Hakutulokset

  1. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Gallup viikoilta 34 ollut 32 cm, joten jouduttiin ekstra ultraan rv 38+1, mutta kaikki hyvin ja vaaveli silloin n. 3kg :) Onnea vaavelinsaaneille! :)
  2. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Huomenta kaikille kukkujille! Täällä sitä taas ollaan, esikoinen nukkuu tyytyväistä isänsä vieressä ja kissat häärävät tässä minun kiusanani ja haluavat joko herkkuja tai sitten kinuavat ulos (ulos pääsee meidön pikkupuutarhaan pääsee siis makkarin kautta, ja siellähän nukutaan, joten saavat...
  3. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Nyt on tullut ravattua Ikea alusta loppuun ja saunottu oikein kunnolla, saapas nähdä tepsiikö! :xmas: ....ja ehkä sitä jaksaisi vielä illemmalla jotain muutakin ;) Saas nähdä kukutaanko taas täällä aamutuimassa ajatar!
  4. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Kivaa! =) Pääsen ehkä Aukkun ja Soman kanssa Tyksiin =) Ei ole yhtä orpo olo kun tietää siellä ehkä olevan tuttuja vastassa :D Käsittääkseni nyt on ruuhkaisinta ja että mitä myöhemmälle menee, niin sitä enemmän on tilaa. Ja sitten lasken vielä sen varaan että kaikki kätilöt ja lääkärit...
  5. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Jee, täällä sitä taas kukutaan hereillä.... kiva herätä siihen kun kissa oksentaa! Nyt sitten ei ole tuntiin saanut unta :( :( :( Pepppi ja neiti tasan 39!
  6. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea taas vauvautuneille! :heart: :heart: :heart: Noh, kenenkä vuoro on lähteä synnärille tänä yönä? ;) Onko muuten vielä Turkulaisia jotka eivät ole päässeet tosipuuhiin?
  7. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Hyvä lista Soma !! :D Taidetaanpa laittaa käytäntöön heti tänään! :D :D :D Pesuhuone on ylösalaisin ja ehkä sitä raparperiakin vielä jostain kaupasta löytyy! (Ehkä se on raparperin oksaalihappo, vaimikäliehappo, joka ehkä aiheutta jotain???) Pepppi ja Neiti huomenna 39 tasan
  8. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    ajatar ehkä noista hikinäppylöistä kannattaisi mainita neuvolassa, sieltä olen itse saanut hyvää vinkkiä yhteen sun toiseen vaivaan. Täällä muuten kans vatsa sekaisin, eli pöntöllä saa ravata... plääh... yöunetkin jäävät vähän puolinaisiksi kun jo ennen kuutta on pomppimassa, mutta saapahan...
  9. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea vauvautuneille! :heart: Tervetuloa uusille odottajille! =) :hug: Täällä meidän neiti laittoi sellaisen rumban tuolla masussa eilen illalla, että olin ihan varma että syntyy vielä yöllä, niin paljon supistuksia neiti sai aikaan! Täällä on kans pahoinvointia, välillä tulee...
  10. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Toivottavasti pääset pian tositoimiin melluli !! :hug:

Yhteistyössä