Oletko kokeillut huumeita?

• Viestiketjun aloittaja Vastaa rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti
nnnnn
Seurustelin nuorena jonkin aikaa kannabista polttavan tyypin kanssa. Pyysin että antaa munkin kokeilla mut ei se koskaan antanut, jos pyysin se antoi mulle siideriä. Se sanoi että polttaminen pehmentää aivot?!?

Kerran olen kokeillut pilveä. Tuli tosi paha olo, ei ole tehnyt mieli kokeilla toiste.

Alkoholin ja muiden päihteiden/huumeiden yksi eroista on siinä, että ensiksi mainittu sattuu olemaan laillinen täällä historiallisista seikoista johtuen. Kultturisidonnainen juttu, mikä päihde on laillinen ja mikä ei. Tietysti toiset päihteet koukuttavat nopeammin kuin toiset ja päihdyttävä vaikutus on suurempi.

Itselläni on selvä addiktiotaipumus, joten välttelen nykyään myös alkoholia ja tupakkaa. Joskus tulee tietysti sorruttua... Joten en nyt absolutistikaan ole.

"kkkk"
Satunnaisesti olen poltellut itse kasvatettua kannabista silloin tällöin. Kun polttelen, en nauti alkoholia, vaan rentoudun. Nuorempana kokeilin myös lääkkeitä ja imppaamistakin olen yläasteella kokeillut pari kertaa.

"marianna"
Olen ja edelleen. Kannabis ja eksä. Joku voi haukkua narkkariksi, mutta olenko, jos tämä tapahtuu kahtena, kolmena viikonloppuna vuodessa. En edes tupakoi. Ainostaan silloin vedän sauhut kun kyseiset viikonloput ovat menossa. Näin elän ja tyytyväinen olen. Jo kuudetta vuotta, enkä mitään himoa, koukutusta ole tuntunut.
Ei morkkista, ei krapulaa niinkuin viinasta.

Näin tulen jatkamaan.

Olen. Pariinkin otteeseen ja ihan tietoisesti. Kymmenen vuotta sitten Espanjassa eräissä häissä jotka kestivät liki viikon. Oli se ihana tunne, kieltämättä. En ihan tiedäkään mitä siellä tarjottiin, mutta nuuskaistava oli.
En siihen koukkuun jäänyt ja nämä kuluneet 10-11 vuotta ovat menneet ilman himoa aineisiin.

Pilveä joskus kauan sitten jossain kaukana. En innostunut mutta niiden kokemuksien pohjalta en ymmärrä miksi viinalla saa jokainen pilata elämänsä ihan laillisesti mutta Suomessa jopa kannabiksen hallussapitokin on laitonta. En millään usko mihinkään gateway-teoriaan todellakaan tuon osalta.

Mitään kovempia en ole kokeillut enkä tuu kokeilemaan.

hurr
En vain kokeillut vaan käyttänyt, kaikkea mahdollista vuosien ajan. Nyt pikkuhiljaa aletaan olemaan kuivilla vaikka matkaa vielä on... Se ei todellakaan ole 'mahtavaa' kuten monet täällä sanovat olleen jonkun kertakokeilun perusteella.

Olen, pilveä kauan kauan sitten. Sörnäisissä vanhassa margariini-tehtaassa oli ihan hörhöt bileet jonne mentiin miesystävän kans käymään ja siellä ringissä istuttiin ja sätkät kiersi. Mä tosin yskin niin helvetisti enkä sen jälkeen koskenut kyseiseen aineeseen.

flippo
En. Tai no muskottipähkinää huumausmielessä kyllä. Meni pää ihan sekaisin. Hallusinaatioita, paniikkikohtauksia yms. Tämä kokeilu riitti, ei tee mieli siirtyä vahvempiin joskaan ei kyllä kokeilla toista kertaa pähkinääkään :D

"shihtzu"
En ole koskaan kokeillut, eikä kyllä koskaan ole edes yritetty tarjota. Ei mulla ole ollut koskaan mitään hinkuakaan kokeilla. Tupakkaa olen kokeillut ja sekään ei ollut mun juttu ollenkaan.

En ole koskaan livenä edes nähnyt huumeita, tosin nyt parin viikon sisällä olen kyllä käsitellyt mitä ilmeisimmin huumelähetyksiä pari kertaa.

Yhteistyössä