Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Tiuhti Kiitos muru, oot I-H-A-N-A!!:heart: toivottavasti pian nähdään toukokuisissa!:D Myy joo, yksäri :rolleyes:---->
  2. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Mä todella toivon niin!!!:D
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy Sama juttu, koska nyt jos tippuu, niin tippuu korkeelta ja kovaa eniveis joten nyt vähän jo uskallan täpinöidä, en iloita, mutta täpinöidä :D Silti manailen vähän ittelleni täällä että ei se kuitenkaan voi olla totta, että pelkkä viivanpaikka. Mutta antaako tuo testi viivanpaikkoja?
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy Illalla ainakin viimestään sit rehvataan! Ja meinaan kans hakee vähän muitaki testejä vertailuks (apteekin oma ainakin..) Toivottavasti ei tarvii kopitella! :heart:
  5. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, tutisuttaa!! Meillä on karseen kiire päivä huomenna, mutta herään jo niin aikasin että ehdin tulla päivittelemään koneelle ennen töitä! :D Yritän puhelimella välillä käydä netissä ja kuikuilla mitä sun testi on näyttäny!:heart: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. ja sit koppia kun...
  6. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Soleigh Mitä ihmettä? :eek: Mitä tapahtu? Mistä tiedät että räjähti? Voieiiii, voimia muru!:hug:
  7. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy mä oon niin malttamaton että aamulla!! Tiedän, ei välttämättä oo muutosta testissä ja voi olla että näy enää mitään :'( jos olikin pahanen viivanpaikka! Niin oliko sun testi Pregcheck? Mä en kestää, ois niin tajutonta päästä tonne toiselle puolelle ja yhdessä!!!:heart:
  8. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati Nyt uskotaan ja toivotaan että selvä peli on!!! :heart:
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Tiuhti toivottavasti oot oikeessa!!!:whistle: Kiitos!!:heart: Sati koska meinaat testata uudestaan? Lauantaina siis? Kyllä sulla on pakko olla kyytiläinen mukana!!!:heart: Kun noin vahvasti oot reagoinu alkoon... :eek: Oho, sinä oot ihan riehaantunu eilen! Joko on parempi vointi?
  10. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    MYY MÄ NÄÄN!!!!:heart: IHANAA!!!!:kiss: Onko toi Pregchek? Sain ihan samanlaisen aamulla!!
  11. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Chiba Voi murunen :hug: koska oot kotia pääsemässä käymään? Älä vaivu masikseen kuule, kyllä tää tästä vielä!:heart: Syysmyrsky sitä kovasti toivotaan mutta taitaapi olla nuo testit taas niitä jotka näyttävät liian hienoja viivanpaikkoja! :headwall: MYY mä oon täällä, mutta missä sä...
  12. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy:hug: muru! Niinkun muutkin sanoneet jo, uutta testiä vaan kehiin kun oviksen ajankohdasta ei ollut varmuutta!! Kyllä se vielä plussaksi ehtii muuttua!:heart: Tiuhti ja muut, myös minä uskaltauduin tänään testaamaan. Oletettu dpo 9 ja Pregcheck liuska. Ja kyllä siihen viivanen tuli. Hyvin...
  13. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    jannica ihana runo!<3
  14. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Chiba muru!!:heart: Mitenkä jakselet?
  15. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Jannica Kiitos!:heart: Pikaista plussaa myös minä toivon teille!:hug: Meillä ihan justii tulee vuos yritystä täyteen vaikka yk:t vasta puolet vähemmän mutta kierrot olleet niin pitkiä. Meille pitäisi posti tuoda kutsua piakkoin ensikäynnille ja siitä sitten tutkimuksiin. Joten jos nyt plussaa...
  16. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    TADA rakas! :hug: Tässä kohtaa ei osaa sanoa varmastikaan mitään mikä sun oloa helpottais. Ihan valtavan iso halaus:hug: Kyllä kaikki vielä järjestyy, ihan varmasti. Nyt ootellaan että pääset lääkäriin ja asia saadaan kuntoon:heart: Hyvä, että asia selvisi ja nyt se todellakin hoidetaan ja...
  17. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy Mä oon niin varma että sä plussaat huomenna! Ihan satavarma!!!:heart: Mutta tiedän, tää on niin raastavaa että pää hajoo!!!:headwall: Sati just eilen mietin ihan samaa, ja kun oon lukenu tuolta että millon ihmiset plussanneet niin suurin osa haamuillutkin vasta kp10---> Että ehkä vois...
  18. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati Mulla nyt ehkä oikean rinnan alla vähän mutta tooosi vähän kipua koskettaessa, ja sit näitä vatsa/nivus nippailuja ja vihlomisia välillä enemmän välillä vähemmän, lämmöt sahaa edestakas, välillä 36.7 (korkein jonka oon nyt mitannu) ja sit välillä vaan 35. jotain. Päätä särkeny ja poskia...
  19. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy muru! Manaukset toimi!:heart: Kyllä se kuule nyt on niin että odottajiin käy sun tie! Kaikki oireet on nyt sitä itteään! Itkut ja ilot, juilimiset jotka menee ja tulee!:hug: Tää tyttö hilpasee nyt töistä kotiin! Tuun sit kommentoimaan muitakin vielä!:hug:
  20. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    MYY nopeesti kommentoin kun oon töissä, kirjotan illalla kaikille lisää! Mutta siis EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ne mitään menkkajuilintoja ole! Ei ole ei! Siellä pieni kaivaa pesää!!!:heart: Paha täti häivy pois! Myyn luo et tulla saa!!!:mad:

Yhteistyössä