TaneliKaneli, vau mikä masu! Uskomantonta, millaisia kokoeroja noissa masuissa on jo näin varhaisessa vaiheessa. Mulla ei vielä huomaa oikeastaan mitään, sellainen pienen pieni kumpu tuossa alavatsan kohdilla on, mutta sitä ei kyllä osaa kukaan vauvamasuksi tulkita.
Herkkupeppu, meille tulee kivitalo, joka siis muurataan harkoista paikan päällä. Itse mekin rakennetaan, ulkopuolelta tulee vain sähkö- ja lvi-hommat. Tai siis mies rakentaa, musta ei tässä vaiheessa ole paljon apua
No, ehkä siinä vaiheessa kun päästään sisähommiin, niin pystyn siivoilemaan jälkiä kun vauva nukkuu jne.
Samir05, minä saan harvemmin raivokohtauksia, mutta itkuherkkyys on kyllä ihan uskomatonta! Välillä oikein hävettää, kun pienestäkin asiasta tulee tippa linssiin :ashamed: Mä olen ilmeisesti jo niin tottunut nalkuttamaan tuosta jälkien korjaamisesta miehelle, että en jaksa enää vetää pultteja siitä, kun tiedän että mitään muutosta ei asiaan tapahdu.
LEP, rentouttavaa ja aurinkoista lomamatkaa teille. Nauttikaa :wave:
Nimistä kyseltiin, me ei olla vielä mietitty yhtään nimiasiaa. Ajatteltiin odotella rakenneultraa, jos vaikka sitten saisi tietää onko tulossa tyttö vai poika. Tietysti kaiken varalta on varmaan pakko miettiä sekä tytön että pojan nimet, kun ultran perusteella ei kuitenkaan voi olla sata varma että se sukupuoli oikeasti onkin se mitä ultra näyttää.
Minä kerroin tällä viikolla sekä uudelle että vanhalle pomolle raskaudesta ja molemmat oli oikein onnellisia mun puolesta. Nyt sitten odotellaan että koska masu alkaa näkyä ja työkaverit huomaa asian
Pientä odotuksen tunnetta on ilmassa, parina viime päivänä olo on ollut jo ihan ok. Jokohan kohta uskaltais toivoa, että se jatkuva paha olo on mennyttä elämää? Toivotaan vaan, ettei se kuvotus taas iske viikonloppuna, kun on luvattu niin hyvää ilmaakin.
Aurkinoista viikonloppua kaikille!
minnihiiri68 + vaavi rv 14+0