Onko tyhmää jos kaffi pöytäåän laittasin muumimukit ristiäisiin

• Viestiketjun aloittaja "muumi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tämä on niin makuasia, josta voi todellakin kiistellä =)
Mun mieleipiteeni on, että en laitas kumpaakaan.. siis mukeja tai vihreää maljaa.
Ja jos teillä kahvikalusto on kaapissa, niin kaiva se esiin. Mitä varten se teillä ylipäätään on? Meillä kahvikalusto on käytössä muutaman kerran vuodessa (lasten synttäreillä aikuisille ja sit noita juhlia varten). Muutenkin elämässä on niin vähän juhlia, että todellakin panostan sit niihin. Tuntuisi todella arkiselta ryystää kahvia muumimukeista, kun ne ainakin meillä on ihan arkikäytössä. Opetetaan siinä samalla myös lapsille juhlan kunnioittamista.

"vieras"
Jos päädyt vihreään kastemaljaan, laita joatin muutakin samanväristä esim servetit, kastekimppu mahdolllisiman vihreäsävyinen, kahvipöytään kynttilä samaa sävyä jne. Korosta tuota väriä hillitysti.

Meillä on ollu kaikissa perheen keskisissä jutuissa muumimukit pöydässä, ne on ainoot joita mulla on sen verran et saan kaikille kupit..Vai olisko mun härskeillä teksteillä varustetut kupit ollu paremmat? :p

Meillä ei ristiäiset oo niin kamalan virallinen juttu, vallankin kun itse kaste oli muualla kun kotona ja vain lähimmät tuli kotiin kahville, joten ihan hyvin meni muumimukit pöydässä.

kamoon
Tämän takia miesten elämä on NIIN paljon helpompaa, he eivät käytä arvokasta aikaa miettimällä, millaisista kipoista kahvi tarjoillaan :D miten oikeasti jollain voi olla noin vahvoja mielipiteitä KAHVIKUPEISTA :D :D

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
....
Mä miellän muumimukit lastenkutsuihin. En voi muutenkaan sietää muumeja missään muodossa. Joten en tosiaankaan laittaisi niitä pöytään vielä niinkin juhlavaan tilaisuuteen kun ristiäiset.

[QUOTE="ime";26682305]nimiäiset ei olekkaan juhla :([/QUOTE]

Nimiäisissä julkistetaan lapsen nimi. Ristiäisissä lapsi liitetään seurakuntaan ja julkistetaan lapsen nimi. Sama idea molemmissa,se nimi kun ei siinä kasteessa tule vaan siinä liitetään seurakuntaan...

Yhteistyössä