Kiitos kaikille, yksäreistä myös :heart:
Täällä on kyllä niin upee porukka!
On jo vähän parempi olo, onhan tässä vielä mahdollista että toinen munis on ihan kunnossa, joten odottelen nyt mitä sieltä löytyy ennenkun romahdan tän enempää. Ei kai se mitään auta valmiiks märehtiä... Koitan työntää sen asian mielestä pois...
Toivon nyt vaan että se aika tulis nopeesti, on kyllä niin ällöttävä olo kokoajan, kun tietää että jotain ylimäärästä tuolla on, mä haluun sen pois!
Myy voi että, ihania uutisia sulla :heart: Kyllä toi on vaan tosi selkee, ei mikään paras mahdollinen kuva ja silti siellä näkyy! Ei epäilystäkään, jotain siellä on! Kyllä mä tosin olin ihan varma tosta, että en oo kauheen yllättyny
Hey en kyllä luovuta sun tapauksessa, niin kovasti toivon että se plussa sullekin tulis! On vaan liian aikaista, se ei vielä näy, ihan varmasti :heart:
sati ootkos sä testannu uusiks?
Ja mä voin kertoa että mulla on pari kertaa ollu tollanen elämäkin pahempi kankkunen...
Hyi saakeli kun sitä muistelee niin tekee oikeen pahaa, mikään ei pysy sisällä ja loppupeleissä vessan lattia on ainoa missä on hyvä nukkua
Ei mulla onneks tollasia yleensä tuu, kyllä siinä jo luulee (vai toivoo) kuolevansa. Ja se kestää sit monta päivää se heikko olo... :ashamed:
Ainiin ja tosta pregcheckistä, mäkin kuulin ettei anna turhia viivoja, mutta viime kierrossahan mä sain sen olevinaan haamun mikä ei sit ollu mitään, löytyy vissiin muutama sivu taaksepäin... En tiedä oliko kemiallinen (lekuri meinas ettei kyllä olis ollu mitään) vai mikä, mutta ei ainakaan se mitä toivoin : / Enkä siis sano tätä tarkotuksena masentaa, teidän viivat ihan varmasti tarkottaa just SITÄ :heart: Mulle sattu varmaan paska testi