<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Hey
Myy Mä oon niin varma että sä plussaat huomenna! Ihan satavarma!!!:heart:
Mutta tiedän, tää on niin raastavaa että pää hajoo!!!:headwall:

Sati just eilen mietin ihan samaa, ja kun oon lukenu tuolta että millon ihmiset plussanneet niin suurin osa haamuillutkin vasta kp10--->
Että ehkä vois näkyä, ehkä ei. Mut mä epäilen et mulla ei näy, ei huomenna eikä viikonloppuna. Nyt taas tää fiilis. Oireita on ja sit taas ei, ja en tiä. Masentaa jo valmiiksi. :ashamed:

Jannica Pikaista paranemista!:hug: Onneksi sait nyt droppia niin kyllä se siitä. Ja toivotaan ettei sotke kiertoa.
Ovista oon joo tikutellut mutta mulla antaa vääriä tuloksia, tai no, niin, voi olla että oikeitakin mutta siis tosi usein, mihin aikaan kierrosta tahansa, varsinkin pregheckit antaa yhtä tummaa viivaa koko ajan jonka ite jo tulkitsisin plussaksi. Kerran oon saanu digilläkin hymynaaman mutta mitään ovisoireita ei ollut ja sekin kierto piti sitten teroilla katkasta joten...Aina sitä sortuu testaamaan vaikka luulen että mulla ei niistä hyötyä ole..tosin kierrot niin sekaisin etten edes tiedä ovuloinko ollenkaan.
 
Nyt tytöt pelkkää omaanapaa... Koitan jaksaa kaiken kertoa nyt, en viitti huomenna tulla pilaamaan teidän testailu uutisia, koska ne on ihan varmasti hyviä :)

Ei ollu ihan käynti sellanen kun toivoin.

Onneks oli tosi mukava täti, käytiin ensin läpi tilanne, kyseli taustoja ym. Sen jälkeen eikun pöydälle. Tunnusteli ensin pikaisesti vatsaa ja kysyi heti että onko mahdollista että olen raskaana, kun tuntuu ihan siltä, olin että ei ole totta, sen haamulaisenhan sain...
Sen jälkeen ultrasi eikä enää ollutkaan niin hyviä uutisia, ei ollut kohtu mikä tuntu vaan jumalaton möykky toisessa muniksessa. Ei ollut kuulemma noin isoa nähny ikinä, ja ihmetteli tosissaan miksen ole aikasemmin mennyt käynnille kun varmasti tekee kipeää. Ei ollut satavarma mikä on kyseessä mutta lähetteen laitto eli sairaalaan joudun ja siellä poistettaan luultavasti koko toinen munis. Ja ihan niinkun siinä ei olis tarpeeks niin toisessa muniksessa näkyi myös jotain ja lisäksi se oli täysin väärässä paikassa ??

Sen jälkeen kokeili vielä sormella ja pyysi sanomaan kun sattuu, ja sieltähän löytyi tosiaan se kipeä kohta, hyvä ettei taju lähtenyt. Samantien muistinkin että tietyssä asennossa sekstaillessa on tuntunu kipua, mutta mä oon lähinnä luullu että menee jotenkin liian syvälle ja sen takia sattuu... No, selvis sitten sekin.

Aika uskomaton olo tällä hetkellä, en tiedä oikeen mitä pitäisi tehdä. Voi siis olla että koeputki on ainoa mahdollisuus meillä, näillä näkymin ei onnistu luomusti...
Että näin. Nyt vaan odotellaan millon saan ajan, kuulemma voi tulla nopeastikin.

Mutta selvis se syy miksei onnistu. Vaikken tällaista syytä todellakaan osannut odottaa :(
En voi muuta sanoa kun että kannattaa oikeesti siellä tutimuksissa käydä... :(

Isot tsempit teille muille huomiselle, oon hengessä mukana :heart:
 
Hey
TADA rakas! :hug: Tässä kohtaa ei osaa sanoa varmastikaan mitään mikä sun oloa helpottais. Ihan valtavan iso halaus:hug:
Kyllä kaikki vielä järjestyy, ihan varmasti. Nyt ootellaan että pääset lääkäriin ja asia saadaan kuntoon:heart: Hyvä, että asia selvisi ja nyt se todellakin hoidetaan ja sitten toivotetaan pienokainen tervetulleeksi maailmaan:heart:
Ja mikäli nyt niin kävisi että koeputki on ainoa vaihtoehto, niin ainakin pääsette siihen varmasti nopeasti kun syy on selvillä ym. Eikä vielä luovuteta, ihmeitä tapahtuu. Uskotaanhan niihin vielä? Voi muru, mulle tuli tosi paha olla sun puolesta:hug:
Muista että et oo yksin:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
emby Nyt vasta huomasin sun kirjotuksen :ashamed:
En tiennytkään sun menetyksestä, paljon jaksuja sinulle ja voimia, toivottavasti teille pian se taivaan suurin lahja annetaan! :heart:

Löysin tälläsen ihana runon pätkän meille kaikille...

Missä sinä olet? Meillä on sinua ikävä.
Eikö sinuakin palele, etkö tahtoisi lämpöiseen syliin?
Olemme odottaneet jo kauan,
matkasi taitaa olla pitkä, kun et vielä ole tullut perille.

antaisit edes pienen merkin,
josta tietäisimme sinun päässen jo vähän lähemmäs,
että kasvaisit äitisi kohdussa, niin ikävämme hiukan helpottaisi,
kunnes synnyt isäsi syliin, äitisi rinnalle.
:heart:
 
Tada Voi ei.. :'( Mitkään sanat ei tunnu oikeilta, Ei sellasia taida ollakkaa. Nyt vaan tahtoisin istua sun vieres ja halata lujasti, niin lujasta.. Kunpa voisin osan sun lastista kantaa. :heart: Voimia tuleviin tutkimuksiin ja operaatioihin. Toivottavasti ajat tulee äkkiä, niin saa asian hoidettua ja ei tarviis kauaa olla niiden ajatusten kans.. Ajattelen sua, ja toivon, että kaiken jälkeen Pieni nyytti teidän kotiin saadaan, tavalla tai toisella.:heart:
 
tada niin iso rutistus sinne kun pystyy vaan täältä käsin antamaan :hug:
Mulla tuli niin paha mieli sun puolesta! Toivottavasti asia etenee mahollisimman äkkiä niin ku myy sano ettei tarvi olla yksin kaikkien ajatusten kanssa ja mietiskellä, vaan tulis selkeys pian!
Olen mun ajatuksissa pikkuinen :heart:
Koita jaksaa... :'(

hey eli sulla on aika sama tilanne ku mulla, siis ton ovuloinnin ja kierron suhteen... Mulle sano lapsettomuusklinikan erikoislääkäri että, en ovuloi ihan joka kuukaus välttämättä, mutta kun vauvanteko hommat alkaa niin voi halutessa tulla klinikalle, sitten tutkittaisiin mies ja saisin clomit luultavasti, mutta en nyt tässä vaiheessa vielä nää tarvetta hakeutua sinne vasta kun ollaan alotettu tämä "projekti". Toivottavasti haikara tulee sinne kylään pian! :heart:
 
tada, voi eikä. :( mie niin toivoin teidän suunnalta hyviä uutisia tutkimuksen suhteen. Voi paska minkä teki. :hug: Jos jotain positiivista niin nyt sitten viimein se pirulainen löyty ja pääset heti tutkimuksiin että mitä siellä on. Vaikka voiko tuommosesta mitään positiivista yrittää edes löytää. :/

Voi muru, kovasti ny jaksamista teille kummallekin miekkosen kanssa ja vaikka nyt jouduttaisiinkin poistamaan munasarjat niin aina on mahdollista saada niitä omia lapsia, kyllä se odotus palkitaan jossain vaiheessa ihan varmasti. Heyn sanoin yksin et ole, me ollaan täällä ihan sinua varten jos haluat tuntoja purkaa. :hug: :heart:

Oot muru ajatuksissa. <3 Ja tule kertomaan sitte heti, ku pääset tutkimuksiin! Ja jos haluat purkaa mieltä niin yksäriäkin saa laittaa.
 
Hey
Jannica Kiitos!:heart: Pikaista plussaa myös minä toivon teille!:hug:
Meillä ihan justii tulee vuos yritystä täyteen vaikka yk:t vasta puolet vähemmän mutta kierrot olleet niin pitkiä. Meille pitäisi posti tuoda kutsua piakkoin ensikäynnille ja siitä sitten tutkimuksiin. Joten jos nyt plussaa ei tule niinkun epäilen, niin ainakin kovasti sinne suuntaan ollaan menossa, kyllä mekin lapsi saadaan, keinolla millä hyvänsä!:heart:
 
pakko vielä laittaa tällanen tänne, kun kattelin ihania runon pätkiä <3

Kaikki menneet murheelliset päivät,
itkut, jotka itkemättä jäivät,
suru, jota lievitä ei kukaan,
kipu, joka aina tulee mukaan.
Tuska, joka yhä tulee kohti,
murhe, joka epätoivoon johti,
kyynel yksikään ei turhaan juokse,
kaikki, kaikki kootaan Isän luokse!

Kerran vielä merkityksen saavat
kaikki itkut, kaikki lyödyt haavat!
Aika kutoo suurta salaisuutta:
kivun kautta Jumala luo uutta.
Mikään vaihe ei voi mennä hukkaan,
kyyneleetkin puhkeavat kukkaan.
Vaikkei silmä vielä nähdä saata:
tuskakin on toivon kasvumaata.

Vaikka pimeys on yllä päämme,
vaikka vielä varjon maahan jäämme,
yössä liekki lempeästi loistaa,
padot murtaa, kaikki lukot poistaa.
Hiljaa lähtee sydämeltä taakka.
Itkut itkeä saa loppuun saakka.
Sisään tulvii uusi kirkas vesi,
vihdoinkin on vapaa sydämesi!
 
myy, muista yks juttu... että yleensä raskaus näkyy vasta dpo12->! dpo10 saattaa ehkä saada näkymätöntä ja olematonta viivasta jos tarkkaan kurkkii... mikä dpo menossa? ei heitetä kirvestä kaivoon vielä, eihän? :hug: huomenna uusi päivä =) mä oon satavarma että sieltä tulee syyskuun ylläri :kiss:

tada yksärinä laitoin tulemaan, tänne vain lyhyt virsi kaunis :hug: iso halaus muru :heart: oot mielessä!

Hey, testasitko?

-jannica- itku pääsi, kauniita runoja :heart:
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 15.9.2011



Soleigh................... .....................kp 34/28........................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 33/31.........................yk 5
Hey.......................22..................kp 31/?..........................yk 6
inieh.......................23.................kp 27/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 24/30.........................yk 4
Sanja.....................32..................kp 22/27-30....................yk 3



-jannica-................24...................kp 15/?...........................yk 2
lemonade...............26...................kp 12/29.........................yk 14



NuttyKitty..............27....................kp 8/30-36....................yk 2
-pansku-................24.....................kp 6/37........................yk 4
tada.......................27...................kp 6/26-27................... yv 2-3

Sati........................33.................. kp ?/24-26....................yk 1+1
Emby^...................25................. - ..................................TJOT




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2


 
Hey Ihana kun kyselet ja huolehdit. :heart: Hyvin täällä jaksellaan. Kovasti odottelen sitä joulukuun suunnittelukäyntiä kuin kuuta nousevaa. Jotenkin hassua kun tottunut kyttäilemään ovista ja aina yrittänyt oviksen aikaan hommailla, niin nyt en enää ajatellut moiseen ryhtyä. Siltikin ovis tekee tuloaan aika selvin oirein kun vasen puoli jomottaa ja alaselkäkin on kipeä, välillä jo ajattelee että no pitäis varmaan alkaa tekemään asialle jotain. :D mutta sitten taas todellisuus kutsuu että joo, mitä sitä turhaan.

Mutta varmaan tää syksy tekee tekosiansa kun kauhean väsynyt ja kiukkuinen olen ollu nyt viime aikoina, arki kyllästyttää ja ei jaksais mikään kiinnostaa. Onneksi nyt sain töitä, että jotain vaihtelua tähän arkeen. :)

Totesin vaan tuossa miehelle, että on tää elämä yhtä kuumeilua... Kun ensin sitä vauvakuumeilee, kun ei vauvaa kuulu niin sitten koiravauvakuumeilee... Ehkä sitte myös puskee päälle ihan kauhea autokuume ja omasta talosta/uudesta kämpästä ois kiva kuumeilla. :D yhtä kuumetta ja odottamista koko elämä... Haaveilen kovasti että ens vuonna tähän aikaan jos kaikki nyt hyvin menee niin saan rantapalloilla ihan urakalla. :heart:
 
tiuhti, mitä itse laskeskelin että varmaan loka-marras vauva tulee, riippuen meneekö hoidot pitemmän vai lyhyemmän kaavan kautta. Tiedä vaikka tuleekin se jouluvauva sitte. :D vai tuleeko lasta olleskaan.
 
Hey
Myy:hug: muru! Niinkun muutkin sanoneet jo, uutta testiä vaan kehiin kun oviksen ajankohdasta ei ollut varmuutta!! Kyllä se vielä plussaksi ehtii muuttua!:heart:

Tiuhti ja muut, myös minä uskaltauduin tänään testaamaan. Oletettu dpo 9 ja Pregcheck liuska. Ja kyllä siihen viivanen tuli. Hyvin hyvin hyvin haalea, viivanpaikka? mutta paljaalla silmällä nähtävissä. Sellanen harmahtava kuten ne semmoset ihan tosi aikasin testatut usein on?! Kuvaa en ikävä kyllä saa laitettua ja nyt mua kiinnostaakin että antaako pregcheck viivanpaikkoja ja minkälaisia? ite en oo koskaan sillä saanut viivanpaikkaa, korkeintaan joskus jos käännellyt niin sivusta näkynyt ne vaaleat rajat joiden väliin se väri tulisi mutta mitään väriä, edes itä harmahtavaa en ole koskaan saanut. Joten täällä piina jatkukoon... :headwall:

Chiba Hienoa että olet saanut töitä, ja tiedetään, odottavan aika on pitkä. Mutta odotus palkitaan, meille kaikille, ihan varmasti! Ja niinpä. Ens syksynä voit olla viimesilläsi raskaana!!!:heart: Mulla myös vähän semmonen plääh olo, se on tää syksy ja PIMEYS, joka vie voimat. Mutta kuule, älä ota turhaa ressiä tikutteluista sun muista, mutta antakaa silti mennä vaan!! Koskaan ei voi tietää, jos kävisikin niin että ei tarttiskaan sinne joulukuulle odottaa! :heart:
Ihan hirmu paljon voimia, ihan kaikkeen kuumeiluun! Sitä tää elämä juurikin on! Kuumeilua ja odotusta! :D Ja älähän häviä täältä, ethän. Ymmärrän kyllä ettet jaksa täällä notkua niin usein, mutta ihana kuulla välillä miten voit!:heart:

SATIIII joko testasit??!?!
 
Hey, tuli melkein tippa linssiin sun kannustuksesta ja huolesta. :heart: En mie häviä, ehkä käyn vaan harvemmin kirjoittelemassa, mutta ninjailen ja käyn aina vakoilemassa teitä päivittäin. ;)
Tikutteluita ja semmosia en ole edes aikoihin harrastanut (mitä nyt käytin ne kaksi testiä pois viime kierrossa), mutta mie kato tunnistan aika hyvin omista oireista sen oviksen että tiedän sen olevan tuloillaan. :D Tottakai aina on mahdollisuuksia tulla raskaaksi ja ihmeitä tapahtuu, mutta kai minusta on tullut niin katkera vanha akka etten jaksa tällä hetkellä uskoa koko mahdollisuuteen. Ja lääkärinkin mukaan (okei ei nekään kaikkea tiedä) meidän mahdollisuudet on aika olemattomat, että mitäpä sitä turhaan nostamaan itseään pilvilinnoihin ja rääkkäämään.

Apua, tässähän kohta alkaa taas ihan masistella, kelikin on niin surkea. Mieluusti sitä olisi nyt kotona lapissa, alkais tulla kirpeät aamupakkaset ja ruska parhaimmillaan. Tässähän iskee kohta koti- ja äiti-ikävä.. Välimatkat kun on niiiiin pitkät. :( Ja yks koiristakin on antibiootilla ja kaks muuta oireilee vähän siihen suuntaan, että kohta nekin on vatsaflunssassa. Ihan tylsää.
 
Jannica Ihania runoja, tosi puhuttelevia..

Tiuhti Kiitos.. :heart: En vaa enää uskalla pitää isoo toivoo yllä.. jotenki, taas saa pelätä sitä negaa ja tätiä.

Hey Viiva, Jee!! :D Niinhän sen pitiki mennä, nyt vaa täältä punaväriä lähettelen! :heart: Vähänkö ihanaa..

...jatkan pian...
 
Chiba Moooi, kiva kuulla susta.. :heart: Millasia töitä oot saanu, onko pitkäksi aikaa? Ihanaa, että otat nyt rennosti ja hyvillä mielin odottelette joulukuuta. Toivotaan, että teidän taival alkais kuumeilun puolle oleen pian lopuillaan ja pääset siirtyyn tonna masun kasvattajiin.. Ja syysvauvaa odotelles! :) Samaa huutelen ku Hey, tuu aina välillä kertoilee mitä kuuluu.. Vaikka sitte, et minkä väriset sukat on jalas, ihan sama. Että tiedetää et kaikki on hyvin.. Mä oon henges mukana!! :heart:

*muoks, Pirun kirjotusvirheet!! :kieh:*
 

Yhteistyössä