<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7



THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 14.9.2011



Soleigh................... .....................kp 33/28........................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 32/31.........................yk 5
Hey.......................22..................kp 30/?..........................yk 6
inieh.......................23.................kp 26/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 23/30.........................yk 4
Sanja.....................32..................kp 21/27-30....................yk 3



-jannica-................24...................kp 14/?...........................yk 2
lemonade...............26...................kp 11/29.........................yk 14



NuttyKitty..............27....................kp 7/30-36....................yk 2
-pansku-................24.....................kp 5/37........................yk 4
tada.......................27...................kp 5/26-27................... yv 2-3

Sati........................33.................. kp ?/24-26....................yk 1+1
Emby^...................25................. - ..................................TJOT




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2


 
Nyt ihan pikaseen vaan, pitää pankkiin lähtee..

EmBy Mä oon tuumannukki, että taitaa olla sitä aikaa.. Ku joku aika sitte kerroit, että sun äippäloma olis alkanu.. Hirmusesti voimia muru, oot mun ajatuksis! Sytytän illalla kynttilän teidän EnkeliVauvalle ja Sulle! :heart:

Hey Mä heräsin Taas puol neljä ja sain nukahdettua uusiks vasta seittemän aikaa, pikkusenko turhauttavaa! :kieh: Ja arvaa, tää menee jo säälittäväks! Mun oli pakko neljän aikaan mennä syömään, oli kuolla nälkään!! :ashamed: Aamulla taas hillitön "menkkajuilintakohtaus" ja nyt se meni jo ohi.. Pää on taas kipee.. Ja Huomenna On Torstai!! :kieh: Kiva, että kestät mun oikkuja! ;)

Inieh Blööö, harmi, että sulla syksy ottaa hietahan.. Yritä kuitenki hakee jotai hyviä asioita.. Mä tykkään kovasti syksyn raikkaasta ilmasta, tuoksusta ja siitä ku pakkasaamun jälkeen lehdet rapisee jalkojen alla. Ja se ku saa vetää rasat käteen ku aamulla lähtee töihin.. Ja mieti, talveen kuuluu joulu ja sitte se kevät oikeesti jo kohta on. Tsemmpihalaus sulle, toivottavasti sun talvi menee nopsaan.! :D
 
Pansku hienoa, että uskaltauduit sinne gynelle :) olen ylpeä sinusta! Tästä se siis lähtee.. :whistle:

Inieh Tiedän monia, joilla syksyn tuoma synkkyys ja sen jälkeinen talvi laukaisee masennuksen oireet! Harmi! Sillä itse olen syksyn ihminen, pidän talven pakkasista, kevään auringosta ja kesän lämmöstä! Olen siis kaikki ruokainen :) Me harrastamme mieheni kanssa moottorikelkkailua, joten siksikin talvi on huippua aikaa...

Hey Meillä näyttäis siis olleen tasan samana päivänä ovulaatio :) Mietin, että huomenna on vasta dpo9, joten voipi olla edelleen liian aikaista meillä testailla. Olisimmeko jaksaneet odottaa lauantai-aamuun?? :O Aika pitkä aika, mutta saataisiin varmempia tuloksia. Voipi olla, että saamme haamun jo huomenna (?)

Dana mä olen käynyt vain kerran yksityisellä verikokeissa, joten en tiedä varmasti sanoa julkisen puolen toimintatapaa. Luulen, että soitat vain ja varaat ajan ja jos kysyy, että miksi verikokeet, niin vai lyhkäsesti kerrot tilanteen.
Hirmu paljon voimia sinulle! Tiedän tunteesi, meillä on kolme vuotta yritystä takana :heart: Yhdesti olen luomuona raskautunut, joka meni kesken ja nyt on yhdet menkat olleet välissä ja viikonloppuna viimeistään nähdään, onko uudestaan tärpännyt!

Täällä aamulla herättiin nenä tukossa :snotty: Se kylläkin meni ohi, joten saattoi johtua ihan siitä, että nukumme yöt ikkuna auki. Aamulämpö oli 36.8 eli edelleen koholla. Eilen minusta ensimmäisen kerran tuntui, että kävin kahden tunnin välein, josko en jopa tiheämpään vessassa. Huomasin sen vasta kun olin jo ties monennen kerran menossa pissalle...
No tuonkin tarkistan tänään, jos tänään joudun yhtä tiheään käymään, niin sit uskon sen oireeksi.
Mä muuten asiasta kynttilänjalkaan ;) taidan olla porukan vanhin tapaus??
 
Myy olis voinu ostaa samalla pankkireissulla testin :D mä täällä oon käyny kyttää josko olisit jo testanu!

Sati mulla se ainaki oli oire.. en ois koskaan uskonu, mutta siis mulla on iltaisin ja yöllä ihan oikeesti sellasta että joudun puolen tunnin välein ravaa wc, ja pissaa tulee ihan kamalasti.. mieskin sanoi et saan kohta alkaa nukkuu soffalla ku pompin koko ajan sen päälle ja herätän ku ravaan wc ja nousen sängystä :D nykyään tehdäänki niin että mies menee ekana sänkyyn ja mä jään odottelee hetkeksi ja ravaan wc jonki aikaa enkä juo mitään illalla jotta saadaa sit nukkuu yö rauhassa!

tada, muistelisin että jollakulla olis tänään gyneaika ;) tsemppiä sinne murunen :heart: odottelen sun kuulumisia!

plussatuulia kaikille ++++++++++++:whistle:
 
hey Kiitti manauksista :hug: flunssa tosiaan vaihtui lääkärin mukaan keuhkoputken tulehdukseksi, mutta nyt on kortisonit ja antibiotit, niin eiköhän tämä tästä ;) Kuhan tällä taudilla ei olis vaikutusta pikkuisen alulle saantiin :snotty:
Mäkään en tosiaan tiedä siitä oviksesta, että milloin se tapahtuu ja kiertokin on epäsäännöllinen,ajattelin ens kierrolle ostaa niitä tikkuja jos se sitte selkeyttäis tilannetta, tikkutteletko sä ovista?

pansku mulla aikoinaan tullut sama dioknoosi kun sulla -->Eli siis ei ole PCOS, mutta hieman sen tyyppisesti monirakkuloituneet munasarjat. Rakkuloita on siis alle 12/munasarja. Muuten kaikki näytti olevan ihan normaalit eikä mitään muutakaan epämääräistä ollut.
Ja terolutteja sain minäkin, nyt en tosin ole niitä syönyt, kun kierto pysyny suht tasasena 24-30 välillä.miten sulle määrättiin niitä otettavan?? mulla oli kp16-25.

sati sinä tosiaan listan mukaan ainakin oot se vanhin , meitä täällä opastamassa ;) hey taitaa olla nuorin ja sitten minä :)

Tiuhtin kanssa olen samaa mieltä tuosta myylle kuuluvasta kommentista, mäkin käyn vähän väliä kyyttäämässä joko olisit testannu :)

on. Täällä ois pakko tehä taas kunnon siivous, tuntuu että koko huusholli kaatuu niskaan!! Ottaa vaan aina pannuun ottaa toi mopin varsi käteen, kun olen ollu niin tyhmä aikoinaan, että mies on opetettu niin hyvän päälle, että mä kävelen sen perässä ja siivoon sen jälkiä (ties mikä hoivavietti!!!) nyt näin 5-vuoden yhessä asumisen jälkeen rupee närästämään toi asia, etenki kun se ei käy töissä edes ja minä käyn ja siivoon yms ukko vaan makailee ja käy harkoissa, omapahan on tietenki vikani mutta silti!:ashamed:
Muuten, oikeen hyvää keskiviikko päivää tytöt!
Olette ihania! :heart:
 
Kiitti Sati :)

-jannica- Lääkäri käski ottaa kp15.-24. niitä. Sois sitten tasan kahen viikon päästä tuosta ekasta vuotopäivästä. Toivottavasti mullakin lyhenee norminrajoihin nuo kierrot..
Eli 24.päivä alotan ja sillon alkaa myös hirvenmetästyskausi! Koira saa taas appiukolta hirvenluita ;)
Hei kuule. Komennat vain reilusti sen ukkosi myös osallistumaan siivoukseen! Vaikka se ei osaiskaan ihan niin hyvin siivota kuin sinä, mutta tekee kuitenkin jotakin, ni siitä on kyllä paljon apua. Oma mussukka ei ole kans ikinä joutunu kotonaan tekemään mitään siivoushommia tai muuta, koska touhuaa sitten niitä "miesten hommia" ja muutenkin anoppi on vielä sitä passavaa sukupolvea... Onneksi oppi yksin asuessaan pitämään huolta kämpästä, ni kyllä se nyt on mukisematta osallistunut siivoukseen, kun vain töiltään kerkiää, ja on joskus jopa säntillisempi kuin minä! :D
 
Heippa tänne :)

Täällä tosiaan viideltä gyne ja jännittää hirveesti, silleen hyvällä tavalla! :) Josko sieltä jotain apua sais, en mä tietty ihmeitä ensikäynniltä odota mutta silti. Mä oon edelleenki niin vihanen etten tätä oo aikasemmin hoitanu alta pois, tuntuu ihan tyhmältä että tällasta on niin kauan juossu karkuun, kun nyt oon oikeesti jopa innoissani...

Huominen torstai lähestyy tytöt, vähänkö jännää! Katotaan monesta päästään tällä kertaa eroon! :D Muutamalla teistä on kyllä niin lupaavat oireet että...!

tiuhti :heart:

Mäkin oon kyllä vähän yhtä huonoksi opettanu miehen, se ei kyllä liikaa siivoile :D Joskus se saattaa tiskikoneen täyttää, mutta muuten saa kyllä olla tosi paskasta että se imuriin tarttuu ilman että kehotan :D Kyllä se välillä kyrsii ihan tosissaan, mutta mäpä sen oon opettanu. Vaikee tälleen 10v jälkeen sitä ruveta muuttamaan. Eikä se mua yleensä haittaa, mä oon enemmän kotona joten siinähän mulla on aikaa, mutta välillä mä siitä kyllä nipotan. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
pansku oliko sulla kierto epäsäännöllinen vai mihin noita teroja sulle määrättiin? Mä niin toivon että mäkin "jotain" saisin, ihan mitä vaan, eniten pelottaa että lekuri on vaan tyyliin että kyllä se vielä tulee, tuu vuoden päästä uudestaan ellei näy... En todellakaan odota enää.
Eikö sulla ollu jotain kipujakin? Anteeks jos utelen liikaa :D Mullahan on ollu jo jonkin aikaa silleen ettyä seksin jälkeen, ehkä seuraavana päivänä alkaa sellanen "kipu" tai kirvely tms. Ei sitä oikeen pysty kuvailemaan, vähän virtsis oireita muttei kuitenkaan. Että voisko limakalvot olla jotenki niin ohuet että tosta sitten ärtyy :(
Voin kertoa että ei oo mikään ihan mukavin vaiva, seksiä tekis mieli paljonki mutta ton takia sitä on kyllä vähän vähemmän kun haluis... :(
 
tada Juu, epäsäännöllisiin menkkoihin määräsi. Mulle lääkäri sano, että tulla uuestaan jos ei 1,5vuojen päästä ala lasta kuulumaan :O Melko pitkä aika, mutta meinas vissiin, että oon vielä niin nuori ettei sillai ole niin kiirettä niitten mahollisten hoitojen kanssa..
Olihan mulla niitä yhdyntäkipuja, mutta luulen johtuneen siitä että oli menkat tulossa... Lääkäri sano, että kaikki näyttää hyvältä eli pitäs olla kunnossa. Pittää nyt tässä kierrossa taas kattella miten hommat sujuu ja jos jotain kipuja on, ni sitten soitella taas sinne.. Kannattaa sinunki sanoa siitä, jos se kipu haittaa niin paljon ja on vaivannu jo pitempään!
Multa ei muuten otettu sitä papanäytettä, koska otettu muistaakseni -09, eikä ikinä ole ollu mitään muutoksia siellä. En tiä sitten miten vuoto vaikuttaa näytteenottoon, mutta ei se siitä sanonu mitään ettei sen takia vois ottaa...
 
tada :kiss: ihana asenne! nyt riitti! eiköhän lekuri oo samaa mieltä asiasta, ainakin toivotaan! meinaan ei oo normaalia, että 3 vuoden huhkimisen jälkeen ollaan edelleen ilman kunnon tulosta... nyt siihen tulee stoppi :) ja varmasti osaavat ottaa tohon kirvelyynki kantaa.. mullakin on ollu sitä, mut pillereiden aikaan ja se johtui limakalvoista jotka oli kuivat, ceridal öljyllä helpotti :)

-pansku-lle myös tsemppiä tulevaan, eli toivotaan, jotta teroista olisi apua :) +++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-
Laretzki
Täällähän tapahtuu paljon kaikenlaista. Hienoa että ootte päättäneet alkaa selvittelemään asioita! :) Joten oikein paljon tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja paljon vauvapölyä =)

Emby Jaksamista teille. Varmasti raskasta ajatella päivä kun jotain olisi pitänyt tapahtua :hug:

Pikkumyy Ihan pakko sen verran kommentoida, että voisi vaikuttaa oikein lupaavalta. Mulla meinaa oli kanssa viikon verran (ennen testausta) että juili enemmän tai vähemmän menkkatyyliin ja olin ihan varma koko ajan että kohta ne alkaa, varsinkin silloin kun oikein juili. Joten pidetään peukkuja pystyssä kovin.

(.) Täällä tuntuu, että maha tulee jo nyt osittain tielle. Erityisesti koulussa kun kaikki tunnit on atk-luokassa, jossa pöydät on mun pituudelle hieman liian matalat ja joutuu olemaan pikkasen kyyryssä masun päällä niin ei kyllä tunnu kovin kivalta. Tänään muutenkin ollut kipuilu päivä mahan suhteen, ehkä meidän Spyro ottaa kasvuspurttia ja venyttää kohtua oikein urakalla. Kyllähän sillä jo kokoa rupee olemaan kun vau:n kirjaa katselin, niin siellä oli että koko mitta alkaa lähestyy 20 senttiä. Miehellekin kun tämän kerroin, niin vastaukseksi tuli: "justhan se oli vasta viisi senttiä pitkä!?" Että kyllä tää aika tuntuu nopeesti menevän, kun rakenneultraankaan ei oo kuin kolme ja puoli viikkoa.

Lare ja Spyro 16+4
 
pansku ja tada tuli nyt sitte puhuttua itkun kera miehen kanssa, oon vissii vähän yli väsyny ku piti ihan vollottamaan käydä :'(
sanoin miehelle, että musta on epäreilua, että mä käyn töissä (teen 12-15 tunnin päiviä, noin 4-3 kertaa viikossa) ja kun tulen töistä kotiin niin sänky on petaamatta ja likasia tiskejä ja vaatteita ympäri torppaa ja mä sitte töitten jälkeen olen niin puhki että hyvä, ku jaksan suihkuun raahautua ja kun sitte siivoon ni sitä mun tekemistä ei arvosteta sen vertaa, että viittitäis raivaita ne omat sotkut, mies oli pahoillaa ja kysy, että mitä haluisin sen tekevän? Vastasin sitte, että en vaadi siltä mitään imuriin tarttumista tai tiskien tiskausta vaan, että korjaa vaatteensa eikä levittele niitä ympäri kämppää ja, jos voisi roskat viedä automaattisesti kun ulos mennää, ei siis mitään iso, vaan ne omat sotkut pois ettei mun työ tuntuis niin turhalta, kun stressaan tosi paljon jos on likasta/sotkusta, meillä on äiti sellanen siivous narkomaani ja se on tarttunu mulle... Sillon ku en käynny töissä, vaan olin kotona ja mies piti huolen näistä raha asioista niin silloin ei se mua niin haitannut, totta kai välillä, mutta silloin mullakin oli enemmän aikaa ja tykkäsin laitella kotia, nyt vaan noi työt verottaa oman osansa ja me asutaan tällä hetkellä 32 neliöisessä yksiössä joka menee sekasen näköseks tosi äkkiä, mutta onneks nyt on saatu sydän purettua ja ollaan yhteis ymmärryksessä niin on mieli virkee ja voikin kohta alottaa siivous urakan :) kiitos vaan ku jaksatte kuunnella mun valitusta :hug:

tadalle vielä noista teroista, että mulle ne ainakin määrättiin kierron takia ku heitti nii kovasti, ja sen oon kuullu noista että se uttaa nimen omaan limakalvon paksunemiseen ja siten auttaa kiinnittymisen mahollisuutta, muuta en kyllä tiedä, pitäis varmaan ihan googlettaa noista teroista enemmän tieto, mullakin yks lista vielä kaapissa ja lääkäri kyllä uusii reseptin jos haluan.

sellasen asian olen huomannu ku teroluttejan söin, (huomio teroluttien käyttäjät!!) että kun ne jättää pois nii tokassa luomu kierrossa mulla on niin selkee ovis että! menkatki on ollu sen mukaset kyllä silloin, eli sika kivuliaat...

tänää miehen kanssa, kun vauvanteko hommia harrasteltiin niin jälkeen päin tuli liman mukana vähän verta, toivottavasti se ei tarkota että menee tää kierto hukkaan, eikä ovista tuu ollenkaan :ashamed:
 
Sati Kyllä noi sun oireet kuulostaa lupaavalta! :D Tä, siis meinaatteko vasta lauantaina testata vai huomenna??

Tiuhti PostiSetä oli pudottanu testit laatikkoon sillä välin ku oltiin pankis.. Eli, vessas polttelee neljä testiä..!! :whistle:

Jannica Huomen aamulla saat tulla kattoon testituloksia!! Valmistaudu valeraskaana olevan naisen ItkuPotkuRaivariin!!

Kiva, että saitte miehen kans puhuttua siivousasiat.. Onhan se oikeesti aika turhauttavaa jos toinen ei millään lailla yritä tai edes huomio sitä asiaa, että sä pidät kämpästä huolta.. Onneks miehes kuitenki ymmärsi, ainaki niin Mä ymmärsin. Ja toivottavasti se muistaa teidän keskustelun viä huomenna ku roskis on täynnä! ;)

Tadalle lämmin tsemppihalaus!! :heart: Ihana asenne.. Iiiik, sä varmaan jo istut odotushuonees, hui.. Muaki jännittää! :D

Kiitos Lare, toivon todella, että tämä olis sitä.. Nyt on varmaa 3pv juilini sillai kipeemmin. Että, saas nähdä näkyykö huomises testis.. Oih, vai on spyro jo 20cm, hui. Kohta se jo syntyy! ;)

Soleigh :heart:

Napaalua Jep, nyt mennään taas sen puolentunnin puolella ku ajattelen, että oon raskaana.. Ja yritän työntää sitä pois mielestä!! Se ei vaa mee pois. Tätikää ei oo tullu. Jännittää ihan sikana huominen testaaminen. Oon jo niin tottunu ettei siinä mitää oo..:ashamed:
 
-jannica- Hyvä tosiaan, jos teillä on nyt siivousasia selvitetty ja sulla jo parempi mieli :hug::)
Mitähän se sun punertava lima nyt tarkottaa.. : / Jos sulla ei oo ollu mitään kipuja ni ei se varmasti mitään vakavaa ole. Jos se oiski ovulaatiosta johtuvaa vuotoa?

Myy Kyllä täällä nyt kaikkia jännittää teijän puolesta tuo huominen testailu! Sulla ainakin niin selkeitä oireita ja kaikkea :heart: Tsemppiä aamuun!:hug:
Muoks. Onko sulla muuten useastikin ja kuinka paljon menny yli tuon keskimääräsen alkamispäivän?
 
Viimeksi muokattu:
Vastaan pikaiseen vaan pikkumyylle :) Voisin periaatteessa huomenna testata, mutta ku mulla ja heyllä on vasta dpo 9 menossa huomenna. Paljon parempi olisi dpo 12, silloin pitäisi todellakin jo jotain näkyä.... katos se pettymyksen tunne, ku et mitään saakaan näkyviin |O Mutta sulla on todellakin hyvä aika jo testailla. Täällä mennään taas lähes täysin oireettomana!

Hey mitäs sä olet mieltä, testataanko me huomenna?? :)
 
^^ Pansku Siis 1. kp38, 2. kp31, 3. kp30 ja 4. kp39 piti oikee kaivaa kalenteri esiin ja kattoo.. Olisko jotenki kii siitä kummalta puolelta munis lähtee, en tie.. Kertokaa viisaammat jos se voi vaikuttaa?? Eli, sillä en oo ihan sata varma näkyykö testis huomenna mitää vai vast viikon päästä. Siis Jos on joku kyytiläinen mukana..
 
Ymmärrän sua Sati todella hyvin.. Ja, älä testaa jos yhtään tuntuu siltä. Se pettymyksen tunne jos siihen testiin ei mitää tuukkaa. Mä kuitenki huomenna testaan ja jos siinä ei mitää näy, ni sitte testaan kp37-39.
 
myy mä huutelen sulle täältä :D mulla vaikutti paljonki se kummalta puolelta irtosi munis... oikean kierto oli aina tasan 25 päivää :) ja vasen temppuilu.. se oli aina väliltä 21-28 :D miten pystyt olla testaamatta? :D mä olisin testannu jo päiväpissasta!!!!!testionnea huomiselle, mä päivystän täällä klo 6.00 :whistle:
 
myy mä oon kyllä täysin siinä uskossa, että nyt sulle pärähtää plussa ruutuun ja jos niin ei ole täälä me olemme sinua varten ja tuetaan sua parhaan mukaan, joten kaikessa rauhassa ota, vaikka muutamatki raivarit :)(älä kuitenkaa sekoo sielä;) )
joo kyllä ainakin tuntu ymmärtävän, saa nyt sit nähä, tänää sen on ainaki siivonnu jälkensä kiltisti, toivottavasti jatkossaki :D

pansku ei ollu mitään kipuja, pupuiltiin ja kävin sitte jonkun puolentunnin kuluttua pyyhkimässä paperiin kaiken ylimääräsen niin siihen sitten tuli limasekasta verta ja myöhemminkin vielä tuli vähän, voihan se olla ovulaatiostakin, mutta jotenki vaan niin pelottaa... :(
Tuntuu vaan että on niin kiire saada pieni alulle, kun oon jo haaveillu omasta perheestä monta vuotta, varmasti niin ku moni muukin täällä... No mutta turha sitä on maanitella, sen näkee loppu kierrosta :)
 

Yhteistyössä