** Helmikuun hermoilevat **

Kiitos Minna77 ja KristiinaK =)

Viimeks kun menkat alko ni aattelin et en tuu enää kiusaamaan itteäni tänne, mutta enhän mä voinu pysyy poissa, kun toivo nousee taas kun kp:t lisääntyy. Su-ma pitäis menkkojen taas tulla, mut pysyis kaukana musta.

Minna77 kyllä mäkin saan välillä "väkisin" yrittää harrastaa seksiä mun miehen kanssa, kun sekin on niin väsynyt töistä monesti. Meillä yleensä peitot heiluu viikonloppuisin usein pari kertaa päivässä, mutkun eihän se mulle riitä jos ei ovispäivät oo just silloin... Sen takia tuntuukin uus kierto ja menikat vielä rasittavimmilta, kun tietää et pitää taas alottaa se vonkaaminen, kaikki seksikikat käytössä...
 
Täällä tuntuu jo aika lailla menkkajuilinnalta. Vihlaisuja, koviakin, tuntuu useita päivittäin (nyt jo useampana päivänä). Ja olo on outo.

Mielikuvitus se taitaa tehdä tepposiaan :D

Tervetuloa mukaan wannabemama :flower:

Hassua, mutta minä en ole koskaan mitannut mitään lämpöjä. Kuumetta toki silloin, jos kipeänä olen ollut, mutta noin niin kuin muuten... En varmaan osaisikaan tehdä sitä oikein tai tulkita mitään :LOL:
 
Täällä EI YHTÄÄN MITÄÄN, siis ei mihinkään suuntaan :headwall:
ovis oli kp (13)14, jos nyt bongasin oikein...
Vähän on jäänyt kirjotukset väliin, kun ei ole oikein mitään kirjotettavaa, luen kyllä usein!
Tällä viikolla testaan, ja katselin että moni muukin voisi testata vaikka ryhmä testi perjantai aamulla??? :LOL:


(siis testaan jos ei täti kuulu(tai lähinnä tunnu) :ashamed:
 
Alisa Joo ei ollu ihan noin aikasin auki apteekki.. olisin kyl hakenut ku töihin menin:)
Tein tänään kyllä testin ja negaa näytti.. tosin vielä elättelen toivoite ku ei ollu pissa ollu rakossa ku hetken ja si ku apteekin testissä on et ei saa pissiä sen nuolen yli niin kyllä sitä tais olla ihan koko tikussa :LOL: olen hieman torvelo :) se testi ruutu olis sit kokonaan ihan hailakan punanen ja sit se nega viiva.. Mut aamulla teen vie aamupissasta ja sit ootellaan menkat..
Vähän on masentunut olo ku olin niin varma että olis ees haamu.. kai mun kroppani sit kusettaa mua ihan kympillä:(
 
Helmiläinen - vitsi, että oliskin kiva testata yhdessä perjantaina ;). Mutta minä en ehdi siihen testausporukkaan mukaan... Vaan kaikki, joilla on jo jotain testattavaa, mukaan vaan - tuohan on hauska idea =)

Chili24, täällä peukut pystyssä plussan puolesta. Toivotaan, että olit liian aikaisessa vaan. Tai että olis pitänyt olla se aamupissa. Tai että tikku kastui liiaksi. Kaikki on ihan mahdollista :flower:
 
Moi kaikki!
Täällä ei oikeastaan mitään oireita.. siis mihinkään suuntaan.. ei maha kipeä,et menkat alkas yms
Ainoa mitä oon huomannu, et tissit ollu kipeät jo 2 vk (eka oli kainalot) ja ne on turvonneet, mieskin huomasi ;). Oviskipuja en oo tuntenu koko kierrosta, yleensä kyllä on kivut ja limat. Mut, aamulla pissaan testiin, ja jos nega niin oottelen vielä jonku päivän.. :) Plussatuulia kaikille! :wave:
 
Chili24 Mulla oli yks testi, mikä oli koko testi ruutu vaaleanpunainen ja sit se kontrilliviiva. Sitä hetken ihmettelin ja totesin, et uus testi 4tunnin pidättelyn kuluttua ( tohon testiin ei ollut ku vajaa tunti edellisestä vessa käynnistä). No tein sen seuraavan testin sit ku olin pidätellyt kupla otsassa hätää sen 4 tuntia. Haamujen haamuhan sieltä ponkaisi näkyviin =)
Eli uskon et sulla vielä plussa toivoa on ++++++++++ :whistle:
 
Jenniho Täälläkin ollaan lähempänä kuin koskaan oviksen bongailussa ;)

Hemmi Pahoittelut menkoista :hug:

Elma Ei varmasti syytä huoleen :hug:

Chili Pidetään toivoa vielä yllä :)

Täällä edelleen paineen tunnetta alavatsalla, niistäminen tuntuu mukavasti. Aamulla tuli testattua tälläinen (ovis) http://www.aijaa.com/v.php?i=3667632.jpg . Kovasti toiveita elättelen, että se oili ovis sieltä tulla kolkuttaa ;) Peitot siis vain heilumaan :whistle:
en muuten osaa linkittää tuota osoitetta niin kopioikaa siitä mukaan.
 
Moikka kaikki!

Chili, niin jännää, hii :)

Alisa, nyt vaan toimiin, kyl toi sitä tarkottaa että ovis on kohta ovilla :) Jee!

Täällä ollu ihan erilainen kierto kuin viimeks, tarkottaa varmaan sitä että hormonit vähän tasoittunut pillereiden jälkeen. Oviksen bongailu oli paljon vaikeampaa kyllä.. Viime kierrossa tuli nännit heti oviksen jälkeen kipeiks, nyt ei mitään :/ tulikohan mulla joku puoliovis vaan, heeh..

Hyvää yötä kaikille ja tsempit jännääjille!!!
 
Lintsi85: Mulla tässä kierrossa ihan sama. Yleensä heti oviksen jälkeen tissit tosi arat, nyt ei mitään.. Outo tämä naisen kroppa. Varsinkin kun ekat 4 kiertoa pillereiden lopettamisen jälkeen ihan identtiset ja säännölliset samoilla oireilla..
 
Moikkelis taas kaikille..
Mitens teillä sujuu tänään?

Chili24 joko testailit?
ON: nyt alko taas piinailu mulla, aiemmin ku sanoin että tää kierto on mennyt paljon rauhallisemmin ni nyt sitten tuli taas ärsyttävän malttamaton olo.

Lintsi85 ollaa näköjää tässäkii kierrossa ihan samoissa päivissä.. Miten siulla menee?

Pitää varmaan tän kierron jlk funtsii uuestaa toi kp määrä ku ei tai toi 28 riittää nytkään ku ovis oli vasta kp 17 :/
 
:hug: Chili24

Pitäisin toivoa kuitenkin yllä siihen asti, kun täti kurvaa paikalle. Niin monta kertaa on nähty, että plussa voi ilmestyä tikkuun hyvinkin viime tingassa. Tsemppiä Sinulle!

Minä tilasin elämäni ensimmäiset r-testit netistä. Voittajaolo on :D . Meinasin testien saavuttua jossain välissä ainakin kokeilla niitä, paketissa kun on viisi testiä. Jänskää ;)
 
Chili: En jaksa selailla ketjua taaksepäin, mutta tikutitko oviksen tai tiedätkö millä päivillä oli? Jos on ollut vaikka vasta kp 17 niin eihän sitten vielä mitään voi edes näkyä, joten vielä on mahiksia =)

Täällä tuleekin kiirettä, jos meinaan "voittaa" arvauskisan, 11kpl plussia oli mun arvaus, olisko nyt tullut 6kpl?

Näyttää tossa listalla niin lupaavalta noi mun kiertopäivät, mut hemmekon ovis kun tuli vasta kp 21, joten vasta dpo6 täällä. Eli todennäköisesti ei ole vielä edes kiinnittynyt jos on edes kiinnittyäkseen tai onko ees siemenet päässyt perille asti..
Mä en ite jaksa uskoa, vaikka välillä toiveen pilkahdus mielessä käykin :)
 
Sero Et tikuttanut ovista vaan tunnistin sen kivuista.. Ja ku laskuri näytti et olis ollu 12pvä ja mulla alko kivut 11pvä.

Kiitos kaikille :hug: Enkä kyllä luovuta ennen ku täti tulee.. Tänään on taas nippaillu mahaa niinku kokoajan oviksen jälkeen.. en tiiä enteileekö sit tätiä, huomenna sen näkee. Voihan tietty olla et mun kierto venyy pidemmäks ku toi 26pvä ku on vasta toinen kk ilman ehkäsyä..
 
Mulla ei kertakaikkiaan mitään oireita. Eilen illalla oli vähän selkä kipee, mut ei sitäkään kauan kestänyt. Hohhoh....

Kiitos sinulle KristiinaK, kun jaksat joka päivä päivitellä noita kiertopäivälistoja meille luettavaksi!!!!

Olisi kiva myös nähdä lista kuun lopussa, että kuinka moni tosiaan onnistui plussaamaan, vähän prosentteja meille kannustukseksi=)
 
Moi kaikille! Huomenna pitäs menkat alkaa, en vielä viittiny testiä tehdä (ei uskalla).. Tota noin.. kun mulla on noi tissit ihan turvonneet ja kipeät, ja munhan oli ihan pakko vähän puristaa sitä nänniä, niin sieltä tuli tippa väritöntä nestettä!!! Siis voiko maitoa tulla muutaku raskaana? Ei ole maha kipeä niinku menkat alkais, vaan vähä sinne päin. Valkkaria tulee ihan hulluna, mut verta ei tippaakaan.. Taidan aamulla tehdä sen testin.. :heart:
Plussatuulia kaikille!!!+++++++++ :heart:
 
Tekis mieli testata jo huomenna aamulla kp26/28....mä en yhtään jaksais odottaa :headwall:
Nää päivätkin menee niin hi-i-i-i-i-i-i-i-taasti :kieh: Plussasin esikoisen kanssa 27/28, ehkä odottelen kuitenkin torstai aamuun ja perutaan toi perjantai!

ON ei sitten yhtään mitään....

Chili24 kyllä se niin on että raskaana kunnes toisin todistetaan :D
 

Yhteistyössä