Hakutulokset

  1. Elomeena

    Mitä tekisit OIKEASTI jos näkisit että lapselle huudetaan pää punaisena?

    En tekisi mitään. Oma on asiansa kuinka toimii. Lisäksi kun kyseessä on tuntematon ihminen niin on myös mahdotonta tietää kaikkia syitä tuohon käyttäytymiseen. Usein tulee vaivautunut olo kun joku kohtelee lastaan omasta mielestä omituisesti, mutta tosiaan on vaikea ymmärtää syytä ellei ymmärrä...
  2. Elomeena

    Kuljetaanko teillä ilmoittelematta menojaan?

    Ilmoitetaan jos ollaan kotona molemmat. Lapset ei vielä kulje yksin mihinkään, mutta myös heille sanotaan heipat jos ovat kotona lähdön hetkellä. Kesken miehen työpäivän en soittele ja ilmoittele menemisistäni erikseen, mutta jos hän sattuu soittelemaan muuten vaan (yleensä ainakin kerran...
  3. Elomeena

    Pitääkö tämä aikakäsitys omalla kohdallasi paikkansa?

    Ei sovi kyllä miltään osin tuo leijona. Viisitoista minuuttia parrasvaloissa olisi niin pitkä aika, että ehtisin saada paniikkikohtauksen tai kaksi. Mulla on ihan päinvastainen käsitys asioista: haluan mieluummin olla tunnin etuajassa kuin vähän myöhässä. Panikoin jos tuntuu, että olen paikalla...
  4. Elomeena

    Minkälaiset kengät kannattaa ostaa lapselle joka kävelee tuen kanssa (ja varmaan kohta ilman)?

    Meillä ekat kengät oli tarralenkkarit. Tukevat, tukea oli siinä mallissa myös nilkalle. Jalan rintavuuden takia ensiaskelkengistä ei löytynyt sopivaa mallia ja jalka oli niin puristuksissa kokeiltaessa, että eihän sellaisia voinut ostaa. Hyvin on opetellut noissakin ja nyt kävelee hienosti ilman...
  5. Elomeena

    Hei käsityöihmiset/ompelijat/kankaanhiplaajat! Käytättekste kaavoja?

    Yleensä piirrän itse kaavat, joita sitten käytän. Pienempiä ja helpompia juttuja leikkelen suoralta kädeltä ilman kaavaa. Muotoilua käytän oikeastaan vain silloin kun kaavotus olisi todella työlästä.
  6. Elomeena

    Viettekö 1-vuotiaan studiokuvaan?

    Meillä oli vakaa aikomus, mutta se on kiireiden keskellä jäänyt :/ Ajateltiin, että tähdätään sitten 1,5-vuotiskuvaan :D
  7. Elomeena

    OLen tullut siihen tulokseen, että minulle kaikkein järkevin valinta olisi lapsen hankinta

    Paljon pahaa kuolisi kun näin tehtäisiin. Ei mulla muuta.
  8. Elomeena

    Pitkässä parisuhteessa olevat..

    Haha :D Eikö sun ap kannattais puhua miehen kanssa sun tuntemuksista? Pieni kosketus ohikävellessä, pusu poskelle ihan muuten vaan... Pienistä asioista rakentuu paljon. Kaikki ei tietenkään edes pidä moisesta, mutta itse varmaan tunnet miehesi?
  9. Elomeena

    Näistä meillä on pakko olla (tuotemerkit) aina keittiössä

    - Mama's nuudelit (kana) - Fairy - Oivariini - Fazer (suklaa miehelle) - Vaasan (ruisleipää, nomsk) - O'boy - Saludo (ikävä entistä Kultakatriinaa, mutta pilasivat sen) ...ainakin. Maitoa pitää kanssa olla, merkillä ei niin väliä, vaikka Valioa suosin kun mahdollista.
  10. Elomeena

    On se kiva kun jotkut saa 4 tai 5 lasta!!

    Toivon onnea matkaan jos vaikka joku päivä sullakin olisi ainakin se yksi. Mua ei niinkään ottanut yrittämisen keskellä aivoon perheet, joissa lapsia on monta ja heitä rakastetaan. Mua otti aivoon kaikki ne riskip*llut, jotka jakoivat ilman ehkäisyä ja ne, joiden ehkäisy petti ja sen...

Yhteistyössä