<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Kiitos Myräkkä.. Vähä haaveilinki jos kävis huomenna ostamas digin varooksi kaappiin..

Kuinkahan noi labra jutut? Saako sen verikokeen vaa vastaanotolta pyytämällä, vai kuinka sen lähetteen saa? Neuvolan kautta vai?
 
Hey
Chiba Voi murunen :hug: koska oot kotia pääsemässä käymään?
Älä vaivu masikseen kuule, kyllä tää tästä vielä!:heart:

Syysmyrsky sitä kovasti toivotaan mutta taitaapi olla nuo testit taas niitä jotka näyttävät liian hienoja viivanpaikkoja! :headwall:

MYY mä oon täällä, mutta missä sä ooooooot?:eek:
 
Pikaisesti käyn kertomassa kuulumiset...

Mulla on ollut elämäni varmasti pahin krapula-päivä!!! :O Innostuttiin eilen illalla meidän markkinointipäällikön kanssa hieman viinan voimalla parantamaan maailmaa ja lopputulos oli jotain kauheaa.... Oksensin yöllä pariin otteseen ja nyt päivällä varmaan kymmeneen kertaan. Aina yritin jotain syödä tai juoda, tuli välittömästi ulos kaikki!! Ihan kauhea olo... on sitä ihminen päästään tyhmä, että saattaa itsensä tuollaiseen olotilaan :x
Tein testinkin... negaa vielä näytti, mutta oikeesti oli aivan liian aikaista testata. Lauantaina ennen Habitare-messuille lähtöä kukon laulun aikaan testaan uudelleen.

Tadalle Lähetän huteran voimahalin :hug: (voimat aika vähissä). Syy sinulle selvisi, mutta ei nyt olis ihan noin paljon tarvinnut pienelle ihmiselle kerralla tulla! Mutta onneksi kohta kuulette, mitä lääkäri on mieltä ja onko tilanne millainen! Kovasti voimia teille sinne :heart:
 
Pikkumyy Ei oikeesti näin pahasti ole koskaan tarvinnut oksentaa!! Kaverini kävi äsken tuossa kylässä ja hän kertoi, että eräällä hänen ystävällään oli ollut vastaavanlainen krapula ja oli ollutkin raskaana... No nähtäväksi jää!
oletko sä siis nyt tehnyt testin?
 
Hey
Tiuhti toivottavasti oot oikeessa!!!:whistle: Kiitos!!:heart:

Sati koska meinaat testata uudestaan? Lauantaina siis? Kyllä sulla on pakko olla kyytiläinen mukana!!!:heart: Kun noin vahvasti oot reagoinu alkoon... :eek:
Oho, sinä oot ihan riehaantunu eilen! Joko on parempi vointi?
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hey edelleen etova olo (?) ja se mun testi meni varmaan hiukan pieleen... eikä oikeastaan ollut aamun ensimmäinen pissakaan ku olin yöllä pissannut moneen kertaan ennen pöntön halaamista :x
Mutta lauantaina ollaan viisampia... ja tietenkin, jos huono olo jatkuu huomenna, niin sittenhän se on selvä peli ;)
 
Hey Jeee...!! Ihanaa, toivottavasti meidän molempien viivat vahvistuu ja päästään yhdes toukokuisiin!! Ja Sati kans, ajattelin ihan samaa tosta alkoon reagoimisesta!! Taitaa olla kyytiläinen siäki! :D Olisko vähä siistii jos koko meidän testijengi pääsis masunkasvattajiin.! Koska te meinaatte testata uudestaan!?
 
Hey
Myy mä oon niin malttamaton että aamulla!! Tiedän, ei välttämättä oo muutosta testissä ja voi olla että näy enää mitään :'( jos olikin pahanen viivanpaikka!
Niin oliko sun testi Pregcheck?
Mä en kestää, ois niin tajutonta päästä tonne toiselle puolelle ja yhdessä!!!:heart:
 
Hey
Myy huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, tutisuttaa!! Meillä on karseen kiire päivä huomenna, mutta herään jo niin aikasin että ehdin tulla päivittelemään koneelle ennen töitä! :D Yritän puhelimella välillä käydä netissä ja kuikuilla mitä sun testi on näyttäny!:heart: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. ja sit koppia kun mä putoon, pliis.:ashamed:
 
Hei, osaatteko sanoo et pitääkö olla lääkärin määräämä lähete jos tahtois labras katottavan verestä raskausarvot? Ku oon tosiian huomenna jokatapaukses menos labraan, nii menis kätevästi siinä samalla??

Hey Ei mun tarvii sua kopata.. :heart: Ja toivottavasti sun ei tarvii mua!! Me mennään huomenna puolenpäivän aikaan kirjottaa ne kauppakirjat siitä meidän ostamasta tuvasta, joten mä oon aamupäivän koneen ääres ja sitte varmaan vasta alkuehtoosta.. En tie kerkeekö viiva vahvistuun, ainaki v.loppuna sitte jo pitäis. Huomenna ajattelin hakee digin varoiks (jonka kylläki teen sitte vasta jos/kun viiva vahvistuu) ja apteekin oman. Tää päin ku ei tota pregcheckiä kaupois oo..
 
Hey Mä aiva hykertelen tää...:D Mä en pysy nahois.!! Voiko tämä todella olla totta!? Toki, voi olla vaa hipasu ja vuoto alkaa huomenna, tai voi mennä kolme viikkoo ja sitte menee kesken.. tai ja tai ja tai.. Joka tapaukses tipun korkeelta, kävi kuinka kävi, joten nyt otan kaiken ilon irti!
 

Yhteistyössä