<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

atl
pikkumyy ja miksei muutkin, itte tein ennen plussausta VIISI negatiivista testiä.. Viimeisen sinä päivänä kun odotin jo menkkoja. Lisäks olin huomaavinani ihan selvät PMS:t, mut näin sit kuitenkin kävi :) Sittenkin kun plussasin niin viiva oli ihan olematon. Ei kannata vielä luovuttaa! :)
 
Niinpä ati niin kauaa ku ei oo menkkoja, on toivoa!!
ja mä nyt sekoilin, en mä nyt ihan huomenna vielä voi testata :ashamed: Mutta torstaina jo herkällä testillä pitäisi näkyä... eli vielä on piinaavia päiviä edessä!!
 
NuttyKitty Mulla on ihan sama juttu, eli jos kipu pääsee liian kovaksi, ei ne buranatkaan heti auta, vaan siihen menee vähintään se puoli tuntia ja siinä sitten saaki kaikin keinoin pysyä tyynenä, kun on niin pirun kipeä! Onneksi nyt eka päivänä otin vaan heti kun alkoi siltä tuntumaan.. Joskus yläasteella melkein pyörryin koulunpihalle, kun kipu iski :|

Sati Nyt jännätään! Koitahan vielä kuiten malttaa sen testaamisen kanssa! :)

PikkuMyy Pahoittelut negasta:hug: Mutta vielä kerkeää asia muuttua! Oottelet nyt vain vielä ainakin pari päivää, niin eiköhän sitten saa jo selvyyden miten on käynyt.

Kiitos Sanja päivityksestä! Ei sillä niin väliä, miten ne jakaa nuitten kukkajuttujen väliin. Ite aattelin vaan, että ylös 20+ päivillä olevat ja keskelle kp10-19 ja alas kp1-9...
 
Hey: Mä en oikeen tarkoon tie mitkä on normikierron oireet, ku olevana joka kierros tulee jotain lisää. Esim viime kierros tuli toi rintujen arkuus, aina ne on turvonnu mut viimeks ne oli vähä arat, varsinki oikee. Nyt ne on aremmat.. Ja nyt on tosi aikasin alkanu toi menkkajuiliminen ja se tulee jotenki erilailla, tosi alhaalta, siis ihan häpyluun alta.. ja sitte sivuilta.. Dpo:sta mulla ei oo mitää käsitystä. Siis bongasin limat niihin aikoihin ku laskuriki sanoo et oviksen olis pitäny olla ja halut oli kohdilla.. No seuraavalla viikolla sama homma, limat, halut kaikki oireet.. Et en ny sitte tie mikä oli todellista ja mikä ei.. Ensimmäinen oletus tuli hyödynnettyä tosi hyvin, mutta toinen (jos oli myöhänen ovis) oli vähä niin ja näin, kerkiskö.

Sati Mulla ei ookkaa enää testejä.. Eli mun testihalut pysyy hyvin kuris, ennen ku posti tuoo lisää! Enpähän oo ennen näin lujaa postia odotellu! :LOL:

atl: Kiitos, että tsemppaat.. Ehtoolla oikeen ittelleni nauroin ku joku aamulla sano, että alkaa valmistautuun tädin tuloon eikä päästä itteensä nouseen pilviin.. Ja taas sitä mennään pää pilvis!:LOL:
 
Hey
Sanjalle iso kiitos päivityksestä! =)

Sati huuuuuuuh, toivoa siis vielä on. Ja tosiaan mulla mahdollinen kiinnittyminen on vasta tapahtumassa tai ihan juuri tapahtunut joten kummempia oireita ei pitäisi kyllä mullakaan vielä olla joten odotellaan. Tosin vahva taipumus tuntea kaikki mahdollinen enivei..eli vikaa myös korvien välissä.;)
Täällä on niin jännät paikat että ilma ihan väreilee! :D

Pikkumyy okkei, mutta silti nyt kaikki mahdollisuudet on että tärppi on käynyt ja siihen uskotaan ja sitä toivotaan ja jännätään! ja tosiaan tulos ehtii vielä hyvinkin muuttua! Oireet ainakin lupaavia, varsinkin kun erilaisia kun ennen.
Koskas nyt meinasit sitten uskaltaa testata uudelleen? Testejä odotellessa :D
Puuuuuuh++++:whistle::heart:
 
Hey ja Pikkumyy Luvataanko toisillemme, että testaamme vasta torstaina kaikki yhdessä? Mä aion nimittäin jaksaa odottaa sinne saakka :p No, okei ainakin keskiviikko iltaan saakka, mut parempi tulos tässä vaiheessa tulee aamupissasta.
 
Minä kans kannatan torstaina testaamista! Vaikka öö, en siihen testailuryhmään kuulukaan... Tsemppiä jännääjille torstaihin!! :)

Kiitos Myy kysymästä!:heart: Täällä mittään kummempaa. Inhasti oli toista päivää kipua, ettei toissa yönä saanu oikein nukuttuakaan, ja piti eilen aikasten herätä päivän reissuun. Siksi en käyny täällä ollenkaan..

En oo vielä viittiny soitella sinne gynelle.. Ei vaan jaksa!:ashamed: Vaikka oishan se hyvä saaha jotaki selkoa, missä mennään, mutta nyt on vaan niin saamaton olo. Äh! Jos kattois vielä miten käy ja sitten joskus ko siltä tuntuu, soitella sinne.

Jännällä ootan ko vuoto loppuu, että miten onnistuu petipuuhat. Jospa se kova kohdunkaula ois jo pehmenny ja päästäis taas uuteen yritykseen!
 
Hey
Panskulle paljon tsemppiä! Suosittelen kuitenkin soittamaan sinne gynelle heti ko jaksat. Saisit säkin selkoa siihen missä mennään. Toki joskus on vaan hyvä hengähtää. :heart:

NAPAA ja HÄH, ovistesti plussa. Käytin viimesen pois niin mitäääää...
multa pitäs noi testit kieltää kokonaan. Tosin ennenki käyny noin eikä mitään meinannu. Jospa mulla vaan hormoonit niin sekasin ja senkin takia tää homma tökkii kaikinpuolin. No jos nyt ei oo onnannu niin jospa pääsis pian sinne tutkimuksiin...Ja korvien välissä taas pahasti vikaa. Vatsatuntemuksia on.
Vähänku ois virtsatulehdus..sillai jännä kirvely, viiltely tuolla kohdun? tienoilla mutta ei pissatessa mitään eli ei se kyllä virtsatulehdus oo..mutta mutta...
HOh, kaikkea sitä. Pitäskö ottaa aivotki pois tässä hommassa.
Liian vilkas mielikuvitus. :LOL:
 
Pansku Mä suosittelisin kyllä sitä gynellä käyntii.. Saisit selvyyden asioihin, ei tarttisi murehtia.. Koska tietämättömyyski syö voimia aikas kovaa ja ressi on oikeen hyvä ehkäsykeino. :| Nyt vaan muru rohkeesti soitat gynelle.:heart: Nyt on hyvä muutenki ku kierto on alkuvaihees ni saa ajan puolivälin paikkeille.. Näkee hyvin mitä siä tapahtuu.. Mulle gyne sano, että hyvä aika on mennä vähä ennen ovulaatioo. Voimia muru! :)
 
Soleigh Toi on niin perseestä.. siis teitämättömyys, testi nega, mutta täti ei tuu! Reilu Peli.

Hey Mä kans luulen, että mut sais viedä johonki NuppiTohtorille!! Sielä ne pahimmat oireet mulla ainaki on! :LOL: Siis, oliko se ovistesti Ihan Plussa!? Olisko se kuiteski reagoinu raskauteen? Ku ovishan sulla oli gynen mukaan jo tapahtunu?
 
Hey mulla on yksi testi Clearblue-testi ja kaksi jotain liuska-testiä, joiden nimiä en tiiä, kun missään sitä ei ole :) Mutta nämä kaksi halpa-testiä tulivat kaupanpäälle kun netistä tilasin ovistestejä. Jos saan haalean plussan, aioin käydä apteeksita hakemassa heti digitaalisen raskaustestin. Mulla lähin apteekki on tuossa kahden kilometrin päässä.
Ja Hey äläs sä nyt siellä testaile :p Mutta aika hyvältä kuulostaa tuo sinun ovisplussa!!! Saitko siis selkeesti testiviivasta tummemman kuin kontrolliviivasta?

soleigh onko siis enää toivoa plussaan? Onko menkkaoireita tai mitään oireita ylipäätään?

Pansku toivottavasti teillä parempi tilanne nyt :heart: ja älä ressaa hoitoihin menolla ollenkaan. Meillä on kolme vuotta tätä asiaa tässä ees taas vatvottu, välillä käyty hoidoissa ja vuosi ollut väliä ja taas jatkettu. Menty todellakin fiilisten mukaan... Nyt hoidot voitiin toistaiseksi jättää kokonaan, sillä yllättäen raskauduin luonnollisesti, mikä ikävästi meni kuitenkin kesken (rv6+3).
 
sati, tissit on turvoksissa, masu pönöttää, hajuherkkyyttä, uupumusta, tukkoisuutta, palelua.. masutuntemuksia on välillä, mutta ei mitn jatkuvia. ja ihan koko ajan on nälkä. mutta ei mitään menkkaoireita.
 
Heippa kaikille

Vähän oon pitäny hiljaiseloa kun on ollu vähän mieli maassa, mutta uuteen kiertoon tässä noustaan, ja asennekin pikkuhiljaa kohdillaan :) Vkl meni murehtien ja märehtien, mutta nyt on parempi mieli.

Ihan ensin vähän napailua, mulla olis siis se gyne aika keskiviikkona, mutta mitenköhän kun en nyt oo ihan varma kerkeekö nää monsuunit loppua kokonaan...? Mä kun niin hyvin olin laskenu että on jo tossa vaiheessa loppunu ja varasin ton ajan, mutta menipä sit jostain syystä viime kierto pitkäks (olisko toi kemiallinen jotain tehny?) että sekotti vähän.
Aika pitäs kuitenki edellisenä päivänä perua ettei tuu maksua, mutta helvetti niin monta kertaa joutunu noita käyntejä siirtämään niin nyt ei millään haluttais.
Tänään siis mulla kp3 :)attn:listassa muuten väärin) ja aika tasan kestää vuoto 5 päivää, tosin vika päivä tulee niukemmin... Olipa pitkä sepustus lyhyelle kysymykselle :D, mutta siis voiko sinne nyt sit mennä jos on täti lopuillaan mutta päällä kuitenkin...?

Mä oon nyt ihan pihalla missä mennään joten anteeks ei muuta tähän hätään, menee hetki kun lueskelen teidän juttuja :D
 
soleigh nainen sä oot niin raskaana!! Voi vitsit.. olisiko sulla mahdollista käydä verikokeissa? tai tehdä vaikka parin päivän päästä toisella testillä? Mun pikkusisko oli todellakin raskaana ja itse aavisti sen koko ajan, mutta vasta verikokeet paljasti todellisen tilanteen. Apteekin testit kaikki näyttivät negaa... Nyt poika on yhdeksän vuotias :)
 
Tada Voit todellakin mennä! Mulla oli monta kertaa vuoto lopuillaan ku piti ultrata yms. eikä siitä ollut mitään haittaa. Ehdottomasti menet vain! Mitä sulle tuolla käynnillä on tarkoitus tehdä? Siitäkin riippuu.... koska mitään hoitojahan ei kuitenkaan vielä tässä vaiheessa tehdä, joten sekään ei ole esteenä.
 

Yhteistyössä