Hakutulokset

  1. äitee 78

    Hmmm...Miksi kukaan ei suostunut eilen laita lapsille reikiä/korvakoruja?

    No tarvitseeko aikuiset sitten korviksia sen enenpää..? mun nyt 9 vuotias tytär sai korvikset 3,5 vuotiaana kun halusi niitä niin kovasti,oli tytsky yhtä hymyä koko toimenpiteen ajan :) Mä en nyt tajua mikä tästä tekee niin vakavan asian..?
  2. äitee 78

    Tehdäänö pieni käytännön vinkkipino meille höpsöille äideille?

    Lapselle kannattaa laittaa kengät jalkaan jos lähtee talvipakkasella ulkoilemaan. Kahvi on huomettavasti helpompi tarjoilla vieraille,jos muistaa laittaa pannun keittimeen,varsinkaan jos keittimessä ei ole tippalukkoa. Jos olet yksin kauppareissulla,niin kotiin pääset varmemmin, mikäli...
  3. äitee 78

    Laitettaiskos TAAS ystävähaku pino?

    Mullekkin saa laitella yv:tä.Lahdessa asustellaan,uusperhe 3. lapsi tuloillansa..löytyy koiria ja kissa :p
  4. äitee 78

    Päijät-Hämeen odottajat

    Harvemmin vaan jaksaa kirjoitella mittää :laugh: Mitäs Marraskuu08:lle kuuluupi? Jokos sä oot lomat pitäny? Mulla on Elokuussa viel 2 vk lommoo ja sit 1,5 kk töitä,sen jälkeen talvilomalta suoraan äippälomalle :o hui helvata kun menee tää aika nopeesti. Vitsit kun pääsis sinne joogaan,ei...
  5. äitee 78

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Huh,on ollut niin kiirusta töissä ja muutenkin,etten ole kerennyt kirjoittalemaan.Tänäänkin kivat 10 tuntia töissä :/ Meillä oli aamulla tänään rakenne ultra ja poitsu siellä leikki omia leikkejään,oli ahtautunut kohdun toiseen laitaan ihan käppyrään ja siellä vilkutteli äitille ja...
  6. äitee 78

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    Lahti :attn:
  7. äitee 78

    Ehdottakaa pieniä koirarotuja

    Meillä on Cairnin terrieri,Westie(länsiylämaan terrieri) on kanssa ihana :)
  8. äitee 78

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Pamppis Minä taas itäisen alueen kasvatti ;) viimeiseksi asuin Karhuvuoressa..Ja olin töissä LPR:n suurimmassa(tai varmaan koko suomen) automarketissa :laugh: :p
  9. äitee 78

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    mamina aika pitkä juttu,mut näin lyhkäsyydessään-ero,uusi mies,miehen työt.. Elikkäs nuo vanhimmat lapset on mun edellisestä avioliitosta,joka päättyi muutama vuosi sitten. Nyt kyllä tän uuden raskauden myötä on iskenyt hiukka koti-ikävä,kun kaikki kaverit jäi sinne itäiseen suomeen :/
  10. äitee 78

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    mamina Oletkos mistä päin E-Karjalaa? Oon itte vasta n.3 vuotta sitten muuttanut Lahteen Lpr:sta B) Czarina sä oot kyllä uskomattoman vahvan tuntuinen nainen! Toivottavasti saisitte pian hyviä uutisia :flower:
  11. äitee 78

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Äsken soittivat lv-punktion tulokset ja meille tulee kromosomeiltaan terve POIKA!!! :D :D :D
  12. äitee 78

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Äsken tuli puhelu äitipolilta,lv-punktion tulokset oli tullut..meille tulee tervekromosominen POIKA! Maailman isoin kivi vierähti sydämmeltä,toki rakenneultraa tässä vielä jännitetään joka on 30.6.. kädet tärisee vieläkin..
  13. äitee 78

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Mulla itse toimenpiteeseen meni ehkä n.5 min,mutta kaikkinensa joku tunti.Toimenpiteen jälkeen päästiin miehen kanssa käymään kahvilla ja n.puolentunnin päästä piti käydä näytillä että kaikki on ok ja kätilön kanssa keskusteltin hetki,sitten kotiin.sen päivän sain sairaslomaa.
  14. äitee 78

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Olen käynyt jo monta viikkoa lukemassa tätä ketjua,mutta en ole saanut mitään kirjoitettua. Tilanne meillä on se,että np ultrassa sikiöllä oli turvotusta 3.3 mm.ultra oli viikolla 11+4 ja sikiö vastasi viikkoja 12+1,eli oli hiukan isompi.Mulla se riskiraja oli kuulema 2,5mm. Viime viikon...
  15. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Moikka taas pitkästä aikaa! Tänään oli sitten tuo LV-punktio aamulla ja aikas inhottava kokemus oli kyllä.. Ei sattunut kylläkään,mutta..hui.. :O Vauva oli taas kasvanut kovasti,vaikka tällä kertaa ei sikiötä sen kummemmin mittailtukkaan,omaan silmään näytti kuitenkin jo aikas isolta...
  16. äitee 78

    Päijät-Hämeen odottajat

    Marraskuu08 Sinäpäs kuulostat tutulta :p Tunnettaiskohan..samoissa mennään,mulla laskettu 16.11.. :whistle:
  17. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Ihania ultrakuulumisia tosiaan monella :) Täällä odotellaan sitä lv punktiota,joka on 27.5,kauhean pitkältä tuntuu odotus. Mulla tämä pahoinvointi vaan yltyy,kertaakaan en siis ole oksentanut mutta kuvotusta on ollut kokoajan rv 7 asti.Yöllä usein herään siihen että osettaa,enkä meinaa...
  18. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Olenkohan päästäni vialla,vai voikohan olla että tunnen jo vauvan liikkeet? iltaisin ja varsinkin nukkumaan mennessä masussa tuntuu kaikenmoista muljahtelua ja tökkimistä :o Ultran mukaan nyt olisi menossa vk 12+5..tuntuu nuo viikot kyllä niin pieniltä,että taidan tosiaan olla tärähtänyt...
  19. äitee 78

    Päijät-Hämeen odottajat

    Lahdesta tääkin! Hennalassa asutaan. kolmas tulossa ,ikää mulla 30 ja miehellä 31 :p Laskettuaika 16.11

Yhteistyössä