Herttilesleijaa täällä on I-H-A-N-A-A luettavaa murut :heart:
PikkyMyy Mikä sun tilanne on, onko viiva vahvistunut?? Voi että pidän sulle muru peukkuja, että se punahko viiva tarkottas sitä itseään, ei se voi muutakaan olla!!!!!!!!!! :heart:
Emby Sä oot muru ihana, kun jaksat aina muistaa minua! Kiitos siitä! Ja ymmärsinkö oikein, että sullakin on masussa elämää?? Ihanaa muru :heart: Luin jostakin, että la olisi jo tiedossa, millon millon?????
tiuhti Mitäääääh???? Sä olet plussannut 1.9.??? AIVAN MAHTAVAA!!!! Sä jos kuka olet plussan ansainnut :heart: Mä palstailen nykyään tosi vähän, kun työpäivän jälkeen en oo koneella jaksanut tulla (töissä ollut koko ajan vaan koneella), niin kirjoittele muru yksärillä kuulumisia, samoin kuin
Pikkumyy ja
Emby, tulee sitä kautta paremmin seurattua.
Oon niin onnellinen teidän puolesta!! Ihan herkistää! Kertokaa mitä teille kuuluu, miten on lähtenyt menemään, onko oireita jne. Haluan kuulla ihan kaiken :heart: Olette kaikki olleet mielessäni päivittäin, vaikken olekaan palstalle asti päässyt kirjoittelemaan. Ikävä on ollut kova!
Omaa napaa Täällä kaikki on hyvin. Vasta nyt parin viikon sisällä olen huomannut pienen kummun vatsalla, mulla lähtee kasvamaan tuosta pallean alta. Ihan alhaalta on täysin littana vatsa ja sentti navan alta lähtee kumpu nousemaan kohti palleaa. Pientä kutinaa tuntuu välillä, varmaankin sikiön liikkeitä :heart: Aluksi ne kutinat tuntui tuolla ihan alhaalla, mutta nyt niitä on alkanut tuntua myös tuolla kylkien kohdalla. Odotan jo kovasti, että tuntisin kunnon liikkeitä! Töitä on nyt takana kolme viikkoa ja tykännyt olen. Olen nyt viikon ajan käyttänyt äippähousuja, ei tavalliset housut vielä edes ahdistaneet, mutta jotenkin on mukavampi ja rennompi olla äippähousuissa. Töissä suhtaudutaan todella hyvin tähän uutiseen ja esimies ei anna mun nostella mitään
Pari viikkoa sitten neuvolassa kuulin ekaa kertaa sydänäänet, siellä se sydän jumputtelu reilu 150 :heart: Terkan mukaan pontevat ja vahvat äänet! Vanha doppleri oli käytössä ja saatiin äänet kuuluviin heti, mutta kaveri päätti pinkaista karkuun. Meni toiselle puolelle ja saatiin sieltäkin heti kuuluviin. Tirppana oli niin vauhdikas, että häiriöääniä kuului koko ajan, kun toinen vaan myllerteli siellä, harjoitteli varmaan sitä salibandyä
Rakenneultraa 13.10. odotellaan jo kovasti, siellä halutaan kuulla sukupuoli. Toivottavasti vauva suostuu näyttämään haaruksiaan, kun olen kuullut näitäkin tarinoita, että vauva on pitänyt kintut tiukasti kiinni ja sukupuolta on ollut mahdotonta nähdä. En ole unohtanut teitä murut, tulen kyllä jatkossakin kertomaan kuulumisia!
P.S. Tänään poksutaan, 17 viikkoa tuli täyteen.
"kuumeilija" ja tirppana 17+0