Oletko kokeillut huumeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vastaa rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26718035]En. Tarjottu on kannabista, kokaiinia, amfetamiinia. Mä olen niin joka tavoin ja kaikkeen addiktoituva, että ehkä mulla on ollut tuon asian suhteen ollut joku sisäinen "varoittaja", joka on pitänyt mut erossa niistä.
Sama pätee lääkkeisiinkin. Mun kroppa ei pidä oikeastaan mistään lääkkeistä. Vaikka lääkäri määräisi, saatan jättää ottamatta enemmän kuin yhden annoksen, kun tuntuu vaan niin kamalalta.[/QUOTE]

Sama juttu, kerran sain selkäsärkyyn tabuja, pari otin ja kun huomasin, että niissä onkin kodeiinia, niin viskasin sitten loput mäkeen.

En ole koskaan tietoisesti kokeillut, enkä edes halunnut kokeilla. Kerran teininä parin kaljan jälkeen pummin tupakan joltain puolitutulta kaverilta ja hän antoi mulle sätkän. En ajatellut siinä olevan mitään outoa, mutta menin tuosta sätkästä aivan sekaisin. Luulen, että se oli jotain muuta, kuin tavallista tupakkaa. Varsinkin, kun kuulin jälkeen päin, että kyseinen tyyppi vetelee vähän mitä sattuu.
Tarjottukin mulle on, mutta en ole ottanut. Inhoan kaikkea huumeisiin liittyvää. Olen niien käyttäjiä kyllä lähipiirissäkin nähnyt ja myös sen, ettei siitä mitään hyvää seuraa.

En, pelkään kaikkia huumeita ihan kuollakseni. En nyt sinänsä usko, että kerrasta jäisi koukkuun, mutta pelkään saavani epäpuhtaita aineita, liian ison annoksen jne jne, kun en ole asiaan yhtään vihkiytynyt.

Intiassa joku vanha hippi tyrkytti jotain ainetta ihan väsyksiin asti. Hän oli sitä mieltä, että huumeista ei ole mitään haittaa. Kun katseli sitä pystyyn kuollutta laihaa kehäraakkia, niin hän oli aika huono mainos huumeille. :D

Olen. Enkä tiedä ketä kiittäisin siitä, että tajusin lopettaa "ajoissa". Amfetamiini kolahti muhun ja lujaa. Se on mennyttä, vaikka pakko myöntää, että edelleenkin välillä ajatus käy mielessä, varsinkin noiden uniongelmien takia.

Olen kokeillut kannabistupakkaa ja hasista (keksissä). Nuo pari kokeilukertaa riitti, varsinkin tuosta hasikseta meni polla niin sekaisin että ei kiitos enää ikinä!

[QUOTE="vieras";26717884]Mä taas näen, että elämän pitää olla aika ahdistavaa, että edes viitsii nykytietämyksellä ottaa tuollaisen riskin, liian paljon menetettävää. Kokemukset, ne kerätään ihan muista asioista.[/QUOTE]

Niin se olikin tosi ahdistavaa. Päihteiden käyttö oli pakoa ahdistavasta todellisuudesta.

Olen. Viihdekäytin kannabista, ekastaasia ja amfetamiinia. Siitä on jo monta vuotta aikaa. Olihan se hienoa, mutta henkinen/moraalinen morkkis oli niin kamalaa, etten ole enää halunnut niiden voimin bilettää.. Paras kaverini jäi sille tielle ja on täysi narkkar nykyään..

Olen polttanut muutaman kerran pilveä nuorena. Ei ollut mun juttu ollenkaan. Vahvempia huumeita tajusin onneksi olla kokeilematta,vaikka siihen olisi mahdollisuuksia ollut.

Yhteistyössä