** Helmikuun hermoilevat **

Huomenta!!!
Paljon paljon onnitteluja teille plussannaille, pikkuruinen ja sonja r :flower:
Ja iso hali menkan yllättämille, äppäliini, elma, chili ja muille pettyneille :hug:

Mekään ei olla kerrottu kellekään, joten on aivan ihanaa että täällä saa jutella teidän kanssa. Ei varmaan teidänkään - ainakaan monen - miehet ole kovinkaan kiinnostuneita juttelemaan näistä asioista...
 
Huomenta.
Kivut sitten loppuivat eilen kestettyään tunnin. Kurjan kovaa vihloikin.

Testitkin varmaan tänään saapuvat... hui! ;)

Kyllä tässä yk 1:ssa on odotukset korkealla. Jatkossa varmaan vähän kyynistyy..? Saapi nähdä.
 
Sisely: Mä muistan niin elävästi ton yk1:sen. Oi ja voi, miten sitä oikeesti ihminen voi mennä niin sekaisin.. mut toisaalta se oli niin ihanaakin aikaa, kun oli "raskaana".. ja sitten kun se täti tuli niin ei muutakun lukemaan raskausajan vuodoista, et tän on pakko olla sitä eikä menkat :D

Me ei olla kans oikeastaan kellekkään, yks samassa tilanteessa oleva kaveri tietää, mut uskon et moni silti arvaa kun en mistään muusta puhukaan kun sitten joskus kun mullakin on.. ;)
 
Enää muutama päivä menkkojenn oletettuun alkamispäivään eikä mulla oo mitään oireita, siis ei yhtään mitään... Onks täällä ketään plussanneita, joilla ei ois kans ollu mitään oireita ennen plussausta??? Ainoo oire mikä ehkä menkkojen tuloon viittais on se , että valkkarin tulo on hiipunut...

Mä en oo kanssa puhunu kellekkään mitään näistä meiän vauvasuunnitelmista, kun en jaksa vastailla uteluihin siitä oonko jo raskaana vai en... Miehenkään kanssa en oikeestaan mitään asiasta puhu, kun mennään sillä meiningillä, että tulee jos on tullakseen (niin varmaan =)... Ite tietysti luen netistä ja kirjoista koko ajan kaikkee raskauteen ja raskautumiseen liittyvää.

Kyllä sitä kieltämättä vähän kyynistyy, kun ei heti parista ensimmäisestä kierrosta tullutkaan raskaaksi. Jotenkin sitä kuvitteli, että kun olen näin nuorikin niin sehän pamahtaa saman tien... Vaikkei 4 kiertoa sinällään pitkä aika olekaan, niin kyllä sitä jo kaikkea hiipii mieleen. Miksi ees piti käyttää ehkäisyä, kun ei se ees 4 kuukauden ehkäisyttömyyden jälkeen oo tärpänny... No niin, mut nyt loppu synkistely....

Onnea kaikille plussanneille ja muille plussatuulia kovasti!!!!
 
Minna77 Mun mies ei ainakaan pahemmin jaksa asiasta puhua. Toki pidän sen ajantasalla, mutta ei se jaksa asiaa vatvoa. Ja ehkä ihan hyvä niin. Sen takia tää onkin hyvä paikka purkaa ajatuksiaan.

Mun mielestä yk1 oli huomattavasti stressaavampi kuin tää yk2. Toki kovasti odotan ajan kulumista, mutta en kuitenkaan samalla tavalla stressaa. Olen jotenkin tottunut siihen tietoisuuteen, että SAATAN olla raskaana, mutta että toisaalta saatan olla olemattakin. Uskoisin, että vasta jossain yk6 kohdalla saattaa iskeä jonkinmoinen ahdistus.

Mulla osuu testailut juuri sellaiseen viikonloppuun, kun "pitäisi" juhlia, mutta en taida uskaltaa. En jaksaisi mitenkään hysteerinen olla, mutta eiköhän se ole ihan vastuuntuntoista edes nuo yli kp27 päivät olla juomatta. Tyhmää vaan keksiä selityksiä, kun ei edes vielä ole raskaana ja yritykseen kuitenkin saattaa mennä pitkäänkin.
 
Moikka taas kaikille
Onnea plussanneille :flower:
ja iisot halit tädin yllättämille :hug:

ON: ei uutta.. muutakun että vituttaa ihan sairaasti toi ukko.
Ei jaksa ees selittää ku ottaa niin aivoon.

Palaillaan huomenna.
Hyvää torstaita kaikille!

:flower:
 
Seroo, milloin testaat?? :D

Mä lähden nyt viikonlopun viettoon.. huomenna mummin hautajaiset. Palailen tänne varmaan sunnuntaina ihmettelemään. Kaikille mukavaa viikonloppua ja plussaonnea!! +++++
Viikonloput onneks menee niin nopeasti :) Kun tuun takas on jo kp24, jihaaa!
 
Sero Toivottavasti täti kiertää sinut kaukaa ja tikkuun pirrtyy selkeitä viivoja. =) :heart:
Eikös sulla ollut ovis vasta tosi myöhään? Mullahan oli ovis viimeks kp 21 ja plussasin kp 33. Toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa!!! Mut toisaalta tulis ajallaan jos on tullakseen, ettei vaan huijaa. :kieh:

pinkkimieli ja nimetön 4+6
 
Testi oli niin negatiivinen kun se vaan voi olla :(
Joten täällä odotellaan sitten tätiä huomiseksi ja pääsee sitten sujuvasti uuteen yk:n
Minuakin kiinnostaa miten palstan käy?
KristiinaK:lle iso :flower: kun jaksat päivittää joka päivä =)
 
Ei voi olla totta.. oon tunnin ollut päivän aikana pois koneelta ja heti kaks kappaletta kyselyjä mun testauksesta/tilanteesta :)

Lintsi: Mulla on vasta viikko oviksesta, joten ei vielä kannata testata. Eikä kyllä ole mitään oireitakaan että olisin raskaana. Aika sellainen olo että täti tulee minä hetkenä hyvänsä. Mullahan tuo luteaalivaihe ei ole mikään vakio, joten ei tiedä yhtään koska pitäis tulla ja koska on myöhässä. Eka kierto oli muistaakseni 12päivää ja viime kierto 9päivää. Joten.. no can do!

Pinkkimieli: Oikein muistat, eli ovis oli vasta kp21. Ja nyt siis kp 29. Enkä ajatellut ihan heti testata, vaikka mieli tekiskin jo aloittaa dpo 10 testailut. Pari negaa tehneenä odotan tällä kertaa niitä selkeitä oireita. Olen päättänyt että kun tissit tulee kipeiksi ennen menkkoja, teen testin. Ei ole kummallakaan kerralla tullut, vain oviksen jälkeen. Joten se on se mun "meriitti" ;)

Helmiläinen: En muista, enkä jaksa selata, mutta tiedätkö koska ovis oli? Mulla kun se oli vasta kp 21 ja nyt siis kp 29, jos en tietäisi ovulaatioista mitään, olisin jo paniikissa, mutta nyt ihan rauhallisin mielin koska tiedän että vielä testi ei näyttäisi mitään vaikka olisinkin tiinehtynyt. Joten ei vielä syytä huoleen!

Eikös jatketa palstaa, vaikka sitten siten että se päivittää joka jaksaa/viitsii? Eikös se onnistu siten että kopio tuon nimi listan ja lisää jokaiselle yhden päivän? Eikai sen tarvitse olla aloittaja että sen pääsee kopioimaan tyyliin "kopio ja liitä".. ?
Mikäs ens kuussa ketjun nimi? :)
 
Chili Voi kurjuus, pahoittelut menkoista!! Iso :hug:

Sero Mulla kans tuo yhtenä motiivina, että tärppäis nyt nopsaa niin sais jäädä piakkoin mammalomalle ja töistä pois :LOL: Joo, suurinpiirtein noin se päivittäminen käy :) Määki mietin, että mikä uuden ketjun nimi vois olla ;) **Maaliskuun masu(asukki)haaveet** :LOL:

Hemmi Ite täällä roikun vaikka ei mitään mahiksia plussata tän helmikuun puolella :p eiköhän pistetä maaliskuisten pino kehiin, kun kuukausi vaihtuu.

Pinkkimieli Hieno juttu kuulla, että noin myöhäänkin oviksen bongattua voi plussata, mulla ovis oli (ehkä) kp 18.

Pahoittelut negan saaneille :hug:

Tänne ei ihmeempiä, yritän saada päivät kuluun, jotta päästäis lähemmäksi niitä "kriittisiä " päiviä, jolloin sais oikeesti alkaa piinaileen. Mulle iskeny kauhee flunssa ja paha olo tai sellaista kuvotusta, koko ajans aa nieleskellä.. Toivottavasti oksutauti ei iske.. :x
 
Maaliskuun malttamattomat? Mites on jatkaako Kristiina päivittämistä vai ottaako joku muu pestin haltuunsa? Muut meistä ei ainakaan nimeä voi vaihtaa tai sit pitää perustaa uusi pino.

Ihan käsittämätöntä, miten tuntuu, että tässä pinossa on ollut jo kauan, vaikka eihän tästä ole kuin reilu kuukausi, kun se on perustettu. Ensi viikolla pamahtaisi taas lisää vuosi kehiin ja kivasti menkat siihen synttärilahjaksi. En halua edes ajatella, ettei niitä tulis, kun sitten vaan tulee paha mieli.

Ja lopuksi vielä onnittelut plussista. En enää muista ketä olen onnitullut ja ketä en, joten iso yhteisonnittelu teille kaikille :flower: Ihanaa ja rauhallista odotusta :)
 
Sero Onpa sulla jännät olot näinä päivinä! Ihailtavaa, kun pystyt olemaan noin maltillinen testausten suhteen, fiksuintahan se... ++++++++++ sulle!!!

Alisa84 Kurjaa aina toi tautien iskeminen. Voimia ja pikaista paranemista!!! :flower:

Marta Nimiehdotukses on mun mielestä todella osuva, hihi

Mä tässä mietin, että voisin ottaa tuon listan päivittämisen maaliskuussa, jos KristiinaK vielä haluat vaihtaa. Mä olen tällä hetkellä kotirouvana, ja tämä Kiinan aikaero on siten hyvä, että saisin päivitettyä aina teille aamuksi, ainakin ma-pe.

Joku kysyi pikkusen taustasta, (Lintsi?) Vuosi sitten mun avomies sai työpaikan täältä Kiinasta, ja täälläasumisen ajan oon kotirouvana. Sitä ennen oon ollu ihan normaalisti työelämässä. Täällä on tarkoitus olla ehkä 3-5 vuotta ja sen jälkeen tulee taas paluu töihin.
 
minna77: Eipä vielä kannata testata koska ovis oli vasta 8päivää sitten ja eikös se niin ole että 11päivää oviksesta testi voisi vasta jotain näyttää? Eikä kyllä ole yhtään raskaana-olotilakaan. Masentaa vaan koska tiedän että nämä mahakivut enteilee tätiä, varsinkin kun rinnatkaan ei ole yhtään kipeät, niinkun ei koskaan ennen tätiä. Olenkin päättänyt etten ennemmin tee testiä kun rinnat tulee kipeiksi :p
Tänään on kyllä ollut heti kun silmät sain auki, ihan masennus valmiina koko projektin suhteen :(

Marta: Kannatan myös tuota nimi ehdotusta, se on ainakin omaan olotilaan oikein sopiva, ja ainakin helmikuun hermoilevat on osunut ja uponnut tänne, valitettavasti :ashamed:

Ja kaikille yhteisesti: Vielä olis 2päivää aikaa saada ne loput plussat kehiin, 7kpl olis nyt, vielä 4tarvittais. En nyt jaksa selata listaa katsomaan että onko siellä ees sellaisilla päivillä nyt kukaan että olisi testailemassa tänään tai huomenna =)
 
Heips!

Mitä Raunalle kuuluu, kun päiviä jo noin paljon kasassa???

Mulla ei juurikaan oireita vielä... Vähän tullu alamaha nippailuja, hyvin vähän ja kusettaa koko ajan, ei muuta oikeestaan.... Saas nähä mitä täst tulee. Mitään en usko ennen kuin toisin todistetaan.

Oonkos mä ainoo täällä joka ei oo ovistikkuja käyttänyt? Kertokaas tietämättömälle et pitääks niitä testailla joka päivä niin kauan et se näyttää plussaa vai miten...? eiks niit sit mee aika monta ennen ku ovis löytyy jos löytyy???
 
Täällähän minä!

Oli vähä palstavapaita päiviä, kun masentaa niin paljon. Tein testin toissa päivänä ja tuli hailakka viiva mutta plussa kuitenkin. Seuraavana aamuna, eli eilen alkoi verinen vuoto .
:(
Vatsa ei ollu edes kipeä, vuoto yllätti mut ihan täysin. Yöllä heräsin kyllä huonovointisuuteen ,mutten kyllä vatsakipuihin. Tuntui kyllä menkkamaisia kipuja eilen. Eli menkoiksi mä niitä kutsun. En tajua. Ja kaikkein oudointa on, että eilen alkoi aivan selkeät raskausoireet. Tuntuu ihan samalta kun poitsun raskauden alussa. Tän pahoinvoinnin kyllä muistan. Kauankoha kestää, ennen kuin oireet häviävät. Vituttaa, ahistaa. Tää huonovointisuus muistutta mua koko ajan tästä , mutta samalla jotenkin ajattelen, että jos siellä kohdussa nyt kuitenkin vielä on elämää???? Siis en voi edes puhua näitä asioita ääneen, koska se kuulostaa niin tyhmätä ja hullun toiveikkaalta.
Tavaallaan tekisi mieli tehdä uusi testi, mutta se vaan tuntuu niin hölmöltä.
Anteeksi ON.

Wannabemama Ei mekään käytetä tikkuja. Hyvä kai olis, kun kierrot menee miten sattuu. Ajattelin, että ehkä myöhemmin, jos vauvaa ei kuulu, voisi miettiä asiaa

Minna: Kivaa, kun rupeet päivittelee. Kiitokset Kristiinalle päivittelystä :hug:

Ja ONNITTELUT plussista. Ja tsemppiä uusintaan menijöille Sympatia :hug: :hug:

 
Huomenta taas kaikille!

Ekana, Rauna Isot pahoittelut ja :hug: Voimia sulle! Kunpa vielä olisi toivoa...

wannabemama En mäkään oo ovista tikuttanu, kuin yhden kerran, mutten onnistunu sitä löytämään. Luulen tosin ettei mulla ollu ovista silloin ollenkaan. Jos on säännöllinen kierto, kp:iin nähden; tikuttaminen tapahtuu tiettyinä kp:nä, 7 perättäisen pvän ajan. Esim, jos sun kierron pituus on 28 päivää, aloitat stiksaamisen aamuvirtsasta kp 11 lähtien. CBD:n ohjeet sanoo näin, ja sen mukana seuraavassa ohjeessa kerrotaan tarkemmin. En ole käyttänyt muunlaisia testejä, joten en osaa niistä sanoa mitään.

KristiinaK Ok, sen teen sitten huomenna. Jännää!! Viitsitkö, jos ehdit, laittaa taas kerran linkin sivulle, josta löydät noita kuvia...?

ON: Mä vaan jännäilen miten menee oviksen kanssa, kun mies lähtee työreissulle ensi viikolla, ja on poissa ti-la.... :/ Ja just tänään, menkkojen jälk. kuivien päivien jälkeen, on alkanu tuleen valkkaria. Ei tosin mitään mahatuntemuksia vielä.
 
Huomenta täältäkin :wave:

Rauna voihan *****, tommoinen on kyllä epäreilua :hug:
Mulleppa kävi edellisessä raskaudessa näin kiertoni 28 ja täti tuli normaalisti, ja sitten 28 päivän jälkeen plussasin ja viikkoja pitäisi siis olla 4 eli sen mukaan elin, ultrassa olikin sitten pommi kun olin yli 2 viikkoa edempänä joten silloin kun luulin että on rv4 niin oikeasti olikin 6+jotain(ja 2+ jotain tuli täti) , joten älä menettä toivoa, mutta en haluaisi rohkaista liikaa ettei tule taas pettymys :hug:
Mutta mielenkiintoista ajallisesti on se milloin olen ovuloinut ja raskautunut

Täälläkään ei ovista tikutella, ainakaan toistaiseksi!

ON: Tätiä ei kuulu, ja negatiivinen testi oli 27/28....jos tätiä ei kuulu viikonlopun aikana täytynee harkita uusinta testiä. Kyllä tää odottelu on ****** sieltä :snotty:
 
Huomenta kaikille ja ihan ensiksi iso halaus Raunalle :hug: . Jaksamista paljon ja täällä ainakin voit tuoda julki kaikki toiveet, mitä ei ehkä oikeassa elämässä kehtaa ääneen sanoa.

Nautin täällä hiljaisesta talviaamusta koneen ja kahvin kanssa. Ihanaa kun on viikonloppu! Vaikka tykkään työstäni yleensä tosi paljon, niin on se sen verran rankkaa, että viikonloput on aina tosi tervetulleita. Menkkajuilintaa on ollu eilen, joten eiköhän se tätinen sieltä taas saavu ensi viikon aikana. Tulee yli 30 päivän kierto jos oviksen oikein bongasin.

Kiva kun Minna77 alat listaa päivittää ja kiitos Kristiinalle päivityksistä.

Oikein ihanaa ja rauhallista viikonloppua kaikille! :heart:
 
Kristiina Onnittelut oviksesta! :flower:

Rauna No voi kurjuus, voima :hug: Ehkä sun kannattais kuitenkin vielä huomenna testailla, jotta saat varmuuden asiaan. Tosi kurjaa!

Helmiäinen Ja ennenhän ei lannistuta, ennenkuin se täti tulee paikalle :D Odottelu on kyllä todella piinaavaa, ite täällä lasken lähes tunteja, että pääsis testaileen, siihen taitaa olla vielä 11 piiiitkää päivää :eek:

Täällä ollaan edelleen jonkin asteisen mahataudin kourissa.. Vielä ei oo tarvinnu oksentaa, mut maha on kyl muuten sekaisin :$ Ja näin aamusin/päivällä on huonoa oloa, aamulla tuntu, että saa oksentaa, mut ei sit kuitenkaan tarvinnu.. Ärsyttävää tämmönen..
 

Yhteistyössä