** Helmikuun hermoilevat **

KristiinaK Kiitoksia sulle listan ahkerasta päivittämisestä! Ja kiitos tuosta linkistä. Multa on mennyt ilmeisesti ihan ohi, mutta onnittelut myös oviksesta!!! Ja peukkuja!!!

Heti kun pääsen ylös sängystä, aloitan uuden ketjun. Martakohan se oli kun ehdotti nimeksi maaliskuun malttamattomat. Ainakin mun mielentilaan se sopii mainoisti. :whistle: En oikein tiedä miten tämä toimii, mutta kun joku nimi varmaan pitää ketjulle aluksi valita, niin laitan tuon. Sitten voin ihan heti laittaa nimenhuudon ja sitten tarvittaessa muuttaa sitä. Onnistuukohan se niin?
 
Tosi harmi juttu Rauna! Koitahan jaksaa.

Tänään ollut alaselkä kipeä ja alavatsaa nippaillut, että huonolta näyttää... Nyt kun oireet tulee just ennen menkkojen oletettua alkua niin uskon vahvasti menkkojen tuloon... Paska!

Minä ainakin liityn seuraavaan ketjuun, kun vaikka menkat ei tuliskaan ni emmä kyllä tässä kuussa mitään testaile...
 
Halaus Raunalle!

Täälläkään ei kyllä ole mitään ovistikkuja kokeiltu, enkä oo aatellukkaan vielä aikoihin. Lisäksi olen nyt ajatellut, että olisi ehkä viisainta elää elämää sillä mielellä, että raskaaksi tuleminen voi kestää pitkänkin ajan. Olin ajatellut sinnitellä nykyisessä työssä vielä äitiyslomaan asti, mutta tulin nyt siihen tulokseen, että yritän mielummin löytää muita hommia ja jos sit puolen vuoden päästä joutuu jäämään pois niin eihän sille mitään voi. Ei näitä vauvahommia voi oikein suunnitella niin tarkkaan. Tulee vaan vähän syyllinen olo, mutta uskoisin voivani itse paremmin työpaikkaa vaihtamalla! Ja ehkä raskauskin alkaa silloin helpommin... No kohta pääseekin tässä kuussa seurailemaan, milloin mahdollinen ovis ilmestyisi kuvioihin :). Uudessa ketjussa nähdään!
 
Kirjoittelen vielä tänne kun uutta ei ole ilmestynyt, ja ilmottaudun mukaan uuteen ketjuun myös :wave:
OMANAPA ja anteeksi :ashamed:
Aamupäivästä kävin pari kertaa vessassa ja paperiin tuli häivähdys ihan haaleanvaaleanpunaista, no ajattelin tätihän sieltä päivän myöhässä kurvaa paikalle, mutta tosiaan nyt ei mitään....pelkkää kirkasta. Eilen vihlaisi molemmilta sivuilta vatsaa että ajattelin jo silloin että tätihän sieltä tulee...tissit ollut vaihtelevasti kipeet viimeiset 3päivää...tänään taas ei kipuja ja olo kun ei olisi koko masua.
Onko kellään ollut samanlaista? Mullakun täti kurvaa sovittuna päivänä aina kylään, eikä myöhässä. Testihän oli nega kp27/28 ja apteekin omalla tein.
 
Monet uskaltaa testata jo pienillkäkin päivillä (ja siis plussiakin saaneet), mutta itse olen kyllä viimeiseiseen aste pessimistinen tämän asian suhteen ja teen sitten kun menkat on ehkä viikon myöhässä... Tulee vaan aina ajatus, että hukkaan menee nekin testirahat, kun se on kuitenkin negatiivinen... Mitäs ajatuksia teillä??

Minusta on kiva lukea toisten oireista, joten turha niiden kirjoittelua anteeksi pyydellä Helmiäinen =)
 
Samaa mieltä, on tosi kiva lukea kaikkien teidän oireita ja pohdintoja. Vaikka menisi vikaan tai olisi vääriä hälytyksiä tai mitä vaan. Kiitos siis kaikille kirjoituksista :heart:

Itse testaan, kun siltä tuntuu (jos tuntuu). Liuskatestejä on kaapissa useampi ja joku aamu kokeilen. Ihan vaikka huvikseni. Oireita kun ei juurikaan ole, suuntaan tai toiseen.

Helmiläinen, hyvältä kuulostaa... ;)

Ja, mukana ollaan uudessa pinossa, tietty! =)
 
Kp on nyt vasta 25 (normi 29-30) ja vessassa pyyhkiessä paperiin tuli kirkkaanpunaisia veriviiruja, liman seassa. Hmmm, outoa. menkat alkaa aina ruskealla kaksi päivää kestävällä tuhrulla. Onko kierto nyt siis lyhentynyt? Ja muuttunut. Katsotaan .
 
Kiitokset kaikille :hug: :sta ja tuesta. Tänne on niin helppo purkautua. Tänään ollut edelleen huono olo, vuoto loppumassa tosin. Kesti siis vain 2 päivää? Eikä mitää hyytymiä, klimppejä , etc. ?

Helmiäinen Olipa mielenkiintoinen tarina. Toivoohan sitä sisimmissään vaikka mitä. Ja kaikkihan on mahdollista. Ja pitää ajatella niin, että jos ei ollut km, niin elämäntapani ovat sen mukaiset, ettei hätää vaikken tietäisi raskauden jatkuneen.
Alisa Varmaan testaan,jos olot jatkaa vielä viikkoja. Tosin voi näyttää plussaa vaikka onkin mennyt kesken, kun ne aika hitaasti kai laskee ne arvot. Tosin laskee, eli vertailu kannattaa silloin parin päivän välein.
Wannabemama Juu, minäkin ajattelin testaa vasta myöhään, ettei käy näin. Ja olikin myöhässä reilusti. Mulla tosin kierto on tosi sekaisin vielä viime raskaudesta ja imetyksestä. Eli toi 34 ei tod oo vakio vaan enemmänkin keskiarvo viimeseltä neljältä kuukaudelta. Mutta kun se vain on niin mahdotonta välillä odottaa :ashamed:

Täällä kanssa ilmottaudutaan uuteen pinoon.

Plussatuulia ja ennenkaikkea tarrasukkia!!!!!
 

Yhteistyössä