ristiäiset tulossa
[QUOTE="ime";26682219]paskan jauhaja olet. Muumit ristiäispöydässä on sama kuin verkkarit häissä[/QUOTE]
ja sinä olet surkea provo.
ja sinä olet surkea provo.
Ottaako hermooAlkuperäinen kirjoittaja ristiäiset tulossa;26682226:ja sinä olet surkea provo.
No siitähän mä nuo Royal Doultonitkin muistin Mun mielestä tuo muumipapan hattu kastemaljana on ihana idea Sen seuraksi ne muumimukit sopisikin.Alkuperäinen kirjoittaja ristiäiset tulossa;26682186:Niin meilläkin. Silti meille sopisi ihan hyvin muumimukit sinne joukkoon. Anteeksi vaan, mutta tulee mieleen lähinnä se pokka pitää sarjan ämpärinainen... naurettavaa jäykkää pröystäilyä ja hienostelua. Jos jonkun lapsen ristiäisten juhlavuus menee piloille muumimukeista, niin on se juhlavuus aika pienestä kiinni.... siis kahvikupista. Haha.
Muumimukien rinnallako ainoa vaihtoehto olisi mummomaiset ruusukahvikupitOnneksi omia lapsiani ei ole kastettu joten ei ole tarvinnut jäykkiä ristiäisjuhliakaan pitää. Voin vain kuvitella miten paskanjäykkänä peloissaan anoppi olisi silmäillyt ollaanko varmasti tajuttu laittaa mummomaiset ruusukahvikupit 'asetteineen' päytään, onko kastemalja sopiva, sopiiko kukat nyt varmasti kattaukseen jne. Jestas! Ja mitä anoppiini tulee, on hän mahtavan ihana ihminen, mutta se tietty jäykkyys noissa asioissa...
Ei suinkaan, mietin vain anopin ajatuksia ja mieltymystä. Se rakastais just niitä mummomaisia ruusukuppeja.Muumimukien rinnallako ainoa vaihtoehto olisi mummomaiset ruusukahvikupit
Itse olin rippijuhlissa, jossa valkoisella Teemalla ja muumimukeilla oli luotu oikein kivan näköinen ja konfirmoidun näköinen kattaus.Itse en tykkää muumeista, mutta jos niistä nyt sattuu tykkäämään, niin voi luoda nätin kattauksen. Kukin tyylillään.
Me käytettään KoKo "kuppeja" arkena, sekä kahveille, että vauvanruoille, sekä sitten juhlissa. Emme siis omista pikkuruisia kahvikuppeja lainkaan, emmekä haluakaan. Teatterilautaset olisin halunnut, mutta en ole löytänyt sopivia.Itse olin rippijuhlissa, jossa valkoisella Teemalla ja muumimukeilla oli luotu oikein kivan näköinen ja konfirmoidun näköinen kattaus.
Meillä ei ole kotona kuin yksi muumimuki, joten en osaa ajatella niitä niin arkisinakaan. Vaikka juohan moni esim. Teemoista arkikahvinsa ja kattaa samat kupit myös juhliin. No big deal.