Hakutulokset

  1. E

    Kuinkakohan moni nyt sitten ei ota tota possurokotetta tällä palstalla??

    Täällä myös yksi, joka ei sitä aio ottaa. Vaikka työn puolesta olisi tarjottu. Hirveästi en ole sairastellut muutenkaan. Ja lisäksi olen perusterve, eli jälkitaudit eivät ole välttämättä niin rajuja. Katsotaan kuinka käy. Eikä tuo sikiskään mikään supertauti ole, joka tarttuisi kuin hyppykuppa...
  2. E

    Mitä söit odotusaikana?

    Hirveä nälkä tuli kun tätä lueskelen :) Tosin sen verran iltapainotteista on tämä minun paha olo, että ei hirveästi kuitenkaan ruokaa tee mieli.. Hmm. Itselläni uppoaa tällä hetkellä lähinnä vain viilit ja jogurtit sekä sämpylät ja perunamuusi. Porkkanalättyjä söin aika paljon parin viikon...
  3. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Sonja R onnea plussasta!!! :heart:
  4. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Huoh, minulle voi päivittää kp1. Menkat alkoi melkoisella jytinällä.. :'(
  5. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Lintsi85: Mulla tässä kierrossa ihan sama. Yleensä heti oviksen jälkeen tissit tosi arat, nyt ei mitään.. Outo tämä naisen kroppa. Varsinkin kun ekat 4 kiertoa pillereiden lopettamisen jälkeen ihan identtiset ja säännölliset samoilla oireilla..
  6. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Täällä edelleenkään ei plussaa eikä kuukautisia. Tosin en tänä aamuna testannut. Viikolla tuli testattua joka aamu ke-su. Nyt kuitenkin ihan hirveä fiilis ja morkkis. On tosiaan vieraita vähän kauempaa kylässä ja heidän kanssaan on tullut nautiskeltua muutamakin lasillinen viiniä. Pe tuli...
  7. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Pikainen päivitys tähän väliin, sitten jälleen vieraita viihdyttämään. Eli, ei vuotoa, ei plussaa.. Koko kierron aikana ei ollut kunnon ovisoireita, nännikipuja tms. EHKÄ ovuloin viime viikon ke-to. Joten täti odotettavissa varmaankin ensi viikolla. Oon kyllä testaillu aika tiuhaan, kun on noita...
  8. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Oho, tulipas taas oltua pitkään pois täältä. Paljon on kerennyt tapahtua. Isot onnittelut kaikille plussanneille&haamuilijoille! :flower: Ja halaus kaikille tippuneille :hug: ON: Tästä kierrosta ei juuri mitään oireita. Ei mitään. Yleensä oon oviksen kyllä selkeästi tunnistanut ja se on...
  9. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Voi onnea oikein paljon hugoliina!! Ihanaa! :heart: :heart: Mä olin jotenkin ihan varma että sä plussaat seuraavaks, en tiedä mistä se fiilis tuli. Eikö me muutkin kohta plussata, joohan?? ON: ovista en lainkaan ole bongannut tässä kierrossa, outoa.. No ensi kierrolla sitten.. Kait...
  10. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Voi toivotaan Sisely että on hyvä asia tuo ellotus ;) Vatsatautia on kyllä taasen liikkeellä, mutta ainakin noro iskee yleensä aika äkäisesti. Chili24 mulla oli suht samanlaiset menkat pillereiden jälkeen kun niiden aikaankin. Ehkä aavistuksen piteni (ja ennen kaikkea runsaantui (onko tuo...
  11. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Hui, näin monella jo jännät päivät. Viikonlopun olin poissa maisemista ja kaikilla tuntuu olevan nyt päivät käsillä :) Pupuilut jäi tosiaan vähän vähiin tuon reissun takia. Testasin äskön oviksen, onneksi en vielä ainakaan oo ovuloimassa eli ei vielä ressiä. Tuo lenssukin alkaa hellittämään...
  12. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Voi onnea Jecaterina! :flower: Tahtoo itekkin kaksi viivaa :) Hirveää lenssua myös täällä, taitaapi olla nyt sairasloman paikka kun tuota kuumettakin meinaa olla.
  13. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Ääh, pitkän pätkän tuossa aikaisemmin kirjoitin kunnes netti jumahti.. No uudestaan.. Mulle oli kans ekat luomukierrot melkoisia järkytyksiä :D Oireita tuntui riittävän vaikka kolmeen raskauteen. Olin jo aluksi ihan varma että ekasta kierrosta tärppäsi. Myös PMS-oireet ovat tulleet ihan...
  14. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Kärsivällisyyskurssi olisi kyllä poikaa :D Olen oikeastaan aina ollut melko kärsimätön luonne ja tämä odotus on kyllä tuskallista. Ihan kuin olisi odotuslistalla että pääsee odottamaan.. No, ehkä vain kp1:n aiheuttamaa toivottomuutta.
  15. E

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Hei, mukaan ilmoittautuisin, jos huolitte. Eli kp 1/30(32) ja yk 5. Esikoinen haaveissa. Eikä itsellänikään vielä muita apuja ole kuin greippimehu ja foolihappo. Ovistikkuja tänään tilasin netin kautta, varmistellaan ovis nyt tässä kierrossa. Aika salassa on tämä meidän yritys vielä, vain...

Yhteistyössä