Onko sinulle tarjottu huumeita? Oletko kokeillut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesimeloni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vesimeloni

Jäsen
31.07.2010
89
0
6
Niin, siis onko teille tarjottu koskaan huumeita? Kuka tarjosi? Oletko kokeillut mitään huumeita ja jos olet, niin miksi kokeilit?

Itselleni on tarjottu kannabista, mutta en sitä ottanut. Minulle tarjosi sitä veljeni tyttöystävä. Olen todella huumevastainen, eikä tulisi (eikä ole aiemminkaan tullut) mieleenikään kokeilla, en ole kokenut tarvetta siihen.
Kerran joskus teini-iässä olen saattanut tietämättäni saada jotain huumetta. Olin pikkuisen humalassa ja puolitutulta "kaverilta" pummasin tupakkaa ja hän antoi sätkän. En nuoruuttani ja humalan vuoksi osannut mitään epäillä, vaan poltin sätkän. Sen jälkeen vintti pimenikin täysin ja olin tosi sekava (kuulemma...). Jälkeenpäin kuulin, että kyseinen "kaveri" polttelee sätkissään muutakin, kuin tavallista tupakkaa. :|

Ulkomailla ollessa, kyllä, ja kyllä kokeilin. Ei tietysti ois pitänyt, mutta mulla oli sellanen kapinallisvaihe päällä. Eikä se tee minusta sen huonompaa ihmistä.

On ja olen kokeillut, tutun tutulta sain vahvempia aineita ja testailin niitä piikittämällä ei se tuonut mitään erityisiä kokemuksia eikä paskaa oloa mutta en ole sen jälkeen kokeillut kun ei ole tarvetta siihen, jos saisi paremmat fibat niin varmaan uudestaan piikittäisin, maria polttelen toisinaan ja se on parempaa viihde käytössä kuin alkoholi, mikään alkoholi.

[QUOTE="vieras";22943000]Eikä se tee minusta sen huonompaa ihmistä.[/QUOTE]

No ei kai yksi "virhe" kenestäkään sen huonompaa tee. :)
Enkä tällä kyselylläni sitä tarkoita, että jos joku on kokeillut, niin pidän sitä huonona tai epäonnistuneena ihmisenä. Kiinnostaa vaan, mikä saa toiset kokeilemaan. Itselleni kun ei koskaan (edes silloin kapinavaiheessa) sellaista tarvetta ole tullut, että huumeita edes kokeilisin. Tosin mun teini-iässä niitä ei ollutkaan tarjolla siihen malliin, kuin nykypäivänä. Se kun minulle tarjottiin huumetta, tapahtui, kun olin jo aikuinen.

No ei kai yksi "virhe" kenestäkään sen huonompaa tee. :)
Enkä tällä kyselylläni sitä tarkoita, että jos joku on kokeillut, niin pidän sitä huonona tai epäonnistuneena ihmisenä. Kiinnostaa vaan, mikä saa toiset kokeilemaan. Itselleni kun ei koskaan (edes silloin kapinavaiheessa) sellaista tarvetta ole tullut, että huumeita edes kokeilisin. Tosin mun teini-iässä niitä ei ollutkaan tarjolla siihen malliin, kuin nykypäivänä. :( Se kun minulle tarjottiin huumetta, tapahtui, kun olin jo aikuinen.
No joo, ärsyynnyin, koska nuoruuden tyhmyydet tuomitaan aina, vaikka kuinka kauan olis tapahtumasta. Joo, olen kokeillut, tiedän, että se oli tyhmää, mutta oli pentu ja luuli olevani cool. Enkä todellakaan huutele kaikille, mitä oon tehny. Mutta ainakaan en oo tehny muuta rikollista... Sydämeni särkyis jos oma lapseni käyttäs huumeita. Se on sekopäiden touhua.

Kyllähän se niin on että kannabis pitää vapauttaa kokonaan kaikkien käyttöön lailliseksi, siitä on vaan turhaa motkotettu kuten uskonnostakin niin kukaan ei uskalla sitä sanoa vaan ääneen että se pitää laillistaa.

On tarjottukin, mutta suurimman osan huumeistani olen tavalla tai toisella maksanut :D
No joo ei ole leikin asia. Viisi vuotta meni piikittäessä.

Ihan ensimmäisenä huumeita kai tarjosi kaveri. Kaveripiirissä alkoi yhtäkkiä liikkua huumeita. Suurin osa vetää yhä, jotkut ovat kuolleet ja loput erityyppisissä laitoksissa (vankila, mielisairaala...). Muutama on samassa tilassa kuin minä nyt, eli jo vuosia tavallista elämää.

En tiedä mikä sai kokeilemaan... olisiko ollut kokeilunhalu, kapina, masennus, kavereiden esimerkki. En osaa sanoa, varmaan kaikki nuo.

Ei ole tarjottu, enkä ole kokeillut, enkä tule kokeilemaan. Olen hyvin huumevastainen.
En polta tupakkaa, enkä ole känniä juonut vuosiin. Joskus saunan jälkeen juon yhden siiderin (pienen) saunajuomaa.. edellisen siiderin juomisestakin alkaa olla 1kk.

Kannabista oon kokeillut joitain kertoja, tarjoajina tutut ja poikaystävä.

Ei vaikuttanut oikein mitenkään, joten motivaatio myöhempään käyttöön on ollut nollassa.

On tarjottu. pari kertaa olen pilveä polttanut, ei ole minun juttuni, ja sieniä syönyt kerran, mikä oli mitä hienoin ja kasvattavin kokemus, mutta en ole kumminkaan toistanut sitä, oli kumminkin henkisesti melko raskasta se äkkinäinen maailman avartuminen. muihin aineisiin en ole koskenut, enkä nykyään koske mihinkään.

Ei ole tarjottu, enkä ole kokeillut, mutta mies ja hänen kaverinsa ovat viihdekäyttäjiä. Eivät ole kuitenkaan minulle edes tarjonneet, kun tietävät, että en edes alkoholiin tai tupakkaan ole eläissäni koskenut.

Kannabista ja ekstaasia tullut kokeiltua. Ekstaasista tykkäsin enemmän, otin vain puolikkaan tabletin, mutta olo oli mukavan empaattinen, iloinen ja onnellinen. Taustatietona se, että olen useita vuosia jo kärsinyt masennuksesta, ja tuo ilta oli ihana hengähdystauko. Ja ei, en jäänyt koukkuun. Ja kokeilu oli myöskin tarkoin harkittu, en ollut humalassa vaan selvinpäin ja yksin kotona. Kannabiksesta en niinkään välitä.

Yhteistyössä