Sati Mulla nyt ehkä oikean rinnan alla vähän mutta tooosi vähän kipua koskettaessa, ja sit näitä vatsa/nivus nippailuja ja vihlomisia välillä enemmän välillä vähemmän, lämmöt sahaa edestakas, välillä 36.7 (korkein jonka oon nyt mitannu) ja sit välillä vaan 35. jotain. Päätä särkeny ja poskia kuumottaa vähän väliä mutta, mulla korvien väli syndrooma eli en menis luottamaan näihin tuntemuksiin...
Eli samoilla fiiliksillä kun sinäki, välillä uskallan jo odottaa plussaa ja välillä taas aivan satavarma että nega se vaan. Mulla pitäis myös olla nyt dpo7 eli huuuuh...(jos siis ovis on edes tapahtunut). En tiä, ahdistaa. pööööööööööh.
Pansku Hienoa että pääsit gynelle näin nopeasti, ja sait terot avuksi. Nyt kun kierrot tasottuu niin toivottavasti et keiku täällä enää kauaa!!! Nyt vaan uuteen kiertoon muru!!:heart:
Syysmyrsky kiitos tuulista! tuuhan tännekin kertomaan ultra-kuulumisia!:heart:
Myy Kiitos kysymästä, tossa olikin jo oireistoa kun
Satille vastasin.
Eli samoilla fiiliksillä kaikki mennään!
Tää on ihan järkyttävää... Sori myös, minä täällä paasaan eessuntaas näitten tuntemuksieni kanssa mutta eikös se meille nyt kaikille täällä suoda, sitä vartenhan täällä ollaan ettei ehkä kotona tarvii (täälläkään ei mies jaksais enää kuunnella yhtään jokaisen nippauksen pohdintaa)
Torstaina sitten testataan!!!
Inieh muru! Mua myös kammoksuttaa syksy ja talvi, eniten PIMEYS, en tiä miten taas jaksais painaa kevääseen asti. Onkohan semmosesta kirkasvalolamppuhässäkästä mitään apua?
Ehkä toi höllääminen vois tehdä mullekin hyvää, et antais mennä vaan eikä laskis yhtään päiviä tai yhtään mitään. Mut jotenki, sitä vaan ajautuu aina laskemaan ja miettimään että missä mennään.
Ihan hirveesti lähetän sulle plussatuulia ja voimia niin työhön kun kaikkeen muuhunkin! Ja aina saa ja pitää valittaa kun siltä tuntuu, tää on vähän semmonen että "myötä- ja vastamäessä" eikös? :heart:
Dana huih, pitkään on sullakin ollut yritystä kaikkinensa takana. Inhottavaa onkin tuo epätietoisuus että jos mättää niin missä ja kun periaatteessa missään ei pitäisi olla vikaa. :/ aina ei vaan syytä löydy. Mä en osaa muuta sanoa kun että gynelle varmaan kannattaisi mennä, tietävät nämä asiat parhaiten ja varmaan voisi suoriltaa verikokeisiin tms lähettää jos kerrot tilanteesi, ja miksei muutenkin perustutkimukset tekisi hyvää jos kuitenkin pillereitäkin tässä välissä olet syönyt.