Anoppi ei päätä mitä legoilla tehdään. Sinä tietenkin teet mitä haluat.
Omituinen anoppi.
Omituinen anoppi.
Samaa mieltä. Lisäksi olen tullut tähän tulokseen kaikkien muidenkin lelujen kanssa. Meillä on vauvan puuhamatto, jota en vihjailuista huolimatta ole luovuttamassa/myymässä kenellekään. Lapsia ei ole edes haaveissa tulossa lisää, mutta jos joskus, niin haluan, että tietyt asiat on valmiina.Mä tuun perheestä, jossa legot/duplot on kulkenu sukupolvelta toiselle ja niin tulee jatkossaki tapahtumaan, eikä noita muille jaella.
Saako teille muut tulla sanomaan, mitä pitää antaa lainaksi muille, jos on sitä mieltä, käytättä kyseessä olevaa tavaraa tosi harvoin? Ja lainaatko sitten sen tavaran, koska joku niin vaatii?Jos tokaluokkalaisesi leikkii niillä todella harvoin, niin mä en kyllä ymmärrä että miksi et voisi antaa niitä lainaan?!?
Kuten itsekin tiedät, eivät ne käytössä juuri kulu.
Mielestäni sinä olet itsekäs (kyseessä kun nyt kuitenkin on sukulaislapsi) ja anoppi sitten taas muutoin vähän sekaisin. Ei ne duplot nyt suoranaisesti KUULU sille miehesi veljen muksulle, mutta kyllä mä ne ilomielin lainaan antaisin...ja annankin, kunhan sisarilleni tulee lapsia.
No kyllä esimerkiksi tämä minun mielestäni vähän hyökkäävältä kuulostaa:On sulla hyvä mielikuvitus ainaki.