***HELMET 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä löysin viikonloppuna ja maanantaina P:lle ihania leluja kirppareilta: retrosia puisia Brioja, muovisen Fischer Pricen palikkapurkin, kirjoja, muovisia 80-lukuisia tähtipalikoita ja soittimen("mikä-hitto-sen-nimi-on-mis-on kehällä-kilistimiä").
mul-on-sellanen-fiilis-että-sen-nimi-voisi-olla... Tamburiini!? :D
 
ok, häippäsen sit minäkin kun ei tääl ketään näytä olevan...

JOS TEILLÄ KAIKILLA ON MENOSSA JOKU SALAINEN FACEBOOK-CHATTI NIIN TULKEE KERTOMMAAN TÄNNEKKIN JOTTA OSATTAIS VAIHTAA PAIKKAA!!! :D ...jaa mitenniin vainoharhanen?! :xmas: ...en muuten oo ikinä kokeilllu sitä feispuukkia...
 
kiin: onnitellaan miestäs, tuohan on ihan märkäkorva vasta :D (mua kaks vuotta nuorempi :LOL: ) mä oikeen tunnen miten nelikymppisyys alkaa vyöryä päälle :kieh: meillä ei tosiaan juhlita |O

ja sit toinen juttu, kävin eilen uimahallin vaa'assa :x siis tän painon mukaan mun pitäs olla liki 2 metriä pitkä |O ja kaikkihan tietää et en likikään :kieh: pitää alkaa vierailla ahkerammin laihdutuspinossa jos sais jotain motivaatiota. eikä hirveesti asiaa myöskään auta se et ukko mässyttää joka päivä jotain herkkuja |O pakko löytää se selkäranka jostain housunkauluksesta....
 
Kiin, ei se tyyppi meidän vauvasta tiennyt, mutta sen ties erittäinkin hyvin että mulla on tää mies... Ja se ON äärettömän lapsellinen välillä. Mutta siinä on niin paljon hyviä puolia että se lapsellisuus siellä seassa on vaan kestettävä =)
Siks mies vähän kilahteli kun tää exä oli joskus pari vuotta sitten ihan oikee riesa ja mä annoin välillä periks ja puhuin sen kanssa, mikä oli tosi paha virhe :ashamed: Se ai aina oikein... ymmärrä puhetta. Mutta no niin...

Vähän oon rakastunut tohon pojan unipussiin! :heart: Jii nukkuu siinä tosi hyvin. Jouduttiin poika siirtämään omaan huoneeseen pinnikseen, kun meidän huoneessa oleva kehto alkaa käydä pikkasen ahtaaks tolle hujopille, aina paukkuu kädet tai jalat laitoihin kun se säpsyy unissaan. Aiemmin kun koitin niin nukkui pinniksessä aika levottomasti, mutta kun laitoin unipussiin niin ei oo väliä missä nukkuu, tulee pitkät unet =)

Saattaa vaan olla että menee piiitkä aika ennen kun pystyn kehdon pois siirtämään :snotty:
50-56 vaatteetkin vasta tällä viikolla kokosin pussiin, vaikkei poika ole niihin mahtunut yli kuukauteen. Tuntu niin haikeelta, että Jii ei ookkaan enää pikkuvauva, tuntuu etten nauttinut tarpeeks siitä ajasta kun se oli ihanihan pieni... Huolehdin liikaa asioista...

Nyt miuta karjutaan tuolla... =)
 
Ja todella, Onnea onniteltaville! :flower: :D
Meidän iskä on jo vuosikymmeniä inhonnut sitä jos joku onnittelee syntymäpäivän takia.
Aina alkaa kauhea narina että mitä onnittelemista siinä muka on että ihminen vanhenee :kieh:
 
Ja parisuhdepurkajille (itseni mukaan lukien): mikä sen parempi paikka, kun tällainen tuttu, mutta tuntematon yhteisö
Niinpä :p Ukko vois kyllä saada raivarin, kun kuulis, että mä täällä purkaudun...

Käyn taas nopeesti lukemassa teidän juttuja sieltä täältä. Esikoinen on kotona (yleensä tarhassa tähän aikaan) ja kärttää konetta itselleen. Haluu mennä Liberovaippojen leikkipaikaan. Nyt kommentoi kovasti noita hymiöitä.
 
Olipas eilen hyvä päivä lähteä teatterireissulle kun palstakin oli jumissa :D Oli muuten hyvä teatteri (Pasilassa "Kiviä taskussa"), nauraa sai vedet silmissä!

Ekaa kertaa olin yli 1h pois pojan luota kun lähin 16 aikoihin ja kotiin tulin 23 jälkee. Hyvin oli miehellä mennyt, melkeinhän tuo poitsu oli vaan nukkunu :whistle: Hyvä vaan et eka pidempi jakso oli menny paremmin kun hyvin, puolin ja toisin ens kerta helpompi. Joka taitaa ollakin jo ens la :whistle: Mulla ois äiti-lapsipiirin äitien saunailta!

anopin kanssa tullaan hyvin toimeen, ei puutu meijän asioihin turhaan. Ainoa että vois useemmin tulla käymään!

jaahas, täytyy mennä...
 
Olin eilen "tuulettumassa" Helsingin pintaliitopaikassa. Eipä ollu hääppöinen :whistle:. Niin ja näin julkkiksen, Suomen unelmien poikamiehen, muistattekos :D. Voin todeta, että yhtä äklön näköinen mitä kuvissa.. :whistle: ;)
Ja meidän tyty sit huusikin kiitettävästi illalla kun lähdin ja aamulla kun heräsin syöttämään.

meilläkin punnerretaan vatsalihaksia, sylissä ollessaan. Mä oon ollu siinä kuvitelmassa että sen vatsaa vääntää. Ja eilen ainaski hoitopöydällä pykäs ittensä kyljelleen ja jalat kippurassa vatsaa vasten heijasi itteään. Ihan ku ois yrittäny kääntyä mahalleen.. Ei ihan onnistunut siinä mutta piereskeli kyllä kiitettävästi :LOL:

Jeps, tyty sippasi syliin. Kuulumisiin taas :wave:

 
Nonni...merkkaus vaan :wave:
Ja mua ei tarvii onnitella...osaa saa ennemminki ottaa :whistle: Vaikken oo viel lähelläkään 3-kympiä :LOL: :LOL: :LOL:
Roppa on ku 6-kymppisellä, et ei tässä itteesä alle 3-kymppiseksi tunne :LOL: :LOL:
Mut onnea cruellalle etukäteen :flower: :LOL: :LOL: Soot niin nuari :xmas:
 
Mä en ainakaan oo mitenkään ylpee siitä että meillä tissutellaan ...oon yrittänyt nyt viikon tarjota pe-po:a pullosta joka ikinen ilta ja tungen puoliväkisin tuttia suuhun ja kaveri vaan kakoo kun pahemmassakin oksutaudissa!!! :headwall: :kieh:
Antaisin vaikka toisen tissini pois jos oppis pulloon tai tuttiin..ei oo kiva olla huvituttina 24/7!!

Ukko menee nukkumaan 23 herää 01.45 ja sit taas 3-4 ja sit 6!!! Ja oon ottanu 3-4 syötöllä viereen ja sit se ährää siinä tunnin!!! Miks ei voi nukkua!!!

Väsynyt hanni & Veeti melkein 3kk

 
onnea jahvetille huomisesta! :flower: alle kolmekypäsiä voi vielä onnitella mut ei tälläsiä metusalemeita enää :kieh:

pusuapina: isälles terveisiä, samiksia ollaan :wave: :D

tanan kelen räkäklimppi kissa oli yrjönny olkkarin valkoselle matolle! |O |O |O |O |O |O it's so dead.... sen ois parempi tänää muuttaa majaa. mouruski koko viime yön ettei tulpatkaa auttanu :x ällöttävä karvakasa |O
ja pisteeksi vielä vanhempi poika levitti täyden septidin-pullollisen pitkin lattioita, nice! |O onneks se on sentäs helppo siivota mut eihän toi ilmasta oo :|

nyt asioille :wave:
 
Onnea synttäri "sankareille".. vai osaa ko se piti ottaa..mut :flower: kuitenkin!
mun miehellä on menossa joku "vanhemmuus" kompleksi.. on mua 8 vuotta "vanhempi" ja kokee ittensä välistä TOSI vanhaksi.. no tietty 40 lähestyy (muutaman vuoden päästä)..
mitä meni ottamaan näin nuoren emännän :LOL: jolla hedelmällistä ikää (toivotavasti) riittää vielä piiitkälle!
 
Onnea vuosia täyttäville :flower: !Ihan nätti pvä tulossa.Itse kun on vuosimallia - 75, niin
ei paljon tänäkään vuonna juhlita.Mutta toisaalta laitoin profiiliini nuori aikuinen nainen ihan
huvikseni, nuoria ollaan niin kauan kuin 80.v iskee tauluun :LOL: Jos iskee....Mutta nykyään
ei kylläkään tiedä enää, että kuinka vanha kukin on!
 
Hannipupu:
Mä en ainakaan oo mitenkään ylpee siitä että meillä tissutellaan ...oon yrittänyt nyt viikon tarjota pe-po:a pullosta joka ikinen ilta ja tungen puoliväkisin tuttia suuhun ja kaveri vaan kakoo kun pahemmassakin oksutaudissa!!!
Antaisin vaikka toisen tissini pois jos oppis pulloon tai tuttiin..ei oo kiva olla huvituttina 24/7!!

Ukko menee nukkumaan 23 herää 01.45 ja sit taas 3-4 ja sit 6!!! Ja oon ottanu 3-4 syötöllä viereen ja sit se ährää siinä tunnin!!! Miks ei voi nukkua!!!

Väsynyt hanni & Veeti melkein 3kk
Mä en oo viittiny mitään vellien antamista edes ajatellakaa, kun todennäköisesti ois samanlainen kakomisreaktio edessä :/ . Neuvolassa kun mainitsin eilen, ettei pullo kelpaa, niin täti vaan totes, että "kyllä se siitä syö, jos sillä on nälkä", ja pah. Kokeiltu on ja saattaa sen max 20ml imaista kakoen suuhunsa ja sit alkaa tissihuuto. No, mut onneks meillä toi syöttöväli on päivisin sen 3-4h ja öisin syö kerran tai kaks kertaa välillä 22.00-8.00. Tutti on ruvennut muuten kelpaamaan automatkoilla ja päikkäreillä vaunuissa :D Sitkeästi oonkin sitä kitinöihin tarjonnut.

Eilen oli 3kk neuvola, komeat on tytöllä mitat: 63cm ja 6940g =) Kermarinta täällä siis edelleen... :LOL: Rokotteen hän otti niin reippaasti, vähän vaan inahti :heart: Illalla oli sit tosi väsynyt ja kitisi paljon ja tuntui vähän lämpimältä. Annoin yöksi supon ja sit nukkuikin 00-07.00 kertaakaan heräämättä ja itse asiassa itse herätin sen tuolloin seiskalta syömään, kun tissit oli ihan täydet. Sit hän jatkoi vielä uniaan 9.30 saakka :heart: . Äiskä sai kans univelkoja vähän makseltua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Neuvolassa kun mainitsin eilen, ettei pullo kelpaa, niin täti vaan totes, että "kyllä se siitä syö, jos sillä on nälkä", ja pah.
Tuon kun olisi mulle mennyt sanomaan niin :kieh: Esikoinen ei vauva-aikanaan 2 kk iästä lähtien pulloa suostunut ottamaan, vaikka kuinka nälkä oli. En kuitenkaan alkanut tyttöä paastolla pitämään väkisin, mutta selvästi oli nälkäinen koko ajan mutta pullosta tuli vielä pahempi raivari kuin rinnasta koskaan. |O Kaikkea yritettiin, eri pullotutteja, eri syöttäjiä, eri asentoja, paikkoja, tilanteita... ei sitten millään. :kieh: Ja kuitenkin tyttö söi noin 13 kertaa päivässä ja tunnin kerrallaan, joten tosiaan olisi ollut kiva saada pullokin kelpaamaan. Mutta ei auttanut kuin imettää, jostain se ruoka oli vaan tarjottava kun likka huusi pää punaisena. Ja tämä pahin jakso kesti kuusi viikkoa, joten kyse ei ollut edes mistään tiheän imun kaudesta. Loppui sitten lopulta kun aloin antamaan soseita.

Joten tosiaan olin kateellinen kaikille jotka sai pullosta syöttämällä välillä tehdä jotain muutakin elämässään kuin imettää. :/ Eihän se kestänyt kuin kuusi viikkoa, mutta tuntui ikuisuudelta. Onneksi tämä poika ei ole vastaavaan ryhtynyt, pulloa ei ole kyllä tullut tarjottua moneen viikkoon kun ei ole tarvinnut, poika syö muutamassa minuutissa ja noin kuudesti päivässä. =) Ja jos nyt alkaisi oikein tiheään syödä niin sitten aloittaisin soseet (mielelläni kyllä odottelisin sinne 4 kk vaiheille), joten uskallan jo luottaa pääseväni helpommalla kuin viimeksi.

Ei ole oikein jaksanut kirjoitella muutamaan päivään, kun tuo esikoinen on valvottanut. En tiedä näkeekö painajaisia vai mitä, mutta huutaa äitiä monta kertaa yössä ja kun vielä on pojan syötöt päälle niin alkaa vähän väsyttää :( Onneksi nyt on pari yötä mennyt jo paremmin, toivottavasti jatkuu samaan malliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä löysin viikonloppuna ja maanantaina P:lle ihania leluja kirppareilta: retrosia puisia Brioja, muovisen Fischer Pricen palikkapurkin, kirjoja, muovisia 80-lukuisia tähtipalikoita ja soittimen("mikä-hitto-sen-nimi-on-mis-on kehällä-kilistimiä").
mul-on-sellanen-fiilis-että-sen-nimi-voisi-olla... Tamburiini!? :D
Jeps, muistin sen ittekin jo. =) Piti vaan miettiä, että onko ne molemmat tamburiineja: se mis on se mihin lyödään ja se mis on vaan aukko. :/

 
Oon lähdös ulos tänään. :p Työpaikan kevätriehat olis ja siitä sit luultavasti johonkin kuppilaan. Mihkään pintaliitoihin ei tosin mennä, kun ei tykätä niistä. :x :x Mun makuun on enempi pubit, rokkipaikat ja karaokemestat. =) Nyt syömään ja valmistautumaan. =) Ja huomenna olis sit Maailma Kylässä Kaisaniemessä. :attn: Sinne mennään koko perheen voimin. Pitänee vaan käydä ensin hankkimassa tytölle BabyPeltorit. =)

Synttärionnea ikääntyville! :xmas: B) Ja muille hauskaa perjantaita ja lauantaita! =)
 
Ukko kävi ruokikselle kotona ja vähän ihmettlin, kun lompakkonsa vaan nappas ja jatko matkaa...eihän se sit osannu raukka valehdella, kun utelin, et mihi on menossa :p :kieh: :kieh:
Meni ostaan mulle (pikkurilli)sormusta synttärilahjaks :heart: :D Viimeks oon siltä sormuksen saanu synttärilahjaks vuonna -95, kun mentii kihloihi :p Huomenna on siis samalla mut 29v synttärit ja 13v kihlapäivä :D 10v hääpäivä on sit elokuussa... :p
 

Yhteistyössä