On se kiva kun jotkut saa 4 tai 5 lasta!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 70007
Esikoisessa oli takana pitkä yrittäminen ja kohtukuolema.
Kakkosen kohdalla takana oli 7 vuoden lapsettomuus ja yksi keskenmeno.
Kolmannen kohdalla raskauduin nopsasti, ja neljäs saa tulla jos on tullakseen.

Elämä voi heittää myös yllätyksiä eteen.
 
"..."
Älä anna katkeruudelle valtaa. Olen itse kokenut miltä tuntuu kun lasta ei yrityksistä huolimatta kuulu tiedän, että helppoa se ei ole. Kuten tuossa edellä jo sanottiin, niin elämä voi heittää yllätyksen. Ja iloisen sellasen.
 
[QUOTE="vieras";26675736]Kun toiset ei saa ensimmäistäkään! En ole katkera, mutta kuitenkin...[/QUOTE]

Mutta eihän se ole sulta pois, montako lasta muilla on..?
Mutta voin kyllä uskoa, että katkeruus nousee pintaan. Lapsettomuuden keskellä taistellessa, ei varmaan järki ole enää mukana. Voimia.
 
Aina ei voi/jaksa ymmärtää miksi toisille suodaan lapsia ja toisille ei tai he joutuvat odottamaan
monta vuotta ja pettymään matkan varrella lukemattomia kertoja.
Meille suotu 5 lasta, kuudes menetettiin raskauden puolivälissä.

Toivon sydämestäni, että saatte vielä oman rakkaan pikkuisen:hug:
 
Toivon onnea matkaan jos vaikka joku päivä sullakin olisi ainakin se yksi.

Mua ei niinkään ottanut yrittämisen keskellä aivoon perheet, joissa lapsia on monta ja heitä rakastetaan. Mua otti aivoon kaikki ne riskip*llut, jotka jakoivat ilman ehkäisyä ja ne, joiden ehkäisy petti ja sen seurauksena annettiin lapsen syntyä elämään karmeaa elämää surkeaan perheeseen.

Voimia.
 
"yhden lapsen äiti"
Aika tunteetonta sanoa noin. Ei ole pois, mutta eihän se todellakaan tunnu mitenkään mukavalta katsoa asiaa sivusta, kun ei ole edes yhtä lasta. Helvetti, tässä senkin näkee, että varmaan näistäkin 4-5 äideistä, osa on just jotain näin kylmiä,, tunteettomia, jotka sitten kasvattaa lapsistaan samanlaisia. Mitä toisen tunteilla väliä. Että älä ainakaan kateellinen ole näille äideille, ehkä enemmänkin säälisin niitä lapsia heidän vanhemmistaan.

Meillä on yksi terve lapsi ja olen hänestä kiitollinen. Sivusta olen seurannut kolmea tuttavaparia, joille lapset ovat tulleet vuosien yrittämisen ja erilaisten hoitojen jälkeen. En voi kuvitella miltä sinusta tuntuu. Toivon sydämestäni, että lapsi suodaan myös teille. Halaus sinulle ja kaikkea parasta elämäänne.
Nämä on todella tyhmiä kommentteja. Miten tunteetonta, julmaa, kylmää...

Itselläni on lapsia (yksi mahassa tulossakin), eikä tulisi mieleenkään painaa lapsettomia alas typerillä kommenteilla, vaan toivon heille kaikille että saisivat oman lapsen.
 

Yhteistyössä