itse asias ei tartte varoa, toinen annos on vaan tehoste.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:..niin ja k sai ekan piikin, ei ollu moksiskaan ja sitten toinen rotarix annos, nyt pitää taas varoa vaippojen kans..
itse asias ei tartte varoa, toinen annos on vaan tehoste.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:..niin ja k sai ekan piikin, ei ollu moksiskaan ja sitten toinen rotarix annos, nyt pitää taas varoa vaippojen kans..
aijaa...mikshän ne sit sano että nyt taas ainaki 7 päivää ola varuillaan.. :/Alkuperäinen kirjoittaja emmie:itse asias ei tartte varoa, toinen annos on vaan tehoste.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:..niin ja k sai ekan piikin, ei ollu moksiskaan ja sitten toinen rotarix annos, nyt pitää taas varoa vaippojen kans..
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Nää on nää kaikkitietävien naisten kommentit. Mä en kestä niitä alkuunkaan. Meidän neiti huus eilen koko metromatkan ja yks mummeli sitten kommentoi, että voi kun sillä on nälkä. Meinasin hermostua jo siitä. Neiti siis hiljeni, kun kotiin päästiin, vaikkei mitään ruokaa saanukaan.Mie kävin äskön kaupassa ja yks nainen ihasteli vaunuissa nukkuvaa Nettaa ja sitte lopuksi sano että on varmaan rankkaa hoitaa DOWN VAUVAA!!!!! Mie hölmistyin niin paljon etten osannu edes korjatea ettei tämä ole down vauva Nyt on paha mieli ja vaivaa näyttääkö Netta kehitysvammaiselta?
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Nää on nää kaikkitietävien naisten kommentit. Mä en kestä niitä alkuunkaan. Meidän neiti huus eilen koko metromatkan ja yks mummeli sitten kommentoi, että voi kun sillä on nälkä. Meinasin hermostua jo siitä. Neiti siis hiljeni, kun kotiin päästiin, vaikkei mitään ruokaa saanukaan.Mie kävin äskön kaupassa ja yks nainen ihasteli vaunuissa nukkuvaa Nettaa ja sitte lopuksi sano että on varmaan rankkaa hoitaa DOWN VAUVAA!!!!! Mie hölmistyin niin paljon etten osannu edes korjatea ettei tämä ole down vauva Nyt on paha mieli ja vaivaa näyttääkö Netta kehitysvammaiselta?
Tuo on lause mistä en ymmärrä että loukkaannutaan, mulle on ihan ok että joku sanoo noin meidän lapsista koska pitää paikkansa! Ja itekin noin sanon, musta toi on ihan normaali kommentointia... Mutta tää on vaan mun mielipideAlkuperäinen kirjoittaja kielo2008:Hitsi, millaisia ihmisiä on liikkeellä! Sympatiat teille molemmille. Hiukan asiaa sivuten minä en mielelläni kerro pojan mittoja vauvojen kehityksestä mitään tietämättömille, kun olemme esimerkiksi neuvolassa käyneet. Sen sijaan sanon, että kasvaa ja kehittyy normaalisti . Sain kammon näihin asioihin, kun raskausaikoina jotkut kommentoivat vatsan koosta päätellen, että "Aiotko synnyttää viisikilosen lapsen?" Tuli ihan normaalikokoinen mukero, mutta hirvittää ajatuskin, että lapset luokitellaan jo ennen syntymää tietynlaiseksi. Ystäväni kertoi pari viikkoa sitten kuinka joku tuntematon rouvashenkilö oli lapsen nähdessään paukassut, että lapsi taitaa olla ruoka-aikana kotona, kun on niin hyvinsyönneen näköinen. Ja kyseessä on vähän yli vuoden ikäinen lapsi! Oli sitten tarkoitettu kehuksi tai ei, ystäväni oli pahoittanut mielensä kommentista.
Mäkin oon viime aikoina tosi paljon fiilistelly vuoden takaisia tunnelmia, tuntuu kun se ois ollu ihan eilen, ku menkat oli myöhässä jne. :heart: Ja nyt meillä on tollanen ihana pieni pakkaus =)Helmet 2009-pino on avattu