Huomenta Pohjanmaan suunnaltakin
Uusille vilkutus :wave: Glow:n tavoin ihmettelen, miten ootte näin pitkälle pystyneet
vaan "taustailemaan"! Tervetuloa joukkoon sekalaiseen
Paljon oli taas viikonloppuna ja eilen tullu tekstiä tänne palstalle... Yritän joka päivä jossain välissä päästä lukemaan mitä kenellekin kuuluu, mutta oma aika ei taho riittää kirjottaa omia höpinöitä. Eilen illalla aloin tekee joulukortteja ja jatkan sitä hommaa ihan kohta. Muutoin homma on mukavaa ja kivaa, mut kun mua vaivaa käsien puutuminen niin vähän väliä joudun keskeyttää leikkaamisen/liimaamisen ja ravistella käsiä. Perjantainahan mulla on se hermokartotus käsiin, joten toivon että siinä sit selviäis jos on tarvetta aukoo rannekanavia tms.. Ei tääkään tilanne kiva oo.
Synnytystoiveista .. mä en ollu ees miettinykään, et sieltähän saattaa ponnistellessa tulla ulos muutakin ku vaan vauva
ups. Mun pitää kattoo mitä siinä esitietolomakkeessa oikeen kysytäänkään (sama lappu, jossa ne hätäkastetta varten kysyy nimet).. Jos siellä on sellanen kohta, johon voi toiveita synnytykseen kirjottaa, nii ehkäpä pitää miettiä sitä kohtaa "uusin silmin" tän palstan tuoman viisauden myötä
Kiitos kanssasisaret
Viikon päästä ois neuvola.. Mulla on turvotus lisääntyny jaloissa aikas paljon, iltasin nilkkojen seutu on ku michelin-miehellä (tiiätte sen valkeen "rengasmiehen").. Kotona pidän vallan vaan villasukkia jalassa, koska niissä ei oo puristavaa reunaa. Mutta töissä en pysty olemaan villasukat jalassa kun sit ei menis työkengät jalkaan...
Onks teillä muilla jo turvotusta enemmälti??
Me saatiin nyt viikonloppuna vihdoin ja viimein vauvanhuone valmiiks=) En oo alkanu vielä pesee vauvan vaatteita tms koska laitan ne sit pesusta suoraan kaappiin. Siellä niitä nyt on ÄP:ssa ja vaunuissa jemmassa.. Toppapuvut on hengareissa, niitä en meinannu pestä.. Nii-i, löysin viikonloppuna kirppikseltä
43cm hatun vauvalle -onko se sopiva talvivauvan päähän?? Musta se näyttää ainaki pienelle, mutta en yhtään osaa hahmottaa, et kuin pieni vastasyntyneen pää on... (ensikertaa tulossa mammaks)..
Mut nyt parit joulukortit valmistukseen... Niitä kun on tällä hetkellä 4 valmiina ja lähemmäks 50 pitäs saada tehtyä... ups, pieni urakka.
Nanada ja Hän uusilla kymmenillä 30+1 :heart: