Oletko kokeillut huumeita?

• Viestiketjun aloittaja Vastaa rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti
Olen kokeillut, mietoja. Vahvempia aineita en ole uskaltanut enkä uskalla koska tunnen itseni niin hyvin, että sille tielle sitten jäisin.

Ja tosiaan, kukaanhan ei pakota ketään kokeilemaan, mutta kuinka älytöntä on tuomita jonkun toisen tekemiset?

joopjda
En ole ja rehellisesti sanottuna: jos haluaisin kokeilla niin en tiedä, mistä edes etsisin... Ei kyllä ole koskaan kiinnostanut tietää. En ole ikinä polttanut tupakkaakaan.

dih
kannabista muutaman kerran

ensimmäisellä kerralla olin kaverin seurana vessassa kun tämä oksentaa liiasta polttelusta ja naurettiin ihan hulluna sille, että jos me kuollaan ja meidän silloiset poikaystävät ei tajua mitään ennen aamua. (tää asia nauratti todella kauan!!) ilta päätty siihen ku kaikki maataan vessan lattialla. Olin kuitenkin ainoa joka ei oksentanut (onko tämä nyt hienoa? mutta piti mainita)

Toisella kerralla katottiin kavereiden kanssa jotain suomalaista sketsiohjelmaa ja ne helvetin tyhmät jutut oli ihan helvetin hauskoja. Mentiin pizzalle ja se pitsakin oli ihan helvetin hauska juttu. Ja kun lähdin yksin tallustamaan kotiin tuli ihme hallunisaatioita (?) luulin koko ajan et joku seuraa ja kuulin oman nimeni lausuttavan koko ajan. (ei niin hauska kokemus)

Kolmas ja viimeinen kerta oli kun bongista (?) otin yhden ainoan, ehkä turhan ison hatsin ja kohta olinkin ihan kuutamolla ja nukkumassa.

Nyt en enää ikinä polttelisi tai kokeilisi mitään muitakaan huumeita. Niin monen läheisen ihmisen elämän on huumeet pilannu

[QUOTE="Heidi";26718999]Olen. Viihdekäytin kannabista, ekastaasia ja amfetamiinia. Siitä on jo monta vuotta aikaa. Olihan se hienoa, mutta henkinen/moraalinen morkkis oli niin kamalaa, etten ole enää halunnut niiden voimin bilettää.. Paras kaverini jäi sille tielle ja on täysi narkkar nykyään..[/QUOTE]

Sama.

....
En.
Joskus 3-4 vuotta sitten päädyttiin kaverin kanssa "pilviluolaan", ja jointti kiers siinä ympyrässä. Jostain kumman syystä oikeasti sanoin vain "ei kiinnosta" (vaikka oikeasti kyllä kiinnostaa edelleen, ja olin tuolloin vielä kaatokännissä!), ja siitä eteenpäin olen aina kieltäytynyt.

En osaa selittää miksi, mutta joku periaatejuttu tuo kai on. Vähän niinkuin aikoinaan neitsyydestä kiinnipitäminen oli semmonen periaatejuttu :D

Kaveri otti sen jointin vastaan, ja polttelee sen takia edelleenkin aina kun on mahdollista. Ei onneksi ole koukkuun sen kummemmin jäänyt. Ei siis maksa ikinä huumeista, ottaa vain vastaan jos tarjotaan. Ja hyvä niin!

Olen kokeillut kannabista ja amfetamiinia. Eikä ollut minun juttu, joten helppo oli jättää se hölmöily kokeiluun. Päätin että jos tarve tulee vetää pää sekaisin niin teen sen sitten viinan avulla.

ghjyr
Joo, käyttänytkin amfetamiinia reilun vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti, annoin silloinsen poikaystävän pistää suoneen, se oli menoa sitten.

lopetin onneksi, sitten pari kertaa noin vuoden/puolen vuoden välein ryyppäys reissuilla sorruin viivoihin.

Viimisenä tuli sellainen putki että valvoin kesällä melkein kuukauden putkeen :D

Mutta sitten(.n. 4v. sitten) tapasin nykyisen mieheni, menin naimisiin ja sain 3 lasta.

Ilman miestä olisin varmaan nytkintuolla vetämääs jotakin

Meillä oli yläaste kesinä iso kaveriporukka, joka enemmän tai vähemmän kokeili kaikenlaista. Tätä nykyä olen ylpeänä ainoa, joka ei ole kokeillut viinaa tai tupakkaa vahvempaa. Eikä ole tullut mieleen kokeilla, kun näki vierestä mitä se teki. Yksi kaveri pilasi elämänsä kokonaan..

Sittemmin on kyllä tullut tehtyä paljon muuta typerää, muttei siihen ole tarvinnut pistää päätä sekaisin.. :D

Yhteistyössä