Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Onpas täällä hiljasta tänään.Mul on tänään ollut niin väsynyt päivä, vähän tossa miehen kanssakin yhteen otettiin.No, viime yhteenotosta onkin jo tovi aikaa.Ihan hyvä on välillä tuuletella tuntoja, on se muuten niin kiltti mies.Kaikki tunteet ulos, ettei patoudu hartioille :kieh: !On muuten...
  2. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Vierastamista täälläkin.Vai onko se niin, että vauvat hoksaavat vasta nyt tosiaan olevansa erillisiä äidistä?Eks enemmän vierasteta siinä 9-10 kk iässä.Vai Miten Se Nyt Oli :laugh: ??
  3. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Ja sekin vielä, kun näin ns.vanhoilla päivillä on saanut lapsukaisen, niin minnekään en turhaan vauvaa vienyt.Kotona vaan oleilimme, ja silti virus iski...Itse hoitoalan koulutuksen olen saanut ja tuntuu, et kaikki koettelemukset on vauva-aikana ollut.Jotenkin on niin ylihuolehtivainenkin.Tai...
  4. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Meillevauva: Jos yhtään lohduttaa, niin täällä ollut alusta saakka pojallani ollut vatsavaivoja.Mennään taas ke lääkärille, olis hyvä jos sais tehtyä sen maitoallergia testin.Mutta kun vauvan iho on ihan priima, niin kuulemma ei allergiaa olis...Peräpää vaan paukkuu entiseen tapaan, ja ottaa se...
  5. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Juu, imetys tyhmentää...Ei taida miun vauva ihan täysimetyksellä olla, kun vähän sosetta olen jo antanut :laugh:
  6. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Tuli mieleeni vielä noista soseista sanoa.Itse olen antanut jo vähän ruusunmarjaa vauvalle, muuten täysimetyksellä.Käytiin lastenlääkärillä, kun poju oli 2 kk, niiden vatsavaivojen vuoksi, niin suositteli antamaan tätä ruusunmarjaa lähempänä 3kk.Kun poika sen täytti, niin olen sitä antanut, ja...
  7. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Joo, imetys taitaa tyhmentää :kieh: ...Ajatus ainakin kulkee välillä aika takkuisasti.Nyt olen oppinut jo laittamaan kaikki asiat ylös kalenteriin, kerran pätkii, niin pätkii.. Ja nipsulin vauvalla on tosiaan hyvä synttäripvä valittuna, eli se 11.pvä täältäkin löytyy :heart:
  8. T

    saa poistaa

    Meillä poika 3 kk neuvolassa 6920kg ja 61.3 cm.Täysimetyksellä ollut.Parit kerrat korviketta saanut.
  9. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Täytyisiköhän antaa korviketta kanssa lisäksi..?Syöttövälit on tosi tiuhaan tahtiin.Tässä viimeksi kun korviketta tarjosin, niin nousi hirveä huuto :( .Ei oikein pullo pojua innostanut.Ja onhan tämä tissittely tosiaan laiskan naisen hommaa. :laugh: Passaako muille vauvoille pullo hyvin?
  10. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Hiuksia lähtee täälläkin.Välilä katson, että niitä löytyy vauvelin kädestäkin,saa niitä repiä nyrkistä pois.Kampaajalla käynti on ihanaa!Mitä useammin sen parempi!Viimeksi otin vaaleita raitoja kuukausi sitten tummaan kuontalooni, mutta nyt näyttää taas, että tukkamallini olisi revennyt...
  11. T

    Vatsavaivoista!

    Myöhemmin jos ei mikään auta, niin kannattaa kokeilla vauvoille tarkoitettua vyöhyketerapiaa, meillä auttoi hieman.Silti edelleen vielä masuvaivoja.Vauva yli 3 kk jo.Paremmin se auttoi, kun esim.cuplatonit ym.Ne ei taas sopineet meitin vauvelille.' Kakkajumppa' kotona on tosiaan hyvä myöskin.
  12. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Marie82: Mulla on ollut joskus sappikohtaus, aika kaamea kokemus.Se oli aika paha, tais synnytykseni olla kelvempi...Elikkä kaikki rasvaset ruoat mielestäni ei käy sappivaivaiselle, ja se sipuli on ainakin yksi pahimmista.Semmoset ruskeat kastikkeet tai vastaavat on aivan out.Ja kaipa sen...
  13. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Meillevauva: Meillä koliikki-itkua iltaisin ollut ns.pienempänä enemmänkin, masuvaivoja on riittänyt.Ja niitä on edelleenkin :( Lastenlääkärillä käyty, vyöhyketerapiassa käyty x 5 ja kaikki cuplatonit, levolacit yms.koitettu.Mutta kai tää tästä kun poju jo yli 3 kk... Kristelle: Poika...
  14. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Meillä nauretaan ääneen myös, kun poskea ja kaulaa kutitellaan kunnon ääniefekteillä. =) Maailman ihaninta kuunneltavaa!Saattaa joskus muutoinkin itsekseen alkaa hekottamaan, nauraa varmasti äitiä, aamuisin ainakin on tosi naurettavan näkönen :laugh: Meillä vauva meni jo yöunille, mites...
  15. T

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Terve kaikille helmimammoille! :flower: Vieläkö pääsis löpisemään mukaan =) ?Eli poikavauva syntyi 11.2. mitoilla 3350 kg ja 50 cm.41+0 vkolla.Aika pitkään olen ollut salamatkustajana näissä jutuissa ja ajattelin nyt itsekin jo ilmoittautua, jos siis mukaan mahtuu!?

Yhteistyössä