Hakutulokset

  1. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    MissMaisa Kyllä toi lantion seutu on levinnyt täälläkin,niin että housut kyllä menee jalkaan ihan ok,mutta samalla tursuaa muualtakin kuin masun kohdalta..näkymä on tällä hetkellä lähinnä kaljamahamainen turvonnut plösö :laugh:
  2. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    missmaisa Mä oon harrastanut samaa kiukuttelua,näytän lähinnä Homer Simpsonilta noissa mun vaatteissa :p käytän matala vyötäröisiä housuja,joten ne nyt vielä menee..mutta noi paidat!! Kaikki nousee korviin! :headwall: :laugh:
  3. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    muua Poitsu on nyt 6 vuoden ikäinen,Meillä entisessä kotikunnassa sai valita ottaako np vai rakenne ultran,niin menin molemmilta lapsiltani vain tuohon rakenne ultraan(mulla siis 9.v tyttö ja sitten tämä poitsu),siinä ei löytynyt poikkeavaa.Itseasiassa kehitysvamma alkoi selviämään vasta pojan...
  4. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Olen kuullut itsekin paljon tarinoita siitä että nt:stä huolimatta on syntynyt teve lapsi,mutta silti se mahdollisuus että lapsella olisi jotain,ahdistaa. Mennään punktioon ihan vain sen takia,että haluan tietää etukäteen mitä odottaa.oma jaksaminen mietityttää.. Keskeyttää en meinaa,ellei...
  5. äitee 78

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Tänään oli sitten tuo kauan pelätty/odotettu ultra. vauva vastasi viikkoja 12+1(11+5) mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu. Vauva oli pirteä,heilui kuin heinämies..MUTTA meiltä löytyi niskaturvotusta yli raja arvon,joka mulla on kuulema 2,5.Vauvalla oli turvotusta 3,3 mm,eli...
  6. äitee 78

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Hejpådej piiitkästä aikaa! enpä ole sitten esittäytymisen jälkeen kirjoittanutkaan.olot olleet sitä luokkaa,ettei ole juuri töiltä ja kodilta muuta jaksanutkaan. Lukemassa olen käynyt joka päivä,mutta pää lyönyt niin tyhjää etten ole saanut kirjoitettua mitään ;) Elikkäs(mistähän mä nyt...
  7. äitee 78

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Heipähei! Kait vielä mukaan mahtuu yksi raskautunut :D Elikkäs olen 30.v toistaiseksi vielä kahden lapset äiti,lapset ovat vuosimallia -99 ja -02. Nyt olisi menossa 7+4ja laskettu aika 17.11,alkuraskauden ultrassa käyty toissapäivänä ja siellä se papunen pötkötti ja sykekin näkyi :heart...

Yhteistyössä