Hakutulokset

  1. P

    Mikä on painoraja, että saa laittaa lapsen kasvot menosuuntaan??

    Täällä autoliiton testaamat: http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/ Meillä hts:n istuin, jonka saa selkä menosuuntaan. Ollut loistva! ...mutta takapenkillä tulee olla hyvin tilaa että tämä sopii.
  2. P

    Mikä on painoraja, että saa laittaa lapsen kasvot menosuuntaan??

    Riippuu istuimesta. Ostimme kaukaloa seuraavaksi selkä menosuuntaan-istuimen, mutta markkinoilla myös monta kasvot menosuuntaan. Eli n. 1v tai n. 13kg => voi hyvässä istuimessa olla kasvot menosuuntaan.
  3. P

    Onkos täällä 5kk vauveleitten äitejä paikalla?

    Täällä on just alettu ryömimään :D ikää 5kk 3vkoa
  4. P

    6v tic-oireet

    Kannattaa myös googlettaa yliherkkyys. Osa lapsista on yliherkkiä tietyille asioille, esim. yliherkkä iho ei siedä vaatteita joissa on pikkasenkaan karheutta, tai yliherkkyys äänille eli pieninkin meille muille normaali "melu" on yliherkille järkyttävää meteliä. Näistä voi seurata ahdistusta...
  5. P

    Muumimaailma ja majoitus kesällä

    s-ketjulla ainakin jotain tarjouksia... voithan tiedustella suoraan kylpylästä :)
  6. P

    kestovaippakysymys!

    Olisiko teidän seudulla kestovaippalainaamoa? Sieltä saisi kivasti kokeilla kaikenlaisia :) Bumgenious vaippoja moni on kehunut, eli kokovaippaiän aio... itse en ole kokeillut.
  7. P

    turkulaiset ja lähiseutulaiset HUOMIOOO!

    Saa siellä :) Varmaan molemmissa liikkeissä on rei'itys
  8. P

    Mitä pelejä 2,5 v osaisi jo pikkuhiljaa pelata?

    Eläinpyramidi on 3v alkaen, eli pinotaan puisia eläinhahmoja kasaan ja katsotaan kenenkä eläin kaata koko kasan. Ajattelin ostaa meidän vähän päälle 2v tyllerölle, harjoittaa kivasti sorminäppäryyttä :) Saa CM:stä ja Anttilasta ainakin...
  9. P

    Voiko "helpon" lapsen äiti ymmärtää "vaativan" lapsen äitiä?

    Juuri näin! Meidän esikoinen oli vaativa vauvana, samoin tuttuni vauva. Tuttuni ei kumminkaan voinut hyväksyä että jonkun toisenkin vauva voi olla vaativa, vaan minä olin huono ystävä kun en jaksanut omalta väsymykseltäni koko aikaa pitää yhteyttä. Hänen mielestään vain heillä oli vaikeaa, ei...
  10. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea vauvoistaa!!! :heart: :heart: :heart: Täällä opetellaan arkea pikkuisen kanssa ja mennään vielä varmistuspunnituksiin neuvolaan, jotta saadaan varmasti tietää painon nousseen. Pepppi ja Neiti 6pv
  11. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Heips! Meille syntyi pikkuinen tyllerö 12.8 :heart: Noin tuntia ennen synnytystä laitoin vielä viestiä tänne että kannattaisiko jo lähteä tsekkaamaan tilannetta Tyksiin....! Onneksi lähdettiin! Vedet meni kun päästiin ovista sisälle ja vauva syntyi sit tunnin sisällä. Avautumisvaihe 2cm =>...
  12. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Heips! Meille syntyi pikkuinen tyllerö 12.8 :heart: Noin tuntia ennen synnytystä laitoin vielä viestiä tänne että kannattaisiko jo lähteä tsekkaamaan tilannetta Tyksiin....! Onneksi lähdettiin! Vedet meni kun päästiin ovista sisälle ja vauva syntyi sit tunnin sisällä. Avautumisvaihe 2cm =>...
  13. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Täytyy varmaan käydä Tyksillä tarkastuttamassa tuo tilanne, nyt suppareita 2-6min välein ja kesto n. 40sek.... ja toka tulossa, eli ehkei kannata viivytellä enää kauheasti... :whistle:
  14. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Saas nähdä tuleeko meitille kans lähtö tänään.... supistaa niin prklsti välillä.... :/ :/ :/ Koska muuten kannatti mennä synnärille, silloin kun supistuksia tulee tasaisin välein vai silloin kun supistukset kestää tietyn ajan. JA KUINKA PITKISTÄ AJOISTA OLI KYSE?? Plääh, hyvä kun...
  15. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Tervemenoa JabbaTheHut !! :hug:
  16. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea vauvautuneille!! :heart: :heart: Olin toissa yön käyrillä Tyksissä, kun vaavi oli liikkunut niin huonosti. En ollut saanut pikkuista liikkeelle, vaikka olin 1,5h tuppinut hereille, joten päätettiin mennä tsekkaamaan tilanne. Raja-arvoilla mennään, mutta yön jälkeen laittoivat...
  17. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Lilli-85 Suosittelen kans maidon myymistä synnärille :) Kaverini sai "lypsykoneen" lainaksi synnäriltä ja hakivat maidon suoraan kotoa. Muistaakseni maksoivat ihan kivasti :) mammaliini83 Juu, täällä sama ongelma :laugh: Kaikki paikat alkaa olla puunattuna - meillä ei uuni ole varmaan...
  18. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Tatjanalle suuren suuri :hug: Ja AE:lle myös iso :hug: Minulla käynnistettiin tipalla, ja se oli kyllä tehokasta! Vihreästä lapsivedestä Tämä oli kans esikoisella, eli minun käsitykseni mukaan se tarkoittaa että vauva on säikhähtänyt jotain tai sitten sillä on ollut jokin paniikin aihe ja...
  19. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea 080808 vauvoille! :) Itsekin olin pikkasen havitellut tätä päivää, mutta taitaapa olla parasta ottaa tuo 20.08.2008! Tänään ei varmasti kyllä tapahdu mitään! Tuntuu että kaikki supistukset, joita ollut ruhtinaallisesti koko raskauden aikana, ovat hävinneet ihan teille tietämättömille...

Yhteistyössä