Heipsan
Oltiin tyttöporukalla teatterissa (
hkiläiset :attn: Itkosen
Kohti, suosittelen!) ja mukavaa oli! =) Muuten päivä menikin ihan harakoille, kun ei mitään tullut tehtyä. :/ P oli tänään vähän kärttyisempi kuin normaalisti. Paluu arkeen prinsessallekin. :saint: Eilen tultiin siis reissusta, missä tyttö sai huomiota ylenpalttisesti koko ajan. =) Tänään sitten kun minä tai isänsä erehdyimme olemaan hetken aikaa huomioimatta armon neitiä, niin johan pomppas. Oikein komensi meitä. :heart: :headwall: Meillä ei muuten
vierastella lainkaan. Sukulointireissuillakin tyttö seurusteli tyytyväisenä kaikkien sukulaisten kanssa.
Anopeista vielä, niin mä tykkään kyllä kovasti anopistani (molemmista), mutta en vaan tiedä, miks ärsyynnyn aina välillä siihen. :ashamed: Musta tuntuu, että se vika on useemmin mussa kuin anopissa. :snotty:
nipsuli: Me&I -vaatteet tuli myös tänne. Neiti sai oikein hienoja juttuja, muttei niitä froteepökiä. Salaisena vaatteena tuli v.pun trikoot. |O
Laita kuvia kirpparilöydöistäs!
Mä löysin viikonloppuna ja maanantaina P:lle ihania leluja
kirppareilta: retrosia puisia Brioja, muovisen Fischer Pricen palikkapurkin, kirjoja, muovisia 80-lukuisia tähtipalikoita ja soittimen("mikä-hitto-sen-nimi-on-mis-on kehällä-kilistimiä").
kenzielle tsemiä töihin! =)
:hug: kaikille sitä kaipaaville; ainakin
meillevauvalle &
pupille!
Pikku-Katti: :hug: Tommosia ajattelemattomia valitettavasti on olemassa. Vaikka ei tarkoittais mitään, niin on muutama asia, joista ei kannata heitellä ajattelemattomia kommentteja ja imetys on yksi niistä.|O
Mä oon myös aika herkkä imetyksen suhteen; otan varmaan liiankin henkilökohtaisesti tuontyyppiset kommentit. Nyt olen päässyt jo hieman paremmin yli asian (imetyksen epäonnistuminen) suhteen, mutta oliskos siitä joku kuukausi aikaa, kun vedin hirmuset pultit yhdestä vähän samantyyppisestä kommentista. Älä kuitenkaan anna asian painaa mieltäsi; hyvä äitiys ei TODELLAKAAN ole imettämisestä kiinni. :hug:
zuku: Meillä tyttö alkoi myös tuossa parin kuukauden iässä potkia itseään eteenpäin kuvailemallasi tavalla. Hoitopöydällä on aina pahin meno, joten ei voi hetkekskään kääntää selkäänsä.
Tervetuloa uudet! =)