertoa sekstailla. Helposti tulee meillä ainakin suorittamisen maku.
Ihan perus raskautumis vinkkejä minulta on...
Yritä saada orgasmi aina miehesi jälkeen. Sisälläsi tapahtuu supistuksia, jotka saattelevat siittiöt oikeaan suuntaan. Yhdynnän jälkeen tyyny pepun alle ja jos mahdollista, niin sellainen puoli tuntia olisi hyvä olla tässä asennossa. Älä siis käy pesulla välissä, vaan tyyny heti session jälkeen pepun alle. Seksiä kannattaa harrastaa joka toinen päivä. Joka päivä harrastettuna, uudet siittiöt eivät välttämättä ehdi kehittyä tarpeeksi vikkeliksi jaksaakseen matkan "kotiin" asti. Eli jos harrastaa seksiä aamulla, niin seuraavana iltana voi hyvin jo sitten harrastaa uudelleen. Mahdollisimman luonnollinen yhdyntä takaa aina paremman lopputuloksen :)
Tässä näitä minun tietämiäni poppas konsteja :)
 
Hej taas..

Mä en nyt ymmärrä, et missä mennään..
Mulla nyt kp 48/?? (kaks viimistä kiertoo oli n.30). Raskaustestejä oon nyt tehny 3 ja kaikki negoja. Tänään mun mielestä testiin tuli viivan paikka.. välillä se näky ja välillä ei. Kävin ostamassa apteekista uuden ja ihan puhdas nega oli.
Mulla on ollu n.2vko huono olo vähän väliä, vatsa on ku rantapallo ja vatsaa nippailee kokoajan. Ihan menkkaolo ollu jo pitkään mut mitään ei tapahdu. Alkaa pikkuhiljaa olee aika turhautunu olo..
Mitäs tässä nyt pitäis sit tehdä?? Soitto lääkärille vai vaan odottelee et menkat joskus saapuu??


Niin ja mut saa sitte lisätä listoille ku seuraava kierto alkaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Hey
Sati ja Myy oikeestaan tasavahvat viivat oli, tosi kuivuttuaan testiviiva ihan hivenen ehkä haaleempi toisesta reunasta, mutta..mulla näyttää tosi usein ovistestit tota samaa, oli kierto missä vaiheessa tahansa joten..siksikin noi testit pitäs multa kieltää kun ne näyttää omiaan. :kieh:
Mutta r-testi sitten torstaina, joka se kyllä varmana nega (tämmönen fiilis taas). :rolleyes:

Soleigh huuh mitkä oireet! vielä ehtii testi muuttua plussaksi! paljon plussatuulia sinne!:heart:

Tadalle ja Panskulle nyt roppakaupalla tsemppiä gynekäynneille! Ja molemmat sitte menee kans eikä meinaa!!;) Jouluun mennessä ollaan kaikki tuolla odottajissa eikö?!?:heart:

Jannicalle flunssanhäätömanaukset tulemaan! (oletan että jotain sellasta sulla oli?) ja jaksamisia siihen siementämiseen ;)
Meillä mennään koko kierto välillä innokkaammin ja välillä vähemmän innokkaammin kun ei tosiaan oo tästä kropan toiminnasta harmainta aavistusta niin parempi pelata sen suhteen varman päälle..pari/kolme kertaa viikossa keskimäärin siis siemennellään. Ja jos mitään viitteitä ovikseen niin useammin. =)

Dana ootko vasta hiljattain jättänyt pillerit tms. pois? voi olla ihan normi kiertoon kuuluvia tuntemuksia jos on vielä kropan kanssa pihalla ja kaikki tuntemukset uusia. Mutta toinen ja toivottu vaihtoehto on se että ovis oiskin ollut myöhemmin ja plussa tulossa:heart: jos olo tuntuu kuitenkin huonolta niin suosittelen gyneä. Voi vaikka ultrata ja kattoa missä mennään ja tarv. määrätä terot niin pääset uuteen kiertoon.=)
 
Huomenta!

jannican galluppiin niin me alotetaan "yrittäminen" aina siinä vaiheessa kun ovistikuissa alkaa viiva vahvistua, eli pari päivää ennen ovisplussaa. Ja jatketaan sitä sitten abaut viikko. Ja meillä toi yrittäminen siis tarkottaa sitä että sillon jään makaamaan ton jälkeen ihan reiluksikin aikaa, vaikka jalat kohti kattoa tai tyyny pepun alla, ja muutenkin mies yrittää saada kaverit vähän syvemmälle :D Eli mitä sanoisin, kp9-16? No, tässä kierrossa meinasin kuitenkin tota yritystä pitää yllä ihan alusta loppuun, kun on kuullu että ihan ihme aikaan on puuhailtu ja sillon tärpänny, niin testataan nyt sit mekin :)

sati kiitos tsempeistä, kyllä mä taidan sen huomisen ajan nyt sitten pitää :) Se on onneks vasta illalla joten jos nyt kuitenkin kerkeis vuoto loppua. Kyllä ne varmaan joo kaikenlaista näkee, mutta kyllä mua silti vähän ahdistais mennä sinne vuotavana... Eipä meillä seksiäkään menkkojen aikaan harrasteta, sekin on mun mielestä ihan kamala ajatus :D

Ihan masentava ilma, täällä ainakin sataa ja on synkkää :( Tuntuu ettei vielä oo kunnolla herännytkään vaikka tässä jo 3 tuntia ollu töissäkin.. Tulis se talvikin mielummin kun tätä : /
 
Dana Pääset piinastasi, kun käyt verikokeissa! :)

Hey onko sulle ilmennyt uusia raskausoireita vielä? Mulla "ehkä" tuntuu rinnoissa jotain, mutta eivät ole kipeytyneet. Aamulämpö oli 37.2. Ja pieniä finnejä on tullut kasvoihin, niitä ei yleensä tule vaan ennen menkkoja tulee johonkin yksi iso!

Pikkumyy ja Soleigh Mikäs siellä tilanne?

ON*Mulla oli eilen alaselkä aivan julmetun kipeä! Mutta en harmikseni voi laskea sitä oireeksi, kun mulla on kolme vuotta sitten selkä leikattu, kaksi alinta välilevynpullistumaa. Mutta jokin asia kivun on laukaissut ja niin toivon, että se olisi alkava raskaus :ashamed: Lämmöt ovat edelleen koholla. Ja alavatsaa taas on alkanut juilia. Oli muutaman päivän ihan normi olo... Kunpa ei kuukautiset alkais :( Mua sattuis todella paljon!! :'(
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 13.9.2011



Soleigh................... .....................kp 32/28........................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 31/31.........................yk 5
Hey.......................22..................kp 29/?..........................yk 6
inieh.......................23.................kp 25/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 22/30.........................yk 4
Sanja.....................32..................kp 20/27-30....................yk 3



-jannica-................24...................kp 13/?...........................yk 2
lemonade...............26...................kp 10/29.........................yk 14



NuttyKitty..............27....................kp 6/30-36....................yk 2
-pansku-................24.....................kp 4/37........................yk 4
tada.......................27...................kp 4/26-27................... yv 2-3

Sati........................33.................. kp ?/24-26....................yk 1+1
Emby^...................25................. - ..................................TJOT




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2


 
Viimeksi muokattu:
Tada Kiitos, kaikki okei. Mulla ainaki. :D

Sati No, täälä on asenne taas muuttunu.. Oon kasannu taskuihin kiviä, etten nousis haaveitteni kans ilmaan! :ashamed: Pessimisti ei pety.. Joo, ja tien aika ailahtelevainen oon.. Mutta, ei noi oireet ny niin poikkeevat oo ku normikierros. Lämpöö on iltasin, rinnat on arat mutta seki saattaa olla ihan normisettiä.. Aaaarhhhg ÄrriMurri!!

Sati ja Hey Ylihuomenna sitte testataan, vai onko joku jo menny tikuttaa? Testit oli toimitettu kuljetukseen, eli ne on huomenna täälä... :) Tahtoisko Soleigh tulla mukaan meidän TestausTorstaihin?? Ja Dana? Jännitetää yhdes..! :D
 
Pikkumyy Täällä ei olla vielä testattu! Tämä odottaminen on todella syvältä : / Ja kyllä itselläkin välillä on olo, että ei ole tärpännyt, vaikka sydän sanoo toisin... Mulla ei ole kuukautisten normioireita oikeastaan mitään (?) Vasemman puolen rinta tuntuu jotekin aralta, mutta ei samalla tavalla ku kuukautisten aikaan....
 
Pikkumyy minusta embylle tuli täti kylää, luin sen tuolta toisesta ketjusta, jos kyseessä on sama emby ja taisi se käydä tännekin kirjoittamassa, että laskut olivat menneet hänellä aivan pieleen. :( Ja tosiaan miksi ei vois vain olla ja huomata, että hei hitsi, mullahan on jäänyt kuukautiset pois ja huomaa olevansa tyyliin raskausviikkolla avaruus jo :LOL:
 
Hui! Sain ajan jo heti tälle päivälle :O Nyt vaan mietityttää sama kuin tadaa eli vuoto on vielä meneillään, eikä se nainen sanonu että mitä siellä tehdään eikä kysyny missä kierron vaiheessa ollaan menossa... En sitten itekään tajunnu kysyä asiasta, kun menin ihan hämilleni että pääsi jo nyt sinne! No käyn nyt siellä ja tekee mitä tekee, ei voi mitään jos on ns. turha reissu tutkimusten osalta. Saapahan keskustella kuitenkin meidän tilanteesta ja miten tästä sitten edetään!
 

Yhteistyössä