<3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

niin..niistä mun siiwouksista.. juu.. :D meninki takas sänkyyn ja kyllä ois nukuttanu ihan mielettömästi, nukkuisin warmaan wielki jos ei toi esikoinen ois heränny!

Mites muuten kun luin tuolta et lapsiwesi wähenee loppua kohden, siis miten se wähenee? -lapsiweden menolla?? :LOL: ei mut oikeesti.. wiimeks kun käwin neuwolassa niin se mun hoitaja sanoi et wettä tuntuu olewan ihan riittäwästi kun oli semmonen "löllö" masu mut nykyään musta tuntuu että mun masu on kowa pallero olin selälläni tai en..

tuntuu tonne alaselkään ilkeetä jomottelua, jospa se waan kypsyttelis eikä muuta.... toiwon näin...
 
Huomenta!!!
Onnittelut vauvautuneille :heart: :heart: :flower: :flower:
Tällä mammalla meinaa kans olla pinna vähän kireellä ja väsymys on aivan kaameeta, oon jo ruvennu oottaan synnytystä että pääsis sairaalaan nukkumaan.
Viime yö oli taas aika karsee mulla rupes iltapäivästä vähän kovettelleen tota massua ja iltaa myöten hieman kipeyty ja tuikki tonne alakertaan niin klo. 23.00- 02.00 alkoi sellaset supparit että huh huh ja tietty kun aattelin että rupeen kohta lähteen synnärille niin nehän rauhottui :headwall: :headwall: :headwall:
nyt on sitten alamaha ja selkä kipeenä, eli jotain siellä tais tapahtuakkin harmi vaan kun ne ei enään näillä viikoilla rupee kahtoon sitä kohdunsuuta ois kiva tietää missä mennään.
Ja sen oon huomannut että jos yöllä suppailee niin mulla on aamulla aivan kaamee nälkä,
mut niin mulle on kyllä on tullu aina kesken synnytyksenkin kauhee nälkä :) taitaa olla kuluttavaa hommaa.

pakko lähtä syömään =)

palaillaan
 
Huomenia. Eilen vaunut saapuivat ja illalla oli ne pakko kasata, kun halusin nähdä millaiset ovat :D Tänä aamuna isäntä kun tuli töistä niin se vähän tossa nurisi, että se olisi halunnut ne kasata ja mä olin kuulemma ihan tyhmä kun olin ne jo kasannut. Herraa ei ole kiinnostanut juuri mikään tekeminen kotona nykyään, mutta noi vaunut se olisi halunnut kasata. No katsotaan milloin se haluaa kasata ton pinniksen, joka vieläkin on tuolla eteisessä paketissa. Tosin sanoin, että sen kyllä ehtii kasata sillä aikaa kun olen laitoksella, että ei mikään hirmu kiire kyllä ole.
Jännä juttu, että noita miehiä kiinnostaa kaikki missä on pyörät.

Mulla olo on vielä ihan normaali, ei ole juurikaan tuntemuksia. Ainoastaan pissalla käydessä on sen jälkeen paineen tunnetta tuolla alhaalla, on se kaveri siellä sen verran alhaalla kuitenkin.

shihtzu + pikku apina 38+4
 
Huomenta mammat!

Oli sitten aikamoinen yö! Heräsin joskus 02-03 välillä vessaan, sattu aivan julmetusti, ihankun olis hirvee pissahätä ollu ja rakko halkeis, no menin vessaan, ni ei kuitenkaan ollu niin kova pissahätä kun luulin. Mutta se kipu! En meinannu päästä sängystä ylös kun ajattelin että pissa tulee housuun!
No sitten heräsin toisen kerran joskus 05-06 vessaan taas (yllätys :LOL: ) ja totesin siinä sitten että sattuu ihan helkutisti mahaan ja selkään, en niinkun tiedä että oliko ne olevinaan jotain supistuksia vai mitä ihmettä, mutta kauheeta jomotusta ja sellasta aivan tajutonta menkkamaista kipua... Yritin vaan sinnikkäästi ajatella että mitä enemmän sattuu sitä lähempänä synnytys on, mutta se ei kyllä kauheesti lohduttanu kun en tienny miten päin olisin sängyssä ollu :headwall: Loppuyö menikin sitten vähän paremmin...

tänään olis ohjelmassa autokatoksen/varaston katon tekoa... siis mä en tee, mä oon vaan työnjohtajana :LOL: Ei kun tarvis tehä ruokaa miehelle ja sen kaverille... lihapullia ajattelin pyöräyttää, saa sitten loput pakkaseen. Sit tarvis mennä tutustuun sairaalaan... saa nähä haluanko enää sen jälkeen synnyttää :whistle:

Mä näin muuten viime yönä sellasta unta et meille synty vauva, aika yllättävää nähä tollanen uni :LOL: Se oli jotenkin niin todentuntunen ja mua harmitti aamulla ihan hirveesti kun totesin että ei tullu lähtö tänäkään yönä...

Ai nii ja arvatkaas, meillä kun soi miehellä herätyskello, ei siis kännykän kello vaan tollanen ihan perus herätyskello mis on sellanen kauheen kova piippausääni, ni aina kun se soi, pikkunen alkaa heti liikkuun :LOL:

Joo nyt mä meen pyöritteleen niitä lihapullia...
 
Onnittelut vauvansa saaneille :flower:

Fosfori:
Tänne vaan, mä tuskin täältä mihkään lähden viä moneen viikkoon :wave:

Nimittäin ei minkäänlaisia tuntemuksia, että olis kaveri tulossa ulos :headwall:

Ainoo mikä on muuttunu, niin maha on laskeutunu, tai niin totes äite kun näki mut eilen parin päivän tauon jälkeen.

Kaikki on muuten ruvennu veikkaileen meille poikaa, kukaan ei oo sanonu, että tyttö ois tulossa. Apteekin tädit molemmat sano, että poika sieltä tulee, äite sanoo niin, mun sisko tänään sano, että ihan selkee poikamaha, täti sano samaa. Ja toki anoppi, joka on sen päättäny jo joulukuussa, että tulokas on poika.
Ja toi typykin meni ja päätti, että hän haluaakin pikkuveljen :LOL:
Kaiken aikaa se on ollu sitä mieltä, että sisko sieltä tulee.

Itellä ei oo oikeestaan mitään tuntemuksia, että kumpi on. Kuhan nyt ees tulis...

Jaaha, taidan oikasta itteni sohvalle kun typykkä kattoo Tuhkimoo.

Emeelia 38+ jotain
 
Täällä tuntemuksia piisaa ,mutta kotona edelleen ollaan. Alamahaa vihloo koko ajan ,kun on jalkeilla. Tuntuu ,että vauva kohta tippuu tuolta jalkojen välistä. Limaa ja valkovuotoa tulee koko ajan. Ällöä. Yö oli melko tuskainen ,mutta pätkiä nukuin hyvinkin. Kovasti odotan ,että synnytys lähtisi käyntiin jo pian.

Joku joskus kyseli onko muilla 06-syntyneitä lapsosia. Meillä esikko on syntynyt 8/06. Paljon meillä puhutaan vauvasta ja ollan luettu Puppe saa pikkusiskon -kirjaa. Tyttö hoivaa kovasti omia nukke vauvoja. Hieman jännittää suhtaumuminen sitten,kun vauva on kotona koko ajan, että tuleeko mustasukkaisuutta. Itsellä on sellainen olo ,että miten sitä sitten kerkiään sylitellä molempia riittävästi. Tuo tyttö on ollut aina sellainen sylivauva. Vieläkin hän nukahtaa syliin ja nukkuu osan yöstä viiviisti minun kainalossa. No eiköhän syliin kaksikin pikkuista mahdu ja isin syli on myös aina iltaisin käytettävissä.

Mutta nyt vaakatasoon lepäämään.
-Poni ja Manteli 37+3
 
Suuuuuuret onnittelyt kaikille vauvaantuneille!
nyt on tosiaan jo elokuu..hui!! =)
itse en ole vielä jakaantunut, vaikka en viikkoon olekkaan kirjoitellut, aika on mennyt kesämökillä nettipimennossa..
meni muuten yli tunti kun lueskelin teidän viikon kirjoitukset :whistle: kiva,vaan,että täällä aktiivista porukkaa!

miten on muuten mahdollista,että lomailun jälkeen on aina näin helvatun väsynyt?? :ashamed: nyt en jaksa enempää kirjoitella vaan,menen syömään ja sen jälkeen päiväunille!
ihanaa elokuuta kaikille! =)

kirjoittenlen pian enemmän!
ajatar&vekara 38+1
 
Siis ei voi olla totta! Mun alaselkä särkee TAAS! Saatiin se kuriin kun laitettiin mun puolelle tähän sohvalle semmoinen paksuhko patja että on sit tasasempi ja vähemmän muhkurainen nukkuma-alusta. 3 päivää oli säryt poissa, ja nyt taas! Tosin vaan seistessä... Panadolia kiskoin mutta ei se mitään auta. Onkohan tyyppi vaan jotenkin huonossa asennossa, siis painaa jotain hermoa tms... :/ Onko jollain vastaavaa? Olisiko vinkkejä miten helpottaa? Ärsyttää kun ei melkein meinaa edes vessaan päästä kun sinne saa melkein kontaten suoriutua kun särkee niin paljon |O

terv. Jennika1983 rv 38+5
 
Pikainen moi!
Onnittelut vauvansa saaneille!!! :heart:

Muutto takana, torstai-iltana saatiin lähes kaikki uuteen kämppään (meni pari-kolme tuntia), eilen piti vaan jotai pikkutavaraa enää kulettaa ja tänään käytiin pakastin sulattamassa.:) Ihana uus koti.:) Oli jonku verran kipeitä suppareita to-pe yönä mut ei sen kummempaa..tosi paljon on nyt kovotellu ja kipuillu alapää....jos tää tästä ;)

Nettipimentoa pari viikkoa uuessa kodissa..:kieh: nyt siis tultii tähän porukoilleni yöksi.. huomenna mun synttärit, äiti aikoi täytekakun leipoa, nam.:D

Rva pikkumyylle suuret onnittelut plussasta, vauvaliimaa kilokaupalla!!!! :heart:

Upp3 ja Mötky 38+4
 
Huhhuh mikä viime yö... Kahden aikaan yöllä alkoi supistelemaan taas siihen malliin, ettei oikein nukkumisesta tullu mitään. Noin pari tuntia kuitenkin sängyssä torkuin mutta supparit ei loppuneet; tiheni vaan ja voimistui (ei kuitenkaan mikskään ÄLYkipeiks). Kävin suihkussa ja se helpottikin oloa. Joskus puoli viiden aikoihin aamuyöstä soitin synnärille ja kyselin, että onks tää nyt sitä niin sanoivat ettei mikään kiire oo ku kerta ei oo kivuliaita supistuksia. Sanoi, että sitten voidaan alkaa tulee ku tuntuu, ettei kotona voi enää olla. Menin siis takas nukkumaan (tai yrittämään) ja nukuinkin aamuyhdeksään. Supistuksia oli vielä herätessäkin ja on vieläkin mutta ei mitään älykipeitä joten oottelen nyt vaan että milloin ne kunnon kivut alkaa. :whistle:

Maha ihan sekaisin. Oon varmaan kymmenen kertaa käyny sitä tyhjentelemässä :x Ja sit oksettaa/huono olo...

Tässä sitä nyt sitte ootellaan.. Oikeesti mä kuolen jos nää on vaan jotain feikkisupistuksia ja mitää ei tapahdukkaan... :kieh: :D
 
Onnea Rouva Pikkumyy!!! Muistan niin suruissani silloin lukeneen uutisiasi, ihana nyt kuulla että olette plussanneet!! Onnea myös vauvautuneille! :hug: :heart:

Lääkärireissu meni hyvin ja masussa oli pikkuinen neiti joka vastasi täysin viikkoja :heart: Eli turhia pelkoja oli ollut, eli lapsivettä oli tarpeeksi ja istukka toiminut hyvin :D Nyt sitten odotellaan vain synnytystä ja tunnustellaan vaavin liikkeitä :D

Supistuksista, en osaa sanoa mitä luomu-supistukset ovat, mutta oxitosiini supistukset kyllä huomaa ja tuntee. Jos vertaa menkkakipuihin, niin supistukset tosiaan tule ja menee kuin aalto, eli välillä ei tunnu yhtään kipua (eli kuin aallon pohjassa) sitten alkaa tuntumaan vähän ja sitten kipu yltyy ja tulee lyhyt "kipupiikki" ja sitten kipu taas laantuu ja häviää....ja sitten taas uudestaan....

Kivunlievityksestä , se mikä minua ottaa päähän sen suhteen on että ei kerrota sen negatiivisista puolista! Kerrotaan vain kuinka tehokkaasti ja hyvin se poistaa äidin kivut, mutta ei kerrota mitä se tekee vauvalle! Siskoni ja kaverini joutuivat molemmat imukuppisynnytykseen koska epiduraali laski vauvan sykkeen liian matalalle ja vauvalle tuli vaaratilanne ja paras kaverini taas joutui hätäsektioon koska epiduraali poisti kokonaan kaikki supistukset eikä synnytystä enää saatu millään käyntiin.....!!

Epiduraali pelottaa siis aivan mielettömästi! :$ :$ :$

Pepppi ja neiti 38+3
 
jennika1983 mul on ollu tänään tota alaselän särkyä, tai no on ollu aiemminkin, joskus oon heränny aamust siihen kun on koskenu selkään.. äsken olin tuol sängyn pääl wuorautuneena tyynyihin, eli tyynyjä oli tyyliin ympäriinsä minne waan keksi laittaa! :LOL: oli ihan hywä olla, mut en oo keksiny keinoo et millä sitä wois parantaa...auttaako siihen ylipäätään mikään? :eek:
 
Niin se tosiaan koitti kauan odotettu elokuu vihdoin ja viimein. Tosin pari viikkoa vielä mulla laskettuun mutta kuitenkin, voiton puolella mennään jo!

UPP3:lle onnea uuteen kotiin! :flower:

VAUVAN SAANEILLE MYÖS ONNITTELUT! :hug:

Mulla alkaa usko loppua noiden jatkuvien supistusten ja menkkajomotuksen tehon suhteen. Jospa ne ei edes ennakoi vielä sen kummemmin mitään, kun jo kk:n verran niistä olen saanut kärsiä päivin öin eikä mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä kuitenkaan ole. Limavuotokin on loppunut, ainakaan pariin päivään sitä ei ole enää tullut. Huoh..

Tällä viikolla onneksi meillä on ollut niin paljon kaikenlaista puuhaa etten hirveästi ole ennättänyt omaa oloa miettimäänkään, ihan hyvä niin. Muuten ei olisikaan mitään suurta kiirusta synnyttämään jos nuo yöt edes saisi nukuittua kunnolla. Mutta kun just joka ikinen yö on niin kaamea ettei pahemmasta väliä! Oikein iltaisin suututtaa käydä nukkumaan kun tietää mitä tuskaa se taas tulee olemaan! Vähän väliä on pakko nousta vessaan, aivan hirveä kipu alavatsalla ja tuntuu että rakko räjähtää, sit kuitenkin vessassa saan tiristettyä muutaman hullun tipan kerralla. :headwall: Sängystä ylös nousu on aivan hirveää, siis saa tosissaan miettiä miten mä pääsen tästä ylös, välillä meinaa epätoivo iskeä että onko mun herätettävä ukko nostamaan mut tästä ylös.. :LOL: Kyljen kääntö on kans mitä on.. Noh pikku vikojahan nää on se ihanan palkinnon rinnalla sitten kun sen lopulta kotiin saa.. :heart:

Meillä myös 2006 syntynyt esikoinen. Tällä hetkellä ainakin tuo 2-vee odottaa kovasti vauvan syntymää ja harmittelee päivittäin kun vauvaa ei vieläkään olla saatu kotiin. Puppe saa pikkusiskon-kirja on myös meillä kovassa käytössä, kuten PONIN tytölläkin. :) Vauvanhoidosta neiti ainakin puhuu paljon ja suunnittelee mitä kaikkea hän jo osaa tehdä äidin apuna. Voihan se ääni muuttua kellossa sitten kun vauva kotiin tulee ja tyttö huomaa sen tulleen jäädäkseen. No se on sitten sen ajan murhe. Vauvoihin onneksi tuo tyttönen on tottunut kun siskollani on 6kk:n ikäinen tyttö ja serkkuvauvaa on saanut miedän neiti hoitaa ihan niin paljon kun on halunnut. Mielenkiinnolla ja lievällä kauhulla odottelenkin kuinka arki lähtee uhmiksen ja vauvan kanssa sitten tulevaisuudessa sujumaan.. :eek:

TATJAANA onkin sitten tänään tositoimissa, ainakin toivottavasti! Toivotaan että käynnistyisi helposti ja nyytin saisi piakkoin syliinsä!!

Mies lähti tytön kanssa hakemaan saunalimua mulle ja pillimehun tytölle vielä ennen kun kaupat menee kiinni. Saunottu ollaan tosi paljon, mutta mitään sen kummempaa ei sekään näköjään ole saanut aikaan. Pitänee kokeilla jo sitä toistakin ässää välillä. Kolmannen, eli siivouksen, jätän ihan viimeiseksi oljenkorreksi, ai miten niin laiska.. :LOL:

Pitkästä aikaa maistui ruokakin tänään, tein ihanaa tonnikala lasangea pitkästä aikaa, nam.. :p Jep mutta nyt pidemmittä löpinöittä nauttimaan lauanatai-illasta.
Voikaahan hyvin kaikki!

:heart: haaveilija ja poju 37+5
 
Heips kaikile taasen!

Tulihan se meidänkin kuukausi viimein :) Itsellä tänään tasan kolme vkoa LA:aan. Maanantaista synnytystapa-arviota täällä ootetaan innolla, näkee onko paikat edenny, kun kuukausi sittenhän mulla oli jo alkanu pehmeneen ja kanavaa jäjellä sentti. Mielenkiintoista myös nähdä painoarvio, koska aiemminhan meidän vaavia arvioitu pienikokoiseksi.

Vielä ois amme, hoitoalusta ja imetysliivejä ostamatta, ens vkolla aattelin ne hommata. Vessaremppa valmistuu muutaman päivän päästä. Sit vaavi saiskin jo meidän puolesta tulla, toki ois vielä hyvä, että muutaman vkon kasvais vielä yksiössään, jotta painoa tulis kunnolla. Vaavi liikkuu vielä innokkaasti, joten tuskin lähivkoina tuleekaan maailmaan, itsellä sellainen olo, saapi nähdä...

Nt kun vaavin huone on valmiina, on sellainen olo, että haluaa vähän välilä käydä siellä kurkkimassa ja hymy nousee naamalle, kun katselee huonetta ja kuvittelee, että kohta siellä saa hoitaa omaa vaavia :)

Bibabbaloola: mulla myös vaavi ns. uppoaa massun sisään maate mennessä, joten neuvolatätin on ollut alusta asti ollut hankala ottaa sf-mittaa. Pari päivää sit mitattuna 30,5 cm, mutta ihan ei voi tulokseen luottaa mittaamisen hankaluuden vuox.

Omaan napaan kuuluu pikkuvaivoja; vkon verran oon heränny melkein joka yö, kun toinen käsi on ollut tosi puutunut, että on tehnyt kunnolla kipeää, venyttelemällä ja roikuttamalla kipu helpottanut. Pari vuorokautta ollut pientä pääkipua, joka säteilee silmiinkin, jalkapöydät ja varpaat hieman turvonneet. Aloin jo miettiin, onko raskausmyrkytys tulossa, mutta verenpainetta oon nyt ottanut kotona ja lukemat ihan normit, joten ei kai sit, mitään näköhäiriöitä mulla ei oo, nehän liittyy myös tohon myrkytystilaan, toki ei aina... Ootan maanantaita tuonkin takia niin kovasti, että voi sanoa lääkärille noista oireista.

Ärtyisyyttä ja itkuisuutta on mullakin ollut ilmassa parin vkon ajan. Mies välillä ihmeissään, kun oon kilahtanut pienistä asioista, minä kun yleensä harvoin suutun mistään.. ne hormonit ne hormonit ;)

Joku täällä kirjoitti, että roikkuluomia ilmestynyt kehoon. Mulla tuli jo raskauden alkupuolella pieni roikkuluomi alapäähän, toiseen ulkohäpyhuuleen, saa nähdä, jääkö pysyvästi vai häipyykö synnytyksen jälkeen. Ajoittaista tuikkimista on alakerrassa ollut, ihan yhtäkkiä maatessa, istuessa tai kävellessä, mutta ei esim. siivouksen jälkeen, vaikka just rasituksen jälkeen luulis tulevan, ihmeellistä.

Mietin tässä yx päivä, että mulla kuluu ainakin ihan mielettömästi vessapaperia, kun vessakäynnit ovat vaan tihenneet loppua kohti, että ois hauska ehdottaa kelalle, että saisko raskaaana olevat korvausta lisääntyneestä vessapaperin kulutuksesta Tai ainakin äitiyspakkauksen mukana vois tulla vähintään yx paketti paperia :) :D Onko kukaan muu miettinyt tällaista?

Maanantaita odotellen,
sipe81 rv 37!!
 
Olen myös huomannu että vessapaperia menee ihan sairaan paljon enemmän ku ennen :D

Kävin sienimetsässä ja oli kiva kävellä mutta kumartelu aiheutti kovia kivuliaita supistuksia...ja siellä on helkutisti paarmoja, hyttysiä ja punkkeja.

Joku ihmetteli miten on kauhee leipomisinto tullu, mulla sama juttu, en oo ennen juurikaan leiponu mutta raskauden puolivälin jälkeen joka viikko ainakin kerran ja useammankin kakun kerrallaan, sekä pizzaa ja piirakoita... sain jo moitteita kun en itse juurikaan syö niitä ja suurin osa menee biojätteisiin, aika tyhmä pakkomielle siis.

Eipä muuta kun lykkyä kaikille,
eccu ja pienpoikanen 36 :heart:
 
Sone
Upp3: Eiköhän huomena pyöräytetä synttärilahjat itellemme ;) Oiskin aika jänskää jos syntys omilla synttäreillä, minulla myös huomena. 24 tulee mittariin. Entäs sinä?
 
Moro kaikille ja ONNEA vauvansa saaneille!

Täällä yhä yhtenä, huomenna rv 38 täynnä. Viime yönä oli jo ajatuksia, että synnärille suunnistaisi, niin kovin supisteli. Pari-kolme päivää nyt supistellut, välillä kipeästikin. Tosin tiistaina oli neuvolalääkäri ja paikat silloin vielä epäkypsät. Mutta äkkiähän sitä alkaa tapahtua, kun tauti tulee päälle :) Ensi viikolla odottelen vauvelia syntyväksi, molemmat edelliset syntyneet rv 38. Huomenna ajattelin sairaalakassin pakata ja pestä vielä rattaat, vaunukopan ja kaukalon. Paljon muutakin ohjelmaa olen keksinyt tehtäväksi vielä ennen synnytystä. Jospa aika menisi sitten nopeammin ettei tarvitsisi synnytystä odotella.

Vointi siis varsin hyvä. Närästelee ja supistelee, muttei kummempia. Nukuttuakin vielä jotenkin saa. Painoarvioultrassa olin rv 36+1, jolloin vauva oli 3,4kg ja vihdoin rt! On sitten 3,8-4,0kg syntyessään eli kasvaa 75 pers. käyrää. Ihan sopivan mittainen. Iso pää, pitkä ja hoikka vauva. Eiköhän se sieltä synny hiellä, kyynelillä ja vähällä veren vuodatuksellakin
:LOL: Mulle on tehty mol. aiemmista lapsista synnytystapa-arviot ja tunsin silloin itseni ihan kantakirjaemakoksi, kun lääkäri niin kovin kehuskeli mua unelmasynnyttäjäksi :ashamed:

Lykkyä kaikille tositoimiin ja pitkää pinnaa odotuksen kanssa :hug:

Bonus ja pikku-Late 37+6
 
voi ku mua harmittaa ku itteki oisin halunnu tästä toisesta painoarvioo mut ei kuulema tehdä kun on toinen lapsukainen, sitten vasta jos alkaa mennä yliajan..

nyt se alaselkäkipu on siirtyny välistä juiliin yläselän puolelle ja tuntuu et henki ihan salpaantuu.. ja on ollu tänään sen verran touhukas tää meidän kaveri et jos pitäis rauhottua ennen syntymistään niin tuskin ens yönä viel tuleepi! eipä kyllä ois vielä tarkotuskaan!

 
Iltaa mammat!

Mä livistin taas koneelle.... :whistle: tänään oli tosiaan se sairaalaan tutustuminen.. ei mua oikeestaan alkanu sen kummemmin pelottaan tai jännittään. Entistä enemmän vaan odotellaan että syntyis jo...

Emeelia kirjotti että kaikki veikkaa niille poikaa. Meille kans. Tyttöö veikkaa vaan meidän äiti ja sen mies, tuleva kummitäti ja... hmm... mun yks tädeistä... kaikki muut taitaa veikata poikaa. Mulla taas on ennemmin vähän sellanen tyttöolo. Mut koitan nyt sit asennoitua siihen et jos sieltä tuleekin poika kun kaikki niin kovasti sitä povaa :LOL:

haaveilija-08 kirjotteli kivuista alavatsalla, mulla on alkanu esiintyyn tota samaa juurikin öisin. Se on jotain aivan hirveetä!! :x

Nii juu ja mullahan on kanssa masu jo laskeutunu... en nyt muista kirjottelinko sitä tänne jo aikasemmin, ei kato muista enää kaikkee :LOL:

Nyt tarvii mennä jeesaan ukkoo muovittaan varaston kattoo, katotaan saiskos samalla suppareita aikaseks :p

illanjatkoja...
 
:wave: Pitkästä aikaa kaikille!

Ja Onnea vauvautuneille!

Meillä mennään viikolla 37+1 eikä kummempia tuntemuksia ole ollut. Yöllä pari-kolme kertaa ramppaan vessassa ja kädet puutuvat välillä kovastikin nukkuessa, mutta siinäpä ne. Silloin tällöin päiväsaikaan saattaa tulla kivuttomia suppareita.
Esikoinen syntyi 39+2 alkaen säännöllisillä suppareilla (joita tosin oli ollut jo muutama vikko öisin vähemmän säännöllisiniä ), joten toivon että tässä parin viikon päästä jo pääsisi hommiin.

Meilläkin on vielä pinnasänky kasaamatta, auton turvakaukalo hakematta vintiltä, samoin sitteri. Toivottavasti mies ehtii noita sitten hakea ja kasailla kun minä olen laitoksella!
Kaikki pikkuvaatteet on pesty ja kaapissa odottamssa.
Jännityksellä odotellaan miten esikoinen sitten uuden tulokkaan vastaan ottaa. Poitsu juttelee kovasti vauvasta ja vauvalle, mutta eipä se sitä ymmärrä, että vauva tulee jäädäkseen....

Eipä täällä siis ihmeempiä.

Jaksamista kaikille ja synnyttämään lähteville tehokkaita ponnistuksia! :heart:

Hannele
 

Yhteistyössä