Hakutulokset

  1. Elomeena

    TE-toimistojen toiminta

    Eli työvoimatoimisto onkin tarkoitettu vaihtelua hakeville työssäkäyville, jotka eivät viitsi edes pitää hakuaan voimassa? Oi, anteeksi! Ei-hyvänen-aika-taas. Kun nyt edes työttömille löytyisi sitä kautta jotain...
  2. Elomeena

    Tässä yksi syy miksi niitä vaunuja ei saa pitää rappukäytävässä

    Omistajassa on vikaa ihan siinä missä tulen sytyttäjässäkin. Mikä helkkari siinä on, että ajatellaan ettei sääntöjen rikkomisessa ole mitään pahaa jos rike on pieni?! Vaunut eivät kuulu rappuun ja ellei säilytystiloja taloyhtiön puolesta ole niin sitten ne pitää jokaisen kärrätä vaikka sinne...
  3. Elomeena

    Anoppi suuttui, kun en anna lapseni dubloja mieheni veljen lapselle

    Samaa mieltä. Lisäksi olen tullut tähän tulokseen kaikkien muidenkin lelujen kanssa. Meillä on vauvan puuhamatto, jota en vihjailuista huolimatta ole luovuttamassa/myymässä kenellekään. Lapsia ei ole edes haaveissa tulossa lisää, mutta jos joskus, niin haluan, että tietyt asiat on valmiina.
  4. Elomeena

    Nyt alkoi risomaan neuvolan täti!!!

    Jos olet joskus maininnut, että teillä ei ole paljoa ydinperheen ulkopuolista apua? Isovanhempia, tms. Tuollaisesta kommentista voi juontua moinen merkintä. En ottaisi asiaa millänsäkään kun jokainen kuitenkin itse tietää asiansa.
  5. Elomeena

    Erityisen lapsen kanssa kaupassa

    Lapsen paikka ei ole ostoskärryissä, piste! Muita kulkuvälineitä on saatavilla, esimerkiksi pyörätuoli. Myös isokokoisille lapsille valmistettuja rattaita on saatavilla.
  6. Elomeena

    Aika hassua että meidän asumistukihakemus oli kadonnut KELASSA!

    Mun työmarkkinatukihakemus hukkui kanssa joskus, mutta se oli kyllä paperinen. Kumma juttu jos sähköinen versio on kadonnut. Olen pitänyt tuota nettiversiota paperisotaa kätevämpänä ja luotettavampana... Mitä tähän keskusteluun tuilla elämisestä tulee niin päänaukojat vois itse kokeilla mitä se...
  7. Elomeena

    Rutiinit?

    Meillä on rutiinit. Ruoka-ajat, päiväunet ja yöunien aika. Niistä ei nuoremman (1v3kk) kanssa poiketa ellei ole hyvää syytä. Päiväunien aika ollaan kotona jos vain mahdollista enkä silloin mielelläni ota vastaan vieraitakaan (ainoa aika päivästä kun saan jotain tehdyksi, oikeasti). En näe...
  8. Elomeena

    Oletko kokeillut huumeita?

    Olen kokeillut, mietoja. Vahvempia aineita en ole uskaltanut enkä uskalla koska tunnen itseni niin hyvin, että sille tielle sitten jäisin. Ja tosiaan, kukaanhan ei pakota ketään kokeilemaan, mutta kuinka älytöntä on tuomita jonkun toisen tekemiset?
  9. Elomeena

    Muita kellä ei ole sisustuksessa tai lastenvaatteissa tähtiä?

    Eipä ole, mutta en ole tarkoituksella boikotoinutkaan. Meillä sisustetaan kotia itselle eikä vieraiden ihasteltavaksi.
  10. Elomeena

    Älkää tehkö näin-ketju

    Minä en ole, mutta teeveden/kiisseliveden/veden useastikin :D
  11. Elomeena

    Eilinen (?) Ei saa erota kun on lapsia (tjs.)-ketju

    Eli sinun mielestäsi vanhempien tulee pysytellä yhdessä myös siinä tapauksessa, että on kohdattu jokin suhteen rikkova onnettomuus ja tiedetään jo edeltä, että elämästä tulee yhtä kärsimistä? Vähän mustavalkoista on tuo sinun ajattelusi. Mitä jos antaisit luonasi käyville lapsille ohjeen puhua...
  12. Elomeena

    Syntymäkuukautesi määrää sulle nyt biisin. Kerro mitä ajattelet tuosta biisistä?! :D

    ELOKUU: Jollain härskillä tavalla jopa tykkään, mutta yksi kuuntelukerta vuoteen lienee riittävästi. Muoks. Maaliskuu passais mulle <3
  13. Elomeena

    G: Mitä tupakkamerkkiä poltat?

    Ihan tiedoksi, että olen lopettanut jo kerran enkä polttanut raskaana ollessani. En kaipaa mitään saarnaa ja sanoinkin jo tuossa, että HALUA lopettaa vielä uupuu. En näe mitään ideaa tumpata sitä tupakkaa jos tekee sen vain hetkeksi. Lopettamisen pitäisi sitten olla koko loppuelämän päätös...
  14. Elomeena

    Lapset pois kassojen päädyistä leikkimästä! Kiitos. :)

    Ihanaa, että on sentään olemassa myyjiä, joita kiinnostaa puuttua lasten hölmöilyyn. Omamme eivät leiki kassoilla, mutta usein olen joutunut toisen lapsen käskemään pois lastausalueelta kun sen likaiset monot ovat olleet ostoskasseissani. YÄK!
  15. Elomeena

    G: Mitä tupakkamerkkiä poltat?

    Vihreää bonusta. Alun alkujaan poltin punasta mallua ja vihreenä polttaisin nyt sitä ellei se olisi niin älyttömän hintaista. Joskus hemmottelen itseäni ja ostan sitä kuitenkin :) (Lopettaa aion vakaasti joku päivä, mutta tahdon kerätä lisää tahtoa ennen sitä plus sen pitää tapahtua talvella.)
  16. Elomeena

    Miksi suomalaiset naiset ovat niin läskejä?

    Tuontitavara :D :D
  17. Elomeena

    Mitä tekisitte tilanteessani? Vaikea ylipaino-ongelma....

    Ravitsemusterapeutin pakeille ihan ensimmäisenä. Iso askel, mutta välttämätön matkalla terveellisempään elämään. Tiedän mistä puhut sillä ongelmasi on minullekin ollut todellinen. Saa laittaa yksityisviestiä jos siltä tuntuu. Mun pitää rientää iltapuuron keittoon. Kovasti onnea matkaan ja...
  18. Elomeena

    Onko tyhmää jos kaffi pöytäåän laittasin muumimukit ristiäisiin

    Ihana idea. Puollan muumimukeja. Teet niin kuin itse haluat. Ei kannata turhaan vetää överiksi hienosteluksi vain siksi, että joku mieltää lapsen ristiäiset tikkujäykkänä juhlana.
  19. Elomeena

    Älkää tehkö näin-ketju

    Eilen todettua: Jos lattialle tippuu ruuvi ja etsimällä etsit sitä kunnes luovutat koska ajattelet, että se ei VOI löytyä niin etsi silti vielä lisää. Vähän päältä 1-v löytää sen takuuvarmasti ja yrittää sitten tosissaan tunkea sitä pistorasiaan (käytössä suojat, onneksi).

Yhteistyössä