Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Täällä otetaan nyt imetys asiat jo rennosti.Täysimetin 3 kk asti, mutta meillepä tuli ne vatsavaivat, rs-virus ja korvatulehdukset.Et et :kieh: ..Tällä hetkellä on A korvikkeella + tissillä mun jaksamisen mukaan.Ja poika on tyytyväisempi kuin koskaan.Nukkuu paremmin kuin koskaan ym.ym.Olen itse...
  2. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Matkarattaat oli ihan ehdottomat reissussa, mahtuivat kahvilaan ym.aina sisällekin ja pienet + näppärät.Peitto meillä oli vaan A:n päällä, ja turvavöissä tietysti.Ei niillä Emmaljungilla olis mihkään päässyt,tosi raskaat ne edget.
  3. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Heippa kaikille! Terveisiä muumimaailmasta ja Naantalin kylpylästä :wave: !Aivan uskomattoman hyvin meni reissu.Tuntuu, että kun A täytti nyt tuon 4 kk. niin koliikit ym.ovat menneen talven lumia =) .Se oli nyt A:n eka reissu, ja onnistunut sellainen.Hyvin nukku matkasängyssä ja hotellissa...
  4. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Juu, matkasänky löytyy, siinä saapi uinailla :heart: .Voi silti vauveli olla mielissään, kun iskä ja äiskä on koko ajan paikalla.Ei pääse isukkikaan mihinkään omiin puuhiin, kun nyt kerta lomaillaan :D .Saan minäkin sitten tavallaan lomaa..
  5. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Kiin,kiitos paljon :flower: !Nyt luonaa :D
  6. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Hei! Kun ieva lähetti mulle ton yv:n kerhoasiasta ja sano, et pistä hakemus tulemaan.Niih, mitä siihen siis laitetaan, vauvelin tiedot ievalle??Kun ei leikkaa ni ei leikkaa.... Muuten me ollaan siskon perheen kanssa lähdössä huomenna Mummimaailmaan ja Naantaliin muuten vaan...
  7. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Täällähän on monet jo masulleen kääntyneet :heart: .Meillä ei vielä.Taidanpa pitää liian vähän tuossa leikkimatolla.Kyljelleen ährää itsensä kyllä,mutta siihen jää heilumaan =) ... Marie82:lle voi itku!Semmosta se on kun eläimiä ottaa.Meiltä löytyy myös 8.v.terhakka, iloinen koira.Hyvin otti...
  8. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Unet täälläkin vauvelilla hukassa,päikkärit tosiaan pienissä pätkissä.Ja sen kyllä huomasi, kun tuossa A:ta nukkumaan laitoin,aikas paljon itkua piisas. :( Meillevauva: Meillä vauva aika itkuinen, vatsavaivaa ym.riittää.Parhaani teen ja itkettää itseänikin siinä samalla.On vaan pakko jaksaa...
  9. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Ievalle kiitos kerhoviestistä :flower: !Kyselen vielä tyhmiä, mut mitä siihen hakemukseen laitan ja se sit lähetetään sinne kerhopuolelle, vai?Ei leikkaa tänään :headwall: .Mieskin lähti viihteelle, joten täällä sitä kökitään.Ajattelin, jos ens vkolla itse kävis jossain.Tuntuu, et pian ei...
  10. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Lauantaita kaikille! Mä taidankin olla aamun eka tänään.Yöllä näkyikin olevan vilkasta keskustelua, meikäläinen meni maate jo puol kymmenen :) . Mites tuonne kerhon puolelle pääsee, jaksatteko vielä mukaan huolia?Tää asia on varmaan tuhat kertaa kysyttty ja selvitetty,mut jos vielä avitatte...
  11. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Iltaa! Jahvetilla olikin ihanan näköinen tyttö profiilissa :heart: ! Olipas lämmin keli tänään.Onkin vaikeata miettiä mitä A:lle laittaisi päälle.Mitäs vaatetta muilla vauveleilla päällä oli??Tuntuu, et A:lla on liian kuuma tai kylmä, tulee pohdittua koko ajan,että onko nyt vermeitä...
  12. T

    Rela+Cuplaton?

    Cuplaton ei meille sopinut ollenkaan, vaihtoon äkkiä!
  13. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Meilläkin tänään tosi huonosti nukuttu, eikä ihan mahdottomasti syötykään.Tekiskö kuumuus tosiaan, ulkona oltu kokoajan.On niin ihanaa tää kesä =) !Väsymyskin väistyy pikkasen, kun arska paistaa.Eilen oli ihan karsea pvä, oltiin A:n kanssa korvalääkärillä.Ohjeita tuli tupaten...
  14. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Iltaa! Hivenen kade täällä ollaan niiden vauvojen äideille, kenen lapsukaiset nukkuu läpi yön jo. Meillä on samanlainen rytmi kuin babygirlillä, joskus saattaa tulla lisäsyöttökin yöhön.Mutta huonomminkin voisi olla, ni suht tyytyväinen olen :heart: . Cruellalle kiitos kypärän...
  15. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Mikä on konttauskypärä, raisumpaa menoa suosiville konttaajille??? :heart:
  16. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Huomenta! Mä ajattelin tossa, et jos ens vkolla lähtis vähän viihteelle.Olen tosi huono lähtemään, syyllisyys painaa heti, mutta tarvetta olis vähän tuuletukselle.Siideri maistuis, noi väkevämmät täytyy tosiaan jättää muille.Onhan täällä jokunen jo käynytkin, onko muitakin jotka menoa...
  17. T

    ***HELMET 2008*** Kesäkuu

    Kiitos, kiitos Cruellalle.Sain sen vinkin yhdeltä suurperheen äidiltä.Rypälemehua sais vaan juoda sitten aikas usein ja paljon,et tuotanto lisääntyis =) .Mut toimii.Ehdottomasti!
  18. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Huomenta täältäkin :wave: !Ihana päivä tulossa! Meillä ei ole vielä käännytty, kyljellään viihtyy tosi hyvin, mutta ei vielä pyörähdä.Nyt on niin kivaa, kun jatkuvasti näkee hurjaa kehitystä kaikin tavoin :heart: . Olin eilen hot stone kiviterapia hieronnassa.Aikas mukava...
  19. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Jahvetti:Tälläi ensikertalaisella pitää kaikki itkuhälyttimet ja vempaimet olla :laugh: !Olen kyllä jo huomannut,että vähemmän vois olla enemmän. Joo, maalla ollaan, nurmikon leikkuuta riittää ja hiljasta on!Ja vielä kun mun läheiset asuu kaupungissa ja sinne on matkaa jonkun tovin, niin ei...
  20. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Meillä myös itkuhälyttimenä Philipsin Avent.Toimii!Ei kertaakaan mitään ongelmaa.Voi suositella.

Yhteistyössä