*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Kaikille tasapuolisesti mukavaa vappua! Mun aattoiltani kuluu tallilla, täytyyhän toi heponenkin hoitaa.. Huomenna sit tosiaan mennään vapputorille kummitytön (1,5 vuotta) ja vanhempiensa kanssa :)

Vaikeeta on kuule LEP täälläkin ilman siideriä, ei niinkään sitä biletystä oo ikävä, mut jos saunan jälkeen yhden kylmän sidukan sais niin aai että... mutta onneks on noi alkoholittomat! Testasin viime viikonloppuna upciderin alkoholittoman perryn ja Kopparbergin jonkun karpalon, olivat ihan ok :p

Mut vielä vaikeempaa on nyt olla ilman tupakkaa. Alkuraskaus meni ilman vallan hyvin, ei edes tehnyt mieli, mutta nyt! Mies kun polttaa... On niin huono omatunto, kun järki sanoo että ei missään nimessä, mutta silti tekee mieli polttaa edes se yksi.. ja sitten varmaan ehkä toinen, ja kolmas... Toistaseks oon jaksanu olla ilman, mutta ei oo helppoo! Oisko poppaskonsteja tai vinkkejä millä tsempata itteensä :| ? Onhan se maha-asukki ittessään jo maailman paras syy, mutta ehkä ei vielä niin konkreettinen, että mieli sen tajuais...

Tämmösiä pohtii Puuskamuikkunen...
 
Puuskamuikkunen Itekki lopetin plussan jälkee tupakoinnin ja ei tää helppoo oo. Onnex mies ei polta, ainakaa kotona tai mun seurassa. Välillä ku kaveri polttaa ni tekis mieli repii se tupakka sen kädestä ja vetää keuhkot täytee :kieh: Mutta yritän aatella tätä tulevaa vauvaa ja pysyä kovana . Ite yritän miettii yhtä dokkaria jonka näin jonku aikaa sitte. Siinä seurattii yhen naisen raskautta, semmonen kohta missä näytettii miten se vauva reagoi ku se nainen oli tupakoivan vieressä eli passiivisesti tupakoi ni se kyllä näytti siltä että se vauva meinaa tukehtua.....Tseppiä ja pysy kovana kyllä sä siihen pystyt!
 
Voi olla että tunnetaankin, mä justiin pääsin toteamaan ääneen että musta tullut kauhea nettipalsta-addikti, oikea vertaistukinarkkari :LOL: Miestä hivenen huvitti että mä tänään heräsin kahdeksan maissa ja ensimmäisenä hain läppärin sänkyyn!
Tällä hetkellä olen kirjautunut ainakin Helistimeen, Voimahaliin (nikillä jemma) ja tänne tietty, plus sitten pidän ihan omaa blogia vain tähän odotukseen keskittyen osoitteessa http://vatsankasvatusta.blogspot.com
 
Hejpådej piiitkästä aikaa!
enpä ole sitten esittäytymisen jälkeen kirjoittanutkaan.olot olleet sitä luokkaa,ettei ole juuri töiltä ja kodilta muuta jaksanutkaan.
Lukemassa olen käynyt joka päivä,mutta pää lyönyt niin tyhjää etten ole saanut kirjoitettua mitään ;)
Elikkäs(mistähän mä nyt alottaisin),neuvolassa ollaan käyty jo kahdesti,eilen oli lääkäri jossa masu ultrattiin.Siellä se pieni kuulapää pötkötteli kohdun pohjalla ja näytti jo ihan vaavilta :heart: ainut mikä vähän jäi harmittamaan niin vauvaa ei saatu hereille,lääkäri yritti vähän heilutella mutta kaveri vaan nukkui.sydän löi vimmatusti,syke oli 175.
Huomenna ois sitten np-ultra,toivottavasti KEIJO siellä jaksaisi vähän vilkutella ;)
Kohtu on kuulemma reilun kokoinen ja lapsivettä runsaasti.Masu onkin jo melkoinen pallukka.

Jospas sitä nyt jaksaisi jo välillä käydä kirjottelemassa tänne kuulumisia kun olot on jo hiukan paremmat,tosin vaihtelevasti.välillä meinaa vieläkin lentää ykä mutta ehkä tässä jo ollaan voiton puolella.

äitee+Keijo 11+3

 
Tulin äkkiä lukemaan mitä muut ovat kirjoittaneet ja koittakaa tosiaan lopettaa tupakanpoltto, koska vauva saa siitä vieroitusoireet syntymän jälkeen....olen hoitanut monta vauvaa vastasyntyneiden teholla ja lastenosastolla joilla on ollut sekä tupakasta ja osalla huumeista johtuvaa vieroitusoireilua eikä sitä ole kiva katsoa, kun vauva itkee ensimmäiset vuorokaudet kimeää itkua.....mukavaa toukokuuta kaikille :wave:
 
Heippa! En ole vielä saanut aikaiseksi toukokuun pinoa, mut nyt käyn hakemassa aamukahvit josko sen voimilla saisin pinon tehtyä=) (ihanaa olla yksin hereillä, mies ja neiti nukkuu vielä :whistle: )
Täällä on pahat olot hiukan jo siirtyneet, mutta vähänkin jos vetää liian makeeta (esim kahviherkkuja ) tai rasvasta, niin siitä kärsitään sit koko loppupäivä! :x Niinku eilen, käytiin pitsalla, ja otin sitten valkosipulia (joka oli niin raakaa ja vahvaa kun olla ja voi ) niin meinas oikeesti tulla yli sit koko loppupäivän! |O
Meillä vappua vietettiin isäni syntymäpäivillä sekä ihan vaan kotona. Eilen oltiin kyllä lähes kokopäivä "mummilassa", siellä grillailtiin ja oltiin pihalla auringon paahteessa (selkä punottaa vieläkin auringon saannista.. ) =)

Tervetuloa myös sinulle Kamomilla!! Lisäilen sinut tonne listalle!

Ootko Czarina lukenut miun hepariinilääkityksestä? tässäkin pinossa siis on piikittäjiä, siun lisäksi ainakin minä ja Mantatyttö=) (tai siis ilmeisesti sinä myös piikität? en ole -hyvältä muistiltani- nyt varma, että onko meillä ollut puhetta asiasta jo aiemmin ) :ashamed:

Hauskaa kevättä kaikille ja nähdään toukokuisessa pinossa! :wave:
 

Yhteistyössä