Hey Kiitos onnitteluista muru! :heart: Mä haaveilin joskus kunnon hääjuhlista, että mulla ois ollut ihana unelmien täyttymys hääpuku ja meikki jne., mutta nykyään mä oonkin aatellut, että ei mulle ookaan niin tärkeetä just noi asiat, vaan ennemminkin läheisten ihmisten läsnäolo tavalla tai toisella, ja sitten se sormus :heart: Mies ei kuulu kirkkoon eikä hän halua mitään kirkkohäitä, mikä mulle ois ollut äärimmäisen tärkeä asia. Mutta parisuhteessa on tehtävä kompromisseja, niin päätettiin mennä naimisiin maistraatissa (mies siis erosi kirkosta vasta sen jälkeen, kun sovittiin, että toimitaan näin, oli ihana huomata, että odotti siihen saakka kirkosta eroamista, että saatiin mietiyttyä yhdessä tämä asia loppuun asti eikä mies eronnut kirkosta ajattelematta minua :heart
ja ristiäisten yhteydessä meidät siunataan kirkossa, jonne kutsutaan sitten läheisimmät kaverit ja sukulaiset (vain sellaiset sukulaiset, joiden kanssa ollaan oltu tekemisissä!!) ja kavereille pidetään sitten pirskeet hieman eri kaavalla kuin normibileet
Nyt on sitten hyvä syy perustella miehellekin, että sormukseen pitää satsata
Sulle kans onnittelut, että olette lyöneet hääpäivän lukkoon!!!! :heart: Millaiset häät ajattelitte pitää? Kyselit noista testeistä, niin mä olen käyttänyt sekä liuskoja että puikkoja, ja molemmat ovat kyllä toimineet ainakin mulla todella hyvin! Liuskat ovat leveitä ja niihin tulee selvät viivat, jos on tullakseen! Puikko on tietysti ehkä vielä parempi siinä mielessä, että se on puikko ja ehkä selkeempi viiva tulisi, mutta liuskatkin kyllä mun mielestä näyttävät hyvät viivat juuri sen liuskan leveyden takia.
PikkuMyy Nyt pikkuiselle kaikki maailman työkalut ja tykötarpeet matkaan, jarrusukkia ja vauvaliimaa!!! Onko vuoto millaista, tuleeko vuotoa miten paljon ja onko ihan kirkkaanpunaista? Jos se ois vaan kiinnittymisvuotoa tai pikkuinen "porautuu" vaan syvemmälle kiinni (mulle selitettiin näin niin kuin
tiuhtikin sanoi, että pieni menee vieläkin syvemmälle kiinnittyäkseen ja se saattaa aiheuttaa sitä vuotoa, ihan veristäkin, kun on niitä suonia yms.). Nyt muru lähetän sulle ihan älyttömästi tsemppiä ja voimia!!! :heart:
Olen täysin samaa mieltä
Jomin kanssa siitä, että PregCheck ja Apteekin oma testi on yksi ja sama testi!! Niillä on siis sama valmistaja. Ja mä olen aina käyttänyt noita PregCheckin testejä ja olen ollut kyllä todella tyytyväinen ja luottanut niihin täysin. Itse en lähtisi netistä (esim. Raskauskeiju yms.) tilaamaan etenkään niitä Sofin ja Davidin testejä (en ovistestailuun enkä r-testejä), koska niistä olen kuullut paljon huonoa ja omaakin kokemusta niistä on. Ja toi Cittarista ja Prismasta saatava PregCheckin testit on kaiken lisäksi edullisia! Suosittelen lämpimästi