<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Hey
Myy Sama juttu, koska nyt jos tippuu, niin tippuu korkeelta ja kovaa eniveis joten nyt vähän jo uskallan täpinöidä, en iloita, mutta täpinöidä :D
Silti manailen vähän ittelleni täällä että ei se kuitenkaan voi olla totta, että pelkkä viivanpaikka. Mutta antaako tuo testi viivanpaikkoja?
 
Sati, mullakin oli sillon muinoin aivan jäääääääääätävä krapula ja viina nousi päähän ko metrin halko, kun olin raskaana, mut raskaustesti kertos sen vasta parin viikon jälkeen.. :) Tsemppiä..

Muille isot :hug:
 
PikkuMyy, aij, ihanaa :) :heart: Hupsu tyttö. Milläs mielin.. ihan jees :) Aamu alkoi Core Controllilla ja siitä töihin.. Mitäs sinä? :) Ootko töissä ny?

Mitäköhän kuumeilijalle kuuluu? Joko on massu näkyvillä? :)
 
Myy, PLUSSA?!?!?!? MITÄH?!?!?! *sekoo* o_O Oh noes!! :heart: :hug: :kiss: Voiiiijhan vinde!! :) Pidän peukkua!! Ja annan liimaa ja tarrasukkia ja kaikki maaaaaaaaaailman työkalut!!

tiuhti_, voij muru :hug: kiitos :heart: Mitenkäs sä voit?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
myy Jeij, plussa! :)

tada Mä en tiedä mitä sanoisin.. Ihan kamala paikka saada tuollasia uutisia, mutta onneksi syy selvis nyt, ja pääset hoitoihin. Toivottavasti toinen munis on edes terve, niin pääsette sit yrittää kunhan tokenet. Iso iso :hug: ja voimia sinulle sinne. Olet ajatuksissa :heart:

ON Mä oon täällä rekkaleskenä ollu tiistaista asti.. :( Mies lähti ensin jkylään, siitä ouluun ja sit takas jkylään. Sieltä sen PITI tulla kotiin, mut ei, ne oli lähettäny sen takas ouluun. Nyt se on parin tunnin sisään tulossa kotiin, vihdoinkin! Sen piti olla jo tänä aamuna kotona ja voitte uskoa että itku pääs kun kuulinkin että se oli takas Oulussa :( Mut ihanaa saada se nyt kotiin :heart: Passitan sen suoraan ovelta saunaan, voin arvata että heppu tuoksuu suht herkulliselle :D Oon kokkaillu sille tääl valmiiks kanapastaa ja kaapissa on tarpeet valmiiks myös kanapatonkiin :) Syötän sen ihan ähkyyn kun tulee :) Ainii, mä kävin tänään verenluovutuksessa! Oon niin kauan meinannu sitä ja tänään ku oli vapaapäivä ni hoidin asian alta pois. Pelotti et tulee huono olo mut ei mitään. Kalpea mä kuulemma olen mutta olo on loistava! :) Joten jos teillä on ylimääräistä verta niin käykää ihmeessä luovuttamassa! Ja ensin kannattaa tehdä Veripalvelun sivuilla testi mistä selviää että sopiiko luovuttajaksi. Eipä tässä muuta tällä erää, tää alkaa valmistautumaan äijän kotiintuloon :)
 
Hey
MYY voi toivottavasti sun viiva on hienosti vahivistunu! Täällä ei. Hitaanlaisesti semmonen haalurainen haamulainen/viivanpaikka siihen tuli näkyviin mutta eiköhän se ollut tässä taas tällä erää mun kohdalla. Kauan tätä kestiki taas niinku eilen jo epäilin.:D Ehtiihän se toki vielä muuttua mutta, tuskin mun kohdalla.
Sulle Myy rakas toivon sydämeni pohjasta oikein kirkasta plussaa!!!++++:whistle::heart::heart:
 
Huomenia :)

Hey, muista!!!!!! hcg tuplaantuu 48-72h välein ja jos eilen teit ekan testin niin ei se tänään voi olla oikein kovin kummonen siihen verrattuna!!!! meinaan tuskinpa on edes vielä kovin paljoa vahvennu, eihän mullakaan dpo9 ja 10 testi paljoa eronnut! oikeesti :) ja kuva olis kiva ;)

Myy sua odottelen :D +++:whistle:

mä jotenki meinasin jo hihkuu että kohtahan MÄ SAAN LISÄTÄ teidät plussanneisiin, eli joo, ei oo menny vielä kaaliin tää homma oikein kunnolla vielä :ashamed: mä oon pari kertaa meinannu ihan päivittää.. perhana..

Emby, kiitos murba kysymästä :heart: ihan hyvin voidaan =) oloista nautitaan täysin rinnoin! onkos erikoisia suunnitelmia syksyyn? :)

Chibuli, eiks sun "pahin painajainen" ollut se jouluvauva? ;) eli kun vähiten odottaa! meidän pitää pitää lippu korkeella, jotta sulla olis se rantapallo viimisillään tähän aikaan ensivuonna :) ja odotus loppuu mahdollisimman pian, olisi se pieni nyytti ihan lähellä jo, ja oikeesti, jos saisitte jo ekat hoitoajat tammikuulle, olis pikkasen laskettu aika lähellä syyskuussa! =) onko koira jo parempi? entäs muut? voimia syksyyn :kiss: oot mielessä!
 
Hmmm, tuotan teille pettymyksen.. :D En testannu.. Ajattelin, että nyt en itteeni kiusaa. Ja muutenki päiväpissasta mä sen vahvemman sain. Joten te joudutte viä odotteleen viivan vahvistusta.. :D Nyt meen hakeen kahvii, näännyn nälkään, tulin just sieltä labrasta.
 
Kiitos kaikille, yksäreistä myös :heart:
Täällä on kyllä niin upee porukka!

On jo vähän parempi olo, onhan tässä vielä mahdollista että toinen munis on ihan kunnossa, joten odottelen nyt mitä sieltä löytyy ennenkun romahdan tän enempää. Ei kai se mitään auta valmiiks märehtiä... Koitan työntää sen asian mielestä pois...
Toivon nyt vaan että se aika tulis nopeesti, on kyllä niin ällöttävä olo kokoajan, kun tietää että jotain ylimäärästä tuolla on, mä haluun sen pois!

Myy voi että, ihania uutisia sulla :heart: Kyllä toi on vaan tosi selkee, ei mikään paras mahdollinen kuva ja silti siellä näkyy! Ei epäilystäkään, jotain siellä on! Kyllä mä tosin olin ihan varma tosta, että en oo kauheen yllättyny ;)

Hey en kyllä luovuta sun tapauksessa, niin kovasti toivon että se plussa sullekin tulis! On vaan liian aikaista, se ei vielä näy, ihan varmasti :heart:

sati ootkos sä testannu uusiks? :)
Ja mä voin kertoa että mulla on pari kertaa ollu tollanen elämäkin pahempi kankkunen... :D Hyi saakeli kun sitä muistelee niin tekee oikeen pahaa, mikään ei pysy sisällä ja loppupeleissä vessan lattia on ainoa missä on hyvä nukkua :D Ei mulla onneks tollasia yleensä tuu, kyllä siinä jo luulee (vai toivoo) kuolevansa. Ja se kestää sit monta päivää se heikko olo... :ashamed:

Ainiin ja tosta pregcheckistä, mäkin kuulin ettei anna turhia viivoja, mutta viime kierrossahan mä sain sen olevinaan haamun mikä ei sit ollu mitään, löytyy vissiin muutama sivu taaksepäin... En tiedä oliko kemiallinen (lekuri meinas ettei kyllä olis ollu mitään) vai mikä, mutta ei ainakaan se mitä toivoin : / Enkä siis sano tätä tarkotuksena masentaa, teidän viivat ihan varmasti tarkottaa just SITÄ :heart: Mulle sattu varmaan paska testi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
ja mulla on kerran ollu niin kamala kankkunen, viime syksynä, ja oikeastaan jo se yö kun tuli hipoista kotiin oli ihan kamala :D ja mieskin oli sitä mieltä! molemmat maattii vessan lattialla, toinen oksens pönttöön ja toinen ämpäriin.. ja luultiin molemmat et nyt tuli kuolema :D ja se kesti sen 3 päivää sen jälkeen.. sittemmin ei oo tullu otettuu enää silleen, eikä tarvii ottaakkaa vähään aikaan!

ja anteeks oikeesti kun tunkeen tänne vielä näin paljon :ashamed: en mä vaan ihan oikeesti osaa olla poissakaan täältä.. tänne kumminki jäi niin paljon!
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^ ja syysmyrsky

Yhteistyössä