** Helmikuun hermoilevat **

hugoliina, oon samaa mieltä että on ihanaa kun täällä on vertaistukea ja täällä voi mietiskellä kaikkia asioita mitä mieleen juolahtaa. Ainakaan kukaan mun lähipiiristä ei jaksais kuunnella näitä juttuja mitä täällä höpistään :). Enkä pahemmin kehtaisi niitä kertoakaan kenelle vain. Musta on ihanaa että loppukierron voi elää toiveissa ja sun kohdalla mun usko on kyllä herännyt jopa enemmän kuin omalla kohdallani. Aika näyttää...

Kiitos kaikille ysempistä! :) Ihanaa kun alkaa viikonloppu, paitsi pyykit ja siivous kyllä odottaa sitten, huoh! Mutta ehkä vois tehdä jotain kivaakin? Ciao! :flower:

P.S. [/b]Rauna mikä ihana uni! Mä näin viime yönä unta tosi tummasta plussasta, kunpa nää unet sit tarkoittaisi jotain! :)

P.P.S. Täti tulee jostain Aunt Flow:sta joka ois suomennettu "täti punainen", sieltä tulee sanonta täti. Ite puhun mieluiten menkoista, mutta olen käyttänyt täti-nimitystä joskus siksi kun tuntuu että se on "palstan kieltä". Tummennuksia en saa nyt pois valitettavasti, joku vika.
 
Estelle, mäkin asuin Oslossa 7 vuotta ennen tänne Kiinaan muuttoa. Naapurissa on ruoho vihreämpää ;)

Pikkuruinen, Tervetuloa :flower: ja paljon paljon onnea tälle kierrolle!

Lintsi85 Oikein hyvää Suomenmatkaa!
 
Tänä aamuna cb:n testiin piirtyi selkeä plussa, viikkoja 4+1. Ei mikään haamu vaan kunnon PLUSSA :heart: :heart: :heart: ! Aivan onnesta sekaisin- kumpa kaikki menisi hyvin :heart: ! Nyt on mentävä- tulen myöhemmin "riehumaan" asian tiimoilta lisää :heart: :heart: :heart:
 


Tällainen piirtyi aamulla testiin :heart: - mun silmiin ainakin jo ihan viiva eikä haamu =)!? Kp on siis tänään 30/28-35. Sekoan varmasti kohta onnesta ja on tämä niin uskomattoman ihanaa, etät toivon ja rukoilen teidän kaikkien puolesta, että pian tärppäisi jokaikisellä :heart:
 
estelle onneks mulla ei oo tapana nähdä enneunia, vaik siskoni ja äitini näkee! varmaa vaan alitajusesti pelkään pettymistä, ni tulee uniinkin. Mulla ei ole menkkaoloja viel ilmaantunu, paitti ehkä pientä nippailua alavattas.
Osaatteko muuten sanoo kohdunnipukasta, että eikös se laskeudu ku menkat alkaa? tai jo sitä ennen siis. että se on ylhäällä oviksen aikaan ja raskaudessakin? onko mulla iha huuhaa jutut? :D
 
Onnea hurrrrjasti Hugoliina vielä tännekin pinoon !! :heart: :flower: :heart: Kyllähän tuo selvä plussa juu on, ja kyllähän se vähän sille kuulostikin ! Onpa hienoa. :) Kyllä me muut täältä perästä tullaan.. Kertaahan jooko Hugis meille toivonelättelijöille että olikos sulla nyt minkäälaisia muita oireita ennen plussaa ku ne tiputtelut sillon.. ;)

Mie yritän pitkittää, ei viitti vielä testailla, lähinnä tätiä oottelen saapuvaks. Kp:t olis kyl jo oikeestaan yli tavallaan, mut hmmh..en tiiä, no myönnän et jos kaapista olis löytyny testi ni oisin saattanu tänä aamuna tehä, mut onneks ei ollu.. Mieluummin oottelisin vielä. Tosin huomenna pitäs lähtä kyllä radalle, ni mietin et olisko se kuiten pitäny varmistaa huomen aamul..hmmh. En tiiä. Vaikiata. :LOL:
 
KristiinaK, kiitos päivittämisestä! Aloitin pinossa keskellä yötä, joten kp:t oli sekavat. Nyt siis jo 36/39. Mulla on päivät täynnä su/ma.

ON:aika oireeton olo...

niiz testaa nyt ihmees jos radalle mielit! Meidän muidenkin iloksi ;)
 
Voi onnea oikein paljon hugoliina!! Ihanaa! :heart: :heart: Mä olin jotenkin ihan varma että sä plussaat seuraavaks, en tiedä mistä se fiilis tuli.
Eikö me muutkin kohta plussata, joohan??

ON: ovista en lainkaan ole bongannut tässä kierrossa, outoa.. No ensi kierrolla sitten.. Kait..
Onneksi on tässä nyt asunnon vaihtoa ja vieraita ulkomailta tulossa niin ei ehdi stressata vauvajutuilla.
 
Moi kaikille!
Onnea hugoliina, ihanaa! :heart:
Just tulin töistä, järkky työviikko takana, viimeks on ollu vapaata perjantaina! Oon ihan poikki :/ Ihanaa olla vaan viikonloppu kotona, ja heilutella peittoja ;) , ovis pitäs olla joskus ens viikon alussa.. kai.. :whistle:
 
Minna Teilläkin miehen kanssa pitkä yhteiselo jo takana :) Meillekin tulee tänän syksynä 10 vuotta täyteen :D Joten kovasti jo kaipaisin sitä uutta tähän suhteeseen ;) Mitäs oot tykänny Kiinassa olla? Kaveri oli vuos sitten koulun kautta vaihdossa shanghaissa :)

Lintsi Lämmin osaanotto! :hug: Nuo poismenot on aina niin surullisia asioita :( Tottakai saat olla täällä, ite en ainakaan kulumallakaan lähde pois täältä ;)

Pikkuruinen Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave:

Sero Hieno homma, että kaikki hyvin :hug:

Hugoliina Ihanaa, suuret onnittelut plussasta!! :heart: :heart: Pikkuiselle tarrasukkia matkaan, että pysyy kyydissä! :) Onko sulle tullu mitään oireita?

Täällä menkka tuntemukset loppunu, mut se varmasti enteilee sitä, että menkat ei tuu ylihuomenna vaan kp venähtää taas lähemmäs 35... :|
 
Piti tulla täältä piristystä päivään hakemaan. Kaikenlaista paska juttuja menneisyydestä joutunut kaiveleen.

No, löytyihän sitä piristystä, kun toi Hugoliina oli plussannut. Onnea ja paljon tarrasukkia pienelle elämän alulle
 
Mä kans arvailin tuota hugoliinan vuotoa ihan joksikin muuksi kun tädin vierailuksi :p
Mä kanssa utelisin että oliko muita oireita ennen plussaa?

Täällä on nyt säästely menossa, sunnuntaina vasta seuraavaksi heilutellaan peittoja, sitä tulee muuten tehtyä turhan tiheeseen, ei ehdi kunnolla siemenet kasvaa. Sunnuntaina olis siis kp 11, joten sillon täytyy hiukan laulattaa lakanoita :LOL:
Jos vaan ovis osuu siten kun viimeksi, siihen 14päivän tienoille. Sitä odotellessa.. =)

Gynekologi muuten sanoi että olis suurempi ihme jos olisin jo raskaana (nyt siis yk 3) kun se että en ole, mukava oli tuo kuulla "ammattilaisen" suusta. Ja kun puoliksi kysyin että varmaan vielä vähän elimistö pillereiden myötä sekaisin, hän totesi että hänen mielestään sun oma hormonitoiminta on palautunut ennalleen jos kierto on säännöllinen ja ovis ilmestyy. No, siis ainakin 2kertaa ilmestynyt oireet ja melkein tasavahvat viivat tikkuun.
Joten nyt ollaan täällä kyllä hyvillä mielin, puolet stressistä poistui, vaikka yli 50e siitä joutui maksamaan :D
 
Iso kiitos kaikille onnitteluista =) :heart:!

Oireita mulla ollut vielä suht vähän mitään mitä en jo olisi täällä luetellut(kiinnittymisvuoto, nivusiin koskenut, mahaa nipistellyt oviksesta lähtien säännöllisesti)...sen huomaan nyt, että nälkä on ihan tosi kova: mahaa kurnii koko ajan ja se tuntuu tyhjältä vaikka just olisi syönyt! Ja aina kun maha tuntuu tyhjältä: alkaa etomaan ja ällöttämään. Helpottaa heti kun saa ruokaa, hedelmän tms....ja taas hetken kuluttua nälkä :LOL:! Haukotuttaa, muttei varsinaisesti väsytä: vähän sellainen "pönttöolo" koko ajan. Ja samalla niin onnellinen ja ihana :). Ja tosiaan ovisnippailut on olleet nyt pari päivää lähinnä kohdun kohdalla.

Nyt vaan toivon, että kaikki menee hyvin ja pieni pysyy mukana :heart:. Pyörin vielä täällä teidänkin kanssa jos sopii? Siirryn sitten kokonaan odottajiin kun olo hiukan "varmempi" =)

Kaikille plussaonnea tuhottomasti :heart:!
 
Totta ihmeessä sopii että pyörit hugoliina täällä siihen asti kun silti tuntuu, mut sit hophop odotuspuolelle oottelemaa meitä perässä tulijoita.. :)

No mie se nyt onneks löysin nuo kaikki sun oireet iteltäni kans. hitto. paitsi tänää kyl jo näyttäis vähä silt et täti olis kurvailemassa paikalle.. nooh..

Tarrasukkia monia mukaan! :heart:
 

Yhteistyössä