Hakutulokset

  1. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Tulin vaan toivottelemaan kaikille helmimammoille HYVÄÄ JOULUA!! :xmas: Me lähdetään tästä pian liikenteeseen, Mytty on ollu "innoissaan joulusta" koko yön eikä oo antanu mun nukkua juuri ollenkaan joten tänään voi sitten anoppilassa sammahtaa jo aikaisin.. Mytty 31+5
  2. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Jaahas, välillä täytyy taas saada kirjoitettuakin jotain... Ensimmäiseksi KIITOS teille kaikille!!! Oon saanu paljon arvokasta tietoa eri asioista näiden keskustelujen kautta, varsinkin kestovaipoista.. Olette ihania!! :flower: ON: Mun työpäivät on nyt sitten ohi... Oon saikulla...
  3. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Mistähän sitä alottais kirjottamisen kun oon niin kauan taas ollu hiljaa... No ainakin Tervetuloa uudet!! :flower: Vauvan liikkeistä: Meillä ainakin Mytty jytää edelleen innokkaasti.. Luulisin että pylly se on joka painaa tohon ylävatsaan kun navan kohdalla tuntuu ne suurimmat potkut ja...
  4. M

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Nyt on pakko kysyä, eikö äippärahapäätös tehdä suurimmalle osalle meistä vuoden 2007 verotuksen mukaan kun se on viimeinen vahvistettu verotus?? Minä ainakin elin siinä luulossa enkä pyytäny käsittelyä viimeisen 6 kuukauden tulojen mukaan...
  5. M

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Toukka: :hug: Mitä tuohon voi sanoa...... Treffit Lahdessa kuulostaa hyvältä! Mistä suunnasta te muut, Matma ja kuka se toinen junalla tulija olikaan, olette tulossa? Itse tulen Riihimäen suunnasta ja ajattelin kanssa kävellä asemalta keskustaan, eli jos joku on seuraa vailla ni...
  6. M

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Tervetuloa joukkoon Miinuska77, mulla on LA 19.2. ja tällä hetkellä asustelen Kärkölässä. Mammameeting mulle sopisi paremmmin se 7.12. treffailu Lahdessa.. ON: Neuvolassa oli kaikki kunnossa, painoa tullu nyt 870g/vko eli aikas paljon mutta neuvolantäti lohdutteli mua että välillä tulee...
  7. M

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Tervetuloa uudet!! :flower: Mun pitää vissiin "aikaistaa" synnytystä niin pääsen tuohon LA 5.2. joukkoon Päksiin... :laugh: Kokoontumisesta: Minäkin ilmoittaudun ehdottomasti Lahden porukkaan!! Olisi kiva nähdä teitä livenä kun tuntuu että ollaan jo vanhoja ystäviä.. =) Eipä tänään...
  8. M

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Pitkästä aikaa ilmoittaudun itsekin! Ja yhdyn myös niihin jotka ovat kovasti kiitelleet tämän palstan käyttäjiä! Ihania mammoja kaikki, itse ainakin olen saanut tästä henkireiän kun muuten ei oikein kavereita ole... Siis KIITOS KAIKILLE!! :heart: Tänään on kolmas päivä töissä sairasloman...
  9. M

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Toukka 2008: Täällä myös yksi joka tuntee olonsa edelleen lahtelaiseksi vaikka muutettiinkin viime maaliskuussa Järvelään. Täytän kohta 29 ja esikoinen olis tännekin tulossa.. Että voi laitella viestiä jos siltä tuntuu! :D Niin ja tervetuloa joukkoon!! Minä täällä kärvistelen saikulla...
  10. M

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Tämmönen gallup näin nopeasti, eli minkälaisia vaunuja ootte ostanu/ostamassa? Gesslein ja Brio tässä on jo mainittukin mutta mitä muita? Mistä teillä on hyviä ja varsinkin huonoja kokemuksia? Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä kun itse pitäisi kohta vaunukaupoille lähteä...
  11. M

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Tinttu: Onneksi pääsit säikähdyksellä! :flower: Minä olen nyt sitten sairaslomalla pari seuraavaa viikkoa.. Muutamana iltana tuli todella kipeitä supistuksia kun illalla olin menossa nukkumaan ja niiden jälkeen maha meni niin sekaisin että sain rampata vessassa.. Eilen kävin...
  12. M

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Labello: Jos haluat kohdalleni vielä lisäillä ni mulla on ihan pian ikää 29 v ja synnytyssairaala on PHKS.. Ja olen erittäin onnellinen siitä että siellä on värinä vaaleanpunainen, ihan jo sormet syyhyää mekkojen perään.. :heart: Haavemamma: Munkin mielestä oot saanu kaiken hyvään hintaan...
  13. M

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Labello: Laskettu aika on 19.2. KYRSÄ: Juuri tultiin ultrasta, käytiin Lahdessa Hemossa (mikä Terveystalo se nyt nykyään onkaan), maksoi KELA-korvauksen jälkeen noin 160 euroa ja sinne piti viedä oma DVD-levy jos sellaisen halusi.. Niin ja ihania kuvia on nyt vaikka koko suvulle jaettavaksi...
  14. M

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Päivää! Taidan minäkin liittyä teidän seuraanne, on niin mukavaa saada keskustella näin tärkeästä asiasta! Täällä siis Hämeestä 28 v ensiodottaja, viikkoja nyt 21+5 ja rakenneultra, joka tehdään 4D:nä, olis huomenna.. Kovasti jännitetään tulevan isän kanssa että onko kaikki kunnossa.. Me...

Yhteistyössä