** Helmikuun hermoilevat **

äippäliini83, Elma Pahoittelut menkoista.... :hug: Tsemppiä uudelle kierrolle!
pikkuruinen Jännittävältä kuulostaa! Pidän peukkuja!

Mietin tässä, miten ihanaa on olla vielä tässä vaiheessa kiertoa, ettei tarvi edes miettiä ovismahdollisuutta tai raskaustestiä ja oottaa vaan ajan kulumista. Ja kun menkatkin alkaa olla ohi, niin yhtäkkiä onkin jo kohta viikko tätäkin kiertoa takana ja takana myös edellisen kuun pettymys... Yritänkin sitten tässä kuussa etsiä omaa ovistani, jos sellaisesta jotain merkkejä löytyy. Jos ei tärppää tässä kierrossa, voin ainakin viettää laskettelureissussa huolettomampaa aikaa mutta jos tärppää nii sit oon tietysti hillittömän onnellinen. Jotenkin tuntuu, että mieskin vähän salaa jo oottaa positiivista tulosta...
 
Onnea sonja r vaikka en muistakaan sua, ootko tähän pinoon kirjoitellut? :)

Voi Elma :'( Oon pahoillani.. ja äippäliinille myös.

Tänne ei mitään uutta, ei mitään oviksen jälkeisiä oireita muuta kuin runsaampi valkovuoto.. Oon aika rennosti ottanut tän kuun mut nyt alkaa taas päiviä laskemaan ja et milloin voisi testaa.. Kunpa jaksais odotella siihen menkkojen alkamispäivään..

jenninho, siinä noi oikeastaan tuli :D Ovis oli jo kp15, kai, joten kierto olis lyhentynyt varmaan pari päivää, ihan kiva.. Mitä sinne?

Mä oon jotenkin huonolla tuulella, mies jättänyt kauhean sotkun, ei ollu tyhjentänyt tiskikonetta vaikka lähti mun jälkeen töihin, kaikki ihan hujan hajan ja mua vaan alko vituttaa kun kotiin pääsin. Alan nyt sit raivaa keittiötä ja kerää sen paskasia sukkia lattialta. :kieh:
 
Elma, Äippäliini: Tsemppiä uuteen kiertoon!!

SonjaR: Jeee, plussa tässä pinossa pitkästä aikaa. Onneksi olkoon!!!

Täällä ei mitään vielä suuntaan tai toiseen. Ei menkkakipujakaan kylläkään. Turvottaa todella paljon ja rintoihin nipistelee. Jännää. Voi olla kyl alkavia menkkaoireita. Minun kierto ei ole säännöllistynyt imetyksen lopetuksen jälkeen. Siitäkin siis vasta muutama kuukausi. No, ehkä saan nauttia pinon ekana olosta hetken kuitenkin.

 
Chili :hug:

Pikkuruinen Plussapuhuri +++ :whistle:

Äippäliini ja elma Pahoittelut menkoista! :hug:

Sonja R Oi ihanaa, onnittelut plussasta! :flower:

Lintsi Täällä kans lasketaan jo päiviä, että milloin vois mahollisesti testailla, vaikka ovis vasta huomenna? Eikös se niin mee, että kun tänään tuli plussa nii huomenna ois ovis? Tuossa vielä kuvaa, jos joku haluaa käydä kurkkaan :D http://www.aijaa.com/v.php?i=3673864.jpg

Mää oon niin onnellinen, jos tuo tikku pitää paikkansa, et se ovis löytää vihdoinkin tiensä tänne. Nyt on kyllä ovis hyödynnetty ja hyödynnetään vielä tänään ja huomennakin :whistle:
 
:hug: menkkojen yllättämille.

Täällä ei mitään ihmeempää, tosin jossain sanottiin, että nyt olisi ns. "kuiva kausi"... No ihan päinvastaista täällä ;). Oireita toki löytyy, jos niitä metsästää, mutta se nyt on nähty, että ne eivät välttämättä tarkoita yhtään mitään... Mutta siis vähän etomista ja masun vihlaisuja löytyy. Normaalia naisen elämää, eikö..? =)

Alisa84:n kuva näyttää lupaavalta! Mutta muuta en osaa sanoa, en ole noihin koskaan tutustunut...
 
Täällä tosiaan hermoileva.. kierto ollut pisimmillään varmaan tuon 29 koskaan. Ja nyt kuitenkin vasta alle viikko oviksesta ja nyt on ihan sellainen olo että täti pamahtaa kylään. Eli sillon tuo luteaalivaihe on taas aivan liian lyhyt (viikko sitten to oli ovis). Tänään siis kp 28. Noh, onneks enää 3kk niin gyne lupas antaa apuja tuohon luteaalivaiheen lyhyyteen =)
 
Moi taas.. No niin, testattu on, ja oon niin innoissani!! ++++++ tuli, haalea tosin vielä, mutta mieskin sen huomasi :heart: :) En jotenki vaan usko tuota testiä, kun koko ajan tuntuu et menkat alkaa. Ainoat oireet on että verta ei tuu,valkkaria vaan, tissit (nännit) turvonneet ja maha turvonnut.. Menkat pitäs alkaa tänään.. Taidan vielä parin päivän päästä tehdä uuden testin! :) :heart: Aapuaaa!!!
Voi ku toivon, et pikkunen nyt pysyis kyydissä...
 
Alisa84 Toivottavasti aloititte eilen pupuilun, sillä ovulaatio tapahtuu ymmärtääkseni 12-24 tunnin kuluttua tuosta tikkuun piirtyneestä viivasta. Ja sehän ei tietenkään haittaa, vaikka pupuilee hieman etukäteen, sillä siitiöthän elävät 3-5vuorokautta :LOL:

++++++++++ :whistle: plussatuulosia!!!
 
Pikkuruinen ja Sonja R ONNEA! :flower:
Voi harmi Elma ja äippäliini83 :hug:

ON
Ei mitään....tänään ehkä ihan pienesti juili.... vähän aikaa tosin. Tissit voimistuen kipeenä eli tänään kipeämmät kuin eilen eikä vieläkään sanan merkityksessään kipeät :|
Taitaa enteillä tätiä :kieh:

Huomenna testaan kuitenkin toivon parasta( ja en osaa luultavasti suhtautua negatiiviseen hyvin)
 
Hei! Mulla on kovia vihlaisuja alavatsassa, ihan kuin menkat alkas vaik eihän ne herranjestas viel voi tulla. lisäks toinen rinta on kipeä :(... olo on ollut kuumeinen mut lämpöä ollu muutamina päivinä sellasen 37,3.. mut tuo on ollut illalla. normaalisti mulla alle 36. olisikohan noi jotain raskaus oireita *elättelee toivoa* tai ehkä vaan flunssa tulos.. Onnea plussanneille :)
 
pikkuruinen Onnittelut plussasta!! Mahtavaa! :flower: :heart: Kyllä se pikkuinen siellä kyydissä on :)

Pinkkimieli Pupuilut aloitetiin kolme päivää sitten, joten toivottavasti riittää :D

Helmiäinen Kovasti plussatuulia ja tsemppiä testin tekoon ++ :whistle:

Täällä hävinnu vatsan turvotus ja painon tunne, jospa se ovis tosiaan eilen/tänään ollut. Pientä nippailua satunnaisesti havaittavissa, ei muuta. Huomenna aloitan sitten terot ja niiden mukaan menkkojen pitäisi alkaa 13.päivän päästä eli 11.3. Lämpöjäkin oon mittaillu, tosin näin töiden jälkeen, mutta tänäänkin lämpö oli 36,4, kun se alkukierrosta suurinpiirtein samaan aikaan vuorokaudesta oli 35,5-35,9. Ei kauheaa nousua, mutta jonkin verran. Miten tuo lämpö nyt käyttäytyy? Nouseeko mahdollisesti vielä? Miten käyttäytyy kiinnittymisen aikaan (jos sellainen tapahtuu) ja lähteekö ne laskuun, kun täti tulee?
 
Chili, voi itku :( :hug: Rehellisesti en usko, että vaikka pysyisitkin täältä poissa että se yhtään vähentäis vauvakuumetta tai päivien laskemista.. Ja vasta yk2, eihän tosta edes saa lannistua kun täällä on ihmisiä, jotka on yrittänyt jo vuoden. Onhan se ihan perseestä, mut ensi kiertoon rutkasti onnea! :) ps. mäkin salee valitan kun menkat alkaa :D
 
Chili: Ekassa kierrossa mäkin olin _ihan_ varmasti _ainakin_ raskaana. Eli joko pillereiden lopetuksesta johtuvaa tai omaa keksimää, mutta seuraava kierto meni jo paljon kevyemmin ;) Joten, ei syytä huoleen, oot ihan normaali :LOL:

Pikkuruinen: Onnittelut plussasta! Enää tarvitaan 4plussaa ja mun ennustus piti paikkansa, kiireeksi menee :p

Tänne ei täti tullutkaan, vaikka aamulla olin ihan varma. Eli nyt sitten taas odotetaan tuleeko huomenna, vai viikonloppuna, mut melko varmasti tulee. Vaikka salaa toivonkin että unohtais tulla... pääsis töistä nopeammin pois :x
 
Au au au... Täällä alkoi eriskummallinen alavatsan vihlonta. Siis sanoisin melkein kohdun alaosaan tuntuisi vihlova kipu paikantuvan. Toivottavasti menee ohi, eikä ole mitään vaarallista.

Sero - toivotaan, että täti ymmärtää pysyä poissa teidän osoitteesta :)
 
Kiitti kaikille:)
Joo alkaahan meillä vasta yk 3 et ei siinä mielessä saisi masentua mutta harmittaa silti. Ja jaksamisia niille jotka on yrittänyt jo pitkään. En halua mitenkään vähätellä teitä muita.
Tarkotin sillä täältä poistumisella sitä että ku tuntuu että kehtittelin ittelleni raskaus oireet vain muiden oireiden perusteella:( Ja tuntuu että sitä vaan koko ajan istuu koneella ja lukee kaiken maailman keskusteluja mitkä vaan vähääkään liittyy lapsiin ja varsinkin niiden hankkimiseen..
 
Chili24 Suuret pahoittelut ja jaksamista! Tunnistan kyllä paljon itseäni tuosta edellisestä kommentistasi. Tekisi mieli imeä netistä kaikki tieto ikäänkuin se jotenkin nopeuttaisi sitä omaa raskaaksi tulemista. Tavallaan se haave on niin vahvana mielessä, että sitä pitää jotenkin purkaa. En ole itse kavereille kertonut yrityksestä joten harmittaa kun ei voi asiasta kenenkään kanssa jutella...siksi on kiva, että täällä netissä on muita, joilla ajatukset myös pyörivät asian ympärillä =) .
 
Mäkään en oo kavereille kertonut, mies on ainoa joka tietää, ja siks muakin helpottaa käydä täällä pälpättämässä näistä jutuista.. Se stressais vaan enemmän jos kaverit kyselis et "joko nyt" ja sit jos mitään ei tapahdukaan.. Kerron kyllä jos tästä jotain surua kehittyy, mut vielä haluan, ettei kukaan tiedä. Ja joo, tää netissä roikkuminen ja kiinnittymisjutuista lukeminen ei ehkä oo ihan tervettä :LOL:
 

Yhteistyössä