***HELMET 2008*** Toukokuu

Nyt jos virittelis itkuhälyttimen ja lähtis suihkuun. Kaikki jutut pitää miettiä tarkemmin kun on yksin vauvan kanssa kotona.
Mä otan neidin yleensä sitterissä mukaan kylppäriin, kun meen suihkuun. Siis, jos se on hereillä. Viihtyy tosi hyvin, vaikka olis kiukkusempikin päivä. Kovin kauan ei vaan viiti vettä valuttaa ihan vaan neitiä huvittaakseen.
Meidän pitäis hankkia uus itkuhälyytin, kun ukko tuhos edellisen. Se oli kyl hirvee patterisyöppö, joten ei sitä kauheesti viittiny käyttää. Nyt pidän takaovea usein auki, kun neiti nukkuu pihalla. Mutta ei se kyl oo kylminä päivinä kauheen taloudellista...
Onko teillä vinkkejä hyvistä itkuhälyyttimistä?

En tiedä, mitä tein, mutta meni lainaukset ihan pyllylleen :x
 
Mulla ainakin vinkki huonosta itkuhälyttimestä |O , meinaan clas olssonilta nuo meijän ostettiin, mies oli sitä mieltä että hyvät on niin ketut, vaikka melkein naamalla niin ei mitään hälyttele.. :headwall: |O
 
No hyvä tietää, ettei kannata Clas Olssonilta hommata. Meinasin tänään just katella sieltä itkuhälyttimiä, kun oltiin esikoiselle ostamassa futismaalia (jota ei tietty ollu, vaikka mainostavat...)
:x :x
 
No, olihan minni ehtinyt sen Fb-linkin /b] jo laittaa. :D Tulipahan nyt toiseen kertaan. =) Ja hoitovapaalle jäämistäkin oli jo Jahvetille ym. ehditty kommentoida. =)

soseasiaa (äippäHki ainakin pähki): Minä ajattelin tehdä kasvissoseet itse ja laimentaa ihan sillä kasvisten keitinvedellä, en maidolla. :)

nipsulille imetys :hug: Tervetuloa kerhoon! :wave: Voit onnitella itseäsi, että tänne asti pääsit! :)

Jahvetti: Ei pankkitunnuksia, herranjestas! :eek: :eek: x100 Meillä laskut maksetaan sen tililtä kummalla on rahnaa ja molempien tilien tunnukset on molempien käytössä, mutta kyllä musta on kiva tietää, paljonko tileillä on rahaa ja tehdä ostoja itsenäisesti. :xmas:
 
äippäHki: Meillä taas on käytetty sitä luonnonväristä silkkimyssyä syntymästä asti. Alkuun tietty oli silkkinauhalla sidottuna se yläosa. :heart: Talvella käytettiin Ruskovillan silkkikypärämyssyä ja mummin kutomaa talvipipoa. En vaan ollut tiennyt, että niitä on myös muunvärisinä kuin luonnonvaaleina. Ihana on tuo v.punainen. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahvetti mä en voisi kuvitellakaan tilannetta, että en itse voisi hoitaa raha-asioita!!
Muttaku mie niillä isännän tunnuksilla mein pankkiasiat hoidan :LOL: :LOL: Ei isäntä osaa ees verkkopankkia käyttää :whistle: :p
:LOL: Olit sit jo vastannu tuohonkin kommenttiin. :headwall: Pitäis oikeesti lukea nää kaikki, ennen kuin kommentoi mitään. Mut sit ei muistais, mitä piti kommentoida. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
IIk, nyt kun tässä aikani kuluks surffailin niin meidän neidin oireet vois myös liittyä refluksiaan...tänään tuli tuo kakominen/itku mutta siis neitihän puklailee ja usein myös pitkien aikojen päästä, siis syönnistä ja välillä ihan isojakin oksuja, ja paksuja |O :eek: :/
Refluksioireet taitaa olla jossain määrin melkoisen yleisiä vauvoilla. Eri asia on sitten, että onko kyseessä ns. normaali refluksi vaiko sitten refluksitauti vaiko allergiapohjainen refluksi. :/ Meillähän niitä oli myös runsaasti yhdessä vaiheessa. Onneks ovat hävinneet. =)

 
Pikaiset huomenet :wave: , meillä neiti heräs tänään taas seiskalta |O |O , tunnin siinä ähräs ja sitten torkahti tunniksi ja mä olla väsy :eek: .

Tarkkailen nyt noita En syömä juttuja, aamumaito meni kuin vettä vaan ultiventin pullolla (voi olla että oli niin nälkä) ja sit myöhemmin kun tarjosin aventista niin rupes kakomaan ja leikkimään se tutin kanssa (voi olla että ei ollut niin nälkä), mutta kattellen siis että onko pullolla väliä :)

*palailee kun neiti päiksyillä*
 
Äippä70, mustalla voit kirjoittaa että painat alkuun tuota Btä ja siitten kirjoitat ja kun haluut että mustaus loppuu niin taas Btä

tai itte teen niin että kirjotan ensin tekstin, sitten maalaan lauseen/sanan jonka haluun mustalla ja painan vain kerran tuota Btä

 
:'( :'( Mie kävin äskön kaupassa ja yks nainen ihasteli vaunuissa nukkuvaa Nettaa ja sitte lopuksi sano että on varmaan rankkaa hoitaa DOWN VAUVAA!!!!! :eek: :eek: Mie hölmistyin niin paljon etten osannu edes korjatea ettei tämä ole down vauva :/ Nyt on paha mieli ja vaivaa näyttääkö Netta kehitysvammaiselta? :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Jahvetti: Ei pankkitunnuksia, herranjestas! :eek: :eek: x100 Meillä laskut maksetaan sen tililtä kummalla on rahnaa ja molempien tilien tunnukset on molempien käytössä, mutta kyllä musta on kiva tietää, paljonko tileillä on rahaa ja tehdä ostoja itsenäisesti. :xmas:

Meillä siis pääsee molempien tilejä käyttämään miehen tunnuksilla ;) :whistle: Ja minä niitä miehen tunnuksia käytänki :LOL:
Ku kerran niillä pääsee keikkien tileille (poikien myös), ni en oo kattonu tarpeelliseksi omia hommaa =) En jaksa raahautua nääs pankkiin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahvetti mä en voisi kuvitellakaan tilannetta, että en itse voisi hoitaa raha-asioita!!
Muttaku mie niillä isännän tunnuksilla mein pankkiasiat hoidan :LOL: :LOL: Ei isäntä osaa ees verkkopankkia käyttää :whistle: :p
:LOL: Olit sit jo vastannu tuohonkin kommenttiin. :headwall: Pitäis oikeesti lukea nää kaikki, ennen kuin kommentoi mitään. Mut sit ei muistais, mitä piti kommentoida. :kieh:


:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kiitti Jahvetti tuosta linkistä! =) Mietin, että tekiskö tarjouksen noista yksistä potkareista... :/
Ollos hyvä...oikeesti olin ettimässä nipsulille sitä makuupussia paremman tekemisen puutteessa :xmas: :LOL: :LOL: :LOL:
Kattokaa ny ku mun elämä on tylsää |O :whistle: :LOL:
No, mies pelas toisella koneella illal, ni empä jaksanu sänkyynkää yksin mennä tms ja tääl oli hiljasta :p
Mut joo..ei löytyny pussia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:
:'( :'( Mie kävin äskön kaupassa ja yks nainen ihasteli vaunuissa nukkuvaa Nettaa ja sitte lopuksi sano että on varmaan rankkaa hoitaa DOWN VAUVAA!!!!! :eek: :eek: Mie hölmistyin niin paljon etten osannu edes korjatea ettei tämä ole down vauva :/ Nyt on paha mieli ja vaivaa näyttääkö Netta kehitysvammaiselta? :'( :'(
Siis ei oo totta |O |O |O
Siis KUKA tollasen komentin voi heittää edes kysymättä, että onko lapsella sitä |O |O |O
Eikä kyllä minusta ole :whistle: Eräänkin down vauvan nähnyt....
 
Huomenta! Onneton yö takana, mut uuteen nousuun vaan!!! |O

Voi ei tarppa! Tuhat halia sulle. :hug: Jo on ollut taas fiksu ihminen liikkeellä. :/

Mä siis ihan pikaiseen tässä koneella käymässä...ollaan lähdössä keskustaan neidin kanssa käymään. Mut eihän sitä voi enää lähtee ilman että katsoo yön aikana tulleet jutut.
:whistle: Kunnon nettiaddikti! :p Ei kun mä itseasiassa tulin katsoo niillä pankkitunnuksilla paljonko voin tuhlata. :LOL: Jahvetti ;) ;) ;)

Muoriko kyseli itkuhälytintä...meillä toiminut aivan kuin unelma toi Philips Avent -itkuhälytin. Suosittelen!

Mut nyt alan laittaa silmät kohdallee, et kehtaa liikkeelle lähtee. :whistle:
 
Huomentapäivää kaikille!

Pisti oikein silmään, kun TARPPA sanoi, että joku hölmö oli maininnut Down-lapsesta.Ei meinaan sun vauvelis näytä hiukkaakaan Downilta.Typerää kommenttia kaikenkaikkiaan :kieh: .

Nipsulille :hug: jos imetys ei enää suju.Itse olen miettinyt myös lopetusta.Tuntuu, että joka
ruoka-aineeseen A reagoi, ja puklut ovat paksujakin ja tulevat aikas viiveellä.Mahavaivainen
kuin on.Meillä vatsa toimii silti nykyään parin päivän välein entisen kahden viikon sijaan.
A siis saa kiinteistä hedelmää, eli ruusunmarjaa sai ensin, vähän luumua ja persikkaa.
Persikkaa menis miten paljon vaan, mutta annan puol purkkia pväl ja puolet illalla.Suu vaan
napsaa :heart: .Perunaa en hetkeen anna, ettei nyt tulis heti vatsavaivoja.Mutta nää
on tietysti niin vauvelin mukaan.

Hitsi, olen kade.Teillä siellä pääkaupunkiseudulla tuntuu olevan kaikkea ihanaa ohjelmaa!
Täällä maalla ei ole paljon mitään, joki virtaa takapihallamme, että maisemat o.k.muuten
tooossi hiljasta kaikin tavoin

Multa löytyy myös ruskovillan tuotteita.Parhaita.On myssy, potkarit, pari bodya ja tumput :heart: .
 

Yhteistyössä