Hakutulokset

  1. M

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    Kiitokset mammoille ja vauvoille eilisestä! :heart: Erikoiskiitokset kokillemme Seranzulle maittavista eväistä! :flower: Meillä Veera nukkui autoon jo ennenkuin päästiin kotiinpäin lähtemään ja heräsi kotipihassa kun sammutin auton! Pääsin vielä ihan elossa sieltä suurkaupungista tänne...
  2. M

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Glow Kiva kuulla että ultrassa oli kaikki hyvin! :heart: Italian mammameeting, voi kuinka hyvältä tuo kuulostaa!! Itse olin siellä töissä reilu vuoden tuossa vuosituhannen vaihteessa ja koko ajan tekisi mieli palata lomailemaan niihin maisemiin... Nyt ei muuta, neiti on tänään niin...
  3. M

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Kiitokset arvon naiset vicks-vinkistä, täällä takana kaksi hyvin nukuttua yötä ja Veerallakin kulkee henki aamuisin!! :flower: Mae, tosi törkeää sanoa edes piloillaan jonkun vauvaa läskiksi! Jokainen lapsi kasvaa omaa vauhtiaan ja kaikki ne ovat täydellisiä sellaisina kuin ovat!! :heart...
  4. M

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Täällä ilmoittautuu kanssa yx nuhanenä, melkein kax viikkoa nyt räkäilty, jossain vaiheessa näytti jo paremmalta mutta nyt on taas ihan täynnä räkää.. Ja tosiaan niin syvällä ettei friidalla saa kaikkea ulos.. Täytyykin tänään koettaa tuota höyryhengitystä ja Vicksiä jos jokin nyt auttais...
  5. M

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Houh, meillä Veera pääsi flunssasta aika vähällä niin eikös nyt meikäläinen tullu kipeäks!! Ihan hirveä olo ja tuntuu että pää on täynnä räkää! Pinnakin on niin kireellä että ajattelin laittaa isännälle viestiä jos vois tulla vähän aikasemmin pois töistä tänään.. Meillä neiti on kehittänyt...
  6. M

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Jospille yv:tä laitettu.. Meillä sairastetaan, Veera on ihan itkuinen ja nuhainen ja mikään muu ei kelpaa ku äitin syli.. Kolme yötä on nyt heräilty vähän väliä ja nukuttu pätkiä sylissä, heti kun yrittää siirtää omaan sänkyyn ni kamala itkeminen.. Eihän siitä mitään tule! Nyt sitten itse...
  7. M

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Haavemamma onnittelut!!! :heart: Glow :hug: Alakuloa on vähän täälläkin, tuntuu että joskus aamuisin ei jaksa muuta ku itkeä kun Veera herättelee.. Välillä on sellasia päiviä ettei oikein mikään tunnu miltään, ja tosiaan väsymys on mulla kamala koko ajan!! En tiiä onko tää enemmän...
  8. M

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Pitkästä pitkästä aikaa kirjoittelen hyvät naiset! Elämä alkaa vasta nyt palailemaan synnytyksen ja alun uskomattoman elämänmuutoksen jälkeen jotenkin "arkeen" ja Veera on saanut sellaiset rytmit että äitikin saa hengähtää hetken! Tänään käytiin neuvolassa ja 7 kk mitat oli: 8530 g ja...
  9. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Hei kaikille! Turvaistuimista on täällä ollut kovasti juttua ja vinkkiä niille jotka miettivät jostain syystä nenä menosuuntaan olevaa istuinta, suosittelen lämpimästi tutustumaan Kiddy Comfort Pro - istuimeen. Se on suunniteltu niin, että jo 9 kiloinen vauva voi matkustaa nenä menosuuntaan...
  10. M

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Labello, tässä vielä Veeran mittoja: Synt: 3850 g - 51 cm - 34,5 cm 2 vko: 4100 g - 53,7 cm - 36,4 cm 5 vko: 4910 g - 56,1 cm - 37,7, cm 9 vko: 5900 g - 58,2 cm - 39,2 cm
  11. M

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Kiitokset Labellolle taas uudesta pinosta!! Nukkumisesta sen verran että meillä mennään sänkyyn tossa klo 21 maissa ja Veera syö tunnin verran ennen nukahtamista. Sitte se herää tossa 4-5 välillä seuraavan kerran ja sitte 7 aikoihin. Sen jälkeen uni on aika katkonaista ja siihen ne meidän...
  12. M

    Helmivauvat 2009 ~huhtikuussa~vol.1

    Enempää en nyt ehdi tähän hätään kirjoittamaan kuin että meillä vietettiin nimiäisiä viime perjantaina ja tytöstä tuli Veera Annikki. Labello: Nimen voi lisäillä etusivulle. Laitan tässä joku päivä niitä kasvutietoja myös kun vaan ehdin.. Tänään on tämä äiti täysin poikki, sunnuntain...
  13. M

    Helmivauvat 2009 ~huhtikuussa~vol.1

    Hei kaikille! Mytty-neiti on tänään 6 vko ja vasta nyt ehdin ensimmäisen kerran kirjoittaa jotakin tänne.. Laiskuus.. :/ Enkä nytkään ehtiny lukea kaikkia juttuja.. FB:ssä jotain oon sentään ehtiny kommentoimaan.. Meillä tyttö kasvaa hirmuista vauhtia!! Meinas oikein itku tulla silmään ku...
  14. M

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Meille syntyi vihdoin pieni kaunis Mytty-prinsessa 25.2. klo 10.25 :heart: Painoa neidillä oli kunnioitettavat 3850 g ja pituutta 51 cm. Nyt ollaan oltu kotona muutaman päivän ja harjoitellaan yhteiselämää, tuun joku päivä kertomaan synnytystarinat.. Mytty-prinsessa 8 pv
  15. M

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Onnea labello! Ensimmäinen Mytty on siis saatu maailmaan!! :flower: Onnittelut myös muille helmimammoille! Tänään on sitten SE päivä!! Eilen oli jo pikkasen taas toiveikas että alkaa syntymään kun maha oli ihan sekaisin ja alaselkä välillä ihan tulessa mutta taas nukuin yön älyttömän...
  16. M

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Onnea kaikille nyyttinsä syliin saaneille!! :flower: Ja hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart: Täällä ei mitään ihmeellistä, kade olen minäkin niille jotka jo vauvan ovat saaneet, niin tukala alkaa olo olla... Alaselkä on kiukutellu koko tän viikon ja muutaman napakan supistuksenkin oon...
  17. M

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Onnea taas kovasti kaikille jotka ovat saaneet jo vauvat syliinsä!! :flower: Ja :hug: niille jotka sitä kaipaavat!! Eläimistä sen verran että nyt mäkin oon alkanu kuulemaan juttua että pakkohan se on jostain eläimestä luopua kun ei niitä millään kaikkia jaksa hoitaa vauvan ohella (meillä...
  18. M

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onnea kaikille vauvan jo syliinsä saaneille perheille! :flower: Hitto mikä yö takana.. Koko yön aina kun heräsi niin supisteli, sitte ku vaihto asentoa helpotti hetkeksi ja sai nukuttua pätkän, sitten sama taas alusta.. Ensimmäinen näin vaikea yö! Muutoinkin mä oon kyllä koko ajan väsyny...
  19. M

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Kävinpä minäkin liittymässä Facebookiin... Kamalasti tullu tänne tekstiä, itse en oo päässy kirjoittelemaan kun ei oikein pysty istumaan tässä koneen äärellä.. Muutoinkin istuminen on välillä aika tuskaa, ilmeisesti kai ihan normaalia tässä vaiheessa..?? Torstaina käytiin tutustumassa...
  20. M

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Iltaa ja hyvää tätä vuotta mammoille! :flower: Täällä on niin hakattu olo ettei uskoiskaan.. Mytty on ollu erittäin aktiivinen koko päivän ja tuntuu ku kyljet olis ihan mustelmilla.. Ei löydy millään hyvää asentoa ja nyt oon kiukutellu miehellekin kun ei oo hyvä olo.. Maha menee puolelta...

Yhteistyössä