Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Huomentapäivää kaikille! Pisti oikein silmään, kun TARPPA sanoi, että joku hölmö oli maininnut Down-lapsesta.Ei meinaan sun vauvelis näytä hiukkaakaan Downilta.Typerää kommenttia kaikenkaikkiaan :kieh: . Nipsulille :hug: jos imetys ei enää suju.Itse olen miettinyt myös lopetusta.Tuntuu...
  2. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Täällä on kans liinailua koiteltu, tuntuu vaan, et toi reppu olis helpompi.Mutta kivaa vaihtelua tuovat. minni80:Nukkuupa tyttö teillä hyvin!Aikas mukavalta kuullosti. Meillä ährättiin taas yhden aikaan ja neljän aikaan, sit ylös puol seiskalta.No, maate menee viim.puol.ysi, et kai tää...
  3. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Mul A sylkyssä, taas pieniä pilkkuvirheitä :headwall: .
  4. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    ÄippäHki:meillä aivan , samanlainen nukkumisrituaali, hyvin on mennyt niin.Saa nähdä jatkuuko yhtä hyvin :) . Tosta kaljusta kohdasta nipsulille:läikkä löytyy täältäkin :heart: .
  5. T

    Hampaat - silmien hankaus?

    Meillä tehdään aivan samaa!Silmät punasina välillä, ja kiukuttelee/hinkkailee suutaan.Ikää vasta 3 kk 2 vkoa.Ja näyttäs että hampaita pukkais.Näinkin pienellä.Onko muita tämän ikäisiä??
  6. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Näkyy mun tekstini rytmittyvän vähän millai sattuu, toiv.saatte jotakuinkin selvää.Kappalejaot sinne sun tänne.Eiku Back to school!! :laugh:
  7. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Mun tarviikin alkaa lyhentämään mun yöuniani, taidan olla aika unikeko...Se ns.oma aika olis kyllä tarpeen..!!Onhan nyt niin mukavan valoisaakin. Jaa, tars lähtee katsomaan jotain juhlavetimiä vkonlopuksi joko vaatekaapista tai kaupasta. Saas nähdä mikä mekko kaapista mahtuu päälle :kieh...
  8. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Mä tossa mietin, kun täällä usein lörpötellään vielä yöaikaankin, niin mistä virtaa riittää?Mun on pakko mennä kymmenen jälkeen viimeistään maate, joskus menen ysiltäkin.Onko muita? Vai meneekö se taas tän -75 vuosimallin piikkiin :laugh: ??Mieluusti kyllä valvoiskin, mutta yleensä...
  9. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Maanantaita kaikille helmiäisille =) ! Viihdytyksestä puheenollen.Minä viihdytän A:ta luultavasti liikaa =) , jos näin nyt voi sanoa..Leikkimatolla on vähän aikaa yksin, mutta sekin on max.5 min.Muuten olen aina vieressä höpöttelemässä yms.tai hän on sylkyssä.Silloin kun oltiin...
  10. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Onnea vuosia täyttäville :flower: !Ihan nätti pvä tulossa.Itse kun on vuosimallia - 75, niin ei paljon tänäkään vuonna juhlita.Mutta toisaalta laitoin profiiliini nuori aikuinen nainen ihan huvikseni, nuoria ollaan niin kauan kuin 80.v iskee tauluun :laugh: Jos iskee....Mutta nykyään ei...

Yhteistyössä