*MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

marsulis
Kiitos tervetulotoivotuksista,

Kävin siis ke kuuntelemassa sydänääniä ja ne kuuluikin tosi helposti. Kai sitä voisi sunnuntaina uskaltaa äidille kertoa äitienpäivälahjana mahdollisesta mummoutumisesta marraskuussa. On se ainakin sitä odotellut. Sydänäänet kuulosti lähinnä siltä kun olisi pieni juna mahassa.

Huono olo tulee ja menee ja vatsaa juimii toisinaan, mutta muuten olo on melko ok. Alkuajan armoton väsymys on mennyt ohi ja päänsärkykin on poistunut. Turvoksissa sitä kyllä ollaan varsinkin iltaisin.

Töissä eletään niin jänniä hetkiä nyt, että vauva-asiaa ehtii ajatella vähemmän. Kuitenkin tosi kiva lueskella välillä täältä suunnilleen samassa vaiheessa olevien fiiliksiä.

Tsemppiä kaikille ja mukavaa äitienpäivää!

Marsulis
 
Mamina ultrakuulumisten kera täällä! Ihana pikkunen möllikkä siellä köllötteli ja räpiköi! :heart: pää-perämitta oli 41mm ja vastasi täysin viikkoja. Niskaturvotusta ei meinannut saada millään mitattua kun jössikkä vietti koko ajan selkä 'kameraan' päin B) välillä kiepsahti ympäri, mutta mittaa ei kunnolla saatu otettua, se mitä saatiin oli alle yhden. Kyllä oli niin sulonen tuo pieni tao tao:) :heart: sitten vaan oottelemaan rakenneultraa joka on 18.7.

-mamina ja taotao 11+0
 
Ihania ultrakuulumisia tosiaan monella :)
Täällä odotellaan sitä lv punktiota,joka on 27.5,kauhean pitkältä tuntuu odotus.

Mulla tämä pahoinvointi vaan yltyy,kertaakaan en siis ole oksentanut mutta kuvotusta on ollut kokoajan rv 7 asti.Yöllä usein herään siihen että osettaa,enkä meinaa millään saada enää unen päästä kiinni.Nyt on viime viikon aikana meinannut sitten ihan yrjökin lentää..
Luulis että näillä viikoilla(ultran mukaan 13+1) rupeis jo vähän helpottamaan,mutta ei näköjään.
Ja niistä liikkeistä..kyllä mä olen melkein varma että mä ne tunnen.Tänäänkin töissä tunsin niitä pieniä sipaisuja masussa kokoajan,vähän kun ilmakupla menisi alavatsalla puolelta toiselle,semmonen kutittava tunne..muistan nyt että edellisissä tuntui samalta alussa ja sitten voimistuivat..tiedä sitten..

Oikein aurinkoista viikonloppua Marrasmasuille! :flower:
 
Kauhee kun olitte kauheesti saanut ketjua aikaseks tän viikon aikana! :eek: Hyvähän se tietty on, mutta meikämanne ei meinannu ehtii edes lukee kaikkia..

Nyt on siis kuulkaa työreissut tältä keväältä ohi, ainakin nää usemman päivän versiot siis. Vähänks on vapautunut tunne! =)

Ja tänään lisäks oli eka neuvolakin! Kaikki oli ihan hyvin ja jopa asukkaan sydämenlyönnitkin kuului! 171 krt/minuutissa! Nyt ainakin tietää, että siell äon hengissä joku. Maanantaina oliskin sitten ultra ja se seerumiseula. Vähän kammoksuttaa nuo seulat, mutta pääasia itelläni tuolla maanantaisella reissulla on nähdä mahaani asettunut asukas. Jos seulassa 'kiinni jään', niin niitä asioita onkin sitten varmasti murehdittava mahdollisen kiinnijäämisen jälkeen.

Väsymys on onneks jonkun verran laantunut, nyt enää sellasta normaaleissa rajoissa olevaa väsymystä. Kohta olis petiin kömmittävä, että huomenna jaksaa. Edessä olis kauppareissua ja ikkunanpesua.

Sorry, tää viesti oli aika omanapapainotteinen.. Luin kyllä viestinne, mutta en enää muista kuka kirjoitti mitäkin. :ashamed:
 
Täälläki olis se ultraääni maanantaina että sitä odotellaan intona. Miehestä en saanu selkoa kuinka innoissaan hän on, mut kait se on hänen ki mielestä ihan kiva nähdä oma lapsi, kun ei vielä pitkään aikaan tunne potkuja ja sellasta, mitä mä taas saan kokea jo kauan ennen kun ne tuntuu mahan päällä. Ekaa lasta kun odotin ni muistan että oltiin Thaimaassa kun tunsin ekat potkut. Se oli ihmeellistä! Tokan kanssa tunnistin potkut jo aikasemmin, että saas nähdä koska tämän pikkusen potkut alkaa tuntua.
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!!!
Ja pakko lisätä lopuksi että HYVÄ SUOMI!!! Jääkiekkoa seurailen kovasti..... :LOL:

Jännä 11+2
 
Hei Jännä! Nimes mukaan mekin jännätään ensi vkon ke np-ultraa. Olen kyllä vauvelin nähnyt jo kaksi kertaa ultrassa, ensin neuvolassa ja sitten lääkärinlassa ja kaikki oikein hyvin vaikuttaa olevan. Vilkkaasti liikehtii. Vatsa kasvaa.

Mies näkee kans ny ekan kerran tämän vauvelin ultrassa. :D Kyllähän se miehellekin muuttuu todellisemmaksi, kun näkee vauvelin. :D

Menemme lähes samalla vkolla. =) Mulla nyt rv 11+4 ellei muutu ultrassa :wave:
 
Huomen aamulla ois se ultra ja jostain syystä mua on ruvennu jännittää kamalasti :/ Ja mietin et mitäs jos siel ei ookkaa ketää kotona.....Joo, ei sais ajatella tollasia mutta minkäs sille mielellensä mahtaa.Huomen aamullahan se sit selviää. Pitäkää peukkuja pystyssä!
Ehkä nää ajatukset on seuraus kaverin huonosta onnesta, keskenmeno ja tuulimuna peräkkäin :(
No mutta kaikille aurinkoista päivän jatkoa ja tuun huomenna jakamaan "tuloksen" :wave:
 
Moi!

Ja Dazzlelle tervetuloa! Eiköhän tänne meitin joukkoon kirjavaan mahdu mukaan mainiosti!

Kelläs muulla kuin Jännällä ja Samir05:lla on np-ultra huomenna? Meillä on kans ja kieltämättä kyllä hiukka jännittää! Täällä siihen sisältyy myös veriseerumitesti. Toivotaan että kaikilla on kaikki hyvin!

Ekan odotusaikana meille ei tarjottu kuin joko np- (ilman veriseerumia) tai rakenneultra. Kävin silloin jälkimmäisessä. Mutta nyt kun tullut kolme vuotta on jo ikää lisää edellisen odotuksen jälkeen, niin tietenkin sitä ajattelee, että vois olla suurempi riski kaiken maailman 'valmistusvirheisiin'...

Mut tsemppiä kaikille huomisiin ultriin! Sekä tietysti myös myöhemmin viikolla sellaiseen menijöille!

Enköhän huomenna tule raportoimaan, että kuinka meni... :/ Jaiks! Koittakaa nyt saada jotenkin meikäläistä tsempattua!! :| Harvon nimittäin tätä naista mikään jänskättää!!!

Toinen juttu mikä on tässä viime päivinä hiipinyt mieleen.. Masu on turvonnut niin kauheesti (ei mennyt tänään enää pellavapöksyt kiinni, mitä pidin vielä 3 vkoa sitten), että eisunkaan siellä kahta otusta majaile!! Tosin vaan yhdet sydänäänet viime perjantaina löytyi, mutta eipä me enempiä etsittykään.. Esikosta pidin kuitenkin ihan normaalivaatteita päällä lähes viikolle 20 saakka.

Noh, minä häviän nyt täältä höpöttämästä! :D Ei varmaan huomaa, että olen hiukan hermostunut!

Ja vielä nuo viikot.. 11+2 toistaiseksi, ellei huomenna muutu!

 
Heippa Pamppis ja muutkin joilla ultra on vasta edessä! Hyvin se menee!!:) miullekin hiipi mieleen et josko siel oiskin kaks, kun miehen suvussa on muutamia kaksosia, mut yksi kaveri siellä kuitenkin köllötteli. Jouduttiin ultraamaan aika kauan, mutta kaveri ei silti oikein halunnut liikkua mittaus-asentoihin.
Siellä verikokeessakin pääsin kivuitta vaikka oli niin nuoren oloinen tyttö, et aattelin olevan vasta harjoittelija :eek: E-KKS:ssa on kaikki aika sekasin remontin takia.. Labrakin on ainakin toistaseks siinä aulassa..

TERVETULOA PALJON, DAZZLE! Pääset varmasti pian porukkaan mukaan! =)

Meillä äitienpäivää ei olla vietetty juuri mitenkään :| Sain mie kortin jonka mies väsäsi tytön kanssa tuossa iltasella, mutta lahjoihin ei ole varaa nyt, ja aamullakin herättiin mammalassa niin en saanut edes kahveja sänkyyn. Jospa sitten ens vuonna :whistle:
 
Heip!

Teille Pamppis ja muut, joilla huomenna tai lähiaikoina np-ultra, varmasti kaikki sujuu hyvin. Pidetään peukkuja meille kaikille, että kaikki kunnossa. :heart:

Meillä jänistettiin. Tarkoitus oli vanhemmillemme tämä ilouutinen paljastaa nyt viikonloppuna, mutta viime hetkillä päätettiin että odotetaan vielä tuo np-ultra, joka meillä on viikon päästä maanantaina. Töissä kuitenkin tarkoitus huomenna kertoa, kun joudun sitten ultran takia olemaan poissa töistä ja neuvolan takia vaihtamaan työvuoroa niin helpompi kertoa oikea syy. Vähän kyllä jänskättää ja voi olla että ne on sitä arvaillutkin...

Catherine 11+1
 
Huomenta!

Ja hyvää maanantaita kaikille! Ja tervetuloa DAZZLE!

Mulla myös tänään iltapäivällä tuo np-ultra ja nyt jo jännittää ihan hirveesti! Apua, mitähän tästäkin päivästä tulee... Mun mielestä nukuin yönikin todella huonosti ja pyörin sängyssä edestakaisin... Toivottavasti siellä nyt olis joku asukas =) Kuulumisia sitten heti huomisaamuna...
 
MOI!
Pitää jotain itsestäni huikata että pysyn joukon mukana :D
Minulla on tänään lääkärineuvola. Toivottavasti sydänäänet kuultaisiin :heart: Painoa mulla ei vielä ole tullut yhtään eikä mahakaan pömpötä. Sitä taas epäilee, että kasvaako vauva normaalisti :eek: Muistelin esikoisen raskausaikaa ja aika pitkään taisin käyttää entisiä housuja. Huolehdin taas turhaan =) Tuhruvuotoa on edelleen mutta olen siihen jo niin tottunut :x

Äiti1982 rv 10+4 (viimesimmän ultran mukaan)
 
Moi! Piti tulla vaan välillä ilmoittamaan, että täällä vielä ollaan, vaikka hiljaiseloa elelläänkin. Pahoinvointi on edelleen jatkunut, vaikka pitäis olla jo viikolla 13. Nyt niin pahana, että piti jäädä tänään töistä pois. Eilisillasta asti oon vaan oksentanut, eikä mikään pysy sisällä. Tänään olis VIHDOIN se np-ultra. Sitä odotellessa ja jännittäessä. Sori, nyt ei riitä voimat lukemaan tätä ketjua, joten en voi kommentoida muitten juttuja. Täytyy palata makuuasentoon.
 
Dazzle, tervetuloa täältäkin :hug:

Me kerrottiin pe muksuille ja keskimmäinen möläytti sen la enolle... Eilen mummot sai äitienpäiväkorteista lukea uutisia :D Vähän mietitytti, kun huomenna vasta lääkärineuvola ja ultra, mutta maha on kasvanut niin paljon että osa oli jo arvellutkin sen olevan muutakin kuin pullansyönnistä johtuvaa... Että eiköhän ollut jo aikakin kertoa, kun ei meinaa housut mahtua jalkaan enää :LOL: Moni 'arveli' meille tulevan kaksoset, kun masu on niin iso jo, mutta se nähdään sitten huomenna. Miehellä sisarukset ovat kaksoset, mutta jostain luin, että äidin puolelta enemmän periytyisi kaksostensaantimahdollisuus. Olipa taas sepustus...

Mulla on etova olo hävinnyt kokonaan, JEE =) Nyt tekis mieli syödä koko ajan jotain, mikä ei sekään paras vaihtoehto... Mutta kun ruoka on niin hyvää :p

Palataan ultran jälkeen, onko siellä ketään kotona?

herkkupeppu ja piipero 11+2
 
Jeps =) kyllä se niin on, että äidin puolelta periytyy kaksostensaanti mahdollisuus...onneksi, koska miehen puolella kaksosia on paljon....eilen oltiin anoppilassa niin käly katseli mahan seutua koko ajan, kun oltiin lähdössä, mutta ei kommentoinut kuitenkaan....

Mulla meni eilinen päivä pilalle miehen puolelta, kun ei muistanut mitenkään äitienpäivää ja nieleskelin itkua koko päivän ja olin tosi tosi loukkaantunut...onneksi ihanat lapset olivat tehneet kortit, lahjat ja toivat vesipullon ja pari leipää lautasen kera sänkyyn...huomenna on np-ultra vaikka täällä ei sitä muuten tehdä, mutta menen siihen mielummin, kun rakenneultraan, kun tosiaan olen ajatellut mennä siihen 4D-ultraan sitten myöhemmin.

Tänään aloin mittailemaan sokereita ja tähän asti on näyttänyt ihan hyvältä, mutta selkeästi huomaan, että maitotuotteet nostavat sokeria ja taidankin niitä vähentää....6 päivää seurataan nyt tällä kertaa....

Tervetuloa muuten kaikki uudet mukaan :wave:
 
Moi kaikille! :flower: Tervetuloa kaikille uusille =)
Np-ultrassa ollaan tänää käyty ja kaikki oli ok. Sen mukaan viikkoja olis nyt sitten 11+5 niin olkoon se nyt sitten virallinen ;) Kuullostaakin paremmalta kun 11+4 :LOL: Ei paljon vauva vilkuttanu kun pientä nukutti niin paljon, mutta sydän sykki ihanasti ja oli kyllä ihana fiilis nähdä pikkunen siellä. Mummot on jo nähny kuvat ja ihmetelly niitä ja on niitä kiva katella, vaikka tämä onkin jo kolmas lapsi...
No nyt ruoanlaittoon...

Jännä 11+5
 
Ultra oli aamulla ja kaikki on niinku pitääki :D vastaa just niitä viikkoja mitä nyt onki. Kova on tyyppi pomppimaa ja pyörimää, toivottavasti ei yhtä vilkas tapaus ku esikko :saint:
Nyt se on sitte totta. Satuin tulee töihinki just aamupalaverin aikaa ni ilmotin siinä samalla kaikille että matka mammalomalle käy.......
 
Monella tuntuu olevan hyviä ultrakuulumia, onneksi... =) seuraavaan omaan ultraan onkin vielä aikaa kun varasin rakenneultran heinäkuun alkuun. Olisi kyllä ihana nähdä pikkuinen jo aikasemmin, sen verran mukava oli katsella toista monitorista... :heart: no sittenpä saa ehkä tietää sukupuolen...
Sitten kysyisin onko kellään mitään vinkkiä äärettömän huonoon oloon?? Minulla on ollut pitkään etova olo mutta se on mennyt ohi syömällä hedelmän tms. Olen nyt viikolla 12+1 ja tänään alkoi tämä ettei mikään kestä sisällä, ei edes vesi...:x Palentaakin aivan kauheasti eikä jaksa mitään tehdä muuta kun maata sängyssä peiton alla. Pitäisi varmaan vaan olla tyytyväinen että tähän saakka on selvinnyt niin vähällä... :/
 
jännä kun eri sairaaloilla on ihan eri käytännöt noitten laskettujen muuttamisessa...mulla vauva on viikon isompi, mitä raskausviikot, eikä niitä luultavasti mennä muuttamaan, ei ainakaan vielä muutettu, virallinen np-ultra on keskiviikko aamuna. et sit katotaan tarkemmin, mut en usko et sitä mennään muuttamaan. aikaisemmissakin raskauksissa vauva ollut noin 5vrk isompi mitä viikot, eikä sitä ole muutettu. nyt tosin huolisin kahden päivän aikaistamisen lasketussa ajassa, nythän mulla on laskettu päivä lauantai, niin muutettais torstaiksi, kun kaikissa edellisissä raskauksissa laskettu ollut torstai, niin olis mulle luonnollista =)
syntyy sit taas vähän aikaisemmin, kaksi edellistä syntynyt rv37
 
Ultrassa on nyt käyty täälläkin ja kaikki oli hyvin! Nyt sitä vasta oikeesti uskoo olevansa raskaana. Oli aivan ihana kokemus, mulla ultrattiin vatsan päältä, kun viikkoja oli jo 12+4 eli päivän enemmän kuin alkuperäinen la. Vauva pomppi kohdun laidasta toiseen ja oli oikein energinen. Niskapoimukin oli hyvä. Ihanaa! Onnea myös kaikille teille muille, jotka olette saaneet iloisia uutisia ultrasta!
 
No moi vaan, hyviä uutisia on onneksi meilläkin kerrottavana ultrasta! Niskapoimua ei ollut juuri nimeksikään (0,6 mm) ja muutenkin vaikutti ihan ihmiseltä. =) Käsiä ja jalkoja heilutteli.

La ultran mukaan olisi 3.12, mutta eivät siirrä sitä, kun alle viikolla heittää.. Olen siis edelleen marrasmasu. :D Oli kyllä tosi mukava kätilökin! Ajattelin etukäteen, että siellä olis kauheet kuulustelut, kun oli vähän tympeemmän kuulonen nainen sillon puhelimeen vastaamassa. Ja siinä puhelussa sitten höpötti ratkaisujen teosta, jos näyttää siltä, että aihetta on. Mutta mukava kokemus oli!

Mitähän muuta.. Työrintamalla ei niin mukavaa. Olin kuvitellut, että kevään ja kesän reissaamiset olisi reissattu viime viikon jälkeen. Mutta p****t, eiks tänään puolen päivän maissa jo ponnahtanut reissukutsua kesäkuun alulle! :/ Oikeesti, kun just nyt nauttisin eniten kotonaolosta ja tulevista kesäpäivistä. Istu sitten vuorokaus suuntaansa koneessa ja kentillä. PRKL.

Ehkä lähden tästä ihailemaan sitä ultrakuvaa, jotta sais ajatukset kivempiin asioihin.

Mut vielä metsäapilalle voimia pahanolon kanssa! Ja Kisselle, ne miehet on miehiä! :/ :headwall:

Pamppis 11+3 (ultran mukaan 10+5)
 
Kisse, voimia miehes kanssa :hug: Onko teillä muuten alkanut sujumaan paremmin, muistelin että teillä oli vaikeuksia tuossa aiemmin? Ei tietenkään ole pakko vastata, no panic ;)

Meikäläistä jännittää ihan kauheesti tää päivä... Aamulla ois kahden nuorimman neuvolat (niitä on odotettu maaliskuusta asti, joten ne mennään satavarmasti). Sitten pitäis tulla syöttämään nuo mukulat ja lähtee samantien toiseensuuntaan että ehdin sinne lääkäriin ja ultraan, labrassakin on kuulemma käytävä. Anoppia kysyin su lastenvahdiksi, mutta ei sanonut mitään, eikä eilenkään kun nähtiin. On tänään vapaalla tänään ja aattelin, että kai se muutaman tunnin vois näitä katsoa perään, että ois helpompi käydä lääkärissä. Mutta enää en kysele, kun ei ole voinut vastata. Taitaa olla omia hommia niin paljon ettei ehdi |O tai jotain. Silti aina sanoo, jos jossain oon käyny niin että ois voinu hoitaa lapsia sillä aikaa (siis jos on vapaalla) :headwall: Onneks äsken sain mieheltä lupauksen lähteä töistä aiemmin, että tulee mukaan. Näkeepähän hänkin ultran ja kattoo samalla tenavien perään :saint:

Tulipa taas vuodatus, mutta mulla on tunteet aika pinnassa ja hermot menee ihan pienistäkin asioista ihan ykskaks. Ja sit kun yks ei voi sanoo juuta eikä jaata... Tietty tänään soittaa just kun pitäis lähteä :LOL: Katotaan miten käy, pääasia on, ettei mun tartte ihan yksin mennä muksujen kanssa. Viimeksikin neuvolakäynnillä (kesti reilun tunnin) juoksivat pitkin käytäviä, kyllästyivät ja yksi meni pihalle 'odottamaan' :kieh: :| Onko kenelläkään muulla samanlaista? Muitten lapsia kun kattoo, niin he istuvat nätisti paikoillaan tai leikkivät eikä tule mieleenkään, että rymyäisivät pitkin ja poikin :whistle:

Angstipäivä tänään? Kääk!!! Pakko jollekin vuodattaa, miestä ei kiinnosta, kun ei muutenkaan jaksa äitiänsä... :(

Palataan kertomaan ultrakuulumisia :wave:
 
Huomenta!

Argh kun menee hermot tuon jääkiekon kanssa! Illalla päätin sitten valvoa - itsekseni, mies ei paljon kiekosta välitä - ihan niinku "ennen vanhaan" millon heräsin ihme aikoihin urheilun takia. Ja sitten tuollanen peli. 38 minuuttia pelattu, kello löi puolyötä ja minä painuin nukkumaan... Nyt sitten kärsitään univajeesta.

herkkupeppu - tsemppiä ensin tähän päivään! Kyselit mun r.diabetesdieetistä. Lähinnä sokerit ja rasvat minimiin, söin usein mutta vähän kerralla. Jogurtit vaihdoin naturelliin ja viilin rasvattomaan maustamattomaan johon lisäsin omppuu, marjoja tai mysliä. Tällä iso vaikutus ku ennen söin paljon sokeria täynnä olevia jogurtteja. Tuoremehun lantrasin niin että 1 osa mehua, 3 vettä eli tosi pliisua. Sitäkin ryystin ennen lasitolkulla. Juustoista olis pitäny valita se kaikista vähä% mutta minä menin 17% oltermannilla ku en kestänyt jotain 6% juustoja. Karkeista suklaa pannassa (jouluaattona otin 3 konvehtia, vaati itsekuria), hedelmäkarkkia söin jonkun verran. Nämäkin aina heti ruuan jälkeen kun sokeri oli valmiiksi koholla. Ruokailussa lautasmalli eli paljon kasviksia, vähän muuta. Ja LIIKUNTA. Se lienee melkein yhtä tärkeä ku ruokavalio. Kävelin kävelin ja kävelin. Vielä viimisillänikin vedin puolentoistatunnin lenkkejä. Tätä mietinkin, että jos uudelleen tauti todetaan niin mistä revin ajan liikunnalle...

(*) Oma napa muuten ok, mutta maha taas sekaisin pari päivää. Viime viikon oli samaten. Mistä lie suuttunut taas. Vetää aika voimattomaksi tuo vessassa istuminen ja kun ei tiedä mitä uskaltaa syödä... Muutenkin kun välillä menee niin nälkäiseksi, ettei tee mitään mieli. Itkun kans syömään yks päivä töissä ku oli niin paha olo eikä ruokalassa juuri mitään syömisen arvoista. Huomenna ultra (kääk) ja ylihuomenna sokerirasitus.

Vanhemmille kerrottiin äitienpäivänä. Miehen äiti oli nähny unen jossa oon raskaana (ei ole ensimmäinen kerta kun näkee tosia unia) ja meidän äiti oli arvannut kun näki mut saunassa vappuna, mutta ei ollut luonto antanut periksi kysyä. Huomisen ultran jälkeen sitten uskaltaa lapselle kertoa ja vähitellen muillekin.

Pirtsakkaa päivää kaikille!
 
Voi miten kiva, että täällä on näin paljon hyviä ultrakuulumisia :) Mun täytyy vielä malttaa odottaa perjantaihin saakka.

Dazzle, tervetuloa mukaan, kyllä tänne porukkaan mahtuu.

Kisse, toivottavasti olo on jo parempi sunnuntain jäljiltä. Miehet on miehiä, turha niiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä on ottaa turhia paineita. Ja eikös tärkeintä ole, että lapset kuitenkin muistivat, heidän äitinsähän sinä olet.

Herkkupeppu, onpa kummalista käytöstä sun anopilta, luulisi että voisi vastata selkeään kysymykseen! Toivottavasti saatte kuitenkin ihan rauhassa olla siellä ultrassa.

Mulla oli jo viime viikolla muutama ihan hyvä päivä ja ajattelin että tästähän se olo nyt paranee. Mutta toisin sitten taas kerran kävi, viikonloppuna oli mielettömän paha olo koko ajan ja väsymys on edelleen aivan mahdotonta. Nukuin viikonloppuna sellaiset reilun 12 tunnin yöunet ja silti vaan väsyttää kaiken aikaa. Ja uutena oireena on viime aikoina ilmestynyt päänsärky, mulla kun ei normaalisti ole päänsärkyä kuin korkeintaan kerran vuodessa. Ja Panadolista ei ole mitään apua, kiva yrittää keskittyä työhön kun päätä jomottaa.

Perjantaina tulee täyteen 12 raskausviikkoa, toivotaan että nämä ikävät oireet alkais pikkuhiljaa helpottamaan ja pääsisin ihan täysillä nauttimaan kesästä :)

Kaikille ultraa odottaville tsemppiä!
 

Yhteistyössä