"Harmaana"
Meidän lapsella on todella paljon duploja. Niistä iso osa on minun ja minun veljeni vanhoja ja paljon olemme uutenkin ostaneet. Lapsella on duploista isot junaradat, lentokentät, bussiasemat, poliisiasemat, eläintarha jne jne ja legojen arvo on paljon. Mieheni ei ole tainnut ostaa lapsellemme yhtään duploa, joten käytännössä legoasia ei miehelleni edes "kuulu". Jos ymmärrätte mitä tarkoitan ja mieheni on myös sitä mieltä, että lefoja ei anneta kenellekään- Lapsi menee nyt tokalle luokalle ja todella harvoin leikkii enää dubloilla.
Anoppi sitten ilmoitti meillä käydessään, että voi viedä duplot X:lle. (X= mieheni veljen lapsi).
En sanonut tuohon mitään. Lähtiessään anoppi sitten huikkasi miehelleni, laitetaanko duplot heti pussiin, niin hän voi mennessään viedä ne X:lle. Mieheni sanoi äidilleen jotakin "no ei niitä nyt vielä mihinkään viedä".
Anoppi sanoi, että kerta meidän lapsi ei niillä leiki niin X saa ne.
Minä sitten sanoin asiallisesti anopille "nuo duplot ovat tosi arvokkaita ja niistä osa on mun ja veljeni vanhoja. Ei niitä anneta pois, eikä edes lainaan. Lapsi leikkii niillä niin kauan, kuin haluaa ja sitten vien ne varastoon".
Anoppi nyt sai tästä sitten riidan aikaiseksi ja hän on sitä mieltä, että ne duplot KUULUU X:lle.
Anoppi sitten ilmoitti meillä käydessään, että voi viedä duplot X:lle. (X= mieheni veljen lapsi).
En sanonut tuohon mitään. Lähtiessään anoppi sitten huikkasi miehelleni, laitetaanko duplot heti pussiin, niin hän voi mennessään viedä ne X:lle. Mieheni sanoi äidilleen jotakin "no ei niitä nyt vielä mihinkään viedä".
Anoppi sanoi, että kerta meidän lapsi ei niillä leiki niin X saa ne.
Minä sitten sanoin asiallisesti anopille "nuo duplot ovat tosi arvokkaita ja niistä osa on mun ja veljeni vanhoja. Ei niitä anneta pois, eikä edes lainaan. Lapsi leikkii niillä niin kauan, kuin haluaa ja sitten vien ne varastoon".
Anoppi nyt sai tästä sitten riidan aikaiseksi ja hän on sitä mieltä, että ne duplot KUULUU X:lle.